Monday, September 17, 2012

KEMASKINI : PENYOKONG BERSIH GELARKAN TUANKU SULTAN JOHOR 'PXXXXXK HARAM JADAH' !



anarki kepala bapak kau.
sultan johor telah di xxxx dalam kadar paling maksima.
mohon polis siasat pemilik FB ni !

52 comments:

mohd saleh said...

Pihak berkuasa TOLONG SEGERA SIASAT. Kalau anak Johor punya FB perlu dibuang negeri segera. Daulat Tuanku.

usin said...

tesk yg ntah kesekian kali utk hisham husin. akta hasutan dh ada. cuma reti tak reti nk guna jer!!! raja negeri kamu kena kutuk tu hisham...setakat berani tepuk meja ker???

Anonymous said...

Aku desak Polis siasat perkara ini sebelum rakyat mengambil tindakan undang undang rimba ..
Enough is Enough

JawaJohor said...

ITULAH AKIBATNYA KALAU KEMENTERIAN DALAM NEGERI BERLEMBUT SANGAT..........

UNDANG UNDANG PENTING MACAM ISA PUN DIHAPUSKAN....

SIAPA YANG BUKA PINTU UNTUK RAKYAT BERKURANG AJAR.

WARNING, WARNING, WARNING.....BUKANKAH ACTION SPEAKS LOUDER THAN WORDS.

Anonymous said...

Biadap budak setan ni. PDRM dan SKMM tlg siasat segera budak setan ni. Kalau tak dapat kami dapat siap le dia. Memang gampang sungguh.

Anonymous said...

Inilah hasil didikan yang dibuat oleh nuarbraham dengan reformasinya ...rakyat direform ke tahap yang begitu kurang ajar....fuck dan tunjuk buntut sudah lumrah bagi mereka.

Anonymous said...

BANGSAT PUNYE MELAYU.TAK SEDO DIRI

Tukang Komen said...

Anak haram ini tidak layak jadi rakyat negara ini. Sikap macam ini wajib dibanteras hingga ke akar umbi. Penderhaka hendaklah dinyahkan dari Malaysia.

rakab said...

Semakin kuat kau kutuk sultan, semakin meninggi simpati rakyat kepada baginda.

Ada faham ?!!

Sultan Johor sentiasa berusaha untuk mendampingi rakyat jelata, mesra dan prihatin. Keikhlasan baginda tidak boleh dipertikaikan lagi. Sebelum menaiki takhta lagi baginda sudahpun menunjukkan keazaman dan kesungguhan untuk memahami permasalahan dan mengambil hati rakyat Johor.

Daulat Tuanku !!

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO said...

.

(( Take Note )) Anda
Tentukan - Rakyat
Terengganu Atau Rakyat
Selangor Lebih bijak
?..

Saya mohon sangat2 agar
semua anak2 muda
mengundi PR pada PRU
ke-13. Mesti undi PAS,
PKR dan DAP. Kita mesti
ambil serius soal
ekonomi dan perpaduan
kaum. BN telah
meninggalkan banyak
hutang di setiap negeri.
Ini akan membebankan
kita.. Percayalah. Lihat
sendiri selangor, bila PR
memerintah kurang 5
tahun, hutang selesai.
Bandingkan dengan
Terengganu yang
diperintah BN sejak 50
tahun dulu... Kat mana
hebatnya Pemimpin
UMNO yang menafikan
kewibawaan Pemimpin
Pakatan Rakyat? Mereka
pun tahu tapi tetap
mahu menafikannya..
sememangnya betul..

Terang2 tak wujud
perpaduan dalam BN.
MCA dan MIC terang2
menolak BN.

Pastikan anda
memberitahu rakan2,
emak ayah dan saudara
yang kurang tahu soal
ekonomi dan perpaduan
kaum.... Walaupun
terpaksa berada dlm
kem BN dan UMNO,
pastikan undi anda tetap
kpd PR.... Yakin dan
percayalah, anda tak
rugi apa2 jika bg peluang
kpd PR malah untung..

Anonymous said...

Budak ingus ko ada bukti ke selangor dah abis hutang...yang aku tau diaorang tengah sibuk make up accounting....nanti bila BN dah dapat balik selangor...sila buat audit forensic....cakap gebang boleh la lo...pi abis study dulu la....

Yang aku tau rakyat dah tahap muntah hijau tengok gelagat perasan nak mampus puak-puak PR ni.....

Tukang Komen said...

Kump.Anak Muda LGBT Keluar Umno. Korang kempunanlah kalau korang ingat semua anak muda nak undi korang. Pakatan bertanding pun tak pakai satu lambang mcm Bn. Pakat apa namatu. Syukurlah korang keluar umno. Itu pun tah berapa kerat. Jangan2 korangni pencacai basi pakatan yg takde nama lain.

Anonymous said...

woi kumpln anak2 muda jual jubo, beranganla ko bodo..rakyat kini dah tau PR tu yang bodo..

Anonymous said...

aslkm.....kepada kempulan anak2 muda keluar umno......sedarlah diri sikit.......lebih2 lg pada statement u yg minta kami undi dap....nk tergelak aku baca komen ngko minta kami undi dap.....aku berpegang pada satu ayat je.....TAK KAN ADA CHA YA NUN YA yang mahu bertuankan melayu.....percayalah...kalau minta kami undi PAS tu bleh diterima lagi...kalau minta kami undi PKR atau DAP....PI LA MABUK.

Anonymous said...

Kpd kump Anak Muda keluar JUBOR..

Sokong PAS = Sokong PKR = Sokong DAP = sokong komunis = sokong Israel...

budus....

Anonymous said...

anon 647, minta nyawa ke buat rayuan kasih. macam hebat je pemimpin awak tu?

Anonymous said...

Buang negara
Suruh duduk Singapork @ China..

Singapork bakal tenggelam setelah Barat membenci China

Pastinya menu babi menjadi kegemarannya..

Anonymous said...

aslkm.....kepada kempulan anak2 muda keluar umno......sedarlah diri sikit.......lebih2 lg pada statement u yg minta kami undi dap....nk tergelak aku baca komen ngko minta kami undi dap.....aku berpegang pada satu ayat je.....TAK KAN ADA CHA YA NUN ALIF yang mahu bertuankan melayu.....percayalah...kalau minta kami undi PAS tu bleh diterima lagi...kalau minta kami undi PKR atau DAP....PI LA MABUK.

Anonymous said...

aslkm.....kepada kempulan anak2 muda keluar umno......sedarlah diri sikit.......lebih2 lg pada statement u yg minta kami undi dap....nk tergelak aku baca komen ngko minta kami undi dap.....aku berpegang pada satu ayat je.....TAK KAN ADA CHA YA NUN ALIF yang mahu bertuankan melayu.....percayalah...kalau minta kami undi PAS tu bleh diterima lagi...kalau minta kami undi PKR atau DAP....PI LA MABUK.

Anonymous said...

aslkm.....kepada kempulan anak2 muda keluar umno......sedarlah diri sikit.......lebih2 lg pada statement u yg minta kami undi dap....nk tergelak aku baca komen ngko minta kami undi dap.....aku berpegang pada satu ayat je.....TAK KAN ADA CHA YA NUN ALIF yang mahu bertuankan melayu.....percayalah...kalau minta kami undi PAS tu bleh diterima lagi...kalau minta kami undi PKR atau DAP....PI LA MABUK.

Anonymous said...

kump 6.47, hutang negeri Selangor dengan kontraktor Asrama Unisel berapa billion? Budak2 unisel tu dah bayar yuran asrama, tapi yuran tersebut tak dibayar kepada kontraktor, dan yang pelik bin ajaibnya SPRM tak buat apa2 siasatan, tak baca akhbar ke, kerajaan selangor dituntut mengotakan janji dengan kata lain berhutang dengan penghuni rumah2 pangsapuri (pengguna meter pukal air), dan lagi hutang dengan Syabas berapa billion tak dibayar sehingga syabas kekurangan modal untuk membaiki kerosakan paip2nya? Dan banyak lagi.... kalau nak sebut semuanya.

ada aku kisah said...

budak bangang..asal dari johor dan hina sultan sendiri..inilah salah satu ajaran pemikiran puak pakatan haram.

ada aku kisah said...

budak bangang..asal dari johor dan hina sultan sendiri..inilah salah satu ajaran pemikiran puak pakatan haram.

warisan tmk said...

Umat Melayu perlu diingatkan tentang peranan KESULTANAN MELAYU yang telah menjadi payung kepada bangsa Melayu di zaman silam, bilamana umat Melayu masih miskin dan lemah.

KESULTANAN MELAYU telah menggariskan sempadan kedaulatan bangsa Melayu di bahagian dunia yang dipanggil 'Malay Archipelago' oleh bangsa Eropah. KESULTANAN MELAYU telah mempertahankan kedaulatan Raja-Raja melayu, dan KETUANAN MELAYU untuk diwarisi kita semua.

KESULTANAN MELAYU adalah pelindung kepada kita semua, sebagaimana IBUBAPA kita menjaga kita semasa kita masih bayi dan bertatih. Oleh itu, institusi Raja-Raja Melayu wajar terus dipertahankan, sebagaimana kita mempertahankan ibubapa kita dari apa-apa ancaman atau bahaya.

Aku percaya, orang Melayu tidak akan tergamak menjatuhkan martabat Raja-raja Melayu, kecuali mereka yang sudah TERENCAT AKALNYA.

Anonymous said...

HISHAM HUSIN HARUS DIPERTANGGUNGJAWABKAN ATAS SEMUA YG BERLAKU ATAU LETAK JAWATANNNNNN!!!!

Anonymous said...

Anon 6.47, lu gila ke dah melalok.

Koru said...

stuju dgn ape yg dikatakn oleh mamat kt atas ni,undi lah Pakatan Rakyat wahai korang, lihatlh kpd realiti kpd nasib pnduduk Pulau Pinang. jgn takut,kita gadaikn semua.jnji PR memerinth. x rugi mncuba. ada ms, prgilh ke negeri p. pinang, tny sndiri nasib melayu dsana. jgn dgr ape yg dlaporkn oleh media, pnduduk melayu dsana terseksa. undilh PR

Anonymous said...

ada duit hutang beres.. tapi tak tau nak guna untuk rakyat buat apa...... rugi juga rakyat.....takkan nak tunggu 50 tahun lagi baru nak buat apa-apa untuk rakyat....

Kumpulan Anak Muda Sokong BN said...

Saya mohon sangat2 agar
semua anak2 muda
mengundi BN pada PRU
ke-13. Mesti undi BN. Kita mesti
ambil serius soal
ekonomi dan perpaduan
kaum. BN telah
banyak memberi kemakmuran
di setiap negeri. Janji Ditepati.
Ini akan memakmurkan
kita.. Jangan Undi PR. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR
memerintah kurang 5
tahun, janji kepada rakyat tak selesai lagi.
Bandingkan dengan
Kelantan yang
diperintah PR Sejak berapa puluh tahun
tahun dulu... Kat mana
hebatnya Pemimpin
PAS yang menafikan
kewibawaan Pemimpin
Pakatan BN? Mereka
pun tahu tapi tetap
mahu menafikannya..
sememangnya betul..

Terang2 tak wujud
perpaduan dalam PR.
DAP dan PKR terang2
memacaikan PAS.

Pastikan anda
memberitahu rakan2,
emak ayah dan saudara
yang kurang tahu soal
ekonomi dan perpaduan
kaum.... Walaupun
terpaksa berada dlm
kem PR .
pastikan undi anda tetap
kpd BN.... Yakin dan
percayalah, anda tak
rugi apa2 jika bg peluang
kpd BN malah untung..

rakaqb said...

Undi Pakatan Rakyat samalah umpama memijak kepala mak bapak kita !!

Hanya orang yang sakit mental jer yang sanggup !!.

tak caya tanya Azmin Ali !!

Kumpulan Anak Muda Sokong BN said...

Saya mohon sangat2 agar
semua anak2 muda
mengundi BN pada PRU
ke-13. Mesti undi BN. Kita mesti
ambil serius soal
ekonomi dan perpaduan
kaum. BN telah
banyak memberi kemakmuran
di setiap negeri. Janji Ditepati.
Ini akan memakmurkan
kita.. Jangan Undi PR. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR
memerintah kurang 5
tahun, janji kepada rakyat tak selesai lagi.
Bandingkan dengan
Kelantan yang
diperintah PR Sejak berapa puluh tahun
tahun dulu... Kat mana
hebatnya Pemimpin
PAS yang menafikan
kewibawaan Pemimpin
Pakatan BN? Mereka
pun tahu tapi tetap
mahu menafikannya..
sememangnya betul..

Terang2 tak wujud
perpaduan dalam PR.
DAP dan PKR terang2
memacaikan PAS.

Pastikan anda
memberitahu rakan2,
emak ayah dan saudara
yang kurang tahu soal
ekonomi dan perpaduan
kaum.... Walaupun
terpaksa berada dlm
kem PR .
pastikan undi anda tetap
kpd BN.... Yakin dan
percayalah, anda tak
rugi apa2 jika bg peluang
kpd BN malah untung..

Anonymous said...

Butuh mak hang...
Otak macam babi...

Anonymous said...

Bodoh dan bahalol punye statement.... semua dari andaian... semak la camne duit tu lebih.... hutang mana yg selesai.. talam corp? jangan baca haramkah atau suara keldaian jer....

warrior_osprey23 said...

La..apa jadahnya dia nie nak pukimak ngn sultan johor?sultan xpernah kacau kau bongok..dia ada rampas harta benda kau ke?
Dasar ikut B.A.B.I haramjadah..

Ini la akibatnya kalau kebebasan bersuara terlalu terbuka..sehinggakan isu sensitif dipandang ringan KDN..

harap pihak KDN ambil tindakan segera..

Melayu Pasir Gudang said...

Kump.Anak2muda keluar umno kalau kamu dungu jangan di bawa yang lain jadi keldai.

Rakyat makin berani menghina Sultan kerana tidak faham hak dan keistemewaan Sultan,mereka di sesatkan oleh puak-puak anwar ibrahim.

Anonymous said...

6;47am

Kalau bermimpi jangan di petang hari
nanti jadi sewel bro!

Kepada semua pengundi ingat manifesto
parti di dalam PR bukan aku janji menurut MB selangor.Tentunya kata2 MB Khalid datangnya dari punaisihat kerajaan N.Selangor anugerah tuhan,Anwar Brahim bakal PM dalam mimpi.Jadi untk apa manifesto parti2 di dalam PR,kalau bukan untuk menipu?


Sekiranya anda tidak mahu di tipu oleh PR seperti yng berlaku kpd penduduk kg buah pala katakn kepada semua yng layak mengundi undilah Barisan Nasional,semestinya janji di tepati!

Anonymous said...

6;47am

Kalau bermimpi jangan di petang hari
nanti jadi sewel bro!

Kepada semua pengundi ingat manifesto
parti di dalam PR bukan aku janji menurut MB selangor.Tentunya kata2 MB Khalid datangnya dari punaisihat kerajaan N.Selangor anugerah tuhan,Anwar Brahim bakal PM dalam mimpi.Jadi untk apa manifesto parti2 di dalam PR,kalau bukan untuk menipu?


Sekiranya anda tidak mahu di tipu oleh PR seperti yng berlaku kpd penduduk kg buah pala katakn kepada semua yng layak mengundi undilah Barisan Nasional,semestinya janji di tepati!

Anonymous said...

Pergi berambuslah dgn pkr yg bakal retak menanti belah..

Anonymous said...

HAI SENYAP JER SI SIAL2 DAN BANGSAT2 BUMUH SIAL, ZAT PEMBEROH DUBUR DAP DAN LANGSAI PENJILAT DUBUR DAP??

TAKNAK FITNAH DAN MENGHADUT KA?

WAHKAHKAHKAHKAHKAH.....

Anonymous said...

kepada anak muda keluar umno.

ko dah sunat ke belom??? kalau belom meh aku sunatkan korang....bulu baru 2-3 lai nak tunjuk cerdik kunun!!!!

pi balik rumah....baca buku....

kadiak said...

Lahir 1990 kesian kesian

kadiak said...

Lahir 1990 kesian

Anonymous said...

betol tu cukup la setegah abad bn memerintah,,melayu tu semakin terhina dlm tanah sendiri seperti paria kelas bawahan,,x usah salahkan bangsa lain ,salahkan org melayu itu yg begap duk undi umno &bn parti syaitan yg dikenali

Anonymous said...

Jika dia keturunan Melayu Islam bimbang jugalah mengatakan yg bukan2 kepada sultan2 dan raja2 ni. Sebagai bangsa melayu yang angkat menjadi sultan yg berdaulat. Bila sebut yg bukan2 dibimbangi jika dah sewel nanti nak panggil "sultan aku" bertukar jadi "setan aku", Wanauzubillah...

Dukun Siye said...

Anon September 18, 2012 6:59 AM.

Ko baca ni:

Leave your comment
KOMEN TERPAKSA DI MODERATE SEKETIKA KERANA SEORANG 'PENGKOMEN' BERNAMA BOMOH SIAM ( PENYOKONG PAS ) TELAH MENGHINA NASIB ANAK YATIM PIATU PADA TAHAP MELAMPAU.

APA PUN KOMEN POLITIK YANG BERBEZA PENDAPAT TETAP AKAN GAP PUBLISH SECEPAT MUNGKIN.

AMARAN..HEHE MCM KDN PULAK. JGN HINA AGAMA,HINA SULTAN,PROVOKASI MEMBUNUH..KORANG BERTANGGUNGJAWAP TERHADAP KOMEN YANG DILAKUKAN.

Ada paham naper Bumu Siye tak bole beri komen? Jgn hina agama, hina sultan.... Hina Najip boley?

Anonymous said...

mamat nih senang je nak carik..dari ciri2 gambar tu memang mamat ni ada dlm group ultras malaya...

lu senang2 nk pukimak kan org, meh sini wa kasik sedas sama lu...."fuck ultras malaya, until the last kontol"

Anonymous said...

ha ha ha ha

sorang lagi mangkuk akan dok 'dalam'

kah kah kah

brader...lepas dia orang tonjol jubo lu ramai2 kat dalam nanti

jgn lupa :

mengadu mintak tolong dgn Ketua Anugerah Tuhan kamu

kah kah kaH kAH KAH KAH!!!

lunyaiiii broooo...keh3!

Anonymous said...

Jgn la kau menaruh harapan dgn menteri kdn...dia tu pekak, buta itu aja,,,ooop dua pupu najip oooo rakyat majoriti d belakangi minoriti di dahulukan hi hi

Anonymous said...

rupanya ada juga mangkok johor tak sayang negeri dan sultan dia. memang hebat penangan loyaq buruk aljuburi. aku orang permatang pauh pun sesangat saah dah, nak loya pun ada tengok perangai aljub.

Anonymous said...

jangan dilayan provokasi budak tak cukup akal.

Anonymous said...


KUMPULAN ANAK MUDA KELUAR UMNO & PENYOKONG LGBT.

2 kumpulan ini jelas pengamal ajaran songsang & ANAK-ANAK TAK SAH TARAF (DILAHIR TAK BERBAPAK) EMAKNYA MACAM IBU AYAM, SAPA MAU KANGKANG DAN TONGGENG, ITU LAH JADI MANUSIA BIAWAK HIDUP TAK BERGUNA KERANA OTAK SEWEL CUMA YANG BOLIH FIKIR HAL-HAK NEGATIV SAHAJA.

KALAU 2 kumpulan ini anak johor, baik berambus kelain negara disana ENGAKU bebas nak buat suka2 tak sapa yang nak larang.

Anonymous said...

Sekarang kita sudah tahu apa akibatnya apabila ISA dimansuhkan.

Mohon hidupkan kembalikan ISA apabila Kerajaan memenangi PRU13 nanti. Mereka yg kurang ajar ini harus diasing dari masyarakat dan disekolahkan cukup-cukup.