Friday, September 21, 2012

APA ABDUL RAHMAN YUSOF BUAT DALAM JET ANWAR ?


mana datangnya wang ?
wang dari kantong ceramah ke ?
wang dari saham azmin ke ?
wang dari rahim gouse ke ?
atau wang dari kamarudin jaafar ke ?

zuraidah mak lampir bersama bekas ahli parlimen pkr kemaman abdul rahman yusof.


46 comments:

Anonymous said...

mana si anwar nak lari,semua spy keliling,good job

Anonymous said...

Gap, dia bekas bekas orang bank negara kan ?

Anonymous said...

parti kaya raya la katakan...sbb tu pas sayang kt anwar...klu tak miss la..

Anonymous said...

Wow..zuhudnya sheikh al jubury yg didewa2kan PAS

Anonymous said...

MINTAK2 BIARLAH JET TU TERHEMPAS... AMIN !!

Anonymous said...

mintak2 biarlah jet tu terhempas...
AMIN...!!!

JJJJ said...

perghhh...

JET PERIBADI tu... mana sakau duit?

Anonymous said...

Kalau Anwar SEMUA TAK MENGAPA, kalau ada ROKET pun orang tak persoal..yang pantangnya orang UMNO je. Baru semua kena jawab..

Anonymous said...

Dia nak jadi pramugara koooot...

Anonymous said...

Mak lampir siap bawa bekal pampers dgn ubat gigi.

Anonymous said...

patut la pas rela jadi keldai dap... masa jadi menteri kewangan berapa bilion rm nuar markup?

Anonymous said...

Gap, Minta tolong agensi kerajaan monitor luggage diaorang takut-takut ianya digunakan sebagai untuk memangkut cash dari sempadan ke Semenanjung Malaysia. Penggunaa pesawat mewah untuk membawa duit tunai telah lama dipraktikkan oleh ahli politik sebelum ini...

Anonymous said...

Belum berkuasa dah ada jet mewah, bas mewah, rumah mewah, kereta mewah n china doll.

Anonymous said...

Syoknya naik Private Jet Kelas Ekonomi

Anonymous said...

BontotAir dengan pramugari anda, Mak Lampir! Pasti mimpi ngeri!

ABE said...

Semua pejuang BN-UMNO....

mohon kerjasama untuk sentiasa upload maklumat berkaitan perjuangan parti di dalam Fb..jangan jadi penakut. terlalu banyak info berkaitan kelemahan PR yang perlu anda hebahkan...melalui pemerhatian saya, penganut PR sekarang ni banyak yang menghebahkan propoganda untuk melemahkan BN-UMNO melalui media Fb...robohkan niat jahat mereka..Malaysia akan hancur jika ianya berterusan....TAK GUNA SEKADAR BERTEKAK MELALUI BLOG..yang melawat blog hanyalah penyokong parti sahaja...tagkan semua kenalan dalam Fb agar dapat sebarkan maklumat kemusnahan yang dibawa oleh PR..HIDUP BN..

Servant of God said...

Kayanya anwar...

Kalaupun itu kapal terbang bukan beli tapi sewa, tetap mahal oooiii..

Kalau beli harga antara USD50 - 90 juta. Kalau sewa boleh antara USD35 - 100 ribu SEHARI.

Kalau pinjam, siapa yang punya?

Pengikut2 anwar tak pernah tertanya2 ke ketua dorang dapat duit dari mana?

PenganutPAS said...

kemahhh mang botak . naik jet falcon lagi .

Man botak ni bukan orang bank negara pun . dulu berniaga kat melaka , jadi sub cont loji penapis minyak pun makan duit atas angin jer. Bila masuk jer PKR tetiba jadi bersih , bebas rasuah dan tak ada kroni .

Anwar skrg bukan ada nama besar lagi pun nak bawak jalan2 makan angin pegi kelentong rakyat . Dapat angkut Man botak dengan zuraidah lampir singapore ni pun jadi lah.......

PenganutPAS said...

kemahhh mang botak . naik jet falcon lagi .

Man botak ni bukan orang bank negara pun . dulu berniaga kat melaka , jadi sub cont loji penapis minyak pun makan duit atas angin jer. Bila masuk jer PKR tetiba jadi bersih , bebas rasuah dan tak ada kroni .

Anwar skrg bukan ada nama besar lagi pun nak bawak jalan2 makan angin pegi kelentong rakyat . Dapat angkut Man botak dengan zuraidah lampir singapore ni pun jadi lah.......

malayoo mudah lupa said...

Kalau kitaberjaya tawan Putarjaya bkn hargakreta malah harga Jet peribadi pun kita turun kan suapaya ianya memjadi kenderaan mampu milik....Undi la PR

Anonymous said...

Perghh zuhud mmg zuhud habisss! Rumah 7juta, jet peribadi, bas mewah, kontena, tu tak termasuk simpanan diluar negara. Cuba bandingkan aset dia dgn Najib atau anak2 Tun Razak yg rata2 dlm kelompok professional tetap macam langit dgn bumi.

Nak tubuh parti ni bukan kerja senang kena ada modal besar dan network yg kuat. Dari mana datang modal ni patut dipertikai. Mungkinkah hasil dari negeri Selangor? Atau tajaan yahudi? Atau hasil rompakan dulu2 semasa berjawatan TPM?

Anti Hipokrit

PUKR Pondan said...

It's an old business-jet you can buy cheap second hand. But surely this homosexual scumbag have stolen money from the people and the Malay authorities are to coward to force the scumbag to pay back.

Anonymous said...

Kenapa Rafizi Pondan tidak siasat perkara pembelian jet ini? Dari mana Sang Peliwat PKR ini dapat duit? Duit dari cukai penduduk Selangor, cukai harta, harta dari Selangor, Khalid Ibrahim bertanggung jawab atas kes jet ini. Menimbulkan kesangsian rakyat Selangor, yang mengundi PKR, DAP,PAS dan BN semuanya kena main oleh Sang Peliwat PKR ini. Padanlah tanah Selangor sudah jadi tanah kawah rendah, pasir sudah dijual ke selatan Singapura atau ke mana perginya, bahaya kalau wang rakyat Selangor dibelanjakan untuk kepentingan, kesenangan dan keselesaan adun-adun PKR ini ditutp rahsia.

malayoo mudah lupa said...

Cuba tgk registration aircraft tu kalo mula dgn 9M bermakna msian registration tapi kalo mula dari N bermakna US registration

Anonymous said...

siasat mana dia dpt duit beli jet tu! fuyoo kaya oooo dia ni!! mengalahkan bill gates!!

Anonymous said...

BANK NEGARA AND LEMBAGA HASIL DALAM NEGERI TAKKAN TENGOK SAHAJA.
GALI THE SOURCE OF HISINCOME.
JANANLAH MAKAN AJI BUTA.....

Servant of God said...

PUKR Pondan said...

It's an old business-jet you can buy cheap second hand. But surely this homosexual scumbag have stolen money from the people and the Malay authorities are to coward to force the scumbag to pay back.

September 21, 2012 5:22 PM

------------------------------

It might be an old model, but the upkeep is significant, I assure you. You've got hangarage, you've got to to hire a pilot, cabin crew as well as service technicians. Even if you hire the aircraft and crew, it's still expensive.

Then there's the cost of flying. Aircraft fuel is already quite expensive, and older aircraft are less fuel-efficient than newer ones. You'd really notice the costs as you fly long hauls.

So for someone who is supposedly so keen on protecting the interests of the rakyat, anwar sure doesn't know how to relate to us.

Anonymous said...

Anwar got the money from SOROS and NED. That's the FACT and nobody can deny !
In Singapore , I remember LKY hunted down all those who received money from foreign funding and he will exposed the donor as well as the receivers. Perhaps GAP can ask Carolyn Hong and that Salim the desk writer from the Straits Times to comment?

Anonymous said...

Anwar got the money from SOROS and NED. That's the FACT and nobody can deny !
In Singapore , I remember LKY hunted down all those who received money from foreign funding and he will expose the donor as well as the receivers. Perhaps GAP can ask Carolyn Hong and that Salim the desk writer from the Straits Times to comment?

Anonymous said...

balas duit rakyat beli jet peribadi senang balas burit dalam jet tiada cctv dan spy camera itu jalan yg senang balas burit diawan biru.

Anonymous said...

malayoo mudah lupa,
Kau ni nampaknya macam Bomo siam yang sudah tukar nama kan? Get lost you bastard, PR has no place in Putrajaya.

Hidup Umno, hidup BN,
Mampos kau "malayoo mudah lupa",
Singkirkan PR.

Anonymous said...

Gaya hidup seorg PKR
Cer check ada cina doll tk kat sit belakang tu..
Pesta seks d awan biru bro...

Anonymous said...

Abd wahub: tuan sadiq...sy mau melamar anak tuan sadiq
Sadiq: kau tidak layak sbb kau miskin
Wahub: sy lebih kaya dari abd wahib dan abd wahab
Sadiq: buktinya....
Wahub: saya naik jet peribadi utk meninjau harta2 sy di luar negeri...
Sadiq: wah...KAYA KAYA...KAYA KAYA

Anonymous said...

minta pihak berkuasa siasat anuar ibrahim dimana dia dapat duit beli jet mewah dan hidup mewah.rakyat mahu tahu apa kepentingan dia beli jet mewah sedangkan permatang pauh tidak djaga.

Anonymous said...

minta pihak berkuasa siasat anuar ibrahim dimana dia dapat duit beli jet mewah dan hidup mewah.rakyat mahu tahu apa kepentingan dia beli jet mewah sedangkan permatang pauh tidak djaga.

Anonymous said...

minta pihak berkuasa siasat anuar ibrahim dimana dia dapat duit beli jet mewah dan hidup mewah.rakyat mahu tahu apa kepentingan dia beli jet mewah sedangkan permatang pauh tidak djaga.

Anonymous said...

Tu baru jadi ketua Pembangkang belum jadi Perdana Menteri dah tunjuk lagak mewah dengan Jet peribadi kalau jadi Perdana Menteri entah apa yang akan terjadi. Negara akan bengkrap ke, lingkup ke, rakyat minta sedekah ke dia tidak akan peduli janji dia tetap bermewah-mewahan.....tulah manusia Kurnian Allah yang bernama Anuar Ibrahim.

Anonymous said...

Belum memerintah negara lg sudah naik jet peribadi, apa akn jd klu mereka2 ini yg pegang khazanah negara, sudah biasa dgn mewah pasti akn rusak negara dikerjakan puak2 ank didik Yahudi ini..

Anonymous said...

hehe best gak dialog tu anon 2.23 pm. boleh bikin filem.

Anonymous said...

8 tahun songlap duit masa jadi menteri kewangan,

Anonymous said...

sial...khir toyo beli rumah besar skit jadik kes...mangkuk ayun ni kerja pon tak bole naik private jet..sial punya pkr

Anonymous said...

bole turunkan harga jet fuel jadik RM1.50 liter..kalau beli jet mampu milik minyak harga beribu2 seliter baik tak payah..ko sorong la kapal terbang pakai kuda...

Anonymous said...

Bro..jangan doakan terhempas jet ni...nanti confirm depa kata ni org umno punya keje..umno sabo jet depa.. klu doakan depa putus nafas atas cina doll tk pe... ssh sikit depa nak spin....
kita kena mintak agar apa2 kecelakaan yg berlaku kepada depa yg tk boleh depa nk spin kena kat umno bn.. putaq depa hebat..

Anonymous said...

najib naik jet kau org tak sibuk pun apa hal.

Anonymous said...

umno siol,,,,,

Anonymous said...

najib naik jet kau org tak sibuk napa bagang.