Wednesday, September 12, 2012

VIDEO NASA BALUN KARPAL DAN ERDOGAN !

7 comments:

Anonymous said...

Aku sokong pendirian Ustaz Nasa mengenai Islam... Ayuhhh...rakan2, jika karpal sinki jadi saman Ustaz Nasa... mari semua tanpa kira fahaman politik...pertahankan ISLAM... Bukan pertahankan Dasar2 JINGGAY... ayuh ramai-ramai pi beri sokongan kepada ustaz nasa diperkarangan mahkamah...

warisan tmk said...

Erdogan ialah seorang tokoh Islam yang amat dihormati dan bersih dari skandal-skandal. Erdogan dengan Anwar adalah sebagai LANGIT dengan BUMI.

Kita tidak sewajarnya mencemarkan nama Erdogan dengan mengaitkannya dengan Anwar Ibrahim dan JUAK-JUAKnya di dalam PAS.

pok ngah nik ajis said...

Kita hormati endorgan. .Bukan tayyib endorgan. .Pemerentah turki morden. .Bukankah selepas peristiwa menggali lubang ekzos shaipul. . SiGay tu lari kedutaan Turki. . Endorgan ini kan kawan akrab pengali lubang taik. .??!!. .penyokong hak kebebasan beragama,LBGT,transgender,demokrasi,manupulasi. .Manusia yg mengiktirafkan Israel atas dasar Turki duduk dlm Zon Eropah. . ?

Anonymous said...

Wayang PAS PIS PUS MAMPOS!!

Menggunakan sorang ahli yang kononnya memperjuangkan kan agama demi parti sesat laknat supaya nampak relevan dan terus mengaburkai mata dan minda masyarakat yg tertipu.

Tetapi hakikat nya perjuangan mereka adalah untuk kepentingan peribadi dan memperalatkan agama islam dengan terus bersekongkol dan bersetubuh dgn Parti Kafir Harbi Komins (DAP) Bangsat yang anti Islam, Melayu dan Parti Maksiat peliwat dan penzinah tegar agen Yahudi perosak Negara, Agama dan Bangsa.

PEMBOHONG!! PENFITNAH!! PEMAKSIAT!! PEMECAH BELAH UMMAH!!

ITU LAH PAS PIS PUS MAMPUS!!!!!!!!!

Anonymous said...

Syabas Nasa. Abang dulu pun ahli PAS. Kini abang rasa PAS telah jauh tersarar dari prinsip perjuangan asal.

Terang2 abang katakan UMNO kini tidak seburuk PAS dalam konteks Islamik.

Abang kini berada aras pagar... Abang akan pilih calon bukan lagi parti...

Anonymous said...

Tokoh islam yg anda hormati ini menghantar tentera melalui NATO utk mengebom Afghanishtan......
Banyak la tokoh Islam ko.....

Anonymous said...

Anon 8.51am. Pilihlah yang akan menjaga kelangsungan anak cucu kita orang-orang Melayu dan Islam untuk sekarang dan masa akan datang. Kelak kalau orang Melayu hilang kuasa( PAS dan PKR tak dominan ) , kita tak tahu apa nasib anak cucu kita masa akan datang. Adakah sama seperti sekarang atau lebih buruk lagi.