Friday, August 10, 2012

KIT SIANG MAKAHAI : OLAMAK BISU PAS SILA KOMEN.


malaysiakini jelas menjadi lidah utama pakatan.
pakatan dalamnya ada pas.
dalam pas ada dewan ulamak.
pas nak sokong homoseks atau akan memperjuangkan homoseks ?

kita desak pemimpin pas keluarkan kenyataan.
ada telur ?
ehh mana ada telur.
kerandot pas dah meloyot macam telor kambing jamnapari.

umat islam di malaysia, TOLAK PAS ISLAM SELAMAT !

83 comments:

Bomo Siam said...

Sawadee kap...GAP! Good Mornin!

Setahu aku la, jgnkan dlm PAS, dlm PR pun takdak kaki2 homo nih!

Dlm BN pun...tak pernah disahkan adanya pun!

Tapi klu dlm bab zina...dlm PR takde!

Dlm BN....takde ka???

Kuah kuaah kuaaah!

Melayu Perak said...

malaysia sudah menang satu gangsa olimpik melalui pandalela rinong...

pok ngah nik ajis said...

Bomo siam. ,Kes anuar menjubur shaiful dah selesai dimahkamah. . Apa kata kita retetankan sinatronnya. Mudah.
Kalau nafi apa alibinya PR member bukan kaki homo dan Mat Sabu serta assmin aiskrim. . Kalau bukan 'berzina'. .

Bomo Siam said...

MP 4:14 AM,

Alhamdulillah! Ini benar2 buat aku bangga & kagum.

'Sebangsa, Senegara, Sejiwa'

Bomo Siam said...

4:17 AM.

Hakim bodo mahkamah mana yg dah jatuhkan hukuman sebelum dibicarakan nie...???

Habaq mai sat!!!

PAS LGBT said...

Tunggu anwar keluarkan kenyataan membantah LGBT ?

Tak mungkin
Tak mungkin

Melayu Perak said...

kedudukan medal tally olimpik negara negara Asean...

negara emas perak gangsa
--------- ====== ====== ------

malaysia 0 1 1
thailand 0 1 1
indonesia 0 1 1
singapore 0 0 2

Anonymous said...

PAS tak pernah kata pun yg dia halang LGBT.

Korang ingat parti sesat tu kisah sgt ke? Nik Aziz pun dah mengaku yg dia sanggup terima bantuan syaitan

Silap2 kalau tanya Hadi Awang, dia akan kata "korang nak liwat, liwatlah..janji PAS dpt pegi putrajaya"

Anonymous said...

helenang.wordpress.com/2012/08/10/logo-hari-merdeka-pakatan-ada-elemen-elemen-kristian/

pakat2 baca terutama buat manusia yg teramat bangga dengan puak pakatan.

Bomo Siam said...

Takyah dengor penjelasan PAS pun rakyat dah tahu siapa sebenarnya penyokong LGBT yg sebenar.....

1. Kenapa Pendikar Amin yg Mulia tolak usul LGBT dilarang masuk jadi ahli dewan?

2. Siapa yg luluskan kemasukan Irsyad Manji ke Malaysia?

Apa guna kenyataan yg kununnya tegas, jika ianya hanya satu penipuan...!!!

Bomo Siam said...

5:00 AM,

Hentam saja le labu....lebihkuang dgn lagu 'Janji DiCapati' gak le...!!!

Anonymous said...

hahaha....bro, parti ajaran sesat nie bodo bro, telor neek najeeis ngn heidi awan dah kena jentik tue yg masing2 bodo memanjang...sama mcm bomo dlm nie...hahahaha....gua rasa neek najeeis dah kena tala ar bro jubor dia ngn anuugay nie tue yang dia stim jer...hahahaha....cuba lu tny bomo dalam nie, jubor dia ok lg?ke dah kena tala gak ngn anuugay ngn neek najeeis?hahahaha....parti ajaran sesat memang untuk gay bro...hahahaha

Anonymous said...

hahahaha....bomoh dalam nie dah boleh claim duit komen dia bro....hahahaha...femes blog lu bro ada pencacai pr dalam nie....kita x payah nak sebok2 dalam blog diorg sbb blog diorg x bagus mcm blog lu...hahahaha...

Anonymous said...

weh....bomo komen yg 1st ar....korg tanya berapa hengget dia dapat kalo komen 1st?hahahahaha...upah dia tote neek nejaeeis dalam jubor bomo...hahahaha....neek nejaeeis dah join anuugay main bontot...hahahaha....

Anonymous said...

Eeehhh...
Mamat tu mukanya keluar video 99.9% dgn china doll pun wat dek jea..
Dah tu ada kes liwat 2 kali lam mahkamah pun boleh relax jea...
Siap boleh salahkan umno....
Dah tu kalo jadi pm nak hapuskan undang2 kuno liwat..
Tapi pas tetap sokong.... Mamat tu....
Utusan siarkan pasal lgbt dan homoseks pasal mamat tu pun kena saman..
Kalau mamat nie jadi pm tak boleh buat apa2 sebab kalu report atau buat lapuran pasal skandal dia gerenti kena saman cam singapore laaaa...
Hidup malaysia.... Hancus malaysia kalu anugay jadi pm...!

Anonymous said...

weh bomo tulis xder zina, hahahaha...dalam parti ajaran sesat bersepah...lebai2 parti ajaran sesat asik nak tibai bini orang dalam parti ajaran sesat...hahahaha....asik tgk ubat kuat jer dalam paper haramjadah...x boleh tahan ar lebai2 tue...asik nak tala bini dalam parti ajaran sesat....cuba lu org tny bomo nie, bini dia selamat lagi x? ke dah kena kekah ngn neeknajeeis ngn heidi awan?hahahaha......

Bomo Siam said...

Jika faktor Ambiga dijadikan asas bagi UMNU utk serang PR dlm isu LGBT, kenapa tak sekoq pun parti2 dlm PR yg tawarkan Ambiga jadik calon pilihanraya?

Bukankah populariti Ambiga mengatasi Hishamudin or Mahfus or Teresa Kok...!

Mustahil Ambiga menolak tuah demi perjuangan LGBTnya!

Manakala UMNU bagai terloncat beruk dgn usul nak 'taligantungkan' Ambiga yg timbulkan kemarahan org2 India & MIC sendiri.

Siapa yg main wayang kulit kat sini? Ciakap talak selupa mikin...!!!

Bomo Siam said...

5:15 AM,

Aku dah tanya tadi...mahkamah mana yg luluskan tuduhan korang nie...???

Kuang kuang kuanggggg...!

Bomo Siam said...

Woi UMNU....!

Budak2 tadika permata, buleh la hangpa muhung!!!

Depa mana tau bab2 apa itu sokongan, dikriminasi or hak sesuatu golongan mengikut perlembagaan...!!!

Anonymous said...

TERBARU DARI KARPAL MENGENAI HUDUD
KUALA LUMPUR - Pengerusi Kebangsaan DAP, Karpal Singh melahirkan rasa kesal dengan sikap Pas yang masih mahu melaksanakan hudud.

Beliau berkata, Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali telah menyebut hudud mungkin tidak menjadi sebahagian Buku Jingga pakatan pembangkang tetapi tidak bermakna Pas akan menggugurkan idea tersebut.

"Hudud hanya boleh diguna pakai dalam negara Islam. Ia tidak boleh dilaksana di negara sekular seperti Malaysia. Negara sekular seperti Malaysia mesti mempunyai undang-undang sekular.

"Ini diputuskan pada 1988 apabila bekas Ketua Hakim Mahkamah Persekutuan (kemudiannya Mahkamah Agung) Tun Salleh Abas membuat keputusan negara ini ditadbir melalui undang-undang sekular yang bermakna Malaysia merupakan negara sekular," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Karpal Singh berkata, Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang sendiri tahun lepas berkata bahawa al-Quran tidak memperuntuk sebuah negara Islam tetapi negara kebajikan.

"Kenyataan ini perlu menghentikan objektif jangka panjang Pas untuk menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara Islam," katanya.

Anonymous said...

Cakap dengan bumuh SIAL umpama cakap dengan orang sakit otak... takde gunanye pun. Arini dia kalah hujah, esok lusa dia guna balik hujah lapok dia tu...

Bila dah tak reti nak spin, terus hilang tanpa minta maaf... modus operandi yang selalu bumuh SIAL gunakan...

Anonymous said...

Jika benar seperti apa yg di yakini oleh Bomo Siam, maka apa yg pernah disebarkan oleh Mat Sabu sehingga DSAI digelarkannya sebagai Al Juburi, tindakan Karpal Singh yang telah mengemukakan bukti Akuan Bersumpah Azizan yg diliwat oleh DSAI dan mengedaran CD mangsa seks DSAI yg ditemuramah oleh Taib Azimudin pada suatu ketika DSAI masih dalam kerajaan adalah sesngguhnya fitnah semata-mata. Maka sedarlah oleh seluruh rakyat Malaysia bahawa salah seorang pempin PAS bernama Taib Azimudin juga seorang Pengerusi DAP bernama Karpal Singh dan Timbalan Presiden PAS kii adalah merupakan pemfitnah-pemfitnah terhebat yg mana fitnah yg mereka sebarkan pada suaru ketika dulu telah berjaya sedit sebanyak menjadi salah satu penyebab yg telah menyungkurkan DSAI dari menerajui persada politik tanah air. Bukan begitu wahai Bomo Siam?

Anonymous said...

BILA PAS NAK BUAT PRESS STATEMENT TOLAK LGBT ?

TIBA-TIBA KARPAL SINGH LALU.

KEMUDIAN TAK JADILAH PC TU.

Anonymous said...

Anon 5:43 AM... biase le. 1 komen 50 sen, 10 komen dah brape? Kalau 100 komen, lepas le beli lauk kat bazar ramadan tu. Hihi...

PAS LGBT said...

TAIB AZAMUDIN ADA YOUTUBE PENGAKUAN MANGSA LIWAT.

MAT SABU PANGGIL ANWAR AL JUBURI.

PEDIHKAN BILA CAKAP BAB KEBENARAN.

Bomo Siam said...

PAS do not discriminate against individuals who may have been born with such tendencies.

However they are against groups that are out to make this an acceptable lifestyle...!!!

PAS LGBT said...

LOPA ?

HANSAD PARLIMEN 1997 KARPAL SINGH SAHKAN ANWAR MELIWAT 2 ORANG.

PEDIHKAN BILA CAKAP BAB KEBENARAN.

Bomo Siam said...

5:43 AM,

Mahkamah mana yg declarekan aku kalah nih...???

PAS LGBT said...

PEDIHKAN ?

Bomo Siam said...

5:47 AM,

Kenapa hg tak saman je depa2 tuu...???

Bomo Siam said...

5:51 AM

Sejak bila pulak Hansard Parlimen laku kat mahkamah???

Kuah kuaah kuaaah!!!

Bomo Siam said...

....break jap! Nak kena azan!!!

Anonymous said...

Woi BOMO,Parti Islam SeMalaysia tu PAS atau PIS. Sebab tu kita tak pakai cakap-cakap Bomo ni, nampak sangat rendah tahap mentalitinya. Kita selalu yakin dgn Pendapat Doktor sebagaimana pendapat dan kenyataan Dr Che Rosli Che Ros yg juga MP PAS Hulu Langat yg melalui kepakarannya dalam bidang sains nuklear (lulusan dari salah sebuah U di UK) bahawa Lynas adalah selamat dan langsun tidak merbahaya kepada kehidupan manusia hatta inatang dan tumbuh-tumbuhan. Juga seorang Dr bernama Tun Dr M telah membuktikan keupayaan mentadbir nevara ini sehingga menjadi tumpuan sebegitu ramai rakyat asing seantero dunia menumpang mencari rezeki di bumi bertiah ini. Tiada seorang Bomo pun yg pernah melakukan sesuatu perkara yang boleh dikategorikan sebagai sesuatu yg membanggakan negara ini. Mencanul, merogol, menipu, mengerat 8 mangsanya dan berbagai lagi penipuan adalah perkara yg selalu diamalkan oelh ramai Bomo yg dilapurkan oleh akhbar-akhbar di negara ini. Bukan begitu wahai Bomo Siam?

Anonymous said...

Alamak... Al-Juburi tu sape yang bagi gelaran eh??? Cube bumuh SIAL jawabkan...

Hehe, pasti dia takkan nak jawab punye...

Anonymous said...

Bomo Siam said...
....break jap! Nak kena azan!!!

August 10, 2012 5:55 AM

-----------------------------------

Pergi la solat Subuh dulu, lepas tu mintak doa byk2 semoga otak ko yang sakit tu disembuhkan dengan segera sebelum melarat menjadi kronik.... keh keh keh keh

Anonymous said...

Ini baru pemimpin islam, tegas dan tidak berdolak dalik. Apa guna mengaku islam jika takut membuat kenyataan. Pakcik nik aziz dan pakcik hadi atau pakcik nuar berani ker kluar statement mcm pakcik najib. Mari kita tungguuu.,.

Anonymous said...

Yakin sgt kau ni...susa2

Anonymous said...

aku igt lps tazkirah ustaz mesir dia tu dah berubah si bomu siam ni. rupanya dok sesat lagi..

bomu oi..budak tadika pun x blh tolak yg tu bukan anwar & azmin..

Anonymous said...

Apa guna kenyataan yg kununnya tegas, jika ianya hanya satu penipuan...!!!

**************************

kadang2 komen ko ni tahap malaikat kan. blh tau hati nurani org lain..

Anonymous said...

sebangsat, senggama, sejubo

Anonymous said...

HANYA AYAM JANTAN TULIN YANG BERANI BERSABUNG, cerdik pandai melayu mendahului zaman ketika mencipa bidalan/perumpamaan kata-kata hikmat TERSEBUT, hari ini melayu MUDAH LUPA dan tidak mengenali jati diri bangsanya, agamanya dan negaranya.

TERAJIDI sulit dengan padamnya ; PERSEKUTUAN TANAH MELAYU, makin hari terhakislah sifat-sifat dan keakuan MELAYU dibumi yang bertuah ini, zaman telah berlalu segala perubahan dan perkongsian hidup dinegara ini perlu diteruskan. Perlumbaan mengejar kemajuan dan kekayaan tidak pernah berhenti.

SECARA fizikalnya dari selatan hingga utara, dari barat ketimur negara ini dikuasaai bangsa cina dalam berbagai sektor ekonomi, MELAYU gah dipentas CERAMAH POLITIK, sangat jarang cina berceramah politik, tetapi kenapa cina menguasaai politik pembangkang? cina sebuk dengan teori/ideologi perniagaanya dan terus doominan dalam berbagai perniagaan besar/kecil, bangsa cina mempunyaai kekuatan dalam mempertahankan KEAKUAN bangsanya. TIDAK MUSTAHIL secara sulit cina akan monopoli undian dlm PRU 13 kerana BANGSA MELAYU PAS DAN PKR adalah musuh utama politi melayu, permainan ini tidak berakhir dengan kemenangan pembangkang semata-mata, apa sahaja bolih berlaku, kerana kelemahan perpaduan/ekonomi MELAYU......

Anonymous said...

5:51 AM

Sejak bila pulak Hansard Parlimen laku kat mahkamah???

Kuah kuaah kuaaah!!!

=======

Dengan mahkamah rakyat tetap laku, PRU nanti hancus...muahaaaaaa

Anonymous said...

bomo siam...aku istiharkan kau menang sbb abg ipar kau ada lekat bau burit kat muka dia.

Anonymous said...

5:47 AM,

Kenapa hg tak saman je depa2 tuu...???

August 10, 2012 5:53 AM

======

Pasti akan disaman dalam mahkamah rakyat dalam PRU nanti....

Anonymous said...

Jgn cuba bercakap pasal nak membela serta memertabat bangsa Melayu hang pastinya didahulukan agama dan dikuti negara. Pasti ada yg tuduh Racist oleh DAPdan PKR serta dituduh Assobiah oleh PAS. Tapi bila bengsa lain bercakap pasal kepentingan mereka...yg buat tuduhan racist dan Assobiah terdiam membisu disebabkan hanya nak meraih undi dan kuasa. Walau macamana pun... ramai kalangan rakyat sedar akan perkara ini terutamanya para pengundi atas pagar.

Anonymous said...

Pergi la solat Subuh dulu, lepas tu mintak doa byk2 semoga otak ko yang sakit tu disembuhkan dengan segera sebelum melarat menjadi kronik.... keh keh keh keh

======

Tapi kawan biasanya orang yang beragama PAS seperti Bomo Siam semakin banyak berdoa semakin teruk komennya kerana terlalu banyak berkiblat kepada Mat Sabu dan LGE...muahaaaaaa

Anonymous said...

Teringat ngkapan..."jika berjaya menubuhkan kerajaan.... sebelum ayam berkokok Hudud akan dilaksanakan" sayangnya apa yg sebenarnya berlaku ibarat...."Ayam terlepas, tangan bau tahi" akhirnya hanya babi sahaja yg dapat dihulurkan oleh DAP sebagai pengganti aam yg fah terlepas itu.

Harap faham apa yg hamba maksudkan....

Anonymous said...

PAS do not discriminate against individuals who may have been born with such tendencies.

However they are against groups that are out to make this an acceptable lifestyle...!!!

=======

sanggup ke PAS kehilangan undi dengan menentang kumpulan LBGT...di depan PAS menentang tapi di belakang sokong kumpulan LBGT kerana nak kan undi kumpulan ini muahaaaaaaaa....

Anonymous said...

Reformasi dah basi....
Rakyat semakin yakin akan Transformasi.
Pola sokongam dah semakin condong pada BN kini. Program yg BN buat tak pernah sepi
Semua golongan nak sertai
Mana-mana tempat yg Najib pergi
Rakyat ramai-ramai pakat-pakat rai
Muka DSAI pula dah makin pucat lesi
Banyak program semakin sunyi dan sepi
Tapi dia masih syok sendiri
Melalak sana sini dok mengeji dan memaki
Takut bila-bila nanti
Bila otak dah tak boleh nak berfungsi
Akhirnya buat keputusan yg betul dan berani
Bersara sahaja atau bunuh diri
Tapi janganlah sampai mati menggantung diri dgn tali

Kpd Datuk Seri Anwar Ibrahim yang di kasihi
Ramai yg tidak lupa akan jasa Datuk Seri
Semasa masih bergelar Timbalan Perdana Menteri
Akan tetapi......
Apa yang Datuk Seri lakukan kini
Telah banyak memadamkan jasa yang telah diberi
Akhir kata wahai Datuk Seri
Ada satu pesanan dari kami
Ikhlas dari hati sanubari
Kerana walau apapun yang akan terjadi
Agama, bangsa dan negara yang tercinta ini
Tidak akan sekali-kali kami khianati.

Anonymous said...

pukimak la PAS!!

Anonymous said...

bab zina dalam PR takde? wakakakakaka

wakakakakakaka

wakakakakakakaa

Anonymous said...

Aku berbangsa Melayu beragama Islam tahu akan peristiwa pembunuhan kejam terhadap orang Melayu di Bukit Kepung, Di Pekan Kecil Bekor Daerah Kuala Kangsar, di Sungai Siput, Di Daerah Hulu Perak, Di Daerah Pendalam Kedah, Kelantan dan Pahang yang mana tergamak dilakukan oleh satu bangsa yang dominan dalam Bintang Tiga, penyembelihan dan pembunuhan kejam terhadap org Melayu semasa 13 Mei 1969 dan pergaduhn kaum di Kg Medan PJ yang mana ramai Orang Melayu menjadi mangsa kekejaman bangsa pendatang di negara ini. Tetapi walaupun orng Melayu merupakan abngsa terbesar di negara ini, tetapi mereka tidak pernah menindas hatta melakukan kezaliman dan pembunuhan terhadap bangsa lain malainkan hanya bertindak balas atas kekejaman yang dilakukan terhadap mereka. Bayangkan apakah nasib yang akan menimpa bangsa Melayu jika bangsa lain berjaya menguasai negara ini.

Anonymous said...

Tanda Putera adalah filem yan mesti di tonton oleh rakyat Malaysia tanpa mengira agama, bangsa dan negara. Kita pernah menyaksikan kisah-kisah sejaah negara lain seperti peruangan puak nasionalis Cina sehingga tertubuhnya Taiwan dalam filem Once Upon A Time In China, Sejarah India dan Pakistan melalui filem Gandhi, filem-filem kekejaman Nazi terhadap Yahudi, kekejaman tentera Jepun terhadap orng Cina, kejayaan Columbus, Kapten Cook, George Washington, Abraham Lincoln, Revolusi Peranchis, Revolusi Bolshevik dan sebagainya. Kenapa tidak Tanda Putera?

Anonymous said...

Sebab ramai pemimpin pembangkang tidak ada semangat kecintaan kepada negara ini dan tiada patriotism dalam diri mereka sehingga sanggup memburukkan negara sendiri malahan menghina bendera negara sendir. Ada juga yang tergamak menghina lagu kebangsaan serta pemimpin dan Yang DiPertuan Agong termasuklah raja-raja. Marilah kita menolak pemimpin yang tergamak menghina dan memburukakan negara sendiri dari memimpin negara ang dihinakan nya ini.

Anonymous said...

Jawapan nya ada pada Bumu Sial sbb dia slalu tonggeng dubur pat Aljubs.

Anonymous said...

Ulamak PAS ni semua Besar punya Sial sbb dpt Ijazah dalam bidang Mantat Bini Orang dan Pelaku Seribu Satu Maksiat atas nama Islam.

Anonymous said...

Tolak semua Pemimpin Pembangkang Musibat Anak Haram tu. Hanya mereka yg Musibat Anak Haram jer yg akan terus menyokong!!

Anonymous said...

Musuh yang paling besar dan bahaya adalah mereka yg dekat dan ada di kalangan kita yg mementingkan keuntungan peribadi.

Bersatu la wahai bangsaku.

Anonymous said...

Memang takde Bro!!

Kalau ko tk caya gi tanya AlJubs, Assmin, Mat Bauburit, O_Star Badigol O_Start Bumu SundalSiam dan lain2..

Haahaaahaaa...Hihihi..Huhuhu...

Anonymous said...

Tak baik maki Parti Islam PAS ni.

Tapi Parti Islam PAS ni mmg mcm Bumu Sial mcm Mak dia punya pu_i!!!

Anonymous said...

Australia dan New Zealand mempunyai bentuk dan warna bendera yang hampir sama tetapi tiada sesiapa pun dari kalangan rakyat negara tersebut mempertikaikannya begitu juga negara Liberia mempunyai bendera yang seakan bendera US selain dari Malaysia. Begitu juga negara Italy, Ireland, Ivory Coast dan Mexico yang berkongsi warna serta jalur yang sama. Bendera Indonesia dan Singapura yang berkongsi corak dan warna yang juga serupa. Bendera negara Luxemburg dan Belanda juga seakan sama. Bendera Mesir dan Iraq serta bendera Syria dan Yaman juga berkongsi corak dan warna ang sama. Tetapi Kenapa ada rakyat di negara ini yang mempertikaikan Jalur Gemilang? Sebab kurang keupayaan dari segi General Knowledge serta mungkin dia mengagak bahawa sebahagian rakyat di negara ini bodoh dan senang ditipu. Mereka an muda di tipu selalunya adalah penyokong PR. ini fbetul-betul dan bukan cobaan. Kalau tak percaya cuba tengok sendiri photo bendera negara di dunia ini. Manoharan dah tak ada isu dan ini jelas menunjukkan tahap mentality beliau apabila mempertikaikan corak dan warna Jalur Gemilang yang sama dengan bendera US.

Anonymous said...

Cuba layari http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20120806004603AAPtc65 dan anda semua akan dapat jawapan negara-negara ang berkongsi corak dan warna yang sama. Kita akan nampak juga betapa bodohnya pemimpin yang membangkitkan isu pasal bendera ni.

Anonymous said...

Anon 9.58AM dan 10.00AM memberikan kenyataan dengan bukti dan fakta yang sungguh jelas dan meyakinkan. Tak main la tipu-tipu ni

Anonymous said...

Bendera PAS sama corak dan warna dgn bedera Bangladesh... cuma bulan Bangaldesh rasanya berwarna merah dan bulan PAS berwarna putih. Corak yang sama juga terdapat pada bendera Jepun cuma warna bendera Jepun lebih dikenali seantero dunia atas sebab kejayaan yang banyak dilakarkan oleh negara tersebut

Anonymous said...

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20120806004603AAPtc65 ... kat situ banyak bukti ada negara berbeza berkongsi corak dan warna bendera yang sama. Nampak sangat Manoharan tak buat penyelidikan dan kajian yang cukup lagi jujur. Apa-apapun Manoharan berjaya buktikan betapa dungu dan lembu nya beliau apabila cuba pertikaikan Jalur Gemilang yang kelihatan sama dgn bendera US. Cuba tengok bendera Liberia... Sebijik macam bendera US cuma bintangnya satu dan besar dari bintang yang banyak ada dalam bendera US.

Bomo Siam said...

Aku sokong sgt2 corak jalur gemilang di pupuskan...!

Gantikan dgn panji2 keagungan Islam yg berwarna HITAM sepertimana yg telah dijanjikan AllahSWT kpd kekuatan Islam akhir zaman...!!!

ALLAHUAKBAR...!!!

aloya said...

Reformasi dah basi....
Rakyat semakin yakin akan Transformasi.
Pola sokongam dah semakin condong pada BN kini. Program yg BN buat tak pernah sepi
Semua golongan nak sertai
Mana-mana tempat yg Najib pergi
Rakyat ramai-ramai pakat-pakat rai
Muka DSAI pula dah makin pucat lesi
Banyak program semakin sunyi dan sepi
Tapi dia masih syok sendiri
Melalak sana sini dok mengeji dan memaki
Takut bila-bila nanti
Bila otak dah tak boleh nak berfungsi
Akhirnya buat keputusan yg betul dan berani
Bersara sahaja atau bunuh diri
Tapi janganlah sampai mati menggantung diri dgn tali

Kpd Datuk Seri Anwar Ibrahim yang di kasihi
Ramai yg tidak lupa akan jasa Datuk Seri
Semasa masih bergelar Timbalan Perdana Menteri
Akan tetapi......
Apa yang Datuk Seri lakukan kini
Telah banyak memadamkan jasa yang telah diberi
Akhir kata wahai Datuk Seri
Ada satu pesanan dari kami
Ikhlas dari hati sanubari
Kerana walau apapun yang akan terjadi
Agama, bangsa dan negara yang tercinta ini
Tidak akan sekali-kali kami khianati.

-----------------------------------

Terbaik bro, mohon share!! LIKE 1juta kali

Bumu kau ado?? puii

Bomo Siam said...

Bendera PAS tu pun....buang dlm longkang!!! Ada ka bulat tgh2, hijau kelilin!

Yg bulat tu...BULAN ka? Awat berlainan dgn yg dipuncak mesjid?

Kuah kuaah kuaaah!!!

GANTIKAN DGN PANJI2 BERWARNA HITAM...!!!

Bomo Siam said...

Bendera DAP plak! Patutnya ada gambaq BABI...!

Antara ROKET dgn BABI pun depa tak reti nak beza...mana satu yg dekat dgn depa...!!!

Anonymous said...

Ganti dengan lambang roket pasti Manoharan menari kegembiraan seperti kera kena belacan...

Bomo Siam said...

Yg PKR ni pun banyak bahlolnya....!

Depa kata lambang mata dajjal!

Bukankah agak lebih bermaruah jika boh gambaq MATA lEBAM je...!!!

Anonymous said...

Bendera PAS sebijik sama mcm bendera Bangladesh...

ekeekekekekek

Bomo Siam said...

Akhir sekali bendera BN....gambaq dacing kununnya....

Tapi kenapa tak sengetkan sikit...!

Jgn nanti ada org kata lambang hangpa tu...macam logo Freemason!!!

Mmuuaahhahahahaha...!

...jgn marah! Bulan posa!!!

Anonymous said...

PAS xnakmarahkn Bangladesh ke sbb tiru bendera PAS? cume kaler bulan bangladesh merah..(ikot UMNO tuhhh)

kah kah kah kah kah

Bomo Siam said...

Janji AllahSWT dah kata, bendera akhir zaman umat Islam ialah berwarna HITAM...ikut je le!

Antara Janji diCapati dgn Janji AllahSWT...mana satu yg kena pakai???

Ada akai boh dlm kasut...!!!

Anonymous said...

PAS ni cuma fahaman sesat seperti SYIAH ataupun ayah pin. yg mnyokong PAS ni golongan x bermaruah dan bodo2 je. golongan ini penting untuk survival PAS kerana pmimpin PAS terdiri daripada dajal2 kecik yg sepanjang hidup mereka hanya menipu, memutarbelitkan kebenaran dan menyesatkan umat2 ISLAM di Malaysia demi nafsu iblis mereka.

Anonymous said...

betul2 golongan seperti "bomo siam" amat penting demi memastikan fahaman sesat SYIAH yg dibawak PAS sentiasa hidup di bumi Malaysia.

Anonymous said...

IKUT ISLAM SELAMAT DUNIA AKHIRAT

IKUT PAS SESAT KE DALAM LUBANG NERAKA JAHANAM

Anonymous said...

oooppssss...sori beb!

bendera akhir zaman warna putih

panji yang warna hitam

bukan Allah yang berjanji tetapi dari hadis Rasulullah

kalau tiada pengetahuan (bodoh) usah lah berlagak pandai...MALU la!

Anonymous said...

Pandai gunakan ISLAM utk kepentingan politik Parti Anti Spender....ko mmg sial bomoh siam

rahsia said...

Sbgi sorg blogger yg brsifat matang dn brhujah dgn nada waras,ayat2 maki hamun tk akan wujud..jika ingin di lihat sbgi pakar buatlh artikel spt sorg yg pakar,klu mcm niew bntuk artikel,pd sya anda sorg yg brpdidikn rndh.

Anonymous said...

Lu gi azankan kit siang je la bomo siam.. Ajak dia masuk Islam pastu wa sokong lu.

But in the mean time, FUCK YOU bro!

Anonymous said...

PAS ADA LAH PARTI POLITIK MACAM PARTI PARTI LAIN JUGA MEREKA PUN MANUSIA JUAG INGINKAN JAWATAN JAWATAN DALAM POLITIK BUKAN NYA NAK PERJUANGKAN ISLAM SANGAT ISLAM ITU WAYANG SAJA DEPAN RAKYAT TAPI SEBALIK NYA PAS LAH YG PECAHBELAHKAN UMAT ISLAM DI MALAYSIA INI TERUTAMA ORG MELAYU PILIH PAS MASUK NERAKA JAHANAM.