Thursday, October 11, 2012

20 MIN UCAPAN USTAZ NASA DALAM BANGUNAN UMNO.

16 comments:

TheDynasty said...

DR MAHFUZ BEAN KATA UST NASHA DAH TERKELUAR DARI LANDASAN PAS.
BETUL LAH TU. PERFECT LAH TU.
SEBAB NYA PAS DAH TERKELUAR DARI LANDASAN ISLAM.
MERTABATKAN KAFIR.MERTABATKAN PELIWAT DAN PENZINA.
ORANG ORANG PAS NI MEMANG AGAK OTAK KORENG, ATAU SIKIT ADA BODOH.........MACAM TIN KOSONG.

Anonymous said...


MASA JADI TIMBALAN PRESIDEN PAS.. YES SIR...
BILA DAH TAK JADI APA2.. TU SALAH, NI TAK BETUL, PAS TK IKUT LANDASAN, KERJASAMA NGAN ORG ANTI ISLAM.. DULU TKDE PUN NADA2 NI..
SEKARANG NI MENGENDENG KAT NAJIB PULAK...
APA JENIS MANUSIA LA KO NI.. PENDEKATAN KO NI NASA.. TAK SAMA DENGAN DR HASSAN ALI LAH.. DIA LEBIH GENTLEMENT..

KO PERAAAHH..


Anonymous said...

Tabik ustaz nasha dengan ucapan yg sungguh baik dan ilmiah. Ini menunjukkan ustaz nasha seorg yg sgt consisten dlm memperjuangkan islam. Dia tak berganjak dgn pendiriannya walaupun pas dah jauh terpesong dengan mengutamakan kuasa berbanding islam itu sendiri dan menjadi pak turut dap yg nyata membenci islam. pemimpin seperti ini yg kita perlukan untuk membela islam.

Wahai anon 10.27, org berjuang untuk islam bukan tunggu masa berpangkat. kalau dasar pas dah minyimpang jauh kenalah tegur supaya balik kepangkal jalan. yg penting umat islam mesti bersatu padu bukan berpecah belah seperti diperjuangkan olah pas sekarang.

Anonymous said...

pigi dahh..nasha...

Anonymous said...

dlu msa dia tmbalan perasit xde sngat..lg satu dlu mane ade pas dgn dap bercium mcm skrg ni hingga islam dpersenda dan dhina..hidop mat sabun!

Anonymous said...

Anon 10:27am,

Rilek bro.Dia bukan nak keluar dari pas dan masuk umno pun,macam hassan ali,macam zul nordin,zahrain dll jg.

Diorang semua ni dah nampak macam yg kita semua nampak.Jadi dah jadi tanggungjawab dia dan kita juga memperbetulkan mana2 yang tak betul waima dr parti sendiri.Jangan jadi syaitan bisu kata orang

Anonymous said...


ANON 3.24

sETUJU BRO..

masa jadi timbalan presiden jadi setan bisu tak brani tegur penyelewengan PAS.. tapi so call kena pecat melalui pemilihan baru..macam2 kritik PAS..hilang bisunya pulak.

Apa pun tindakan dia ke arah kebaikan umah memang terbaik bro.. cuma jangan berlakon je untuk kepentingan sendiri dah la..

anon 10.27



Anonymous said...

Analisa nkor nak bandingkan dengan sebelum ni mcm nkor tak pas srp jer .Sebelum Ni Pas bukan dicucuk hidung macam sekarang. Mat sabu tu apa tau .kaki pompuan Dosa silam dia masih menebal tak kan berani bersuara bab islam.

Anonymous said...

Mampus la nkor kene cucuk hidung dengan si kafir

Anonymous said...

UNTUK BERMUZAKARAH DENGAN UMNO PON PAS TAK BERANIBUAT KEPUTUSAN ...MALAH TOK GUNDU PAS KATA UNTUK MELIHAT MUZAKARAH DILAKSANAKAN ADALAH DENGAN MELIBATKAN SEKALI RAKATAN FUCKATAN DALAM MUZAKARAH ITU..

SOKLAN AKU..ADAKAH TOK GUNDU BOLEH BAGI JAMINAN BAHAWA ANUAR DAN LIM KIT SIAL AKAN GENBIRA JIKA PAS DAN UMNO BERSATU? JIKA TIDAK, MAKA JAWAPANNYA ADALAH TOK GUNDU ITU MMG.TAK MAHU RINTIS JALAN UKHUWAH ISLAMIAH SEPERTI DIANJUR AL-QURAN DAN SUNNAH...KALAU PERKARA ASAS MACAMNI PON TOK GUNDU TAK BOLEH LAKSANA, MAKA TAK HERANLAH PAS AKAN TERUS RELA DI KELDAIKAN HANYA SEKADAR OTAK MEREKA DAH TERPROGRAM DENGAN KULTUS 'ABU'..APA NAK JADI PADA ISLAM DAN MELAYU HANYA DIKIRA DAN DIBINCANG LEPAS UMNO TERSUNGKUR DAN KAFIR HARMI MAJORITI MENGUASAI PUTRAJAYA !!!

gen2felda

Anonymous said...

ye la..nasha kalah timbalan..PAS masih cantik..dan boleh diperbaiki lagi cantikkkkk....tapi bila kalah dgn kaki sundal dan parasit dah berjaya lemahkan ulamak dan kump anwarinas bukan bersuka ria...

nashapun terkilan..[[astinya skarang ia bernada tegas dlm
mendaulahkan islam..aper! orang islam macam nasa aka ulamak
takleh berjwa kental menegakkan haq ker..menumbangkan yg bathil ker...

siapa kata nasha tiada jawatan dlm PAS.. tu ajk dwn ulamar dan jaw ap bachok tu aper...?

hueyy pencacai di cap parti PAS agak agak lah nak komen..berfaktalah sikit jangan auta..byk ilmu ker spt nasha?

sape makan ba** trasalah hanyirnya...

Anonymous said...

nasha boleh la bermuzakarah dengan menteri2 umno/bn bagaimana yg dihajati....


maukah umno layan ajaran drp nasha ni?

Anonymous said...

KOTA BHARU - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa, yang Selasa lalu memberi peringatan agar tidak mengejar kuasa semata-mata, sebagai pemimpin ‘lidah panjang’ ekoran pendirian kebelakangan ini yang tidak selari dengan parti.
Kenyataan tegas Nik Aziz itu dikeluarkan ekoran tindakan Nasharudin, yang juga Ahli Majlis Syura Pas, mahu merencanakan perpaduan terutamanya melibatkan Umno dan Pas.
“(Rancangan perpaduan) itu mengarut, mengapa sekarang baru timbul, dia (Nasharudin) itu calon Pas di Bachok, sikap itu seperti 'lidah panjang',” kata beliau ketika ditemui selepas Majlis Hari Keluarga Mawaddah di Pengkalan Chepa di sini hari ini.
Pendirian Nasharudin yang mengkritik kerjasama Pas dan DAP tidak disenangi Nik Aziz yang pernah memberi kata dua kepadanya supaya melepaskan jawatan sebagai Ahli Parlimen Bachok pada 2009.
Sebelum ini, Naib Presidennya, Datuk Mahfuz Omar berkata, Nasharudin Mat Isa telah "menyentuh dan mencabar" keputusan Majlis Syura apabila mendakwa parti itu kini mengutamakan kuasa dan meletakkan prinsip Islam di tempat kedua.
;;;;;;;;;;;
CECITER, CECITER, CECITER

Anonymous said...

Kufur jika sokong bukan Islam guna kalimah ALLAH -Haron Din
Sinar Harian : 5.1.2010

Pemimpin bukan Islam Termasuk DAP tetap boleh guna kalimah ALLAH-Nik Aziz
Bernama: 15 Mei 2010 :9.23 pm

PAS dah lari dari perjuangan asal....
prof Shahnon Ahmad mantan ahli parlimen PAS!

Anonymous said...

apa yg nasa persoalkn jwbn ne ada pd nasa sndiri.. masa dia dlm pas apa perpchn yg tidk dilakukn oleh pas...ptut dia ckp dia sesal dokong pas krn pas lh yg selulu buat kecoh.. butui dok

Anonymous said...

kalo nik ajis xnk bersatu..tunggu saat kehncuran pas.. tgok nizar lmbai.. dia kta mna ada pas perjuang ngara islam.. yhok hdi.. hudud 0.01 persen... dua2 allah tumbgkn dr memerinth... jap lg n.ajis pon bkal tumbang.. umno dn barisan nadional akn menang mmbela islam. .....amin