IKLAN BERBAYAR

Thursday, September 27, 2012

BAJET MASTURBASI ALA PAKATAN.


Kenyataan Media GAPS


Gaps anggap status budget shadow pakatan ini bajet bohong. Ini serupa dengan manifesto mereka, juga bohong!  Mereka menjanjikan bulan dan bintang dalam manifesto mereka namun mereka tak laksanakan. 

Bila didesak oleh Rakyat untuk laksanakan janji manifesto, MB Selangor  kata manifesto mereka tak perlu dilaksanakan kerana ianya bukan perjanjian. Dalam Islam orang yang tidak menunaikan janjinya bergelar munafiq. 

Gaps cabar ANWAR laksanakan 3 perkara yang disebut dalam manifesto mereka dalam masa 30 yang kehadapan ini. 

1. Turunkan cukai pintu 20% spt yg disebut dalam manifesto mereka. 

2. Berikan 20m3 air percuma kepada semua rumah di selangor seperti yg mereka janjikan dalam manifesto mereka. 

3. Berikan pendidikan percuma kepada semua Pelajar UNISEL seperti yang mereka uar-uarkan untuk menghapuskan PTPTN. 

Kalau 3 perkara ini tidak dilaksanakan dalam masa 30 hari, GAPS akan nobatkan ANWAR sebagai BAPA PEMBOHONG NEGARA @ BAPA MUNAFIQ NEGARA.


Hamidzun Khairuddin
Presiden
GAPS

27 Sept 2012

26 comments:

Anonymous said...

.

Saya berdoa supaya semua orang melayu boleh bersatu .

.

Anonymous said...

Bajet yg di bentangkn utk negara ATAS ANGIN oleh Maharaja PUTAR ALAM..

Perlukah pembentangan baJET PORK SHEIKH AL JUBURI ini, lbh baik tumpukn bgmana nak selesaikn mslh yg byk kat 4 ngr tuh...

baJET NATO...No Action Tallllkkkkk Only...

Anonymous said...

Puntai sihat... Selangor... Anauwar... Kaki keletong... Geng freemason..

Anonymous said...

Anwar bajet pandai.. Pandai kelentong!!!

Anonymous said...

ANWAR...JACK OF ALL TRADES MASTER OF NONE.HIS ONLY MASTERPIECE IS BULLSHITTING.

"BELANJAWAN PAKATAN RAKYAT" = PAKAT PAKAT BELANJA WANG RAKYAT ...UNTUK BELI BAS KE BELI JET KE...HE..HE..

Anonymous said...

baru je menipu pasal naik JET...

skrg nak tipu lagi pasal baJET?

Anonymous said...

bajet menipu buat penyokong yg tak sedar diri dok kena tipu sepanjang masa..

Anonymous said...

Bajet yang diketengahkan dibuat dalam mimpi. Hanya mimpi..

Aliffnajmi said...

Setuju dgn cabaran GAP ni. Dlm byk2 janji bulan bintang tu, kita cuma nak derang buat 3 perkara ni je dulu.
Persoalannya, berani ke kaki kelentong ni sahut cabaran ni?

Anonymous said...

dah kena sekali ..masih ingat 16sept masih ada lagi yang percaya anwar ni.

yang hairan ni dia boleh tipu karpal singh, limkitsiang, haji hadi, nik aziz, limguaneng dan semua pengikutnya. ilmu hitam dari indon betul betul menjadi.

malayoo mudah lupa said...

Dah nk masuk tahun kelima memerintah cukai pintu maseh cmtu jugak tk turun2....recent pilihanraya Kampus dh bagi indication yg mereke dan puak mereka aka. Tersungmor....Ya Allah selamat kan bumi malaysia ini dari manusia munafik

Anonymous said...

SORI LAH GAPS,

KHALID KATA MANIFESTO TU BUKAN JANJI.
TAK TEPATI JANJI JADI MUNAFIK.
TAPI TAK TEPATI MANIFESTO BUKAN MUNAFIK TAU.. SO KETIGA2 PERMINTAAN ANDA DITOLAK. SO LEPAS NI RAKYAT SELANGOR UNDILAH LAGI PR YE. KENA KENCING BERKALI2 LAH JAWABNYA..HEHEHE

Anonymous said...

Pakatan pun ada bajet?hahaha! Lawak!sir

Anonymous said...

Punya banyak Pakatan Haram kencing atas kepala (pemikiran) rakyat tp aku heran kenapa benak hati cai2 PR ni masih BUTA. Cai2 berkopiah PAS yg cukup kuat loyar buruk putar alam ni masih xboleh lihat consistency Pakatan Haram tidak tunai janji dn melebih banyakkan air kencing..

Menipu dgn janji adalah MUNAFIQ.. org munafik tkkn nak pd hukum Allah.. HUDUD hnyalah alat perkakas PAS utk menipu org Islam, 22 tahun boleh buat banyak dh di Kelantan jika betul mereka ikhlas.!

Anonymous said...

salam....

Nuar... Nuar....

Hidup hang tak abis2 kelentong... Dalam negara hang kelentong. ..... Luar negara pun hang kelentong.... betui betui putar alam....

Apa la nk jadi hang ni??? Dapat jantan hang balun jubur, dapat betina lagi la..... depan belakang hang taruh. Lagi parah bila bini member pon hang belasah dasyat2 memang dua alam.

Ni hang dok menipu macam macam lagi ni... pagi hang dok pikiaq apa la nk tipu, tghari pulak hang dok pikiaq sapa pulak la nk tipu. Malam pun kalau tak membalun pasti dok pikiaq apa nak reka auta.


Nuar... Nuar.... Memang betui la hang segala alam

Anonymous said...

Kak Jijiah je boleh settlekan masalah dengan Nuwar ni. Senang je, Kak Jijah tolong confirmkan "kote" bengkok dalam video Cina Doll sama tak dengan Nuar punya, tok sa focus kat muka, perut hanya kat benda bengkok tu je bru pak lebai percaya.

Anonymous said...

Jijah pun subahat sama takut laki dia morka.. jilat dosa laki sama. takpun takut melepas kekayaan jet mewah tu, yelah kan Jijah pun trign gak nk jd 1st lady.. kunun.. Si anak betina diorng plak nk jd menteri sebat menyebat dgn boyfriend sepetnya-Tian Chau.. hahaha. byk oo rahsie due ekor couple ni..

Anonymous said...

janti bulan bintang
kalu bulan ada le
pas boleh beri
bintang?

3.37
pasal naik jet
pasal ba jet
hee..hee..hee..

dalam donia ni
yang palig perit sekali
kene tipu...

Anonymous said...

BadJet mesra rakyat Pakatan Rakyat...

Manifesto PRU12 yng confirm tlh di laksanakan oleh PR..menyediakan rumah2 urut dan kelab gro haram untk memenuhi keperluan batin rakyat terutamanya di Selangor!

Anonymous said...

Mahathir sebelum ini menggelarkan Soros sebagai seorang tolol dan turut menyalahkan jutawan berkenaan atas krisis kewangan yang melanda Asia pada 1997.

Namun, Mahathir berbaik semula dengan Soros dan mengadakan sidang media bersama pada 15 Disember 2006.
Mahathir turut mengutus surat sepanjang tiga halaman bertarikh 11 Januari 2006 kepada Soros untuk meraih sokongan ke atas projek Forum Keamanan Global yang diusahakannya.

Jijan Mali said...

Tak usah percayalah bajet / manifesto juak-juak PR ni. Khalid Gagap sendiri cakap manifesto dia orang tu bukan janji, jadi tak perlu tunai. Hampas punya kaum....

Anonymous said...


Bajet Mat Sabun Aljuburi

Anonymous said...

bajet lanciao bengkok...keh..keh..keh

Anonymous said...

Horee...! Kita cadangkan PR buat subsidi kondom dan pelincir.. Mesti Nuar Brahi-m cepat luluskan.. Tapi kena cari saiz baik2, nak bagi kat kerbau lembu tepi jalan sebab taiko dia suka tibai merata-rata macam kerbau lembu ni.

Anonymous said...

Budget prihatin masalah rakyat.. Budget terbaik yang diusulkan..semoga dapat dipratikkan menjelang perubahan tampuk pemerintahan dari bn ke pr..

Insyaallah

Anonymous said...

Dah spesis mamak mandaliar, mmg dah boleh baca mcm mana perilaku beliau..depan hentam yahudi, kat pintu belakang bagi kapal yahudi zymco masuk malaysia tanpa sebarang halangan