Saturday, September 15, 2012

INNOCENCE OF MUSLIMS :GAP CABAR ANWAR BALUN YAHUDI !


jelas filem ini adalah filem yang segaja dibuat untuk menghina maruah umat islam.

hari ini aku cabar anwar ibrahim, declare secara terbuka untuk menghina sekeras-kerasnya penerbit filem ini.

bukan setakat itu. 
anwar perlu hentam yahudi kerana tak habis-habis cari pasal dengan orang islam.

anwar perlu gelarkan ini sebagai aksi pelampau yahudi !!

ya penerbit ini adalah pelampau yahudi.

berani ke anwar gelarkan penerbit ini dengan gelaran pelampau yahudi ?

21 comments:

Anonymous said...

no komen no komen

Anonymous said...

Al-Juburit:The Innocence of A Gay Politician.

warisan tmk said...

Demi kepentingan politik Pakatan rakyat, aku tidak terkejut jika Anwar Ibrahim, dalam sehari dua ni akan membuat kenyataan terbuka 'balun Yahudi'. Tetapi, setelah dia 'balun Yahudi' secara terbuka, dia akan on-line dengan kawan-kawan Yahudinya di Amerika, memberi penjelasan, bahawa dia perlu membuat kenyataan demikian kerana PRU 13 sedikit masa lagi.

Bukankah Anwar Ibrahim pernah guna taktik sama dalam isu 'keselamatan Israel' tempoh hari.

Ini tidak menghairankan. Anwar boleh membaca ayat-ayat Quran dan hadith semasa berceramah bersama Nik Aziz di Kelantan, Anwar boleh memetik kata-kata 'pujangga Cina' bila bersama Lim Guan Eng di Dewan Perniagaan Cina, dan Anwar juga boleh menari 'tarian tamil' bila berdepan dengan masyarakat India.

Anonymous said...

kita minta raja debat kita anwar super kungfu fighter Debat

mencabar penerbit FILEM tersebut


rakyat nak tgk kehebatan anwar berdebat..

errr aku nak berembat debat yeke?? aku ada tekur ke...ehhhh telur aku takda harr...mana pergi ni....sapa amik ni...

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO said...

(( Take Note )) Anda
Tentukan - Rakyat
Terengganu Atau Rakyat
Selangor Rakyat
Terbodoh?..
Saya mohon sangat2 agar
semua anak2 muda
mengundi PR pada PRU
ke-13. Mesti undi PAS,
PKR dan DAP. Kita mesti
ambil serius soal
ekonomi dan perpaduan
kaum. BN telah
meninggalkan banyak
hutang di setiap negeri.
Ini akan membebankan
kita.. Percayalah. Lihat
sendiri selangor, bila PR
memerintah kurang 5
tahun, hutang selesai.
Bandingkan dengan
Terengganu yang
diperintah BN sejak 50
tahun dulu... Kat mana
hebatnya Pemimpin
UMNO yang menafikan
kewibawaan Pemimpin
Pakatan Rakyat? Mereka
pun tahu tapi tetap
mahu menafikannya..
sememangnya betul..
Terang2 tak wujud
perpaduan dalam BN.
MCA dan MIC terang2
menolak BN.
Pastikan anda
memberitahu rakan2,
emak ayah dan saudara
yang kurang tahu soal
ekonomi dan perpaduan
kaum.... Walaupun
terpaksa berada dlm
kem BN dan UMNO,
pastikan undi anda tetap
kpd PR.... Yakin dan
percayalah, anda tak
rugi apa2 jika bg peluang
kpd PR malah untung..

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO said...

.

(( Take Note )) Anda
Tentukan - Rakyat
Terengganu Atau Rakyat
Selangor Rakyat
Terbodoh?..

Saya mohon sangat2 agar
semua anak2 muda
mengundi PR pada PRU
ke-13. Mesti undi PAS,
PKR dan DAP. Kita mesti
ambil serius soal
ekonomi dan perpaduan
kaum. BN telah
meninggalkan banyak
hutang di setiap negeri.
Ini akan membebankan
kita.. Percayalah. Lihat
sendiri selangor, bila PR
memerintah kurang 5
tahun, hutang selesai.
Bandingkan dengan
Terengganu yang
diperintah BN sejak 50
tahun dulu... Kat mana
hebatnya Pemimpin
UMNO yang menafikan
kewibawaan Pemimpin
Pakatan Rakyat? Mereka
pun tahu tapi tetap
mahu menafikannya..
sememangnya betul..

Terang2 tak wujud
perpaduan dalam BN.
MCA dan MIC terang2
menolak BN.

Pastikan anda
memberitahu rakan2,
emak ayah dan saudara
yang kurang tahu soal
ekonomi dan perpaduan
kaum.... Walaupun
terpaksa berada dlm
kem BN dan UMNO,
pastikan undi anda tetap
kpd PR.... Yakin dan
percayalah, anda tak
rugi apa2 jika bg peluang
kpd PR malah untung..

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO said...

Biarlah Bomoh Siam tu nak bg komen. Lagipun komen dia menarik ;-)

Anonymous said...

ada berani ka bung nuar. Pantat le kalau berani. Lagi jilat dia punya jubur yahudi ada

Anonymous said...

APA? NAK SURUH ANWAR HENTAM YAHUDI? TEMPAT DIA MENGADU DAN MINTA TOLONG. MASAKAN DIA BERANI.

TOBAT LAHUM.

Anonymous said...

APA? NAK SURUH ANWAR HENTAM YAHUDI? TEMPAT DIA MENGADU DAN MINTA TOLONG. MASAKAN DIA BERANI.

TOBAT LAHUM.

Anonymous said...

Tak baca berita terkini ke?

Bukan orang Yahudi, ler. Orang Mesir tapi rakyat Amerika, ler.

Anti-Semitic betul.

Anonymous said...

kalau anwar ckp pun ene lapor kat ko ke lol

Anonymous said...

Memang betul director tu orang Mesir beragama Kristian yang tinggal di US. Tapi dana dan penaja dalam penghasilan filem tu datang dari beberapa kumpulan krustian dan yahudi.

Anonymous said...

Undi pr bererti memberi undi kepada pembohong penzina, pemunafik, penyokong lgbt, pro yahudi, peliwat, penabor janji bohong dan palsu, anti perlembagaan, anti raja melayu, anti islam, penyokong lina joy, terima dana yahudi, anti pejuang- pejuang kemerdekaan, anti jalur gemilang, pejuangan hudud utk jd modal politik sahaja..terima tajaan dpd kroni utk ke Mekah, zina dan khalwat dengan bini org
Tolong lah maklum kpd semua org kg..
Mereka bertopeng Islam tapi merekalah perosak Islam sehingga sanggup membiarkan dan menyokong kalimah Allah di gunakan orang kristian yg sesat. .Masya Allah..
Bagi tahu org2 kampung yg benar ini.. PR anti Islam..

Anonymous said...

kumpulan anak muda keluar UMNO..

merayu rayu nampak.......

Taknaklah sokong puak pelampau
terlampau meliwat, terlampau bohong, terlampau fitnah, terlampau kelentong terlampau sesat, terlampau perkauman, terlampau tonggeng, terlampu menipu, terlampau retorik, terlampau yahudi, terlampau kurang ajar, terlampau bangang.. ehhh memang terlampaulah ..

tak naklah ....

Anonymous said...

Yang bawa sial pada 9hb Jan 2012 siapa? Hakim Zabidah dan Public Prosecutor kepada Saiful, yang melepaskan si syaitan iblis homoseksual ini. Sekarang kepala syaitan parti Ponggong Kena Rodok sudah naik syaitan besar lagi.

Anonymous said...

Kumpulan Anak2 Muda Keluar Umno sendiri adalah Bomo Siam sundal.

Anonymous said...

slogan kemerdekaan pun (se bangsat(sebangsa/..saji wang (sejiwa/..se naga ria (senegara/mana mau komen innoncence of muslim.

Anonymous said...

slogan kemerdekaan pun (se bangsat(sebangsa/..saji wang (sejiwa/..se naga ria (senegara/mana mau komen innoncence of muslim.

Anonymous said...

Babi siam ke lu yg menyamar guna lain nama..
Babi sudah mari.. Ini pencacai anugay.
Babi, = Brother Anuwargay Bin Ibrahim..

Anonymous said...

Apa ke bodoh org isle hina nabi sendiri...opppss org arab skrg ni pon buln betul sgt... Syiannn org pas ni..