Sunday, September 2, 2012

FOTO NAJIB DI BERAK KAN : RAKYAT DAH LIHAT FOTO NI, TUNGGU JE PRU NANTI !



Syawal belum pun berlalu, Aidilfitri masih lagi segar, semangat persaudaraan dan bermaaf-maafan terus terasa dan semakin kuat dengan diikuti sambutan Hari Merdeka.
Namun, suasana dan semangat yang sama ternyata tiada dalam puak-puak penyokong dan pemimpin Pakatan Rakyat. Jika itu belum cukup jahat lagi, mereka cuba pula mengganggu dan menghalang rakyat Malaysia yang lain dari menikmati suasana dan semangat yang murni itu.
Di kala rakyat menyambut Aidilfitri dan Merdeka dengan penuh keinsafan, keikhlasan dan kesyukuran, PR pula mempertontonkan kepada dunia sambutan Merdeka yang penuh dengan dendam kesumat, dengki khianat dan kebencian yang meruap-ruap.
Menggunakan nama ‘Janji Demokrasi’ mereka menghina potret Perdana Menteri dan mengkhianati bendera negara, sekali gus menunjukkan bukan sahaja mereka tidak punya sifat patriotik, tetapi juga tidak beradab dan tidak bermaruah.
Nampaknya demokrasi bagi PR ialah kebebasan membuat aksi tidak senonoh sesuka hati di khalayak ramai, contohnya seorang anak muda, dipercayai dari golongan LGBT membuka separuh seluarnya dan membuat aksi ‘membuang’ ke atas gambar Perdana Menteri.
Demokrasi bagi mereka juga ialah menolak segala-galanya yang membentuk identiti negara ini, termasuk benderanya.
Dari rakaman gambar dan video yang bertebaran di internet, peserta-peserta Janji Demokrasi ini tampak begitu teruja dan seronok tidak terhingga kerana dapat mendemonstrasikan tahap kebodohan mereka yang maksima. Mana tidaknya, dalam percubaan mereka menghina Jalur Gemilang dan Perdana Menteri, langsung mereka tidak sedar bahawa yang hinanya adalah mereka sendiri.
Hanya orang yang paling bodoh sahaja yang megah mempertontonkan kepada dunia sikap tidak tahu malu dan tidak punya maruah sebagai manusia ataupun sebagai warganegara sebuah negara berdaulat.
Apapun, kita tidak hairan melihat jenis manusia yang menyokong Pakatan Rakyat ini kerana mereka pastinya meniru sikap pemimpin mereka.
Kita telah sedia maklum bahawa kurang ajar, biadab, angkuh, bongkak, tidak senonoh, penuh kebencian, khianat dan marah atau dendam tanpa sebab yang munasabah, adalah identiti rasmi Pakatan Rakyat.
Di mana-mana saja mereka berada, tidak kira di Parlimen, di dalam majlis rasmi seperti Pertabalan YDP Agong apatah lagi di jalanan, malah di dalam pemilihan parti mereka sendiri, mereka pasti berusaha untuk mengganggu dan menggugat ketenangan dan keharmoniannya.
Keadaan yang aman ternyata menggusarkan mereka.
Kerosakan dan kemusnahan adalah matlamat perjuangan mereka. Kerana itu, mereka amat teruja dengan pemberontakan dan keganasan di negara-negara lain serta bercita-cita ingin mencetus keadaan yang sama di Malaysia.
Tindakan membawa bendera yang bukan bendera Malaysia perlu dilihat dalam konteks yang lebih jauh dan mendalam dari segi agenda PR yang sebenar. Bendera yang menyamai gabungan bendera Republik Indonesia dan Singapura itu boleh diterjemahkan sebagai cita-cita PR untuk menjadikan negara ini negara Republik yakni, menghapuskan Institusi Raja-raja. Dan sesungguhnya, ini bukan lagi rahsia malah mereka telah pun mengambil langkah ke arah itu dengan membelakangkan Sultan dalam sambutan Hari Kemerdekaan peringkat negeri Selangor.
Ia juga boleh dibaca sebagai cerminan cita-cita DAP yang mendokong impian Lee Kwan Yew/Singapura yang tidak pernah padam untuk menakluk Malaysia.
Selain itu, ia menonjolkan kecenderungan ke arah landskap politik Indonesia yang memberi ruang kepada golongan pluralis dan juga LGBT untuk menyatakan kehadiran mereka secara rasmi di dalam negara.
Maka jelaslah bahawa puak-puak Janji Demokrasi ini langsung tidak menghargai kemerdekaan. Sebaliknya, mereka amat mendambakan penjajahan dari segi minda dan juga fizikal iaitu dari Indonesia dan Singapura. Mereka menolak jati diri dan identiti Malaysia secara total dan menawarkan diri serta negara untuk diubah dan dibentuk berkiblatkan kedua negara tersebut.
Benar, himpunan mereka semalam tidak boleh disifatkan sebagai mengancam keselamatan secara fizikal. Namun, ia membayangkan ancaman yang jauh lebih besar iaitu terhadap iman dan minda generasi kita di masa depan.
Justeru, kepada peserta Janji Demokrasi yang tiada maruah sekalian, jika anda terlalu amat bencikan Malaysia, Malaysia juga sepuluh kali ganda membenci anda. Dan sedarlah bahawa anda hanya mewakili segelintir iaitu tidak sampai 1% dari 28 juta rakyat Malaysia. Ini boleh dibuktikan dari jumlah yang menyertai perhimpunan BERSIH sebelum ini, atau jumlah yang hadir dalam himpunan Janji Demokrasi semalam, berbanding jumlah rakyat yang mengikuti sambutan kemerdekaan pagi tadi.
Anda seharusnya tahu bahawa mengikut undang-undang demokrasi, pihak majoriti mempunyai hak menentukan hala tuju, identiti dan bentuk negara ini manakala pihak minoriti wajib menerima keputusan majoriti. Mungkin anda terlupa bahawa majoriti rakyat telah memilih BN dan bukannya PR dalam PRU yang lepas.
Justeru, jika benar anda semua mendokong demokrasi seperti yang dilaungkan, maka anda seharusnya menerima Malaysia sebagaimana ia wujud hari ini di bawah pemerintahan BN. Jika tidak, anda tidak ada hak untuk memberontak atau mengganggu keamanan negara tetapi anda disaran menggunakan hak anda untuk melepaskan kewarganegaraan anda dan berhijrah ke Indonesia atau Singapura dengan seberapa segera.  

164 comments:

Otak geliga said...

yg lawoknya.....byk benar penggemar JUBORRRR....apsal???...naik ghairah ka??....hahahaha

mmg LGBT sungguh....hahahaha...ada yg bertakbir tak masa nampak JUBOR wahai pencacai Pakatan Hantu Haram???....hahahaha

unit AMAL PAS boleh bertakbirrrr & buat benteng utk penunjuk JUBOR ni...mana la tau kena tahan ngan ANJING2 UMNO.....hehehehe

Otak geliga said...

si penunjuk JUBOR ingat DSN suka menJUBOR....ko silap org la....hahahaha

yg suka JUBOR, tu yg amik gambar, tukang peghati & paling memualkan, ada yg senyum2 malu tapi mahu....hahahaha

JIJIK benar perlakuan....hahaha...gaya pejuang Islam & kononnya menghayati kemerdekaan....Takbirrrr!!!!!

Otak geliga said...

Pro UMNO goyang punggung berlapik pada Ambiga depa marah

Pencacai Pakatan Hantu Haram tunjuk JUBOR tanpa LAPIK mereka BERTAKBIRRRrrrrrrrr.....hancussss...hahahaha

Otak geliga said...

lepas ni gunakan si penunjuk JUBOR utk buat cop bendera PKR....sebijik bah....cuma pastikan LOBANGnya BESARRRrrrr gitu....hahahaha

Anonymous said...

Lawa punggung tu....emm tak lama lagi kena la punggung tu hahaha!

Otak geliga said...

inilah slogan SEBENAR Pakatan Hantu Haram di ambang kemerdekaan....tukar masa last minit....baru gempaq!!

................SeJUBOR...........hahahahah

mudah diFAHAMI & diYAKINI menJIJIKkan...hahahaha

Otak geliga said...

napa yg BETINA bertudung labuh/bogel kepala/sekerat2 kain kepala tak join skali???

mesti ramai yg berTAKBIRRRrrrr & suasana pasti hangat tak hengat

takbir la puas2 wahai pencacai Pakatan hantu Haram.....PRU-13 tahulah rakyat bertamadun jatuhkan hukuman.....hahaha

bye..bye..PAS
bye..bye..biaDAPigs
bye..bye..PKR.....aaahhhahahaha

main la JUBOR masing2 lepas PRU-13 nnt....menJIJIKkan

Otak geliga said...

Syok benar "AKAK" topi merah jambu tgk JUBOR....siap bertepuk tgn lagi....oit itu 18sx la....x da sapa ajar "AKAK" tu ke???...aahahahaha

rajadhati said...

Konfom yg merancang tu Umno, yg plan tu Umno,yg sakit reka tu Umno,kah2 kih2,kuh2: yg mencangkung tu konfom ank iblis

Anonymous said...

Petikan dari suarapakatanrakyat.com
------ –-------------------------------

Sebelum ini penulis kurang senang dengan pendekatan sedemikian, tetapi setelah melihat ia mampu menguntungkan parti, penulis tidak melihat apa pula salahnya.
Ada kata dengan penulis, tindakan seumpama ini tidak selari dengan Islam, Islam lagi. Apa Islam yang mereka ini cakapkan?
Takkan lah semua perkara dan benda pun nak dikaitkan dengan Islam? Realistiklah sedikit. Dah macam tabligh pun ada penulis lihat puak-puak ini.

Perkara ini tidak sepatutnya ‘diagamakan’. Ia adalah tindakan spontan yang lahir dari perasaan benci yang mendalam anak muda ini terhadap Najib. Asal saja ia menguntungkan Pakatan Rakyat, tidak ada apa yang salah dengannya.
Apatah lagi dari gambar tersebut penulis lihat pemuda itu seperti berbangsa cina, kalau orang Islam itu mungkin boleh didebatkan lagi.

rajadhati said...

Konfom yg merancang tu Umno, yg plan tu Umno,yg sakit reka tu Umno,kah2 kih2,kuh2: yg mencangkung tu konfom ank iblis

rajadhati said...

Konfom yg merancang tu Umno, yg plan tu Umno,yg sakit reka tu Umno,kah2 kih2,kuh2: yg mencangkung tu konfom ank iblis

Anonymous said...

takebeerr.. ini semua berkat tarbiah Pas dlm PR..Pas telah berjaya memperkenalkan islam pada Pkr dan Dap

sengaja tunjuk jubor tak salah.. ajaran Pas sbb tu Pas tak kata apa2 pun, janji sijubor ni undi Pas pasti dosa diampunkan dan syurge balasan sijubor ni...jika umno buat pasti dah dikafirkan dan silap2 dijatuhkan hukuman pancung pada sijubor ni... tapi selamat lah kau sijubor sbb undi Pas jadi nama kau dah termasuk dalam ahli syurge ala2 Pas

unit amal Pas tolong lindung sijubor ni utk menunjukan jubor pada masa akan datang..Pas takebeerr... hancorrr

Anonymous said...

MAMAT ni tak takut ker???

bukak selak seluar tunjuk bontot, kalau terkeluar timbul dari atas permukaan jalan tu KOTE BENGKOK Nuar macam mana?

BUMU PUN TAK SANGGUP NENGOK!!!

Bomo Siam said...

GAP! Hg karang la posting yg berjela panjang, suma dah tak punya apa2 kesan lagi...

Hg ingat, bila setakat tayang eksos kat muka PM, buleh buat rakyat marah kat budak tu ka? Lebih dpd tu pun rakyat tak heran. Kerana....

...rakyat sedar & cukup2 paham, bila kemarahan & kebencian dah sampai ke ubun...macam2 buleh berlaku!

Hg ingat anak2 muda camni reti ka fasal kesan & akibat...?

Anonymous said...

BOMO SIAM, SEBAB TU DIA ANAK HARAMJADAH..

Anonymous said...

He is an idiot

Anonymous said...

kalau berani,buat depan dsn la..tak ada pelir.Ni perangai pakatan rakyat yang sebenar.Kowang nak barua pakatan kencing,berak atas gambar fmily kowang?undilah pakatan.

Bomo Siam said...

Hebatnya senjata keaiban.....

Aku ingatkan dlm sejarah politik Msia, Anwar saja yg begitu hebat di aibkan, rupanya, Najib kena lebih teruk!

Ingatlah, bila kita aibkan org, diri kita pun pasti di aibkan.

Agak2nya...inilah yg dikata oleh org2 tua...Tuhan bayaq CASH!!!

Subhanallah!

Bomo Siam said...

Apa2pun marilah kita sama2 muhasabah diri kita....

Anwar bukan di aibkan oleh rakyat! Tapi tidak pd Najib, rakyat sendiri yg aibkan dia!

...hebatnya dia!

Anonymous said...

hahahaha.....jubor siam, betui kata hang, time nie hang mengaku Tuhan bayaq cash, tp bila tang kena kt batang anuuwar, tue hang kira cmner?Tuhan bayaq guna credit term ker?guna cheque? hahaha...gua x risau pun bila hang kt anak muda yg buat, sebab nie semua mmg dirancang anuuwar, yg dok berjubor tue pun pencacai pr...ramai lg anak muda yg berkualiti dengan UMNO/ BN...xpe lah pr amik ar anak muda yg dok berjubor nie...xder pekdah pun...gua nak tny lu bro, anuuwar diaibkan psl perbuatan sndr ker atau kena framed? maybe lu boleh tny annuwar yg meliwat saiful tue konek dia ke org len/ yg main ngn pelacur tu konek dia ke konek org len? kalo dia boleh bersumpah (bila anuuwar nak sumpah nie?) kt bukan konek dia, baru gua percaya anuuwar diaibkan/ difitnah. berani bro tny anuuwar camtu? ms lu nak tny anuuwar baik lu jaga lu nyer jubor, hati2 kang x psl2 jubor lu kena ngn konek anuuwar nanti.

Anonymous said...

kalo bilangan org yg sikit macam tue dikira rakyat ker? macam mana pulak sokongan majoriti penduduk Malaysia? Aku rs yg majoriti tue boleh jadi rakyat...kalo setakat sikit jer buat kecoh tue dikira penyokong parti politik pembangkang. DS Najib lebih diterima majoriti penduduk Malaysia iaitu rakyat, memang x boleh dinafikan.

Anonymous said...

ye la jubor siam, lu punya tuhan kasi apa kt ANUgay? credit card ker? cek ker? kalo dah banyak kali perbuatan buruk siap dengan video sekali, tue bukan cash ker? ke ada lagi yg gempak lu punya tuhan mau kasi cash sama itu ANUgay? lu bgtau mcm mana mau tau itu CASH dari lu punya tuhan?

mohd. natar said...

... kelihatan juga ada pula anak anak Melayu yang bertepuk tangan dan bergembira melihat perbuatan anak Cina yang menghina gambar pemimpin Melayu kita itu ...

mohd. natar said...

... kelihatan juga ada pula anak anak Melayu yang bertepuk tangan dan bergembira melihat perbuatan anak Cina yang menghina gambar pemimpin Melayu kita itu ...

Anonymous said...

Sanggup dia tayang jubor depan orang ramai? Cam dah biasa buat je... Ke ada experience menonggeng? Dah la bodoh tahap beruk haish anak siape la ni ye......

Anonymous said...

Pembangkang semakin berperangai haram jadah. Penyokong mereka ikut perangai pemimpin yang tak bermoral.

Anonymous said...

BOMO SIAM PUN HARAMJADAH, KETURUNAN HARAMJADAH.....

Anonymous said...

Kesian PR, budak cina kurang ajar yang berak muka Najib, PR yang akan tanggung akibatnya. Dalam PRU akan datang pengundi yang simpati dengan Najib akan berak beramai ramai ke atas muka PR hingga kalah teruk.

Anonymous said...

Najib mmg patut rasa banggga sebab dh kena punggungkan..sebab apa sebab semua dia buat ubtuk cina..akhirnya cina sendiri berak kan dia ..padan muka..perdana menteri berhati cina..melayu tak tolong..tolong cina..ha kau ambik rasakan

Anonymous said...

Di mana bumi dipijak di situ langit kita junjung..kalau tak suka bendera malaysia dan tak suka pemerintah, sila pegi ke negara lain, muka tak malu tunjuk jubor depan orang..dah cukup baik sangat ke tu?

Anonymous said...

najib terlalu lemah.celaka dia sorang jer kt malaysia anwar iblis..tu pun dia tk tahu nk buat apa..kalau kt indonesia lama dh .kalau tmpt lain dh lama dh ...kalau anwar pm n pm tu anwar atau kit babi tu rasa besok najib mesti dh mengigil satu badan takut...

Anonymous said...

melayu pijak gmbr cina kejAp jr kena tangkap..cina pijak gmbr melayu semua pemimpin melayu byk ckp jr....kdn pondan tu org kata dh diaja cina..takda tindakan diambil..melayu perksuman sahaja..india bakar melayu hidup2 hari raya pun tk berani wat keputusan lg

Bomo Siam said...

Takdak kena mengena langsung dgn isu perkauman!

...dasar UMNU racist!!!

Anonymous said...

Se BANGSAT se JUBOR se HARAMjadah
Se BANGSAT se JUBOR se HARAMjadah
Se BANGSAT se JUBOR se HARAMjadah
Se BANGSAT se JUBOR se HARAMjadah
Se BANGSAT se JUBOR se HARAMjadah

SAY NO TO PAKATAN HARAMjadah..

Anonymous said...

ini la ajaran pok nik kat puak2 kaper yg kononnya dah minat dgn islam tu ye. tahniah tahniah..

Anonymous said...

Melayu spesis lanun ....... memang dicemuh oleh seluruh makhluk di bumi n langit.....

Anonymous said...

bumu siam racist

sbb..selalu tuduh org lain racist. mcm guang leng la loo..

Anonymous said...

gua pun meluat tahap ubun2 dgn pok nik tp gua tak sanggup nak tunjuk bontot depan gambar dia. kira gua 100 kali lg bagus dr puak janji bersih ni la kan..

Bomo Siam said...

Tu pun masih tak sedaq diri laie....!

Masih mengaku & melaungkan bahawa rakyat sokong dia. Sedar la, awak tu seorg ketua yg belum dapat mandate sah rakyat.

Memang dlm gambaq tu nampak tak ramai. Tapi realitinya...1Malaysia tepuk tangan!!!

Anonymous said...

BOMO SIAM..ko kena keja keras la malam ni nak defend sedara mara kafir ko tu..keja overtime la ko..

man said...

kalau MB tak jemput anu war,sapa lah...bangang punya khalid,takkan SUK nak membelakangi MB kalau tidak d arahkan.ko la yg panggil anu war..bodoh tahap bebal punya MB..memang aku tau ko bodoh selama ni...tak sangka plak sampai tahap bebal..kwn sorg apa lg lama dah meroyan nak jd PM,kira raptai la tu..jgn berangan nak jd sultan sudah.

Anonymous said...

BOMO SIAM 8:44 PM

tak cukup bagus...kasi defend power sikit..

Bomo Siam said...

8:48 PM

Kuang paham, defend utk apa?

Anonymous said...

Mesti ada sebab kenapa mamat itu berak di tengah jalan:

1. Sama ada mak bapak tak ajar

2. Sama ada kurang ajar

3. Ada pihak hasut

4. kolej tak ajar

Anonymous said...

Melayu kena start melayu untuk melayu..tgk cina melayu accident mna nk tolong...melayu jr bodoh g tolong..kita kena start dh...isu perkauman cina dh buat lama....

Anonymous said...

Minta semua blog pro melayu canang citer cinz pijak gmbr melayu ni lama sikit.. Bru bagus supaya kebencian tu timbul

Anonymous said...

Apa yang dilakukan oleh seorang LGBT Kanada terhadap seorang rakan tidurannya (mengerat tubuh rakannya kepada beberapa bahagian) cuma keranamahu menunjukkan kesongsangannya tidak boleh dihalang, harus dijadikan iktibar:

1. songsang tiada batasnya

2. songsang lakukan apa saja terhadap halangan



Anonymous said...

perhgh..macam budak tuh tunjuk bontot mewakili semua rakyat..fuck that shit...cuba ko tanya budak tuh kalo orang tunjuk bontot kat gambar mak pak dia..agak2nya dia marah ke tak? kalo tak memang sah dajal or anak sial...orang lain tak payah nak stoop so low tunjuk bontot kat muka anwar..loser je buat camni..bodo...

Bomo Siam said...

8:56 PM

5. Dia meluat sama itu gambaq punya olang!

Anonymous said...

Munafiknya parti isle ialah menolak undi mukminah tak tutup kepala tetapi menagih undi mukminat songsang.

Anonymous said...

9:03,

kalau islam kamu kata OK, makanya aku setuju.

Anonymous said...

Kalau di negara Barat...mamat lucah ini boleh kena saman kerana mengaibkan orang disekitarnya.

Apakah wanita yang berada di sekitar mamat ini tak mahu saman? subahat? tidak ambil berat?

Bomo Siam said...

Cuba lihat halnya dgn mat2 rempit melayu yg 'wekang spring' atas jalan...

Utk apa? Tentunya kerana kepuasan!

Sama la dgn budak tayang ekzos tuuu...kepuasan berganda!

Hangpa sanggup ka hina PM cam tu? Dia...sanggup!

Anonymous said...

Kalau perkara ini tidak dihalang makanya ia menghantar signal perkara sama boleh dilakukan terhadap Samdol, Tokong dan sesiapa saja.

Anonymous said...

jom pakat berak atas muka mak bapak cina tu pulak nak?

berak atas muka bomo sekali pun ok jugak..

Anonymous said...

londeh seluar ditempat awam kalau dibenarkan bermakna mamat itu benarkan lubang kunyit beliau di sondol?

Anonymous said...

kalau di negara yang amalkan hudud mamat ini bakal kena apa ye?

oppps jap nak tanya...

Bomo Siam said...

Cuba tgk pd isu dadah!

Ramai yg buat replika dadah, kemudian...bakor!

Yg ni pun sama le...!!!

Benda yg org tak suka, kita bakor simboliknya...!!!

Anonymous said...

Bumuh siam tak percaya ker ? Anwar KAKI TUTOH PUNGKOQ...!!

myko said...

xde jamban ke nak berak..

Anonymous said...

SALAH ORANGLAH TAYANG EKZOS PADA PM SEBAB PM TAK MAIN BELAKANG SAKAI OOOOIIII.SHOW YOUR EKZOS TO YOUR MASTER ALJUBORI.....SIAP KAU! DAPAT KEPUASAN BERGANDA GANDA...HE..HE...UNTIL YOU WALK NO MORE.

Anonymous said...

bomo siam..maknanya esok aku kena bako replika anwar la. sbb aku x suka anwar. oo paham2...esok jugak aku buat..

Anonymous said...

bomo
hari ni aku berbual dgan ramai
dan pelbagai peringkat usia
kesimpulannya mereka marah dgn pr
marah yang meluap-luap
tak usah le ko nak spin lagi
mereka menunggu pru 13
untuk menghukum anuar brahim dan pas.

Anonymous said...

bab2 pungkoq ni org2 anwar memang terer kah kah kah

Bomo Siam said...

9:20 PM

Itu suma fitnah! Mahkamah pun dah sahkannya...! Apa laie?

Bomo Siam said...

9:21 PM

Begitu jugak dgn aku. Ada 6 majlis aku hadiri hari ni.

Tapi...berlainan sekali dgn yg aku dapati! Rata2nya ketawa dlm sedih melihat nasib seorang PM Malaysia...!

Bomo Siam said...

Hukumlah budak tayang ekzos tu! Gantung lah dia sampai mati....

Namun, segala itu tidak akan PADAMKAN kehinaan yg telah Najib terima...!!!

...sebab tu, org2 tua pesan, cegah sebelum terjadi...!

Anonymous said...

fitnah ke? hahaha kau jgn buat lawak la bomo..

usin said...

asal ada post baru gap, pasti sial bumu akan berlumba2 kuarkan idea bodoh kt sini. mcm takde dh org pr selain malaun ni. selamat membodohkan diri bumu sial!!!!

Bomo Siam said...

usin 9:39 PM

Tima kasih tuan. Kebencian mu, kejayaan buat ku...!!!

Anonymous said...

kau tak payah spin jauh2 la bomo.

kalu sendiri tgk kan. najib & anwar sapa yang paling teruk dimalukan? anwar menjaja keburukan najib kehulu kehilir & menghasut perbuatan utk malukan najib. tanpa dibalas sikit pun oleh najib.

dengan kehendak Allah segala dlm seluar anwar terpapar utk tontonan semua org. sampai dia sendiri tak mampu nak kawal. lepas satu..satu keluar. itu balasan dunia bomo oi. belum lagi balasan akhirat..

Anonymous said...

ni puak2 bangsat..
teruk korang time pru 13 nnt ni..

Bomo Siam said...

Nama & imej Anwar mahkamah dah bersihkan sebersih-bersihnya!

Kini tiba giliran Najib!

Mahkamah mana yg akan bersihkan lumpur2 kehinaan tersebut...?

...kes liwat 3 barangkali?

Anonymous said...

Tunggu penghakiman dari rakyat

Anonymous said...

MAMAT YANG TAYANG EKZOS TU ....PERBUATAN YANG PALING HINA. HE IS PAIN IN THE ASS....OR IS HE UNDER
TRANCE WHILE SHOWING HIS BUTT COS KALAU SIUMAN TAK KAN BUAT PERANGAI MACAM TU. JANGAN GANTUNG DIA CHECK DULU DIA TU ENTAH2 MENTALLY RETARDED.

Bomo Siam said...

UMNU jgn harap la GE13 ni....

Cina dah tunjukkan penghijrahan mereka.

Siapa kuasa penentu UMNU sekarang...?

Anonymous said...

Takde ke juak pr kat sini yg educated sikit selain Bomo Siam?

Bomo Siam said...

9:49 PM

Budak tu sah takde sakit mental.

Jika pesakit mental, sudah tentu dia serang Seri Perdana dgn screwdriver...!!!

Anonymous said...

UMNO INSYALLAH MENANG YANG JANGAN HARAP TU PAKATAN....IN YOUR DREAMS ONLY.

Anonymous said...

Esok kita bakar pula gambar pimpinan pembangkang.Bior malaysia berterabur dgn asap.Baru maju islam dan hudud.Bkn gitu?????

Anonymous said...

yeah....thanx to this picture...create +ve impact to BN/ UMNO...hahaha...pr will be damned....more supporters from Malays and Malaysian for UMNO/ BN...and same for anuuuwar more support for him from gays...

Bomo Siam said...

Jalur Gemilang reputation...?

The planting of Malaysian flags by Thai separatist after their bombing sprees in Narathiwat. Are the separatist implying they have the support of the Malaysian Government to carry out those bombings?

Damages were estimated at 60 million baht following a bomb attack at Super Department Store on Chamroon Nara Road in Muang district's municipal area. It also caused 200 workers to lose their jobs. We haven't hear any denials from Wisma Putra & it is not good for Malaysia's reputation...!

Ayah Man said...

Malaysia bukan saja ditembusi anasir jahat malah kini pesat melahirkan makhluk2 peresit atau sial. Melayu mengaib menghina melayu sendiri.Para anasir amat berpuas hati didlm hati.Inilah hebatnya Melayu " bangsa terbodoh dlm dunia" anak2 buah siluncai dan mat jenin.

Anonymous said...

Melayu malas berusaha tp kuat menfitnah.....melayu mcm bomsiam tu plak mcm tunjuk pandai jer........melsyu makin layuuuuuuu........islam dan hudud hanya retorik utk menang election.

Bomo Siam said...

Harta milik UMNU...TV3 HINA Bintulu!

Rakyat Sarawak rasa terhina....!

Makin tenat la UMNU!

...tersalah serang negeri ka?

Kuah kuaah kuaaah!

Anonymous said...

Bomosiam kuat isap nuar serta lim bersaudara......u nk jd pak mentrri kottttt........hehehe

Anonymous said...

BUMU "NIZAR" SIAL " LAMBAI" !!

KO NI MEMANG ANAK HARAM. MAK KO KANGKANG PAT ANWAR LEPAS TU LAHIRKAN KO!!

Anonymous said...

Korang bayangkan tok guru yng sanggup terima bantuan syaitan pun tak boleh terima perlakuan kurng ajar tersebut apatah lagi manusia yng menyebut perkataan merejam syaitan setiap detik!

Aku memandang dari sudut yng rasis kerana perbuatan itu di lakukn seorang pemakan babi ke atas seorang yng mengatakan babi itu najis mughalazah!

Aku tidak berak ke gambar LKS atau LKY,tapi ada orng cina telah mulakn!

Bomo Siam said...

GAP said : 'maka anda seharusnya menerima Malaysia sebagaimana ia wujud hari ini di bawah pemerintahan BN. Jika tidak, anda tidak ada hak untuk memberontak atau mengganggu keamanan negara tetapi anda disaran menggunakan hak anda untuk melepaskan kewarganegaraan anda dan berhijrah ke Indonesia atau Singapura dengan seberapa segera.'

...umpama anak yg hg gagal didik dgn betul, lantas dia memerontak, maka hg halaunya keluar dari rumah...?

Camtu ka...?

Anonymous said...

BOMOH SIAM NI BANGKAI BERNYAWA....BUSUK TOKAK

Anonymous said...

Bumu Sial " Lambai"

Ko bebual pakai Kepala Butoh bukan Kepala Otak!!

Aoa saja ko cakap tidak akan merubah keadaan. DS Najib tetap PM dan BN tetap Kerajaan.

Anwar tetap peliwat tegar. N.ajis tetap Najis!!

PAKATAN RAKYAT DAN LUBANG DUBUR SAMA APA SAJA YANG KELUAR HANYA LAH TAIK!!!

Bomo Siam said...

Tanyalah pd anak2 yg baru lepas SPM...

'Apakah bentuk yg perlu ada pd anda sebagai tanda kesetiaan & kepercayaan anda pd negara?'

8 dpd 10 jawab..."Uncle, soklan tu tak pernah kuar dlm periksa!"

Abis, soklan apa yg selalu kuar?

"Bila Malaya merdeka?"

Bila?

"Ikut buku...1957"

Yg tak ikut buku?

"Sekolah tak pernah ajaq...!"

Anonymous said...

melihat gambar di atas pembangkang tentu tak berani ambil alih kerusi Pok Jib kerana impaknya mungkin lagi teruk dari itu. senanglah Pok Jib lepas ni.

Anonymous said...

BUMU "NIZAR"" SIAL SAMA DN LUBANG DUBUR APA SAJA YANG KELUAR SEMUA NYA TAIK!! TAIK!! TAIK!!

Anonymous said...

wahai kekawan..tak perlulah kita gaduh,caci mencaci,hina menghina..undi d tangan anda..nyatakan rasa tdk puas hati kita d kertas undi nanti bkn melalui cercaan..

Bomo Siam said...

Nama & imej Anwar mahkamah dah bersihkan sebersih-bersihnya!

Sapa pulak yg nak bersihkan gambaq Najib yg teruk kena lanyak tu?

"Boss, DBKL...!"

Anonymous said...

Korang bayangkan tok guru yng sanggup terima bantuan syaitan pun tak boleh terima perlakuan kurng ajar tersebut apatah lagi manusia yng menyebut perkataan merejam syaitan setiap detik!

Aku memandang dari sudut yng rasis kerana perbuatan itu di lakukn seorang pemakan babi ke atas seorang yng mengatakan babi itu najis mughalazah!

Aku tidak berak ke gambar LKS atau LKY,tapi ada orng cina telah mulakn!

Anonymous said...

Bomosiam sokong kominis dgn gay ke?????hehe

Bomo Siam said...

10:53 PM

Tuan buleh baca suma posting blog2 sebegini, dari dulu, kini & selamanya mungkin.....

...tanpa caci mencaci, kata mengata...tak hidup blog ni...!

Anonymous said...

Blog pembangkang lg kuat fitnah.U jgn pura2 alim dan gunakan agama.Xbaik mcn tu wehhhh.....

Anonymous said...

Bomo Siam said...
Nama & imej Anwar mahkamah dah bersihkan sebersih-bersihnya!

September 2, 2012 10:56 PM
--------------------

Kejadian LIWAT mmg berlaku atas dasar SUKE SAMA SUKE.....

muahahahahahah

Mmg imej ANUwar dah bersih sebersih bershittttnyerrrr...

muahhahahhahahahah



Anonymous said...

Klau tunjuk juboq kat anwar mesti dia suka..

Anonymous said...

Mursyidul $Am:

Orang Melayu dan Islam tak pijak gambar pemimpin.

KOMEN:

SENANGNYA POK NIK BUAT FATWA

Anonymous said...

APAKAH YANG MENDORONG POK NIK KELUARKAN KENYATAAN BELA POK JIB?

KERAJAAN PERPADUAN?

Anonymous said...

Bayangkan kalau Ost Nash yang

keluarkan kenyataan:

"mokmeen dan Melayu tak

akan pijak gambar pemimpin"?

Apakah Pok Nik akan kata,

"betullah cakap Ost Nash"?

Hmmm, menarik jugak ni

Anonymous said...

Bomo

Hatta ko nak menyokong kenyataan Badrul Amin
Anwar punya ciri Imamam Mahadi sekalipun itu ko punya pasal.

Ko nak kata Anwar ibarat kapas puth pun itu ko punya pasal.Sebagai penyokong kaki burit memang kami amat faham takn ko nak sebut pada Najib sprti yng ko sebut pd Nuar.

Siapa yng basoh gambar najib?Hello pyokong kaki bontot.. krajaan yng memerintah skrg, menang melaui demokrasi. Maknanya Najib menang kerana majoriti rakyat mahukanya.Semua ini akan dibersihkn oleh UMNO/bn dan rakyat melalui kertas undi la ngokkkkkkk!

Anonymous said...

Berapa Pok Nik dapat untuk bersihkan imej Pok Jib?

Anwar, nak kata apa? "I macam U jugak Pok Nik"?

Anonymous said...

1o:53

Siapa yng mulakn syindrom caci mencaci..

Sudah tentu parti perasan dialah shj yng islam..
PAS PIS PUS.

Kami hanya mengikut rentak PASik!


Anonymous said...

mesti Anwar terasa bilamana cat merah di laman pkr Samdol tak bersihkan sebaliknya Samdol sibuk membersihkan kekotoran yang ditinggalkan puak LGBT di laman Ameno!

panazz!

Bomo Siam said...

11:16 PM

Dia belum di beri mandate sah dari rakyat sebagai PM of Msia...!

Anonymous said...

Bomo....Mat Sabu gelar "Anwar Aljuburi"..apa maknanya tu, cuba habaq sat.

Anonymous said...

Bumu Sial " Lambai"

Ko bebual pakai Kepala Butoh bukan Kepala Otak!!

Aoa saja ko cakap tidak akan merubah keadaan. DS Najib tetap PM dan BN tetap Kerajaan.

Anwar tetap peliwat tegar. N.ajis tetap Najis!!

PAKATAN RAKYAT DAN LUBANG DUBUR SAMA APA SAJA YANG KELUAR HANYA LAH TAIK!!!

Anonymous said...

BUMU "NIZAR"" SIAL SAMA DN LUBANG DUBUR APA SAJA YANG KELUAR SEMUA NYA TAIK!! TAIK!! TAIK!!

Anonymous said...

inilah pertama kali dalam sejarah Pok Nik tak mengaku Mamat yang berak tengah jalan sebagai bukan melayu dan bukan jugak isle. Cian Mamat tu, bro.

Anonymous said...

whateverrrr....he's still th pm....najib you the men..

Bomo Siam said...

11:21 PM

Yg mana dulu? Malam or siang? Ayam or teloq?

"Boss, jawapannya dah ada dlm Quran"

..itu aku pun tahu! Saja aku nak test budak2 tadika UMNU nie...?

Anonymous said...

DS Najib tetap jadi PM Malaysia.

BN tetap jadi Kerajaan Malaysia.

BUMU "NIZAR"" SIAL SAMA DENGAN LUBANG DUBUR APA SAJA YANG KELUAR SEMUA NYA TAIK!! TAIK!! TAIK!!

Anonymous said...

Bumu "Nizar" Sial ni anak haram lahir selepas Mak dia di Mantat Anwar Peliwat Tegar dan Mat Baupuki.

Anonymous said...

nama dan imej ny dah di bersihkan olek mahkamah...tapi kote bengkok nya belum di bersihkan lagi banyak taik akibat kuat menyondol lubang jubo....

Anonymous said...

10:53

Bomo disini tulis cool shj tp ko pegi singgah blog pro pembangkang dan comment dari follower mereka...

Yng boleh aku sebut mereka semua mcm haramjadah,APa yng mereka tak sebut di ruangan comment dari binatang sehingga ke alat kelamin.
Siapa mereka..kawan baik bomo siam ar!
Siapa bomo siam? Dia menyokong LGBT.Kenapa bomo menyokong LGBT.Sebab dia suka anwar ibrahim!

Bomo Siam said...

Pak Lah, semasa jadik PM, 2 kali dpt mandate rakyat secara sah. Tu pun UMNU buleh terajang dia...!

Najib ni, takde mandate langsung! Awat depa tak tendang dia...???

Anonymous said...

mana hang tau 1 malaysia tepuk tangan aku tak tepuk pun...NAJIB YOU THE MEN....

Anonymous said...

PAKATAN JUBOR...

Sgl yg mrk lakukn mst ada kaitan dgn JUBOR...sbb tu mrk suke wat demo BERSHIT = TAIK...

Nikcy dah riso ramai yg marah dgn kebiaDAPan ANJENG2 kuning ini...

Sbnrnya lagi byk BERSHIT dibuat lg byk keBANGANGan , keTOLOLan , kebiaDAPan serta keBINATANGan perilaku ANJENG2 BERSHIT ini...

Maknanya makin ramaila yg akan brpaling dr mnyokong PEMBANGANG sbb dgn perilaku bak BINATANG itu bgmanala sok nnt kalo mrk mntadbir negara...hancurla negara jadinya...
Guna UNDANG2 Koboi xpon undang2 IKOT SUKE ATI PUAK DEPA AJE...

Anonymous said...

AKU RACIST.....SO WHAT...

aloya said...

Tahniah anak muda, aku yakin 100% perangai buruk korang ni akan makan tuan..

Tahniah, bertambah lagi simpati rakyat pada DSN..Takbir!!

Anonymous said...

Pembangkang dan barua nya saperti Bumu "Nizar Lambai" Sial semua memang Anak Haram sebab Pemimpin2 dia boleh switch bini untuk di mantat.

Hahahahaha

Anonymous said...

Bomo guna quran konon....mcm dia sorang je yg pandai.Belum tentu Allah swt terima kita........jgn perasan sgt..

..

aloya said...

Hari tu aku nampak ada 3 banner ucapan Selamat Hari Raya dari BN, PAS dan PKR..

BN punya banner kena toreh, mcm sial..

semalam aku tengok, banner baru BN naik..Banner Pas dan Pkr kena campak dalam longkang...Woha!! Tahniah BN! kasi ajar Pakatan Ahzab ni

lokasi- hadapan balai polis alam damai, cheras..

Anonymous said...

he's still the pm...NAJIB YOU THE MEN....bumu!!! BERUK SARKES...

Anonymous said...

Budak2 bangsat tu tersilap. Sepatut nya dorang tonggeng dubur dia pada Anwar Aljub dan bukan DS Najib.

Muahahahahahaha

Bomo Siam said...

11:35 PM

Segala komen2 aku ke blog2 pro pembangkang di sekat! Termasuk Mkini...!

Sebab apa? Sebab aku bangkang suma isu2 depa!

...aku ni pembangkang! Tak kira sapa, kerja aku...bangkang je...!

Klu depa kata Anwar tu di fitnah UMNU, aku just tanya, fitnah yg macamana?

Depa terus ban aku...sampai la ni.

Kawan aku ka tuu...???

Anonymous said...

Bomo guna quran konon....mcm dia sorang je yg pandai.Belum tentu Allah swt terima kita........jgn perasan sgt..

September 2, 2012 11:39 PM
----------------------------------------------------------------

Aku dah kata Bro!!

BUMU "NIZAR LAMBAI"" SIAL SAMA DENGAN LUBANG DUBUR APA SAJA YANG KELUAR SEMUA NYA TAIK!! TAIK!! TAIK!!




Anonymous said...

Benarkah blogger RBF kena pukul ngn 4 org lelaki ?

Anonymous said...

Bomo 11:21


Itu bukan soalan tadika tapi soalan basi!

Ini soalan ilmiah tahap thesis Phd!

Siapa yng menggelarkan nama Anwar
"ANWAR AL JUBURI" ?

1.Osama bin Laden
2.Barrack Obama
3.Tayeb Edorgan
4.Mat Sabu

Soalan nampak senang tp susah!

Bomo Siam said...

Ada sestengah blog pro pembangkang yg kununnya establish...tak kurang 200 komen aku cuba masuk.

Satu pun tak kuaq...!

Pasai apa? Sendiri mau pikiaq la...!!!

...hanya GAP yg tahan dolat! Pasai tu aku stay kat sini.

...GAP! Hg jgn lebih terperasan plak...!!!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Bumu "Nizar" Sial ni anak haram lahir selepas Mak dia di Mantat Anwar Peliwat Tegar dan Mat Baupuki.

Anonymous said...

bomo 11:46


Dua ekor benda depan aku yng merbahaya

Sekor bomo..seekor ular
aku bunuh sekor bomo dulu baru ular
muahahaha..

ini jawapan tahap budak tadika!


Anonymous said...

Anuwar mst MENETEK ayaq lioq tgk mangkok jamban tuh tonggeng punggung kat gamabar DSN...

Dalam ati dia mst kata...AWAT HANG XTONGGENG PUNGGUNG HANG KAT AKU????

keh keh keh PAKATAN JUBOR...

Anonymous said...

Di antara Anwar Peliwat Tegar dan Mat Baupuki pemantat bni kawan.

Siapa yg masyuk surga dulu?

Apa jawapan nya??

Anonymous said...

Jawapan nya ialah.....

Ada pada N.ajis muahahahahaha

Anonymous said...

Melayu semakin lemahhhhhh dan layyyyyyuuuuuuuuu......asyik berbalah tp malas bekerja utk memajukan diri.

Bomo Siam said...

Aku puji chedet cc...!

Senang je aku check in!

...maybe kerana admin tu tak tau...aku ni bomosiam!

Kih kih kih...!

Anonymous said...

Takut bangsa ni pupus je sbb mati berbalah sama sendiri..


Anonymous said...

Bila melayu pupus,islam xmaju2 jgk.Hudud pun entah kemana....



Anonymous said...

Sekarang ini bila banyak pihak yang mempersoalkan nya Khalid Gagap dah menunkjuk arah kes ini kepada Setiausaha Kerajaan Negeri dengan mengatakan bahawa Pejabat Menteri Besar tidak tau menahu sedangkan sebelum in si Gagap ni jugak yang kata perbuatan tidak menjemput Sultan adalah amalan biasa dan sultan memang tiada dalam senarai jemputan yang sepatutnya menghadiri majlis tersebut. Wahai Rakyat Selangor baik dihumban keluar kepada sipenderhaka ini jangan bagi duduk diSelangor

warganegara said...

hahaha, bukan takat berak ajer, kencing satu2 puak bangang niee.. tgk link nie kejap.. hahhahahaah.. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EFGKBWjcFwI.. memang diCAPATIROTICANAIKAN..

Anonymous said...

HAHAHAHA... BODO..BODO..USTAZ BODO SIAPA MURID2 USTAZ AZHAR IDRUS.... SEBANGSAT..SENGSARA..SAKIT JIWA.. MERDEKA!!!

Anonymous said...

Jangan layan kalau BOMO SIAM nak tukar topik..

Anwar nyata penipu.. pembohong.. bukti isu buah pala..

Anwar musuh Islam.. bukti.. kenyataan sokong murtad Lina Joy.. sokong share kalimah Allah (Harun Din cakap gugur akidah terus)..

Tapi puak2 PR gila nih.. kalau kena tang dia.. mula la ckp xpe.. bercanggah pendapat.. kalau kena tang orang di hasak habis.. :-P

Najib lawat Batu Caves kecoh habis puak2 gila Pas kata akidah terpesong.. Anwar calit merah atas dahi.. siap sembah api lagi.. sertai upacara kematian dengan tunduk hormat yg dilarang.. DIAM plak puak2 Pas nih..

Ni bukan ULAMA Islam.. nih Ulama puak2.. hampehhh..

Kalau berani ckp la pos aku ni fitnah.. haha!

Anonymous said...

Bosan nyerr tunggu ulasan Harun Din bila n.ajis kata xpe guna kalimah Allah..

ehhh.. bukan dia ada ckp ke kalau sapa benarkan gugur akidah??

Takkan disebabkan bos besar Pas cakap xpe.. terus tukar hukum??

Sibuk hal bini orang.. yg akidah pemimpin sendiri yg duk menyalak siang malam tuh nak letak kat mana?? Pas Piss Puss.. PKR mmg xde apa nak komen.. semua dah tahu bangang..

Anonymous said...

sial..kecik2 tak nak mampus...dah besar kurang ajar...kalo camni la anak muda malaysia konon2 pewaris bangsa...tak lama lagi malaysia ni.

Anonymous said...

bomo siam ni trolling korang je..nak tengok berapa ramai orang yang sayang dengan perjuangan umno/bn ..dan berapa orang yang dah getik dengan palancau kencing rakyat, pas pis pus, dickless asswipe prick dan seangkatan dengan mereka...teruskan bomo siam...mungkin itu kesan positive anda tak kena ban di blog gap ni..

Anonymous said...

Blogger Bomo Siam said...

8:48 PM

Kuang paham, defend utk apa?

September 2, 2012 8:55 PM

,,,,,BODOH HANG NI BOMO LAKHNAT...
,DEFEND UNTUK MASUK NERAKALAH...BODOH....
NAK MAMPUI NANTI PI MINTA SYAFAAT KAT NIKY AJIS YE...HEHEHE...

Anonymous said...

SATU PENGHINAAN - CUEPACS

Utusan Malaysia
Oleh MOHD. AZRAIE MD. YUSOF
pengarang@utusan.com.my
23/8/2012



KUALA LUMPUR 22 Ogos - Tindakan memberhentikan ramai kakitangan awam Melayu di Pulau Pinang mungkin ada kaitan dengan hasrat pembangkang untuk mengurangkan 30 peratus jumlah golongan tersebut di negara ini.Sehubungan itu, Presiden Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Di Dalam Perkhidmatan Awam (CUEPACS), Datuk Omar Osman yang kesal dengan perkembangan terbaru tersebut menasihatkan kakitangan awam agar bijak membuat pilihan pada pilihan raya umum akan datang bagi memastikan nasib mereka terbela.

"Jika benar dakwaan kerajaan DAP Pulau Pinang telah membuang ramai pekerja (kakitangan awam) Melayu dalam pentadbirannya, maka hasrat pembangkang mengurangkan 30 peratus kakitangan awam mungkin menjadi kenyataan."Tindakan itu langsung tidak boleh diterima dan ia merupakan satu penghinaan kepada kakitangan awam," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Dakwaan ramai kakitangan Melayu diberhentikan kerja oleh kerajaan DAP Pulau Pinang ditimbulkan seorang wanita yang merupakan pekerja di sebuah jabatan kerajaan di negeri itu kepada Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada sesi dialog di majlis Rumah Terbuka Bersama Perantau anjuran Pas kelmarin.Wanita yang enggan dikenali itu juga mempersoalkan kerjasama Pas dan DAP dalam konteks menjaga hak orang Melayu di jabatan kerajaan di bawah pentadbiran parti yang diketuai Lim Guan Eng.

Sebelum ini, Setiausaha Penerangan DAP, Tony Pua pernah mengeluarkan kenyataan bahawa kerajaan DAP akan mengurangkan kakitangan awam dan menamatkan perkhidmatan mereka yang tidak efisien jika parti itu memerintah.Abdul Hadi ketika menjawab soalan itu bagaimanapun dilihat seolah-olah menyokong tindakan diambil oleh rakan sekutunya apabila menyatakan tindakan tersebut adalah perkara biasa kepada setiap parti yang memerintah.
Posted by CUEPACS at 11:24 PG 104 ulasan:

Anonymous said...

Aku pun tak tepuk tangan.. Pandai2 je nk cakap 1malaysia.. Yg tepuk tgn tue just bomo siam penyokong parti pembangkang.. Kesian engkau org ni..sadissss..!!!

Anonymous said...

Ciri2 syaitan & iblis..ish2 yasinn..!!!!!..

Anonymous said...

"ISHH TAK BAIK TOLAK REZEKI.. MIN BESOK U HANTAR BUDAK NI KE OFFICE I YE. JGN LUPA DINGGAH KEDAI BELI KY JELLY TAU PAKAI DUIT YOU DULU." - Anuar Ibrahim

Anonymous said...

Jom bako gambar Anwar syaitan, LKS, LGE, Hadi Awang

Anonymous said...

pukimak punya cina..melayu dalam gambar ni kena sula sebab pengkhinat. Tgk le PRU13 ni!

Ada mesej dari perhimpunan Sambut Merdeka di Stadium Bukit Jalil utk pakatan rakyat..tunggu dan lihat.

Anonymous said...




biar pihak polis uruskan bontot dia tu.....rasa2nya klau sebat 20 kli...sedap agaknya...

Anonymous said...

Nasib baik tunjuk masa pak nuar x.kalu tak pecah lubang jubor tu kena kote bengkok.hahahaha.mat sabu cuma bau burit mahh jah.pak nuar bau taikk.lagi hebat hahahha.

Anonymous said...

lubang taik. ..punggung dan pembangkang ibarat lagu dan iramma tak boleh pisah
dimana ada pembangkang disitu ada aksi tayang punggung
dimana ada demo pembangkang pasti ada londeh seluar

tak sah demo pembangkang kalau tak tunjuk lubang taik, konsert pkr tempohari pun siap londeh seluar atas pentas!
so tak perlu heran, harus faham. ....itulah tahap mentaliti mereka, perbuatan itu cerminan diri si pelaku, orang bijak dan orang siuman tak sanggup buat aksi gitu
hanya orang gila atau akal tak cukup atau wayar putus yg gila bt begitu
itulah hasil, produk dari kilang pkr / pembangkang, like father like son! !!

Anonymous said...

APE LAGI..CARI MAMAT NII, LEPAS TU GANTUNG HIDUP2 DEKAT TENGAH2 KL..BIAR ORANG RAMAI TENGOK BETAPA BUSUK MAMAT SETAN NI.!!!!!!

Anonymous said...

berak dan kencing tu sama la satu berak gambar najib dan satu lagi kecing gambar ni aziz