Tuesday, August 7, 2012

NIZAR JAMALUDIN. JALANG SUNDALAN POLITIK TERBAIK MALAYSIA


perhatikan kenyataan si jalang politik barua komunis cina DAP laknatullah ni bila menyebut tentang bendera malaysia.

lepas baca, adakah anda bersetuju dengan pendapat aku bahawasanya nizar sundal ni memang lahabau ?

71 comments:

Anonymous said...

Ape lagi yang nak diharapkan dengan Nizar lambai ni pun??? Sehari tak meroyan pasti tak sah....

nanti ade la pencacai dia yang tolong backupkan ayat sakit mental dia tu...

Anonymous said...

entahlah...memang malang sungguh nasib si nizar nie...

Anonymous said...

his...hiss...tak abis2 nizar ni meroyan...cukup2lah nizar oooiii...

Anonymous said...

akan lekat lah pulak nama dia dari nizar lambai ke nizar lilin pastu nizar malang... hahaha.. malang sungguh mamat mata sepet ni...

Anonymous said...

memangla malang..tak puas jadi MB dah kena guling..hehe

Servant of God said...

Baru aku tau, rupanya si bomo siam tu sebenarnya nizar jamaluddin!

Anonymous said...

Nasib baik ari ni aku tengah puasa...

Kalau tak....

Nasib ler ko, Nizar...

Anonymous said...

"dari nizar lambai ke nizar lilin pastu nizar malang"

Kah kah kah kah... terbaek..!!! Terlupa satu lagi, Nijar berok... hehe

Anonymous said...

Nizar lebai malang era moden...menang sorak kampong tergadai...

Anonymous said...

MULUT TOKAK BUSUK BUNYI LAGI

Anonymous said...

kalau tak mau BN buat tak pe.Korang PR buat le...
Biar dua macam sambutan...lagi meriah...ada berani?

Anonymous said...

aku lagi pelik tgk nizar...husband sharizat kena dakwa itu apa ? nizar ni selama ni duduk mana ? itulah baca haramkah je...dato salleh kena dakwa dia tak tau...padan le rafizi kena dakwa...

Anonymous said...

Si tokak ni tak pernah ade erti taubat ke dalam hidup dia?

Anonymous said...

niza malang adik beradik lebai malang itulah dapat perintah sekejap nak tunjuk kuat tetapi ALLAH lebih mengtahui hati busuk,janganlebih lebih nanti ALLAH tarik urat terus mati pucuk bendera tak naik BN bendera naik,,,,,

Anonymous said...

Nizar bangsat perosak agama dan bangsa pegang lilin sembah mayat TBH

Anonymous said...

Nizar lilin malang ikut telunjuk DAP disuruh 3 kali hangguk dia pun hanguk...

Anonymous said...

Dirinya yang ditimpa malang, jalur gemilang pula yang dikatakan malang. Apapun jalur gemilang tetap berkibar dengan megah...janji ditepati.

Anonymous said...

Celaka tu tinggal bape bulan je..lepas ni cari la keje k..menoreh ke mengemis ke. Spesis bangsat macam dia ni tak patut duduk malaysia..

Anonymous said...

Dah hotak komunis, kebaikan yang orang lain buat tak akan dia nampak. itu nama ada mata tapi buta hati, ada telinga pekak badak, ada lidah bercabang serupa ular. pembangkang semamangnya tak mampu buat kerja pon, tiori kerajaan bawah pokok lebih bodoh dari kerajaan langit yang ada kat malaysia sekarang.

Parti Artis Semalaysia (PAS) said...

Tak bg royalti dikatanya KEJAM!!!

siang malam dok tuntut ROYALTI!!!

bila org dah bercadang nak bg dikatanya politik mileage!!!

yang bodoh piang dan taksub tu tolak ketepi...

yang masih ada akai dok pikiaq sendiri lah!!

sapa yg IKHLAS dan sapa yg nak BERPOLITIK!!!

Parti Artis Semalaysia (PAS) said...

dalam politik ada dua cara mudah nak popular!!

1>>yg ada pencapaian menakjubkan (mcm ayahanda Tun DR M)

2>>yang suka buat kontroversi murahan (mcm nizar lilin)

Parti Artis Semalaysia (PAS) said...

@mbnizar....just three words for ya....

Go To Hell!!!!

Anonymous said...

Bangsa cina makau dari Tongsan naik tongkang, dah gila talak kerusi MB

Anonymous said...

Nizar lilin takebeer..

Anonymous said...

UMNO menggunakan politik untuk memartabatkan ISLAM...
PAS menggunakan ISLAM untuk matlamat politik...

Anonymous said...

BEGINILAH AKIBATNYA APABILA MEMILIKI SEORANG MENTERI DALAM NEGERI YANG LEMAH, TAKUT, HANYA RETORIK DAN AMARAN, MEMBODEK. ITULAH HISHAMUDDIN TUN HUSSEIN. AKU HARAP DS NAJIB BUANG FAKTOR SEPUPU UTK TIDAK PILIH DIA JADI CALON PRU13. SETELAH SEKIAN BANYAK PENGHINAAN KEPADA AGAMA, BANGSA, RAJA DAN NEGARA...APA DIA BUAT?????? APA DIA BUAT??? PASAL ITULAH BARUA-BARUA NI SEMUA NAIK TOCANG..FIKIR-FIKIRKAN LAH
-Komando Tanah-

Bomo Siam said...

Buat pertama kali sejak hg gadaikan Perak pd UMNU tempohari, aku ada sedikit kurang marah pd hg!

Pasal 'Jalur Malang' tu!

Memang malang bebenor jalur tu utk tahun ini...syabas! Teruskan tekanan!!!

Anonymous said...

Ayat yg xbole aq lupe tentang Nizar lobai malang

DI MANAKAH TRANSKRIP2 PAS, MEMORANDUM ATAU DLM PRLEMBAGAAN PAS NAK MELAKSANAKN NEGARA ISLAM???

Mmg mengucap panjang sapa2 yg waras mendengarnya.....

Salam dari pengundi Muda.

Anonymous said...

apa kaitan dengan UMNO dan hari kemerdekaan...otak dah tak betul...YB Benggong!!!!

Bomo Siam said...

SoG 3:20,

Bulan2 posa ni pun hg mabok ka...???

Bomo Siam said...

6:18 PM
apa kaitan dengan UMNO dan hari kemerdekaan...?

Pasal slogan Hari Jadi UMNU tu la....!!!

Anonymous said...

TAK HERANLAH. SEMUA DAH TAU. NIZAR JAMALUDIN KAN MEMANG BASTARD. TAK LAYAK BERGELAR DATOK SERI. PATUT SI NIZAR NI HUMBANKAN KAT LOMBONG DAN IKATKAN BESI 100 KILO KAT KAKI DIA. BIAR MAMPOS.

Bomo Siam said...

5:27 PM

Apa yg ikhlasnye....sejak sekian lama, kenapa kini baru kata nak bagi..!!!

Anonymous said...

woi, bumuh SIAL.... dah surrender nak berhujah dah ke??? Kah kah kah kah kah...

Tak payah komen le, makin menampakkan keBODOHan dan keBEBALan ko je...!!!

Bomo Siam said...

Nizar...!

Apakata jika PR menang nanti....hangpa pajak Felda pd Indon! Gadai Petronas pd Spore!

Ia pasti akan mengurangkan minat UMNU utk lwn semula...!!!

Anonymous said...

Nijar beruk kat idola kedua bumuh SIAL lepas Mat Indra, jadi dia nak tak nak mesti nak komen support Nijar berok tu jugak...!!! Tak gitu bumuh SIAL...???

Anonymous said...

otak nizar dgn bomo sesat sama level...otak x de isi..

Anonymous said...

Bomo Siam said...
Nizar...!

Apakata jika PR menang nanti....hangpa pajak Felda pd Indon! Gadai Petronas pd Spore!

Ia pasti akan mengurangkan minat UMNU utk lwn semula...!!!

August 7, 2012 6:32 PM

--------------------------------

Kan terserlah keBODOHan dan keBEBALan bumuh SIAL ni.... tapi macam biasa ler, dia mane ade erti mengalahkan, cabut lari ade ler....

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Eh wujud lagi mamat nih?? Kesian.... Kena wat publisiti cam ni baru org notice..... ngeh ngeh nga nga koh koh koh.....

Anonymous said...

seko adun sesat..seko bomo sesat..dua2 dok dlm parti ajaran sesat..

Parti Artis Semalaysia (PAS) said...

bomo 6.27

fahami lah ayat aku dulu bhai!!!!

kalau betul ikhlas depa dok minta royalti tu untuk RAKYAT!!

kenapa perlu dipertikai!!

najib plak pasai dia ikhlas kat rakyat lah dia nak bg royalti!!

yg pasti yg meminta royalti sebelum ni dan kini org yg sama!!!

yg bersetuju untuk memberi pulak bukan org yg sama walaupun dari parti yg sama!!!

hang tak faham lg?? sila tanya kembali..insyaAllah aku huraikan dgn panjang lebaq!!!

Bomo Siam said...

Nizar...

Apa2pun, tahniah pd hg kerana dpt ubah Bkt Gantang dpd kubu totok UMNU menjadi lautan lindungan hijau!

Kawasan yg 95% majoriti melayu, UMNU bagi kat cina (Gerakan)! Mati idup balik, depa takkan sokong UMNU laie...!

Anonymous said...

Apabila Fuckatan kentut, bunyi sama tapi busuknya lain-lain....

Tema kemerdekaan Fuckatan:

Sebangsa, Senegara, Sejiwa - Pak Samad

Sebangsa Sejiwa Senegara - Mampus Bean

Menerajui Perubahan - Kelantan Darul N.Ajis

Terus Berbakti - Ostad Jijan

Mane satu pulak pilihan hati bumuh SIAL???

Kah kah kah kah kah

Bomo Siam said...

6:40 PM

Hg ni macam tak paham2....! POLITIK! Biase le! Klu UMNU lunggok 10 treler emas sekalipun.....pasti ada yg berkata, ianya emas palsu!!!

Tapi...emas tu depa sapu gak!!!

Anonymous said...

Apabila Fuckatan kentut, bunyi sama tapi busuknya lain-lain....

Tema kemerdekaan Fuckatan:

Sebangsa, Senegara, Sejiwa - Pak Samad

Sebangsa Sejiwa Senegara' - Mampus Bean

Menerajui Perubahan - Kelantan Darul N.Ajis

Terus Berbakti - Ostad Jijan

Mane satu pulak pilihan hati bumuh SIAL???

Kah kah kah kah kah

Bomo Siam said...
This comment has been removed by the author.
Parti Artis Semalaysia (PAS) said...

tema yg diagung agungkan kononnya akan dijadikan tema bersama!!!

kini menjadi senjata makan tuan!!!

alasan diberi kononnya kelantan dan kedah sudah membuat persiapan lebih awal dgn tema mereka!!!

persoalannya..apakah persiapan tu??

kelantan dan kedah hanyalah kerajaan negeri...bukan kerajaan pusat pun!!

jadi apakah 'persiapan' yg dah dibuat sampai tak leh nak ubah???

kena lah habaq juga..pasai hangpa kan setelus telus manusia!!!

Anonymous said...

Bomo Siam said...
6:41 PM,

'MALAYSIA BELUM MERDEKA!'

Mmuuaahhahahahaha...!!!

...takyah gantung bendera!!!

August 7, 2012 6:45 PM

--------------------------

Kah kah kah kah kah... bumuh SIAL pemikiran yang masih lagi dijajah... kesiannya

kah kah kah kah kah...

Anonymous said...

Bomo Siam said...
6:41 PM,

'MALAYSIA BELUM MERDEKA!'

Mmuuaahhahahahaha...!!!

...takyah gantung bendera!!!

August 7, 2012 6:45 PM

----------------------------

Akhirnya komen BODOH dan BEBAL bumuh SIAL dibuang oleh bumuh SIAL sendiri...

Kah kah kah kah kah kah

Parti Artis Semalaysia (PAS) said...

bomo 6.43

semestinya MAGGI!!!!

Bomo Siam said...

6:45,

MALAYSIA BELUM MERDEKA!'

Mmuuaahhahahahaha...!!!

...takyah gantung bendera!!!

Anonymous said...

Bumuh Sial, hari ni ko dapat sakit otak ke?? Kejap tulis komen, kejap delete, lepastu tulis balik...

Kene senggugut macam Nijar berok ke???

Kah kah kah kah

Bomo Siam said...

Mengikut laporan dari Jin aku yg baru balik dari London....

Chong Wei dah nak menang dahh....! Malangnya ada 'toyol' dari Seri Perdana yg terbang khas utk amik kredit atas kemenangan Chong Wei!

Tiba2...Lin Dan ternampak akan si toyol itu menghembuskan shuttle matchpoint tu ...keluar!

Maka...menangislah seluruh negara kecuali Anak Aram Manoharan!!!

Bomo Siam said...

Apa2pun tahniah buat Datuk Chong Wei...you punya game memang class A.

U r the champion!

Walaupun aku sebenarnya, lebih suka hg KALAH!

Sebab telalu ramai yg nak tumpang sekaki atas kepentingan...!!!

Bomo Siam said...

'Jalur Malang'! Sama2lah kita nantikan hari yg 'kunun'nya bersejarah itu...!

Malang ka....Maling ka?

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

kalau tuhan di kategorikan mencarut, apa sangatlah jalur malang bagi yb pembangkang...kecik aje, bruder

Anonymous said...

Bomo Siam said...
Mengikut laporan dari Jin aku yg baru balik dari London....

Chong Wei dah nak menang dahh....! Malangnya ada 'toyol' dari Seri Perdana yg terbang khas utk amik kredit atas kemenangan Chong Wei!

Tiba2...Lin Dan ternampak akan si toyol itu menghembuskan shuttle matchpoint tu ...keluar!

Maka...menangislah seluruh negara kecuali Anak Aram Manoharan!!!

August 7, 2012 6:56 PM

-----------------------------------

Baik punye fitnah... ko posa ke arini bumuh SIAL???

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Mano Haram dah jadi Mano Harum bila tarik balik tweet yakni bertaubuat!

Servant of God said...

Bomo Siam said...

SoG 3:20,

Bulan2 posa ni pun hg mabok ka...???

August 7, 2012 6:20 PM

--------------------------

Mabuk apanya, dah kau dan dia sama2 macam tokak, sama2 cakap sesuka hati tanpa fikir tanpa peduli hati siapa kau sakitkan asal kau dapat tegakkan benang basah kau...

Itu yang aku terconvince yang kau dan dia orang yang sama.

Anonymous said...

kalau pas berdoa pecah perut , aku pula berdoa biarlah Nizar ni pendek umur cepat mampus ditelah tanah !!

hari ni nizar kojol , esok aku belanja satu ofis makan tengahari selama semingu !!

antah bila la orang tua sial Nizar ni nak kojol ....

Anonymous said...

PRU-13 ni mampus orang tua sakit otak ni..

pok ngah nik ajis said...

Bomo siam. . .ko ni jenis dua alam ke. . Mcm nuar jugak. . Dirumah bantai bini diofis tibai jantan bancuh kopi. . .
Sekejap ko sokong Nizar lambai lepas tu ko tibai mano haram. .
Tak tahukah dua ekor ni dari kelompok parti pakatan yg ada PAS. .Parti dokongan hang tu. .
Semua org BN buat tak elok,tak molek dan tak cantik. . .PAS yg tak cantik,tak molek tu ko simpan dlm-dlm. .
Cher cita hal Nizar pegang lilin dan terangguk angguk waktu TBH mampus hari tu. . ???!!aku nak tahu fatwa versi hang. .Memandangkan ko ni banyak belajau. . Haram atau halal perbuatan tu. . Tolong senarai perbuatan nabi semasa menghadiri urusan kematian org yahudi. . Tapi jgn sama hal nabi dgn abi talib. . !!!

Anonymous said...

Tak menghairankan perangai semulajadi BUMUH SIAL tu. Mari kita lihat rayuan BUMUH SIAL yang FLIP FLOP.....


Walaupun aku sokong PAS atas dasar perjuangan Islam, jgn benarkan samasekali mereka ini memerintah Msia! Tolong sekat puak2 ni dari berkuasa dgn apacara sekalipun, demi masa depan Melayu Islam & seluruh rakyat yg sedang berbahagia kini.

Namun aku sokong jika PAS berkuasa di 3 negeri melayu ini...Kelantan, Kedah & Terengganu! Cukup sekadar itu! Jgn nak lebih2 nafsu tamak haloba!

P.Pinang mungkin sukar dpt semula pd BN. Tetapi, tidak bagi Selangor & Perak. 2 negeri ini, BN kena pastikan dpt tawan semula! Walaupun Perak la ni bawah BN, namun cara dpt balik dulu dilihat kurang gentleman! Jadik, hati2 dlm bab 2 negeri ini. Lagi satu, tulong tgk Sabah & Sarawak sungguh2. Kedua-duanya wajib dlm tgn BN. Takleh kalah satu dpdnya!

Dan....jgn lalai & leka pd negeri2 traditional UMNO yg lain. Kena alert selalu!
Ingat! GE13 ni nyawa UMNO! Jika kalah....payah nak bangun semula! Silap haribulan, kojol terus! Yg penting suma peringkat grassroot or pimpinan kawasan, bersatu bawah Najib! Dia ketua, kena dengaq suma arahan dia! Klu kalah jugak nanti.....kita londeh seluaq dia!!!

Aku sokong PAS! Tapi, aku tak rela depa perintah Msia secara berkongsi dgn musuh Islam....DAP! Jika PAS dah kemaruk juga nak rasa dok kat Putrajaya, join UMNO! Bentuk Pakatan Ummah! Baru betui...!!!

Anonymous said...

ada sesapa jumpa tak budak kenet org pggl bomo siam? dah dkt 2 bulan tak datang rwtn kt spital ni. ikut perancgn otak dia nak kena karan sebab byk sgt merepek dan kuat melalut. sapa jumpa tlg hntr dia ke spital tnjg rmbtn ye.

Anonymous said...

tahniah bomo siam........ jihad tolak kefasikan sekular asobiah umno .....
sudah ramai melayu buta agama kerana dasar2 unIslamic/ anti-Islamic kerajaan umno ...
mitos ketuanan umno terhadap melayu perlu dihapuskan....
khurafat & tahyul umno dlm minda melayu perlu diganti dengan Akidah Islami dan tauhid hanya kepada Allah yang Maha Esa!

Jijan Mali said...

Inilah spesis manusia yang mana otaknya di kepala lutut.....

Anonymous said...

kalau baca tweet palaing atas tu, x yah layan la royalti tu..dh mmg x layak, buat ape nak ade jawatankuasa khas..biar la org kelantan melingkup undi PAS..drang bukan kisah pun air kotor ke, kadar jenayah tinggi ke, infastruktur lemah ke, janji dgr ceramah nik aziz ngan UAI dh cukup. kalau nak kerja or air bersih, drang dtg la negeri lain bukak kedai tom yam ke bundle ke..asal jgn nak buat gangster cam tmpt sendiri dh la..kt kelantan tnjk gangster, tmpt org pun nak tnjk gangster..malu la..

Anonymous said...

usah kan pakatan rakyat...puak puak umno pun tak pasang bendera pada kereta

Anonymous said...

Bomo siam...
Apa2pun tahniah buat Datuk Chong Wei...you punya game memang class A.

U r the champion!

Walaupun aku sebenarnya, lebih suka hg KALAH!

Sebab telalu ramai yg nak tumpang sekaki atas kepentingan...!!!

August 7, 2012 7:05 PM

kepala hotak hang bomo siam....ramai orang nak tumpang sekaki atas kepentingan arrrrr....getik btoi la aku dengan hang ni. FYI..nilah kali first&last aku nk komen hang wlpun aku dok perati lama komen2 siol hang bbpa bulan ni....ada ramai orang nak tumpang semangkok konon.Orang hampa lah yang paling tak malu sekali...mai aku habaq hang ,pasukan bolasepak Kedah 2 tahun berturut2 cipta treble 05,06 tapi hancus tahun ni dan tahun depan jatuh Liga Perdana(Div 2)....so apa jawapan u untuk ini. Presiden KFA adalah MB Pas....ni satu lagi muka tak malu exco ngan MB kedah gerombolan hampa lah yang penuh atas dok hurung pasukan Kedah nak tumpang glamor..last2 Kedah telungkup....baru hampa padan muka. Aku tak lupa lagi,hari tu dengar kata masa Himpun Katak Hijau Kat stdium Darulaman, Radhi Md Din,Fadliata ank taib temakau and Gang buat gimik sepak bola kala Hijau kat 'peminatBulan'...kahkahkah...tu semua bukan ka teknik2 terbaek nak tumpang nama...Pasukan Kedah terkenal tuh...cua tanya dr hamdan exco sukan...hari lps Kedah jatuh Liga Perdana...jenuh menjawab dia pasai apa Kedah KO...baru padan muka hampa....melepaslah nak tumpang jadi glamor....sian hang bomo siam...cermin diri lain kali...satu jari satu cerita burok tunjuk kat orang, 4 jari 4 cerita burok tunjuk kat hang...

Anonymous said...

@Anon August 9, 2012 2:16 AM

Dude, kedah dapat treble sebab banyak NEGRO main! Cube tengok bila takde negro.. kedah jaguh kampung je LOL! XD

Anonymous said...

saudara nizar ni nak kata bodoh tapi memang bodoh pun...apasal emosi sangat dia nie..ni la sampai tahap gila kuasa (nizar)