Thursday, August 30, 2012

SALAM KEMERDEKAAN KE 55 !


aku bangga jadi anak malaysia.


134 comments:

CucuAtok said...

Dengan penuh kesyukuran yang Allah berikan..... Saya amat berbangga menjadi anak Malaysia dan beragama Islam......

Sungguh seronok bila hidup dalam berbilang bangsa....

Tapi sungguh sedih kerana ada anak jati yang lupa pada sejarah.....

Janganlah kufur dengan nikmat yang Allah berikan........Ingatlah wahai bangsaku.......

Anonymous said...

Bismillahirohman Arrohim..

Ya Allah Ya Tuhan kami.. Tuhan Pencipta seluruh alam.. Segala Pujian hanya utk Mu.. Selawat dan Salam Keatas Junjungan Kami Muhammad rasulullah S.A.W..

Ya Allah.. Kau Peliharalah & Kau Lindungilah Kemerdekaan, Keamanan, Ketenteraman bumi Malaysia ini daripada penglihatan orang-orang yang mengintai, dari hati orang-orang yang menghasut dan orang-orang yang zalim..

cukuplah kami berpegang kepada Allah dari segala sesuatu, Allah mengalahkan segala sesuatu, tidak terhenti sesuatu kerana perintah Allah, tidak ada daya dan kekuatan, Hanya daya dan Kekuatan Allah yang Maha Tinggi dan Maha Besar..

Ya Allah Ya Rahmnan.. Berikanlah kami kekuatan hati utk menandingi orang-orang yang menzalimi kami dan berilah kami pertolongan terhadap orang-orang yang memusuhi kami.. Jangan lah Engkau serahkan kepada kami pemimpin yang sombong, angkuh, riak dan tidak takut kepada Engkau dan tidak kasih kepada sesama islam.. Sesungguhnya Kau lah yang Maha Mendengar dan Maha Melihat..

Robbana atina fiddunya hasanah wa fil akhirati hasanah wa qina 'anabbannar.. Amin Ya allah.. Walhamdulillahirobbil 'alamin..

Anonymous said...

selamat hari kemerdekaan ke 55... 1malaysia, janji ditepati...

Anonymous said...

rasanya org UMNO je yg sayang malaysia. org PAS??? hampeh!!!

salam merdeka...

Anonymous said...

AMINN AMINN YA ALLAH
DOA YANG PENUH KERENDAHAN DIRI!

Moga Allah pelihara kemerdekaan ini dan perbaiki kehidupan kita org Melayu Islam supaya jadi contoh terbaik untuk dakwah bukan Islam. Bukan dgn cara membiarkan mereka bermain ayat2 suci atas pentas politik.

Peliharalah kepimpinan kerajaan kami dan perbaiki serta berilah hidayah kepada mereka yg telah banyak berjasa kepada kami ini. Jauhilah kami dr fitnah dajjal akhir zaman yg menyelinap dlm politik. Hancurkanlah musuh2 Islam yg mahu memusnahkan kami dan negara kami YA ALLAH

Semoga kemerdekaan kita mencapai erti kata yg sebenar disis Allah dan Rahmati sehingga ke akhirat!AMINN

zat said...

merdeka !

merdeka !!

mau duit kaaa ?!!

Anonymous said...

Alhamdulillah.. Aku pun bersyukur..

CucuAtok said...

Amin... Ya Rabbal Alamin........

Anonymous said...

org PAS sikap mereka sperti anjing HINA. Bg mereka nikmat yg ada ini boleh dicipta dan dibuang dgn kuasa mereka. Mereka lupa dgn janji Allah supaya bersyukur dan Allah tambah lagi nikmat.

Org PAS sgt hina, sehina bangkai khinzir yg mati ditepi parit. Contohnya Nizar, menghina bendera Malaysia dengan paggilan 'Jalur Malang'! Adakah manusia keji begini layak menjadi pemimpin kita?

PAS adalah kumpulan manusia2 yg kufur pd Allah tetapi berpura2 dgn agama (MUNAFIQUN)

Apbila mereka diuji dgn KUASA dan HARTA mereka sanggup pijak agama dan junjung HARTA dan KUASA! SGt banyak jelas bukti2 kekejian bangsa PAS ini supaya jadi iktibar pd kita jgn sombong dgn ilmu Allah.

Allah Ta'ala boleh hitamkan dan pesongkan hati jika kita menipu atas nama agamanya. Usah berbangga pulang dr Mesir, Syiria, Jordan, atau mana2 negeri bumi Anbia' tetapi ilmu yg ada tidak mangajak manusia mengenal Allah.

Sebaliknya angkuh dn jahat , assobiah kepartian PAS melebihi apa yg Allah syariatkan.

Awaslah PAS akan dilaknat Allah atas segala perbuatan kerja jahat mereka pesongkan Islam sehingga ramai yg bermusuh dan sesat!

PAS Laknatullah! PAS Lanatullah! PAS Laknatullah!

Anonymous said...

zat said...

merdeka !

merdeka !!

mau duit kaaa ?!!
____________________________________
org mcm nie pn ade..xtau nk beza kn politik n patriotik...

Anonymous said...

Keamanan dan kemakmuran yg kite sedang kecapi ini xkakan bole terus di nikmati seandainya kite xtau nak brsyukur dgn nikmat kurniaan Allah S.W.T..

Generasi muda xmungkin dpt merasakn pahit getir yg di harongi oleh atok nenek kite dlm usaha memerdekakn negara ...tp lihat sj betapa azab n sengsaranya rakyat yg negara mrk xaman, brgolak brbanding dgn apa yg kite ada di Malaysia...

Ada ngr luar cube utk mncontohi Malaysia dr segi keamanan dan kemajuan..ada yg cube meminjam keintelektual PERMATA anugerah Allah kpd kite rakyat Malaysia utk mmbantu memulihkn negara mrk (sapa tu teka la sendiri)...

Sptnya kite brbangga dan brsyukur dgn apa yg tlh kite miliki..bkn mncerca dan mnghina malah brusaha utk mnjahanamkn pula krn inginkn KUASA...

Jgn krn nak memenuhi NAFSU SERAKAH sestgh makhlok yg TAMAKKN KUASA dan WANG HENGGET anda sgp memusnahkn kemakmuran yg kite hirupi skrg...

SubhanAllah ..hindarila kami dari makhlok yg sntiasa cube utk menghancorkn agama , bangsa dan negara kami...

Amin...

Anonymous said...

Sayangilah agama dan negara tercinta ini sebagaimana yg Allah perintahkan. Jangan berlebih2han seperti PAS sehingga meniru jejak langkah Yahudi dan Syaitan dlm sesuatu urusan.

Sayangilah nikmat yg Allah berikan pd kita..hayatilah dan bersyukur setinggi2nya pd Allah, berterima kasih pd pemimpin2 kita terdahulu yg banyak korbankan diri utk kesenangan kita.

Insaflahkan, betapa tenangnya kita sekarang BEBAS beribadah ke masjid siang dn malam. Bulan Ramadhan kita boleh ke masjid pukul 4 pagi iktikaf, tiada peluru atau ancaman nyawa d kita.

Rebutlah peluan keamanan ini ukt jadikan kita hamba dan rakyat yg lebih baik dan brsyukur! Insya Allah, Tuhan akan kasih dan pelihara kita dlm Hidayah-NYA!

Jangan sama sekali kita meniru jejak langkah iblis dan kafir membuat huru hara di jalanan yg Nabi telah larang.
Jangan kita tiru sifat pencacai2 pembangkang yg mendewa2kan nafsu ammarah dan kebinatangan, menuntut itu dan ini tidak pernah kenyang dan cukup, lantaran mereka jadi manusia yg KUFUR pd NIKMAT ALLAH!

Jangan sama sekali kita sertai perhimpunan kufur mereka. Ingtlah Allah itu Maha Berkuasa. Jangan kita tipu agama Allah!

zat said...

janji ditiputi
hahaha

Anonymous said...


zat said...
janji ditiputi
hahaha

August 30, 2012 4:51 PM

-----------------

ITU SLOGAN PAKATAN YE SELAIN DARI

JANJI DI TABURI

oooiii janji yg paling aq igt sekali ialah...

PAKATAN DAPAT SELANGOR SBLM AYAM BRKOKOK KILANG ARAK TRBESAR DI NEGARA INI AKAN DI ROBOHKN....

muahaahahahhahahah

PASBERG PASBERG PASBERG

TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER

Tukang Komen said...

PAS BILA NAK MEREDEKA DIRI DARI DAP? KAN BEST KALAU SEDARA KITA TU TURUT MERDEKA! SAYANG NAK TINGGALKAN KHALIFAH TOKONG KOT!

Servant of God said...

Anon August 30, 2012 4:28 PM

Amin.

Anonymous said...

merdeka kali amat berbeza

1. bn berterus terang merekalah yg bertanggongjawab dlm mencari kemerdekaan dari british. keringat dan nyawa melayang dr para pejuang kemerdekaan..55 thn negara jd pesat.. ekonomi mauntain walau negara besar sekalipun nak bangkrap - US.

2. Janji ditepati masih misteri...biar lah najib saja yg menterjemah apa maksud 'Janji Ditepati'...

3. Pembangkang menunjukkan sikap 'tidak tenteram' pada 'Janji'2 PILIHANRAYA 2008' mereka.. byk yg mereka janji masih belum dikota..termasuk yg MUNGKIR JANJI...dlm kes kg buah pala..

4. TUNTUTAN AIR PERCUMA 300juta xmampu dilayan PKR SELANGOR..Menunjukkan ketidak matangan tawaran politik mereka..
ia muncul takala 'Janji Ditepati' mahu berkumandang..

tahniah semua..
isnyAllah Islam bersatu..

Anonymous said...

Selamat Hari Merdeka Malaysia...!!

Thank You Allah..

Servant of God said...

zat said...

merdeka !

merdeka !!

mau duit kaaa ?!!

August 30, 2012 4:34 PM

---------------------------

Tak kuasa dah aku nak kesian dia nih. Tak reti nak bezakan politik dan sifat patriotik. Memang dasar anjeng.

Anonymous said...

apabila mencapai kemerdekaan pemimpin melayu(umno), cina(mca) dan india(mic) telah berjanji utk menjadikan malaysia ini sebuah negara yg aman, makmur dan maju.. alhamdulillah dgn izin ALLAH s.w.t... 'janji ditepati'... dlm masa 55 tahun malaysia telah menjadi sebuah negara yg aman, makmur dan maju serta dilimpahi nikmat dan rahmat walaupun rakyatnya terdiri drpd berbilang kaum, agama, adat resam.. oleh itu tema hari kemerdekaan 'janji ditepati' amat sesuai dan kena pada masanya..

Anonymous said...

mak ngkau dipukiki...

Anonymous said...

PUTARAN KEHIDUPAN

tidak semua orang dapat menikmati nikmat kemerdekaan sepenuhnya pada tahun ini. contohnya Ust Nash yang masih dijajah oleh kumpulan tertentu hinggakan tidak ada kebebasan melontarkan pandangan.

renung-renungkan

Anonymous said...

Dan jangan lupa, dalam kita merayakan erti kemerdekaan tetapi masih ada umat yang terus dijajah fikiran dan fizikal mereka oleh Gerombolan Bersih.

fikir-fikirkan

Anonymous said...

MERDEKA..tidak bagi tahanan ISA!

dari keluarga OKT ISA

Anonymous said...

Sikap racist anti-Malaysia Cina dan Rejim DAP Pulau Pinang amat jelas sekali apa bila mereka memboikot sambutan kemerdekaan, hampir susah untuk lihat Jalur Gemilang di Geogetown.


Bangunan pentadbiran Rejim DAP Pulau Pinang langsung tiada bendera Jalur Gemilang! Apakah maksud mereka? Adakah jika PR memerintah (nauzubillah) DAP akan tukar bendera Malaysia?

Apakah mksud tersirat bangsa Cina Cauvanist ni yg disokong jilat hebat oleh PAS? Mereka mempunyai agenda besar untuk hapuskan sistem yg ada..hati2lah penipuan dan lakonan Komunis moden-DAP!!

Anonymous said...

MERDEKA... tidak bagi orang dibelenggu hutang PTPTN & mahasiswa peserta demo aman didataran merdeka pd julai 2012

rakab said...

Berbanyak-banyak syukur kepada Allah s.w.t diatas limpahan nikmat dan rahmatnya kepada seluruh rakyat dan bumi Malaysia tercinta.

Anonymous said...

Dalam Pakatan Haram tiada erti merdeka! Dlm DAP ada 'tokong' besar yg xboleh dikritik, tiada kebebasan bersuara, UTUSAN, NST, TV3 disekat dr kebebasan media.

Dalam PAS juga minda dijajah oleh totok jahiliyyah gerombolan Pork Nik. Pantang sekali mereka ditegur, mereka ibadar dewa yg wajib dipuja. Jika tidak terimalah padah sepetri Hasan Ali dan Ust Nasha.

Tiada kebesan dlm rejim Pakatan Haram melainkan kezaliman dan kasta penindasan. Yg kekal bodoh ialah bangsa pencacai PAS. Bodoh dahulu kini dan selamanya!

Anonymous said...

MERDEKA.... tidak bagi mereka yg dijajah oleh kapitalis2 UBN.

Anonymous said...

MERDEKA..!! tidak bg mereka yg menjilat DAP dan takut dgn Karpal Singh.

MERDEKA...!! tidak bg mereka yg pakai kopiah serban tp berguling atas jalan patik sembah derhaka.. (padahal Cina gelak ketawa bodohnya bangsa PASberg!)

Anonymous said...

Kita "sebangsa, senegara & sejiwa" menolak kediktatoran UMNO/BN... ABU

Anonymous said...

MERDEKA..!! tidak bg anjing2 upahan PR yg akan memenuhi dataran merdeka buat kerja2 sia2.

rakab said...

merdeka, merdeka, MERDEKA

Alhamdulillah.

Anonymous said...

kita belum MERDEKA jika kerajaan korup & zalim masih bermaharajalela!

Anonymous said...

Sapa berkerjasama membunuh tuk janggut?sapa yg mementang mat kilau?...pemimpin melayu barua british yg kemudian menubuhkan umno dan direstui british..umnolah anjing briitish..membunuh penentang british..sejarah harus ditulis semula..

Anonymous said...

MERDEKA..tidak bg mereka yg 'sejiwa, sebangsa' senegara' menyokong peliwat, pelanggan pelacor China, peluvah dlm tandas, bapa makan anak, kaunseling bini org pukul 3 pagi..

Anonymous said...

kita hanya terlepas dari penjajah bitish tapi dijajah pula oleh kapitalis rasis UMNO/BN

Anonymous said...

siapa yg berkerjasa mana dgn British utk halang kemerdekaan dan British pula 'mengizinkan' puak itu ditubuhkan.. British mahu sgt org Melayu Islam diracuni dan dirosakkan.. maka tertubuhlah parti ajaran syaitan-PAS
Sehingga kini menjadi racun dan perosak otak umat Islam!

Anonymous said...

belum MERDEKA, jika lanun2/penyamun2 UMNO/BN masih berkeliaran disegenap tangga pejabat kerajaan untuk boloti kontrak/permit/ subsidi......

rakab said...

Anon 5.37,

Dalam DAP ada tokong besar,..tapi dalam Pas ada tok pekong lagi besar !

muaahahahaaa...

Anonymous said...

Parti Ajaran Syaitan-PAS ialah ejen British yg sama seperti kewujudan Wahabi di Arab Saudi utk menghapuskan ruh Islam secara halus.

PAS ibarat sbg alat BRITISH jangka masa panjang untuk hancurkan umat Islam. PAS juka sekutu kuat pendokong sesat anti agama-Komunis. PAS adalah alat penjajah utk hacur leburkan perpaduan ummah, dgn jadikan Islam sbg bahan fitnah secara reverse.

Anonymous said...

Perayaan berkembar

Raya & Merdeka !!


tahniah semua

kpd para pejuang bersih 4.0 yg sdng bertungkus lumus merosakkan malam kemerdekaan ini.. tahniah la juga

Jauh dilubuk hati mereka, mereka takutkan INI:

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%



4 Tahun Memerintah..MUNGKIR JANJI

VS..

55 Tahun Merdeka ..JANJI DITEPATI...




%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Anonymous said...

rakyat belum MERDEKA kerana dibeban dengan cukai, tol, bil, yuran, tips, rasuah, kos hidup tinggi...

rakab said...

si bebal 5.41,

Sejarah nak tulis semula pasal apa ??
..dah kau yang bangang buta sejarah..

Anonymous said...

PAS adalah ejen British utk sesatkan Aqidah org Melayu secara jangka panjang. Sebab itulah PAS boleh berubah sekelip mata menyokong murtad, menyokong arak, judi, penzinaan berleluasan, menyokong hak Melayu dan raja dihapuska setelah sokongan Melayu berjaya dirasuk.

PAS adalah ejen British yg menentang kemerdekaan. Jalur Gemilang dihina dgn Jalur Malang oleh pemimpin PAS.

Tokoh2 kemerdekaan dibunuh kejam oleh British disebabkan wujudnya talibarut2 seperti bangsa PAS dizaman itu yg mahu British kekal di tanah Melayu.. wahai anjing2 PAS.. sejarah tidak boleh diubah!!

Anonymous said...

dalam banyak-banyak janji, pakatan hanya mampu tepati janji berarak sambil membawa lilin...lain-lain hancur

Anonymous said...

masih samar .. MERDEKA.. kerana rakyat kena tanggung kos hidup PM, Mentri, MB/KM, Kerabat2 feudal yg terlampau -- bini boros, anak joli, cucu pun tau sakau...

rakab said...

Puak komunis macam suku-sakat Mat Sabu jer yang menentang kemerdekaan.

Anonymous said...

Kita tidak MERDEKA selagi Pakatan Rosak (PR) memerintah Kedah, Pulau Pinang, Selangor dan Kelantan!

Kita tidak merdeka di negeri2 ini kerana kezaliman kuku besi Pok Nik, Azizan, Khalid dan manusia berhati khinzir paling jahat celaka-Lim Guan Eng, mencengkap rakyat dgn racun2 doktrin jahiliyyah dan komunis cmpuran Yahudi.

Kita dijajah oleh media2 anjing pembangkang-HAPRAKAH, MELOYAKINI.com, SUARAjinKEADILAN yg meracuni rakyat2 yg totok jahil dgn fitnah berterusan, pembohongan dan kezaliman minda yg kejam!!

Anonymous said...

rakyat tak larat nak beli BENDERA MSIA kerana duit tak cukup bil eletrik naik, barangan harian pun tinggi.......

Anonymous said...

Kita tidak MERDEKA selagi membiarkan anjinng2 Pakatan Haram merosakkan jalan raya, menyerang Polis, membawa budaya binatang rimba di jalan raya semata2 mahu menjatuhkan kerajaan.

Kita tidak Merdeka selagi membiarkan rakyat memerah hasil, balak dirompak, kekayaan diagihkan untuk anak menantu, rakyat jatuh miskin kerana mahu menyenangkan MB Zalim-MB yg bebal lagi sesat itu!

Anonymous said...

rakyat tak mampu NAK KIBAR BENDERA NEGARA sebagaimana seruan PM, Raisyatim .... rasa malu nk bersama kaum2 elit UMNO/BN yg dapat segala kemudahan BAS, KFC (yahudi semakin kaya), Air mineral, baju free.......

Anonymous said...

Kita Dijajah oleh pemikiran sekular Anuwar dan PKR, pemikiran sesat dlm agama oleh Pork Nik dan pemikiran racist, chauvanist dan komunisme moden Dinasti Lim Sial.

Anonymous said...

anjing2 pembangkang tidak mahu kibarkan bendera kerana mereka tksbr tunggu komunis jajah mereka. Mereka cintakan komunis krn pemimpin mereka kata Komunis yg bakar-sembelih-tembak-bunuh-zalim pd org Melayu itu adalah 'WIRA'.. jiwa anjing2 pembangkang rosak dijajah!

Anonymous said...

Amíiiiiiiin.

Anonymous said...

kita rakyat marhean... nak santai di dataran merdeka pun... polis (agen politik umno) sudah beri amaran keras..

kita rakyat hanya saksi dari jauh saja....... maklumlah .... rakyat kelas tiga

Anonymous said...

Org Melayu yg bodoh jahil dlm PAS suka meniru2 'perjuangan'Cina DAP yg pura2 sokong 'kebaikan' yg sebnarnya sedang berusaha untuk mencapai cita2 aspirasi penjajahan baru Malaysia.

Tidaklah bodoh Lim Kuan Yew itu sj2 nk jumpa Pork Nik yg bodoh dan bebal itu kalau xde agenda penjajahan baru.Maka anjing2 PAS pn yg minda sudah dijajah berasa amattt SYookkkk.. kafir laknat mengunjugi mereka dgn agenda baru.. itulah otak2 pencacai jajahan PAS

Anonymous said...

Bagi UMNO... PATI myammar, bangla, india, indon, vietnam ... dapat IC & hak istimewa yg lebih baik ... bahkan dapat mengundi tentukan nasib rakyat msia...

rakyat asal hanya melukut pada pandangan UMNO/BN tak perlu layan atas keperluan dan tuntutan mereka...

Anonymous said...

kasihan.. mereka (rakyat kelas tiga anjing pembangkang) masih suka dudk di tepi2 jalan seperti anjing2 liar yg kelaparan. Di Amerika oryg tiada berumah shj yg tinggal ditepi2 jalan dan bawha jmbatan!

Anonymous said...

umno/bn jaga balaci2 & kroni2 mereka saja....


balaci2/ kroni hidup dalam segala kemewahan dikala rakyat dihimpit dengan pelbagai tekanan & risiko....

apalah erti MERDEKA.... jka lebih teruk dari penjajah Jepun?

Anonymous said...

Kasihan..anjing2 PAS PR terpaksa bersaing dgn warga asing utk dptkan IC? adakah mereka rasa dijajah kerana tidak dapat beraksi seperti binatang liar di tepi jalan?

Ataupun minda mereka dijajah dgn fitnah dan pembohongan, lantaran takut dgn bayang2 kebangkitan rakyat yg akan meolak REJIM PAKATAN HARAM tidak lama lagi!

TAKBIRRR ALLAHHU AKBARR!!

Anonymous said...

Apalah erti merdeka bg anjing2 PAS kelas tiga yang tidak pernah rasai syukur nikmat. Mereka takut dgn bayang2 sendiri.. jiwa lemah yg dijajah dgn fitnah dan penipuan pemimpin. Org lain sudah maju dgn agama dan kemodenan mereka seperti monyet dirimba yg melompat2 katakutan dgn Utusan, UMNO, BN TV3, manusia2 kelas tiga pencacai Pembangkang masih terjajah dgn DAP

Anonymous said...

mereka yg rajin belajar insyAllah dpt percuma...dr hutang ptptn..

masuk spm gred 3. kolej swasta .cukup. makan lulus diploma.. tp payah bayar..

utk bg peluang ..belajr lah bersungguh2.. peluang masih terbuka...jgn buang masa demo sana demo sini.. cgpa jatuh sapa yg rugi...sendiri jugak..

selamat merdeka raya ! selamat dr komunis dap...british, jepun, belanda, portugis..syukur kita pd Illahi

Anonymous said...

bagi umno/bn... rakyat kelas tiga... lebih hina dari anjing2 liat ditepi jalan....

itulah bahasa kebongkakan ahli2 umno/bn...

Anonymous said...

Apalah erti merdeka bg pencacai2 PR yg sugguh takut dgn kibaan jalur gemilang. Jalur Gemilang pn mereka nmpk spt bndera UMNO.. sungguh lemah otak mereka dijajah teruk oleh elemen sesat dan jumud.

Anonymous said...

berdemo, yakni bercampur antara lelaki dan perempuan sambil terpekik dan terlolong bukanlah petunjuk kemerdekaan tetapi penjajahan setan.

HARAP MAKLUM

Anonymous said...

Bg PAS/PR ust nasha lebih hina dr Karpal Singh yag kafir itu. Bg PAS/PR ulamak itu lebih hina dr DAP jika ulamak itu menentang DAP. Aduhai penjajahan buruk dn busuk di kepala2 pencacai2 PAS. Tidak kah mereka sedar mereka hanyalah kasta kelas 3 dlm Pakatan Haram.. melukut di tepi air kencing DAP kafir..malu2

Anonymous said...

hari itu chua soi lek kata kpd orang nak hukum hudud Allah itu orang yg tak waras... bererti mungkin maksud orangila yg nak hudud!

itulah bahasa ego sombong manusia MCA/BN

sistem perundangan malaysia sedang dijajah oleh MCA, UMNO, MIC.....

APALAH ERTI LAUNGAN MERDEKA YG PALSU!

Anonymous said...

ramai rakyat tidak kibarkan jalur gemilang.glc pun dh xde bg free..petronas pun dh x jual...tu tanda umno nak mamposss...kehadiran ke bukit jalil pun dipaksa n dibayar...umno dh nazakkk..

Anonymous said...

Tahniah Malaysia.

Orang sibuk meraikan kemerdekaan, PR buat kecoh lak hahaha pembangkang cuma nampak kelemahan orang lain aje. Diri sendiri takde kelebihan. Bila suruh buat, apa pun tk jd. Camno nak jd pemimpin? Apa yg blh diharapkan dari orang2 macam ni? Pembangkang yg ada skrg mmg zero value.

Sbb tu la BN blh survive. Bukan sbb BN hebat. Tp takde lawan yg berkaliber. Come on lah! Kalau BN pun tak mmpu nak diatasi, jgn masuk politik dan mengaku hebat. So far BN is the best even full with corruptions and weaknesses. At least many of them contributed to the nation and struggled for the people (while being tarnished by the culprits and cronies).

Merdekakan minda kita.
Support BN. PR? Hell.

Anonymous said...

Kerajaan BN cukup adil dn bijak. Sesiap yg cemerlang CGPA 3.75 above PTPTN istihar jd biasiswa..FOC.. xpyh bayar.. itu PERCUMA lah wahai anjing2 PR oiii!

Tapi kalau pelajar tu bodoh bangang pemalas mcm Adam Adli sial tu, kelas ponteng semayang pun tidak.. result tepi longkang cukup makan.. mana boleh nk korbankan duit rakyat PTPTN utk anjing cmm tu.. itu anjing PR bayar lah!

Anonymous said...

salam 6.11...ust. nasa bijak...

dia tahu 'islam demand power'

tu sebab dia 'buat'

umno dpt manfaat
pas dpt manfaat...

yg xsuka sapa??

puak penjilat dap....parasit...!!
dan yg dah kena nasi kangkang anwar byk sgt.. apa buleh buat...

Anonymous said...

kasihan PR kena upah anjing2 untuk masuk buat fitnah pd kerajaan. Di negeri Pakatan Haram sorrylah nk bg benda free.. bndera free? kah..kah anjing PAS siap kena perah duit lg utk bg tok guru senang lenang.. yg free di negeri2 pakatan lanun ialah SAMPAH dan NAJIS. Kalau rajim pergilah tlg kutip..mmg freee lah..

minda anjing2 PR yg dijajah.. takut pd UMNO siang dn mlm.. kita takut pd Allah..

Anonymous said...

bebaskan anda kalau di hari merdeka fikiran anda dijajah secara halus oleh si burung merpati?



Anonymous said...

Bila sebut "negara Islam" "Huhud" ... DONALD LIM ... MCA tu lagi ganas bahasa dia seprti otak karpal singh jugak...... negara ini milik mca & dap saja la......

umno ... marah dap tapi jilat MCA!
pas... tolak budaya umno tapi dakwah dap & mca.... nizar mb perak contoh yg baik

Anonymous said...

PAS ibarat minum air kencing DAP.. dijajah maruah oleh kuffar. DAP gertak sikit je tarik habis.. nk buat masjid pn xbrani tanah kena jual. Mcm mana nk lawan Karpal Singh laknat tu soal HUDUD?

UMNO bebas buat kegiatan Islam..lantaklah MCA nk bising..buat tetap buat sbb kafir mmg xkn ikut Islam.. tp yg bodoh dan bangangnya PAS pergi ikut kafir jd anjing suruhan.. looser PAS!!

Anonymous said...

Merdeka. Change for the better, not for the worse. Support BN. Let us retain and improve the best that we have right now. Support BN.

(spiking berabuk, sbb ramai orang Melayu skrg dah tak mampu fhm pepatah omputeh)

Anonymous said...

hahaha anjing2 PAS rupanya takut dgn kafir..sikit2 rujuk pd MCA.. hahah UMNO tetap bina Islam.. JAKIM berkuasa besar utk tekan bangsa kafir dlm ekonomi halal haram. Tp PAS? cehhhh.. HASAN ALI rampas arak.. anjing2 PAS pulak yg tolong pecat HASAN ALi..cehhhhhhh

bangsa PAS sama macam bangkai khinzir.. sudahlah haram lepas tu busuk!!

Anonymous said...

Yes RETAIN n IMPROVE not DEMOLISH! SUPPORT UMNO BN! DONT GIVE ANY TO PAKATAN SYAITAN!!

ini otak2 bangkai org PAS minda kena jajah dgn arak dan air kencing DAP kot tu lemah dan bodoh jd hamba kafir!

Lepas ni Ust Nasha pulak jd mangsa anjing2 bodoh PAS. DAP gelak ketawa besarrr !!

Anonymous said...

Agama telah memerdekakan umat dari perbuatan jahiliyah tetapi LGBT, sumbang mahram, urutan haram masih membelenggu naluri dan mencemarkan moral.

Anonymous said...

kahh..kahh anjing2 PAS menjilat air kencing sendiri.. takut pd DAP menggigil lepas tu tuduh UMNO kah..kah
Buku Jinggay xde pun sebot 'negara Isle'..otak kena jajah dgn DAP smpai cpt2 pusing Negara Isle xde dlm Al-Quran?

cehhh celaka punya Pok Nik Hardy PAS!!

Anonymous said...

@#&***((((++????????????? HAIRAN!!!!!!!!!!!!!

MENGAPA KIBARAN BENDERA NEGARA agak sepi sayu malap..... kalu diKL tak sampai 5% dari kenderaan atas jalan yg sambut seruan/kempen PM & Mentri Penerangan yg bahasa keegoan tuuu...????????????????????


APAKAH TSUNAMI 2 SEDANG BERLAKU?

Anonymous said...

anjing2 PAS mmg suka join himpun2 tepi longkang jalan ni sbb betina2 Moslimat dan NISA' PAS boleh bergesek2 dgn jantan2 PKR dan kafir CINA tu.. smbil tu boleh gedik2 melambung2 tudung smbil teriak2 'UMNO MAMPOS'..

Jantan2 PAS pulak plg suka lh dgn rusuhan dan himpun2 anjing ni sbb tabiat jantan2 PAS nk tunjuk HERO boleh terbalik keta POLIS lepas tu boleh tenyeh gesel bodan kt betina2 PAS sndiri dan betina2 seksi PKR serta amoi2 busuk DAP..

bangsa PAS ni bangsa jijik xde maruah.. so mereka suka bnda2 jijik dn skotor xde maruah demi menyahut seruan Timb Presiden mereka yg jilat cium bnda kotor (tahu2lah bnda apa tu..Normah tahu)

Anonymous said...

Bendera2 tidk dikibar di negeri yg dijajah Pakatan Haram terutam negeri Rejim DAP. Negeri2 lain ok je... lgpun ramai rakyat atas pagar risau bila gantung bndera Malaysia dituduh itu org UMNO.. biarlah semua ini menekan rakyat.. PRU13 nnt rakyat akan lepaskan dendam..

PR akan dikuburkan tanpa nesan!!

Anonymous said...

ESOK KERAHAN PAKSA KAKITANGAN KERAJAAN HADIR KE STADIUM BUKIT JALIL SEKADAR NAK TUNJUK "SOKONGAN RAKYAT" ... HEHEEHHEHEEHEEEE

USAH TIPU DIRI SENDIRI... rakyat dah tau trick lama umno/bn...

bye2 UBN.....

Anonymous said...

.
Merdekakah anda kalau di malam kemerdekaan

anda jadi pak TURUT

bagi segolongan pak JANGOAT,

meragut di padang RUMPUT

tanpa hiraukan pacat dan SEMUT?

Anonymous said...

Anjing2 PAS dr yg jantan dan betina2nya sedang tidak sabar2 nk sertai 'parti longkang' santai bersama LGBT dan peminat pelacor.. Di kawasan atau cawangan mereka 'tak bebas' sbb mesti berlakon 'alim'

So kt Dataran nnt boleh yahoo sebebas2nya.. nk pukul org ke nk raba betina ke.. dasar PAS ni pencacai je.. so kerja tahap pencacai je lah yg Rejim PR kasi.. dont worry.. they dont go further.. anjing are still anjing..

Anonymous said...

BERAPA BELANJA "KERAHAN RAKYAT" DI SAMBUTAN HARI & MALAM MERDEKA DIBUKIT JALIL NI UNTUK 200,000 ORANG TUUUUU.........????

RAKYAT YG MISKIN DOK TELAN AIR LIUR KETIKA UMNO/BN BERFESTA SAKAN DENAGN LANYAK DUIT RAKYAT.....

Anonymous said...

Anjing2 PAS dr yg jantan dan betina2nya sedang tidak sabar2 nk sertai 'parti longkang' santai bersama LGBT dan peminat pelacor.. Di kawasan atau cawangan mereka 'tak bebas' sbb mesti berlakon 'alim'

So kt Dataran nnt boleh yahoo sebebas2nya.. nk pukul org ke nk raba betina ke.. dasar PAS ni pencacai je.. so kerja tahap pencacai je lah yg Rejim PR kasi.. dont worry.. they dont go further.. anjing are still anjing..

Anonymous said...

orang2 umno/bn yg boleh mewah......

Anonymous said...

Anjing2 PAS sgt cemburu apbila sambutan MERDEKA Kerajaan biayai sbb Pakatan Haram hanya tahu perah duit pencacai mereka.

Adakah anjing PAS kecewa sbb Pork Nik hanya support duit upah ke parti longkang dataran?

Rakyat yg mahu sambut merdeka mmg layak dpt pembiayaan spt LRT percuma, sbb itu hak kami yg cintakan negara. Bangsa2 pencacai PAS man ada negara.. xmengaku Melayu tp mau tumpang keistimweaan Melayu.. dsar anjing kurap!

Anonymous said...

.

MERDEKAKAH ANDA KALAU KIM GUANG EANG

HARUS DISEMBAH MACAM TOKONG,

MENGARAH MACAM AROGENIT DAN

BERKOMUNIKASI MACAM COCKY?

Anonymous said...

Usah tipu diri sendiri dgn jd hamba PAS. Islam digadai terus menerus.. tp diugut ahli2 supaya turun dgn paksaan berhimpun di tepi longkang. Malangnya pencacai2 PAS adalah dr kalangan org yg sakit jiwa dan mudah dipengaruhi.. maka lebih suka dianjingkan utk kerja sia2 dr sambut merdeka.

Usahlah tertipu dgn PAS yg hanya dijajah oleh DAP, Kesongsangan Aqidah jelas utk kita tolak PAS dan seluruh Pakatan Haram. Hak rakyat dinafikan..wang rakyat dikebas utk dinasti LIM, Pok Nik dan Anwar.. bodohkan lagi kamu wahai pencacai PR??

Anonymous said...

budaya umno/bn-- PEMBAZIRAN dikala rakyat menagih kemudahan asas yg murah.....

PM sering cakap "green technology" = "sustainable development" , jaga alam sekitar, jimat tenaga, elak pembaziran........

TAPI hakikatnya... kerajaan UBN najib lebih BOROS dari kerajaan Pak Lah badawi......

Anonymous said...

wakakakakka...

PAS dgn TIN MELO nya akan aktif brgerak kesana kemari mnyakau duit rakyat atas nama DERMA ......

Dah berpuloh tahun wet di SAKAU..nak kata wet tu wat bina MASJID kire alhamdulillah tapi yg nampak keter OSTAT2 dan OSTAZAH2 penceramah PAS yg dasat....ada FERRARI, ada ALPHARD..mak oiiii rumah pon ngalah pmimpin UMNO...yo lah ..kalo utk PAS kemewahan gitu di katakn ZUHUD..zuhud pale bapok mung...

Anonymous said...

kah..kah..kah..
rasa 'kemerdekaan' bg anjing2 PAS ialah sembah TOKONG DAP

'merdeka' bg pencacai PAS ialah minum air kencing DAP..jgn bantah..siapa bantah kena pecat..

Anonymous said...

pm najib sering cakap flip-flop, dolak-dalik..... takut bini marah & madey murka!

Anonymous said...

Budaya PAS ialah tumpang join pembaziran dan maksiat seperti di BERTAM Night.. lebai bahlol PAS blh selamber stay dlm majlis maksiat tu smbil beri sokongan di pentas.

Budaya PAS juga ialah harta mu harta aku..harta aku harta aku lah.. sbb tu Pork Nik mewah, rakyat miskin mundur..air pun minum air selut.. menantu boleh pergi jalan2 ke korea.. ??? wahh penjajahan pd anjing2 pPAS..

sampai bilakah org2 PAS mahu jadi anjing2 yg dijajah?kasihanlah kn..

Anonymous said...

.

Merdeka bermakna bebas dari kronisme.

Kalau kronisme masih berleluasa makanya massa masih dijajah.

Makanya marilah sama berazam untuk hapuskan kronisme dari bumi Selangor.

Hanya dengan itu kemakmoran dapat dirasai sama rata.

Bangkit!

Bangkit!

Bangkit!

Anonymous said...

hahaha ostazah flip flop betina PAS tu sudah naik hangin sbb Ust ferrari tegur dia.. tp jgn risau Ostzah flip flop PAS wpun jahil dan garang, ostad2 PAS byk yg kaya2 dan GATAL.. hasil dr tarbiah ABng Mat dgn Normah.

So..pembaziran usah dikira.. bila cerai ADUN Melor dituntut RM3 juta.. rakyat kawsnnya kebulur je.. haha PAS jajah pencacainya dgn slogan ISLE>.. tin2 kosng dan karung2 akan penuh sekelip mata dek kebodohan pencacai2 PAS.. MINDA TERUS DIJAJAH!

Anonymous said...

AKU sambut MERDEKA bersama semangat datok maharajalela, datok bahaman, tok janggut, tok naning, ...... yg bukan BONEKA PENJAJAH spt UMNO sekular!

Melayu Ultra said...

PADA aku biarkan je kalau rakyat KELANTAN masih nak PAS jaga mereka.. hehehe.. boleh minum air selut hari2!

kepada rakyat Kelantan, UNDILAH PAS!!

Pork Nicky boleh jadi EMBI sampai genap 100tahun.. lagi tua dari moyang aku! WOW!!

Melayu Ultra said...

Anonymous said...
AKU sambut MERDEKA bersama semangat datok maharajalela, datok bahaman, tok janggut, tok naning, ...... yg bukan BONEKA PENJAJAH spt UMNO sekular!

August 30, 2012 6:45 PM

ADO kitorang KESAH???

hehehehe!

Anonymous said...

Merdeka ialah bebas dr cengkaman PAS dan DAP yg memeras ugut rakyat!
Harta rakyat mahu digondolkan utk kayakan kroni2 PAS dan PR. Mereka ganyang balak habis2an lepas tu rakyat terlopong.. minum air tanah je..

Adakah itu merdeka? Rakyat yg merdeka mestu rasai air minum yg bersih, bukan minum air parit..

Anonymous said...

.
Merdekakah warga kondo kalau air percuma yang dijanjikan hanya angin sepoi bahasa percuma yang anda dapat?

Melayu Ultra said...

Sesiapa ada details pasal BOMO SIAL?

Anonymous said...

UMNO sekular? atau PAS yg sudah kufur selepas berzina dgn DAP dan PKR?

Kalau nama Allah pun boleh pajak gadai.. itu PAS sudah jd syaitan.. so bab2 lain mana boleh percaya lg dh! Tolak PAS tolak Kezaliman pd agama!!

Melayu Ultra said...

air percuma ke AIR(angin) percuma??

Anonymous said...

BOMO SIAL@BEROK SIAL tu detect guna IP detection je.. tahulah kt mana biawak tu bertenggek. Makhluk sial mcm tu bkn idup senang pun makan bnda haram !

Anonymous said...

UMNO gadai pulau singapura, hapus jawi, hakis kuasa raja2 melayu, dpinggir bahasa melayu (PPSMI), seleweng DEB, tolak syariat Islam,.. sekularisasikan bangsa sendiri! UMNO adalah anak didik penjajah kuffar Barat. Boneka YAHUDI & ZIONIS!!!!!

Merdekakan Malaysia dari korupsi & tirani UMNO/BN!!

MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!

Melayu Ultra said...

PAS ni Pengikut Anjeng Suruhan DAPigs..

BABI (DAPigs) mmg elok berkawan dengan ANJENG (Pengikut Anjeng Suruhan>>PAS)

orang PAS ni hati dah mati, minda dah tertutup sbb taksub melampau pada Pork Nicky.. kita explain mcmanapun diorg ni takkan terima...

hehehe

Anjeng Suruhan DAP

Anonymous said...

Anjing2 PAS skrg kecewa sbb parti mereka pecah belah. Pada masa yg sama anjing2 PAS ni dengki dan busuk hati dgn kejayaan BN UMNO dan DS Najib. Jd dasar busuk hati mcm bangkai org2 PAS ni xdpt dibendung lagi, so mereka ingin 'santai' dan 'tenangkan' hati dgn join parti longkang di Dataran nnt.. sbb mereka xboleh duduk diam kt umah tgk TV UMNO berjaya himpunkan puluhan ribu rakyat.. hati mereka PANASSS..

so xkisahle wpun join dgnb LGBT dn org tua sewel, atau join pelacor China upahan..janji PUASS ati.. boleh bergesek jantan betina PAS rmai2.. hahaha kenalilah PAS br tahu kotornya puak2 ni! Jika tidk masakan Mat Sabu lucah dgn Normah

Anonymous said...

kah...kah UMNO gadai lagi.. PAS gadai bini org? PAS gadai nama Allah, gadai maruah Islam? sokong LGBT, pecat org2 yg telus dgn Islam.. balik2 UMNO haha takot nyerrrr dgn UMNO anjing2 PAS ni.. kah..kah..

ko dh minum ai rkencing DAP bape gelen ha xsedar diri ke DAP tgh gadai PAS.. anjing je taraf PAS ni dlm PR.. xmalu nyerrr

Melayu Ultra said...

Anonymous said...
UMNO gadai pulau singapura, hapus jawi, hakis kuasa raja2 melayu, dpinggir bahasa melayu (PPSMI), seleweng DEB, tolak syariat Islam,.. sekularisasikan bangsa sendiri! UMNO adalah anak didik penjajah kuffar Barat. Boneka YAHUDI & ZIONIS!!!!!

Merdekakan Malaysia dari korupsi & tirani UMNO/BN!!

MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!
----------------------------------

nak tanya pada ANON atas ni, apa sumbangan kau pada negara??? ada ke??? ke ko rakyat Myanmar?? hehehe! Sakit hati betul ko dgn UMNO ek?? Satu hari berapa cawan lendir pungkoq Nuar Brahi hang minum??

Jangan jadi bebal woi!

Anonymous said...

Kah kah kah

Pemimpin pembangang kesemuanya COCKY and ARROGANT...

Langsong xbole kene tegur...baik DAP, PAS n PKR semua sama...silap tegur kene pecat...tgkla Tunku Aziz , DHasan Ali...skrg Ostat Nasha pulak.......demoKERA see pale bapok mu.....

Anonymous said...

anjing2 suruhan DAP (PAS) mereka snggup lakukan apa shj termasuk gadai anak bini asalkan DAP puas hati.. asalkan PAS dpt diperkudakan sepuas hati oleh Anuar Yahudi..

Lepas ni akan timbl lg banyak penentang2 dr dlm PAS..kita nk tgk penjajahan PAS akan smpai ke mana.. hancurlah PAS.. anjing2 bodoh PAS mn tahu apa2..tahu mentakedarah duit haram je.. Tabung Memali tu lesap bukan singgit due tau.. BERJUTA RM tau!!!

Anonymous said...

.
Negara Cina jadi mundur ribuan tahun apabila dinasti Kong, Dinasti Kek dan Dinasti Kuat berkuasa.

Kini Tanah Melayu akan hilang kemerdekaan kalau Dinasti seumpama Dinasti2 Kong, Kek dan Kuat diberikan ruang untuk bertapak

Ayuh, selamatkan Tanah Melayu.

Anonymous said...

Warga Mynmar Rohingya Islam itu lg mulia dn berjasa pd negara dr anjing2 laknat PAS ni.

Mereka berjuang di negara mereka utk tegakkan Islam, dibunuh dibakar. Mereka bersykur pd Krjn yg bantu mereka..masuk ke sini kerja dan dpt beribadah.. tp bangsa anjing PAS? kena bako dgn Utusan je sudah sawan meroyan..Utusan bako DAP tp anjing2 kurap PAS mcm anon tu yg meletop..

So pendek kata wahai anjing2 PAS..lu kencing dlm tempurung..then lu suluh lu punya muka dlm tempurung tu dlu.. ye.. hina weii

Melayu Ultra said...

agak2 pengikut tegar PAS ni ada harapan kembali ke pangkal jalan ke tak?? macam tak je...

Anonymous said...

Anjing2 PAS PR musuh negara sbb mereka yg huru harakan Kuala Lumpur berkali2. Pelarian Rohingya mereka Islam dan byk mengimarahkan masjd2. Siang mereke kerja di sektor2 yg Melayu malas dan ego nk kerja.. mlm mereka jd ibadah.. mulianya Rohingya dr anjing2 PAS yg merosakkan negara.

Paling sial xguna ialah Mat Sabu dn Nizar.. penjilat setia komunis!

Anonymous said...

anjing2 PAS tktahu lah sama ada Allah nk beri Hidayah atau tidak sb mereka ini DEGIL dan HATI BUSUK.
Org lain sesat diluar agama.. jahil..kemudia jd baik Allah beri Hidayah. Mereka bangsa PAS ni Allah berikan mereka kenal ilmu agama tp mereka dagangkan agama utk sesatkan org dan dptkn kuasa untung dunia..

Mereka MUNAFIK dan perosak agama..lihatlah Pork Nik.. angkuh sombong.. dgn kedudukannya.. Ust FB hantar surat rasmi ajak bermuzakarah HUDUD dia melenting mengamuk xmo surat2.. bebal sakan!

Melayu Ultra said...

Untuk orang Melayu bersatu, orang macam BOMO SIAM patut di buang negara (mungkin sesuai dihantar ke ISRAEL), then pengikut kahak hijau (PAS) patut dikumpul dan diletakkan beramai2 di sebuah pulau terpencil bersama Anwar, Pork Nicky, Hardy, Mat Sabutoh, KAPAL, KIT SIAL, GUAN ENG cocky..

Aman Malaysia kalau dpt buat camni..

Anonymous said...

apa jaminan kalau pr memerintah....adakah mereka bersih...adakah rakyat tidak di himpit dengan pelbagai tekanan dan risiko...mereka pun manusia biasa...politik adalah...WANG KUASA DAN SEKS

Anonymous said...

ALLAH BERSAMA UMNO

Melayu Ultra said...

PORK NICK tu ilmu dia bukan tinggi mana pun.. buat2 pandai.. bukak kitab hari2 tapi terjemahan, penerangan ikut suka dia aje..

sebab tu bila UFB nak Muzakarah dia berdalih... takut nnt bila UF keluar hadis dan nas Pork Nick kantoi!!

nnt pengikut dia bleh compare ilmu UFB dgn Pork Nick.. hehehehe...

zat said...

Anon 7:11

knpa nk soal samada PR tu akan bersih..knpa yg kotor skrang tetap dipilih...ooh ye kau org suka bekawan dgn setan...kah kah kah

p/s statement yg tak patriotik tu adalah dari zat palsu...bukan aku...apa nak buat org famous mcm aku ni mmg jd idola ramai...

-The real zat-

Anonymous said...

Kalau duduk rumah diam2 kira bulu...sapa pun tak kacau. Salah siapa???

Anonymous said...

Dasar makan babi memang perangai
Macam
Babi..

Babi punya LIM anak beranak

anti bohmau said...

SELAMAT MENYAMBUT ULANGTAHUN KEMERDEKAAN KE 55.
KEKALKAN KEAMANAN YANG KITA NIKMATI,
INSYAALLAH...

Anonymous said...

merdeka..? aaaa..merdeka.. apa itu merdeka..aaa bebas la..bebas daripada pakatan haram..wakakakaka..

Anonymous said...

masih samar .. MERDEKA.. kerana rakyat kena tanggung kos hidup PM, Mentri, MB/KM, Kerabat2 feudal yg terlampau -- bini boros, anak joli, cucu pun tau sakau...

-----------------------------------

kita x merdeka selagi ade kebodohan dan jumud mcm anon ni...
kalau pakatan syaitan memerintah pon sama jela ko kena tanggung depa anak beranak, kawan2, kroni...
bodoh nak mampos...

belom perintah pon dah kroni anak beranak,skandal,kawan2,...tunggu masa jer...

Servant of God said...

Ramai pulak anjeng2 PR dalam nih hari nih. Dasar tak tau diuntung.

Anonymous said...

merdeka....UMNO/BN perlu kembalikan seluruh HAK RAKYAT!

Anonymous said...

MAT SABU"toh muka bau puki mah" PM MALAYSIA KE7
HOREYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY