Sunday, September 9, 2012

PENGAWAL ANWAR ACU PISTOL DISAHKAN DALAM VIDEO INI.

35 comments:

Anonymous said...

Cukup hebat. Tahniah kpd Anwar Ibrahim.

Anonymous said...

Semoga perakam video & saksi2 lain dapat membuat laporan polis secepat mungkin kerana perbuatan mengacukan senjata api merupakan satu kesalahan dibawah undang2. Gambar pengawal si laknatullah anwar dikata memegang sennjata api sudah ada, seharusnya memudahkan polis menahan & mulakan siasatan sama ada pengawal si laknatullah anwar memiliki lesen membawa senjata api atau tidak.

Servant of God said...

Komen video tuh ramai sangat penjilat anwar. Satu2 buat bodoh, satu2 cuba menegakkan benang basah, satu2 memang sial.

Tapi apa nak kata, dah taraf itu je yang anwar ibrahim mampu tarik ke belah dia.

Anonymous said...

Belum kuasa di genggaman pon dah BERLAGAK mcm undang2 di tangan mrk....ingat ini negeri koboi ke? sikit2 nak tembak org...

Tapi kalo betoi Pakatan yg mmrintah mmg AKAN JADI BEGITU LA NAMPAKNYA...sanggup kah kite semua mnghadapi kehidupan di mana undang2 di bwh TAPAK KAKI puak PAKATAN BANGANG ini?

Anonymous said...

AMK KATA ACU PISTOL KE BAWAH. VIDEO TUNJUKKAN LAIN.
DAH BODOH TU , JANGAN NAK BODOH KAN ORANG LAIN.
BIARLAH AWAK SENDIRI BODOH.

Anonymous said...

Aljub dah kemaluan besar asyik kena blok je, tu yang dia suruh pengawal tunjuk aksi sikit. Korang ingat kalau Aljub tak suruh, berani ke dia nak tunjuk pistol.

Macam2 cara Aljub buat untuk alihkan perhatian rakyat. Cat merah dah, pistol dah....lepas ni apa pulak?

Anonymous said...

Polis tak pernah mengacu pistol ketika diserang perusuh bersih tempoh hari namun apakan daya...oleh kerana sikap kebencian terhadap anggota keselamatan....Polis tetap diserang habis habisan oleh pencacai pembangkang.

Renungkanlah bersama.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NXa8qAQIZBo


pkr mula main pistol...

adakah anwar akan kata: dengan pistol mainan pun takut..


natijah jika berlaku tembak menembak selepas ini..apa akan berlaku kepada BANGSA BUMIPUTERA YG TINGGAL DI TANAH MELAYU INI..

AMARAN: SATU TULISAN PERNAH KELUAR MERAMALKAN 13 MEI AKAN DATANG: ANTARA MELAYU DENGAN MELAYU







.

Anonymous said...

aku dah baca blog demo lonie & blog addin...lebih jelas lagi.

Allah Maha MEngetahui

PI4 said...

gap, saya lepas pencen terlibat dlm bidang bodyguard. kami dilatih, itu memang tugas kami. Mohon mengerti. kenapa komen tak banya macam selalu?

Anonymous said...

Fuiyoo....belagak mcm mafia....samseng mcm cilaka...sapa tu GAP. Cuba selidik nama dia...ramai bekas komando menyampah tengok....tak da ancaman pun acu pistol...mana dia belajar guna senjatapi...

Anonymous said...

PR MEMANG JAHAT LA..DLM BAB HURU HARA.. INI TULISAN http://jeffrydamien09.blogspot.com



Dengan penangkapan ikon biadab, Ammar dan Sin Yee, PR dikatakan sedang mengatur langkah untuk membela kedua-dua mereka sebagai modal politik seterusnya.


Di masa yang sama, ibu bapa Ammar yang pantas bertindak menyerahkannya kepada pihak polis telah pun meminta maaf kepada Perdana Menteri dan rakyat Malaysia atas tindakan biadap anak mereka. Malah, mereka juga sedang berusaha untuk berjumpa dengan Perdana Menteri bagi meminta maaf secara rasmi dan bersemuka sebagai tanda ikhlas dan insaf.


Sin Yee bagaimanapun, menggunakan pentas politik untuk meminta maaf iaitu melalui DAP dan dengan membuat sidang media dalam bahasa Cina yang diterjemahkan. Tiada permohonan maaf secara langsung kepada Perdana Menteri yang dilafazkan, hanya permohonan maaf secara umum kepada rakyat Malaysia. Itupun entah tepat entah tidak dengan terjemahan yang diperdengarkan kepada kita.


Tidak seperti Ammar, pihak Sin Yee tidak menyatakan minat untuk menemui Perdana Menteri dan meminta maaf secara rasmi dan bersemuka.


Sebaliknya, dengan meminta bantuan DAP, parti itu pantas menjadikan tangan Sin Yee yang digari ketika tangkapan sebagai isu untuk menenggelamkan isu sebenar, iaitu bersikap biadab terhadap pemimpin negara.


Namun, oleh kerana bukan hanya Sin Yee yang terlibat, DAP merasa bimbang jika sifat perkauman mereka kelihatan begitu ketara jika hanya Sin Yee yang dibela. Justeru, mahu tidak mahu, PR perlu kelihatan membela semua yang terlibat secara adil. Keputusannya, Ammar dan Sin Yee, kedua-duanya perlu dibela oleh PR.


Untuk itu, kedua-dua mereka tidak boleh dibiarkan digambarkan sebagai pesalah tetapi perlu dijadikan wira. Bagi mencapai matlamat ini, PAS perlu melancarkan jihad untuk membela kedua-dua Ammar dan Sin Yee atas nama keadilan dalam Islam.


Hujah yang digunakan oleh PR ialah kedua-dua mereka masih muda dan kesalahan yang dilakukan adalah tidak seberapa iaitu hanya memijak dan menunjuk punggung kepada gambar, bukannya kepala Dato’ Seri Najib. Oleh itu, mereka tidak layak dilayan seperti penjenayah dengan mengenakan gari ketika tangkapan. Tindakan tersebut akan digembar-gemburkan sebagai menunjukkan yang kerajaan tidak berperi-kemanusiaan, tidak bertimbang rasa dan sengaja ingin menutup hak bersuara rakyat.


Di samping itu, DAP tetap juga akan menggunakan pendekatan perkauman bagi menaikkan kemarahan kaum Cina terhadap kerajaan. Beberapa isu akan ditimbulkan bagi menunjukkan layanan berbeza oleh polis terhadap peserta Cina dan Melayu yang ditangkap atau antara Sin Yee dan Ammar.


Inilah antara stragegi jihad PR untuk Sin Yee dan Ammar dan mereka bakal melancarnya secara serentak secepat mungkin.


Nampaknya demi kuasa, PR, termasuk PAS sanggup melancarkan jihad membela perlakuan menunjuk punggung di khalayak ramai. Kerana kuasa PAS sanggup berjihad untuk anak Cina yang kurang ajar terhadap pemimpin Islam. Lebih buruk ialah si anak Cina itu langsung tidak menunjukkan keikhlasan dan keinsafan dalam permohonan maafnya. Sudahlah dibuat di dalam bahasa Cina yang mana Perdana Menteri tidak dapat memahaminya, lebih teruk lagi ialah hakikat bahawa seorang warganegara yang mengaku setia kepada negara tidak mampu berbahasa kebangsaan walaupun untuk memohon maaf.


Inilah produk DAP dan produk inilah yang PKR dan PAS sedang bantu untuk diperkembangkan dan diperkuatkan.


paritjawa said...

die gigil tu.

masa bersih polis dlm keta waja kena terbalik tu relaks je.

die gigil tu. haha


ABU =Allah Bersama UMNO

warisan tmk said...

Acu pistol kepada orang ramai, untuk beri laluan kepada bas membawa Anwar?

Aku percaya Anwar sikit terpengaruh dengan budaya 'senjata api' di Thailand. Bukankah dia kerap ke Thailand....

Anonymous said...

aku konfius dan hairan laa..

kenapa semakin hari semakin bertambah sokongan rakyat dan dsai & PR..pelik jugak kan..

Anonymous said...

Anwar Laknatullah Alaihi ni sampai mampus takkan dapat jadi Perdana Menteri Malaysia

ambe said...

Baru kau tahu sakit hati macam mana.masa perhimpunan monyet busuk bersih,ada kau kesah?itulah,buat dekat orang,akhirnya kena kaylt batang hidung sendiri..

Khas untuk mr anwar

Anonymous said...

eh...ape plak bodigard anwar...
anwar mana ada bodigard.kan ke dulu dia lari pi kedutaan turkey sebab takut orang nak bunuh dia...

time bersih dulu pun dia kena smpi terlantar mintak nyawa kat spital...

takkan la anuwar ni ada bodigard...

Anonymous said...

Nasib baek Nuor tak tunjuk pestol bengkok die. Kalao tak mesti semua bersurai masa tu jugak.. AAAA help me!

Anonymous said...

Ini lah budaya yg diperjuangkan oleh pakatan rakyat, nanti semua rakyat yang membangkan akan di tembak.

Anonymous said...

Satu pengakuan yang Sah bahwasa nya si musibat ini dan si Aljubs menyertai perhimpunan Haram.

Aku sarankan KDN counter charge Musibat2 ni kerana melakukan kesalahan undang2 Negara. KMentei DN jangan terus tidur tolong jalankan tugas dgn efficient!!

Tidakkan mesti di ambil supaya mereka yakni musibat2 FUCKATAN RAKYAT tidak menghalalkan semua perbuatan jahat mereka!!

Anonymous said...

BUMU SIAL SEKARANG TGH MENGELABAH SEBAB PERIUK NASI DIA DAH TERGUGAT!!

BUMU SIAL KAMI TAHU KAU SEDANG MEMANTAU BLOG NI TAPI TAK DAPAT BUAT APA2!!

PADAN MUKA KO!! BUMU SIAL PENJILAT DUBUR FUCKATAN RAKYAT TEGAR!!!

WAHKAHKAHKAHKAH..........

Anonymous said...

anon 1117 9 sept, aku pun pelik kenapa semakin ramai orang tolak tazkirah anwar kat mesjid di beberapa negeri. pelik kan? dia kan seorang ulamak.(taik kucing)

rakab said...

Bomo siam oh bomo siam,

kenapa laa hang terpesong sampai begitu sekali,.pakteh oooiii..??

nampaknya dakwah cara Pas gagal mentarbiah hang menjadi manusia yang lebih baik !
...sebab Pas dah tak berjuang ke jalan Allah lagi,..laa ni sibuk menjunjung karpal Singh dengan DAP.

Anonymous said...

ada berapa byk pistol pkr dap simpan ni...

aku takut lah. tah tah yahudi dah suply masuk dah..

Anonymous said...

nuar kote bengkok ni dah melampau. dia mula mengumpul tentera upahan. ni satu trend yg amat membahaya kpd keselamatan negara. KDN MESTI PANDANG SERIOUS PERKARA NI. JGN BIARKAN. JANGAN SAMPAI KUDIS JADI BARAH.

Anonymous said...

Selagi nuar kote bengkok haramjadah ni ada selagi itu lah negara ini huruhara.

Anonymous said...

cuba korang tengok & dengar dlam video klip kedua tu masa peluru d keluarkan dr pistol.. "ko dah LOAD senjata api" ... kan bloody gut tu tinggal nak tembak jak! bila2 masa jak dia bleh lepas kan!!!

Anonymous said...

KALAULAH BODYGUARD NAJIB YANG BUAT CAMTU...CONFIRM HABIS SATU DUNIA DEPA HEBOH..LA NI SOKONG PULAK???

SO LEPAS NI..GUNAKAN JE ALASAN2 PARA PENCACAI PAKATAN DALAM MEMBELA MAMAT BODYGUARD TU..KAN SENANG..DEPA BUAT, KALAU ORANG LAIN BUAT..DEPA TELAN LE LUDAH DEPA BALIK..HIHI

Anonymous said...

anwar nak tazkirah...perkasa halang. depa tuduh SAMSENG!!!

tapi Dato T nak bermubahalah, depa buat kacau dlm masjid. depa takde pulak tuduh SAMSENG..

laa ni..bukan SAMSENG daaaah. ini lagak MAFIA..masih nak sokong?

cilakak punya PR!

Anonymous said...

Nuar pun penah kate 16 sept dia kd pm... Nuar pun penah kate kotey dia jijah simpan kat umah... Nuar pun penah kate yahudi kawan baik dia.... Nuar pun penah kate dia gay... Nuar penah kate ko nie gila...

Anonymous said...

non 10.02,

polis tu kata 'lock' [kunci] bukan 'load'!
walau bagaimanapun keprihatinan saudara amat dihargai.

Rosman Muhamad Ali said...

Betul tu. Ini mesti kerja UMNO ni..

Anonymous said...

mula2 pistol, then apa?

Anonymous said...

Mula2 tunjuk pistol then tunjuk pistol bengkok dgn dua peluru dlm video. Sekali tembak silap2 boleh kembung perut manusia yg ppuan