Tuesday, October 30, 2012

KEINTELEKTUALAN MAHFUZ OMAR SETARAF STEPHEN HAWKING ?



Suatu ketika dulu, ramai kalangan pemimpin dan penyokong PAS yang begitu teruja dan terpesona dengan kepimpinan Lim Guan Eng selaku Ketua Menteri Pulau Pinang, pernah menyamakan Setiausaha Agung DAP itu sebagai setaraf dengan Khalifah Umar Al-Khattab.

Sehinggakan ada segelintir pemimpin PAS yang secara sedar mendoakan kesejahteraan kepimpinan Guan Eng di Pulau Pinang semasa Khutbah Jumaat dibacakan. 

Pelik? Tiada peliknya. Bagi PAS kepentingan undi dan kuasa duniawi amat penting dan kerana itu amat dihargai nilai persahabatannya dengan kafir harbi DAP berbanding persaudaraan sesama Islam.

Dalam pada PAS begitu teruja dengan 'kehebatan khalifah' Guan Eng, selang beberapa ketika kemudiannya beliau dinugerahkan dengan gelaran sebagai Father Joseph dari Gereja St. Anne, Bukit Mertajam sebagai perhargaan di atas sumbangan dana kepada gereja tersebut.

Penganugerahan gelaran Father Joseph kepada Guan Eng itu sebenarnya tidaklah mengejutkan, walaupun selama ini beliau sering berahsia berkaitan status agamanya. 

Namun bagi penyokong PAS yang acapkali memuja muji Guan Eng konon bakal mengulangi kegemilangan Khalifah Umar Al-Khattab, tak sedikit yang terpinga-pinga apabila mengetahui rupa-rupanya Guan Eng adalah seorang penganut Kristian yang amat taat pada agamanya.

Mungkin ini dapat menjawab persoalan kenapa tiba-tiba sahaja perarakan Maulidur Rasul tidak lagi diadakan di Pulau Pinang. Barangkali ini semua adalah gara-gara betapa 'mesranya' Setiausaha Agung DAP itu dengan gaya kepimpinan ala khalifahnya yang selama ini di puja oleh PAS agaknya.

Selain Guan Eng dan isterinya, Betty Chew, ramai lagi pemimpin DAP yang sedang menonjol tika ini rata-ratanya beragama Kristian, antaranya Terresa Kok, Ronnie Liew, William Leong, Ngeh Koo Ham @ James, Nga Kor Ming @ David, Tony Pua dan Hannah Yeoh.

Sebahagiannya dari mereka diketahui umum cukup keras dalam mencuit hak umat Islam termasuklah pernah mempertikaikan azan subuh, bacaan Al-Quran, tulisan jawi pada papan tanda jalan, mendesak penggunaan kalimah Allah s.w.t untuk kegunaan kitab Kristian dan gereja serta beberapa isu sensitif yang lain.

Selain itu, dikalangan pemimpin PKR pula seperti Xavier misalnya serta beberapa yang lain juga pernah mencetuskan kontroversi termasuklah menyampaikan 'tazkirah' di ruang utama solat surau.

Malah beberapa orang dari mereka juga merupakan orang kuat gereja yang pernah terbabit secara tidak langsung dalam usaha memurtadkan orang Islam.

DAP tetap DAP, sementelah lagi kini DAP sudah dikuasai kumpulan pemimpin yang beragama Kristian yang agak vokal mempertikaikan hak agama dan umat Islam, tidak mustahil mereka akan semakin berani mempolemikkan pelbagai isu sensitif berkaitannya.

Manakala PKR pula walaupun dikuasai oleh Anwar Ibrahim, namun kebanyakan hala tuju politiknya terlalu dekat dengan unsur Kristian termasuklah cukup sinonim dengan budaya candle light virgil serta pernah menamakan seorang penganut Kristian, Baru Bian sebagai bakal Ketua Menteri Sarawak.

Jelas sekali kerjasama dan persahabatan PAS dengan DAP tidak pun berjaya mengubah kepercayaan Guan Eng ataupun menyebabkan DAP semakin berlembut dengan Islam ataupun membawa PKR semakin dekat dengan Islam.

Sebaliknya yang berlaku, PAS pula semakin liberal dengan pendiriannya sehinggakan terikut-ikut rentak DAP serta PKR dengan melupakan terus semua perjuangannya untuk mendirikan Negara Islam dan menegakkan hukum hudud ala PAS.

54 comments:

Anonymous said...

Otak stephen hawking masuk makmal untuk dikaji kepintarannya.... otak mamak mampuz omar kalau masuk makmal, hanya layak menghuni tong sampah je....

Anonymous said...

Mampoz neh jadi menteri apa yg sesuai r?

Menteri hal ehwal wanita MatT Sabur*t dah pegang...

Mampoz jadi menteri LAUNCH sajela...

Anonymous said...

...ko ni GAP main bantai je nak samakan si celaka cina sepet LGE dgn Khalifah Umar al-khattab - SALAH TU!

...puak2 mereka menyamakan dgn khalifah Umar Abdul Aziz. sila perbetulkan dimasa hadapan kalau nak samakan si sepet tu dgn mana2 khalifah.

...tapi bagi aku nak la, kalau dah kulup x sunat, minum kencing setan, makan babi, menentang agama Allah...boleh ke nak disamakan dgn mana2 khalifah Islam yang alim, warak,istiqomah dlm perjuangan?

...kesian PASpispus, BODOHNYA MELANTUN-LANTUN!

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

Pengikut PAS nk menuntut ilmu Islam telah dipesongkn ostad2 PAS hingga taksub sampai ketahap tk dpt berfikir dan membuat penilaian....kesian dorang

Anonymous said...

AKU SUKA TENGOK MR BEAN. DIA CERDIKLAH.....TAPI ADA SIKIT BODO.....

Anonymous said...

AKU SUKA TENGOK PAS AGONGKAN DAP. MARILAH KITA PUN SAMA SOKONG DAP. DAHLAH CINA SOKONG DAP. MELAYU PUN SOKONG DAP. MAKA BERKUASALAH CINA DAN LIM DYNASTY. MAKA TERKAPAI KAPAI LAH MELAYU DI BUMI SENDIRI.
KAN BODOH ORANG MELAYU NI.
TU SEBAB KIT SIAL PELUK HADI.......DIA TAHU TAHAP KEBODOHAN ORANG MELAYU.
MELAYU MEMANG BODOH, APA NAK BUAT. !

Anonymous said...

Otak monyet lebih baik

Anonymous said...

MARILAH BERSAMA PAS HAPUSKAN KUASA POLITIK MELAYU DI MALAYSIA.......PADAN MUKA MELAYU BODOH DAN XSEDAR DIRI..
.

Anonymous said...

Pemimpin PAS ni ada dua kategori.
1. Penceramah
2. Ulama tradisi

Kelompok penceramah ini disebut golongan profesional bukan kerana latar belakang pendidikan tetapi sebab mereka bekerja sepenuh masa utk parti. Sebab itu kita takkan dengar benda lain selain maki-fitnah-maki-fitnah-maki-fitnah.. itu semua spec kerja wajib sebagai penceramah.

Manakala ulama tradisi ini kelompok Majlis Syura' dlm PAS. Kebanyakan yg berada di dalamnya mempunyai pendidikan jauuh lebih baik dari golongan Pro. Tetapi inilah golongan yg cuba Anwar sisihkan dlm PAS kerana dia mahu PAS lebih liberal dan lebih senang bekerjasama dengan kafir DAP. Anwar baik dgn PAS atas dua tujuan.. 1.Tarik sokongan melayu 2.Lebih penting dapat guna jentera ceramah PAS yg diterajui kelompok profesional.

PAS mesti berada dilandasan yg sama dengan PKR yg konon liberal padahal semua anak beranak Anwar Ibrahim yg kuasai muahahaha

Pengundi Segambut.

Jijan Mali said...

Otak Mahfuz 'Bean' sama pintar dengan stephen hawkins???...ha,ha,ha...macam langit dgn bumi..ha,ha,ha....kalau nak 'jack'pun mahfuz bean ni patut-patut lah...ha,ha,ha....

Anonymous said...

Aku org pas sayang guan eng father joseph.....aku ahli syorga ........ko adaaaaaaa......

Anonymous said...

Pedulikan pd nasib bangsa melayu.....janji pembangkang menang pru 13....

Anonymous said...

Melayu sudah kacau bilau.......sape untonggggg?????

Anonymous said...

Secara umumnya hanya mereka yang kurang cerdik sahaja yang akan menganggotai parti setan=umno dan mereka yang kurang siuman sahaja akan menjadi ahli BN=Barisan Neraka! Saya rasa sudah sampai masanya untuk kita buat penyelidikan tahap IQ umnoputra!

Anonymous said...

Pengundi Segambut.

...la ni kat jalan dutamas raya taman segambut sppk terpampang gambar cilakak gobind singh deodorant...tu mesti si penjilat PASpispus yang bubuh...mangkuk ayun betui!

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

SEDARLAH WAHAI BANGSAKU ORANG ORANG MELAYU. DAP SEDANG MENGEMBANGKAN SAYAPNYA DI SABAH DAN SARAWAK. MEREKA MENGGUNAKAN ISU ISU PERKAUMAN UNTUK MENAMBAT HATI ORANG ORANG CINA DIBANDAR MENGUNDI DAP.

PERCAYALAH. MEREKA AKAN BERJAYA. DAP AKAN MENAMBAHKAN KERUSINYA DI SABAH DAN SARAWAK DI PRU 13 NANTI KERANA UNDI ORANG ORANG CINA.

MASYARAKAT CINA BERANGGAPAN MEREKA TELAH DAPAT MEMPERBODOHKAN MELAYU. MEREKA GEMBIRA JIKA MEREKA MENANG TETAPI HANYA UNTUK JANGKA PENDEK - JIKA DAP ATAU PEMBANGKANG DAPAT BANYAK KERUSI TETAPI PADA MASA JANGKA PANJANG MASYARAKAT CINA AKAN RUGI SERUGI RUGINYA. MASYARAKAT CINA AKAN MENYESAL TIDAK BERKESUDAHAN JIKA MEREKA MENGUNDI DAP DISABAH DAN SARAWAK.

ORANG MELAYU TERUTAMA PEMIMPIN2 PAS YANG TERUS MENYOKONG DAP ADALAH PEMBELOT, PENJARAH YANG SANGGUP MENGGADAI MARUAH ISLAM DEMI SESUAP NASI.

NA'UZUBILLAH.

Anonymous said...

6:07

Elehhhhh buat2 lupa plak...

Yang sanggup terima pertolongan syaitan kan korang punya tok guru..bukan aku yng cakap tok guru PAS PIS PUS yng cakap.

Yang sanggup makan babi yng di haramkan Allah swt Timbalan Presiden korang yng cakap.

Yng percaya pd kominis yng menolak tuhan di dlm doktrinnya adalah Tim Presiden korang!

Yng kata Tuhan mencarut adalah N.Ajis. Tetapi tidak ada satu ayat pun menunjukan tuhan mencarut di dlm al quran.!

Kesimpulanya sah ko nie penyokong bodoh PAS PIS PUS yng selalu bikin malu parti sendiri.
Oiiii budak bodoh ko tunjukan satu hadis atau nas yng menunjukan tuhan mencarut?

Tu azan dah berkumandang jom pi sembahyang semoga Allah akan beri hidayah pada kita semua orng islam!

dad8home said...

pemimpin PASTIPU yg paling menonjol sekarang ialah mat sapu. Sekarang ni dia TP PASTIPU. Kalau anwar jadi PM silap silap mamat ni jadi TPM. Cuba lah bayangkan mat sapu jadi TPM, oleh kerana seronok dia pun jerit Ooooooooo macam biasa. Dia juga akan pegang petfolio hal ehwal wanita...

Anonymous said...

Setuju ........aku sayang kominis.....aku sayang guan eng father joseph......aku sayang nuar islam liberal.....aku sayang ambiga.....aku syg lgbt.....anon 6.07 u mmg cekap berfikir

Anonymous said...

AKU PEMINAT NIK AZIZ SEBAB DIA BAIK DGN AMBIGA PENDOKONG LGBT.........

Anonymous said...


Beriman Vs Bergeliga

kes 1
1- Otak bergeliga yg beriman LEBIH BAIK dari Otak bergeliga yg kafir!

kes 2
2- Otak biasa yg beriman LEBIH BAIK dari Otak bergeliga yg kafir!

kes 3
3- Otak biasa yg beriman LEBIH BAIK dari Otak biasa yg kafir!

kes 4
4- Otak bergeliga yg beriman TERSANGAT LEBIH BAIK dari Otak biasa yg kafir!


ko orang bandingkanlah sendiri.. diri ko dgn sdr dato' mahfuz omar tu.... sebelum kutuk & keji dia...

hehehehehe

Anonymous said...

9.24
mahfuz tu beriman ke
cakap merapu aje..
dah le bodoh
kejar pangkat dunia
korbankan agama
korbankan bangsa
tengok muka pun dah meluat...
hee..hee..hee..

wasim46 said...

Mahpus hebat cuma spm je tak lepas.mongok...

Zaeydee said...

Aku dah letih bercakap tentang PAS nih..mu cakaplah gajah rimau ke.. dia orang selambe land je...dah nak kata guane lagi kalau masing-masing dok anggap darajat tinggi melangit.. yang penting bagi pas...tumbangkan umno...tu je...yang baik pada umno takdok langsung..baik dap pulak laknatullah tu...yang dok sekat syiar Islam...yang dok kata orang Melayu bodo...yang dok kencing mayat orang Melayu...tulah pujaan hati Pas..mereka hanya akan puas bila umno tumbang...soal baik buruk tolak tepi...nasib orang Melayu tolak tepi...yang penting 'rasul' dia orang kata...kita tumbangkan umno....dok gitu...MAMPUZ OMAR?...WOW TAK SELERA LALU NAK ULAS.....

Anonymous said...

LCE LCE LCE LCE
SRP SRP SRP UPSR UPSR UPSR
PHD PHD PHD PHD PERUT HASAD DENGKI
MR BEAN YANG BONGOK , CARTOON

Anonymous said...

Mari kita pergi LAUNCH tengah hari esok bersama mr. "otak geliga" mahput man ni....

Anonymous said...

semua masalah yg melanda org islam melayu dan perpecahan sesama islam dan gila kuasa dunia berpunca dari PARTI PAS DAN KEBODOHAN NIK AJIS HADI AWANG DAN SETERUSNYA PENGIKUT2 PARTI PAS YG BODOH SOMBONG. mereka2 ni semua gila kuasa dan pentingkn duniawi dan diri sendiri.

Tukang Karut said...

Mahfuz dan ramai pemimpin tertinggi PAS sebenarnya DAH SAMA pegangan hidup dgn LGE kristian sepet tu hanya secara zahirnya saja mereka belum minum air kencing setan, makan babi dan sbgnya.

BUKANnya LGE yg sama dgn Khalifah Umar Abd Aziz TAPI pemimpin2 PAS yg dah sama dgn LGE.

Kesian org2 Islam yg berserban, berjubah dan berjanggut jadi keliru semata-mata disebabkan kerana hasad dengki kerana kuasa dan terlalu hendak berkuasa didunia ni.

Anonymous said...

lagu tu PAS pun kafir la... sbb PAS pun bergabung dengan DAP..sama la tu...

Anonymous said...

kalau tak silap.. tiap2 ahad dorg ni akan pergi gereja.. dari situ dorg akan saling kenal... pastu kbykan org dkat gereja2 ni bkn calang2 org.. dkat situ jgak la tempat dorg mngembangkan bisnes dorg.. agenda dorg.. kbykannye yang ada nama omputih kat depan.. aku da perati benda ni...
pengalaman aku..
bygkan pelarian dari vietnam sblom dorg dapat kelulusan utk jd pnduduk kat US... dorg lpak sini dulu.. dan paderi tu yg akan jaga.. dorg akan gunakan link2 org2 bisnes ni paderi tu suruh org viet tu keje dulu dgn dorg...

Melayu Perak said...

LAPORAN KEWANGAN NEGERI PAKATAN LUAR TABIE MENCURIGAKAN

Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) hari ini meminta Ketua Audit Negara, Tan Sri Ambrin Buang untuk menjelaskan jumlah hasil pendapatan kewangan yang diperoleh kerajaan negeri di bawah pentadbiran pakatan luar tabie secara terperinci kerana angkanya meragukan.
Ahli Parlimen Lenggong, Datuk Shamsul Anuar Nasarah, berkata sebagai contoh di Pulau Pinang, laporan kewangan Laporan Ketua Audit Negara untuk tahun 2011 negeri itu dipercayai bukan jumlah yang sebenar.

"Dakwaan kerajaan negeri Pulau Pinang sebelum ini yang mengatakan bahawa hutang negeri itu turun kepada kepada RM600 juta adalah tidak tepat kerana jumlah RM600 adalah hutang yang dipindahkan oleh kerajaan pusat kepada kerajaan negeri Pulau Pinang untuk urusan berkaitan bekalan air di sana," katanya pada sidang media di lobi Parlimen hari ini.

Turut hadir Ahli Parlimen BN dari Ledang, Hamim Samuri, Ahli Parlimen Hulu Selangor, P. Kamalanathan dan Ahli Parlimen Kota Belud, Datuk Abdul Rahman Dahlan.

Lain-lain Ahli Parlimen BN turut menyokong pendapat Shamsul dan menyatakan bahawa ada sesuatu yang tidak kena dengan laporan kewangan di semua kerajaan negeri di bawah pentabiran pembangkang.

"Difahamkan, kerajaan negeri yang ditadbir pembangkang telah mengubah wang dari Akaun Amanah Disatukan dan mentakrifkannya sebagai hasil kewangan sebenar yang dicatat kerajaan negeri, tetapi sebenarnya wang Akaun Amanah adalah untuk kegunaan seperti memperbaiki jalan, memperbaiki kemudahan awam dan pelbagai perkara yang berkaitan," katanya.

Setiap kerajaan negeri mempunyai Akaun Amanah Disatukan, dana akaun itu akan diperoleh kerajaan negeri atau daripada kerajaan pusat, ia adalah satu daripada Akaun Kumpulan Wang Disatukan di mana semua penerimaan dan pembayaran wang amanah diakaunkan mengikut kehendak akta amanah, suratcara amanah, arahan amanah, undang-undang atau perjanjian," katanya.
Katanya terdapat tiga jenis hasil diperoleh kerajaan negeri iaitu hasil cukai, hasil bukan cukai dan hasil atau bantuan kewangan diterima dari kerajaan pusat.
Shamsul berkata mereka (Ahli Parlimen BN) akan membuat permohonan kepada Ketua Audit Negara untuk mendapatkan maklumat itu pada masa yang terdekat ini untuk mengetahui perkara yang sebenar.

Sementara itu, Ahli Parlimen Kota Belud, Datuk Abdul Rahman Dahlan yang juga Timbalan Pengerusi Kelab Ahli Parlimen Barisan Nasional (BNBBC) berkata, kerajaan negeri di bawah pentabiran pembangkang menggunakan pndekatan 'perakaunan kreatif' iaitu memutarbelit fakta.

"Pendekatan creative accounting ini adalah supaya mereka (pembangkang) digambarkan dalam Laporan Ketua Audit Negara sebagai kerajaan negeri yang menguruskan kewangan dengan baik," katanya.

Katanya, kerajaan negeri akan memindahkan dana dari Akaun Amanah negeri dan mencampurkannya dengan akaun kerajaan negeri seterusnya mengisytiharkan sebagai hasil kewangan yang diperolehi mereka tetapi sebenarnya wang itu tidak dijana secara sendiri.

Anonymous said...

JOM LAYAN VIDEO NI... LAMBANG KELEMAHAN PR!

http://new.livestream.com/accounts/1706262/MerdekaRay

Anonymous said...

dinegara arab ada yahudi@zionis kat malaysia ada cina kristian!!

APAKAH AGENDANYA TERSEMBUNYI..TRHDP ORANG ISLAM DAN AGAMA ISLAM?

Anonymous said...


Nick Ajes nak tarbiahkan LGE dan puak2 kapir harbi tu supaya paham islam dan lambat laun mangkuk2 tu boleh menerima Islam..

AKU NAMPAK BUKAN PUAK KAPIR HARBI YANG BERJAYA DI TARBIAHKAN..TAPI PUAK PAS PULAK YANG BERJAYA DITARBIAHKAN LGE DAN MANGKUK KAPIR HARBI YG LAIN SUPAYA BOLEH MENERIMA PEGANGAN MEREKA.. ELI YG MENERIMA SEKS BEBAS BOLEH DIDAKAP ERAT OLEH KAUM MUSLIMAH PAS.. HASSAN ALI BOLEH DIPECAT KERANA MEMERANGI PENDAKWAH KRISTIAN DOKONGAN DAP, PUSAT2 PELACURAN, JUDI DSB..AMBIGA YANG PRO LGBT BOLEH DIPUJA, BOLEH DIIKUT.. Apa nak jadilah dengan puak-puak haramjadah pas nih... GAGAL ...


Servant of God said...

PAS masih berani cakap dorang telah berjaya tarbiyah DAP ke?

Aku rasa DAP yang dah berjaya menyimpangkan akidah PAS.

Kedah lingkup said...

Nak buat apa pagi . Semuanya depa yang betul. Orang lain salah belaka.

Boikot saja puak-puak cerdik pandai ni.

Suka hati mak bapak depalah.

Nak elok ka, nak lingkup ka biaq pi kat depa. Buang masa saja.

Anonymous said...

Jangan lupe pergi LAUNCH dengan mr. "otak geliga" mahput tengah hari ni tau.....

Anonymous said...

Mahfuz has turned himself into a state of mentally retarded. He had been submitted himself to the guidance of LGE bas****.

Anonymous said...

GAP,

aku tak setuju tajuk kau ni ada tanda soal. mcm kau tak yakin. betul apa, mampus omar ni tinggi tahap intelektualnya!!

Anonymous said...

MAMPOD NI BARUA GUAN EN......DIA HIDUP MEWAH NO.......KAMU XPECAYA KER?????CUBA SIASAT SENDIRI ATAU UPAH PENYIASAT PERSENDIRIAN.....HEHEHE......SAPE KATA PEMIMPIN PAS SENGKEK??????KAHKAHKAH ......MELAYU PAS KENA TIPU OLEH IMEJ AGAMA...

Anonymous said...

Lari tajuk sekejap !!!!

Aku baru tengok di youtube seorang muslimah{?} PAS mungkin dari kumpulan sorak yng menyanyikan lagu rentak gereja hari Anwar di bebaskan dari meliwat kerana tak cukup bukti.

Aku kata dia telah menyebarkan fitnah sebab dengan confident depan orng kg di sg rapat dia kata najib akan di sapina ke Peranchis,berdasarkan
laporan Suaranakharam{SUARAM}.

Rupanya PAS pun ada Mr Been Wanita...namanya Siti Aishah..

UMNO kena counter balik ,sebab mereka mainkan isu memfitnah scorpene depan orng kampong yng tak tahu cerita sebenar bahawa cerita tersebut adalah kisah yng diada2kan untuk memancing undi!

Hanya impian utk ke putrajaya PAS dah tak tau yng mana dosa yng mana pahala!CHELAKA..CHELAKA..CHELAKA!

Video boleh dilihat atas tajuk;

Siti Aishah-Isu Scorpene 7.5 Billion Najib Akan Ke Peranchis{Good News pd Rakyat}

Apa hukumnya menyebarkan fitnah? Mari kita bemuhasabah diri dan refresh balik semasa Nabi diangkat ke langit dalam Peristiwa Israk Mikraj!

Anonymous said...

SI BODOH SI BAHLOL BERLAGAK PANDAI.
MELAYU YANG JADI BARUA DAP.
AKU DOA KAU MAMPOS CEPAT.
PEROSAK AGAMA DAN BANGSA.
BANGKAI BANGKAI UMNO DALAMDAP PUN SAMA.

Anonymous said...

Dlm umno ada berbagai manusia yg miliki ijazah hebat-- tp cerdik tipu rakyat, pandai rompak harta negara..... oxford, havard, phD, master la tp habuk.... tiada patriotik pentingkan diri..

Apa nak dibanggakan dengan miliki ijazah berjela-jela TAPI
tak AMANAH,
tak ADIl,
tak SETIA,
tak PRODUKTIF,
tak MENYUMBANG APA2?

Mahfuz -- gigih, berani, cekal, istiqamah, setiakawan, komited, sedia berkorban, tidak pentingkan habuan diri,.....

berapa pemimpin opportunist dlm PAS yg tiada pendirian walaupun nampak ilmuan & agamawan ... akhir merajuk kerana ujian yg kecil!

begitu juga dgn psikap emimpin2 opportunist dalam PKR, S46, dll...

tapi bagi mahfuz, mat sabu, dr hatta, dll..... keikhlasan perjuangannya amat terserlah .. inilah yg mengkagumkan rakyat & menakutkan lanun2 UMNO!


segala hipokrit & opportunist .... menjadi katak semuanya!!!!!

Anonymous said...





wahai macai2 bebal umno...

yang BODOH & BAHLOL tu bukan diukur pada sijil SRP & ijazah... tapi bila MENGIKUT HAWANAFSU & AMALAN SETAN tuulah yg sebenarnya DUNGU......


pernah ada menteri UMNO milik ijazah PhD disaman di mahkamah kerana mabuk arak air setan & raba punggung wanita pelayan bar... inilah otak geliga tapi tak waras... sekarang kaki mabuk ni jadi PENASIHAT PM Najib pulak... kakakakakah.....

macai2 sekalian.. sila rujuk umno pekan & pejabat PM....

Anonymous said...

Mahfuz -- gigih, berani, cekal, istiqamah, setiakawan, komited, sedia berkorban, tidak pentingkan habuan diri,.....

----------------------------------------

??????? Kah kah kah kah kah kah.... ex-CEO setor bayan lepas miliki sifat-sifat macam ko kata tu ke???? Wawawawawa... oh tidak, aku sedang bermimpi ke ni...????

Anonymous said...

pernah ada menteri UMNO milik ijazah PhD disaman di mahkamah kerana mabuk arak air setan & raba punggung wanita pelayan bar... inilah otak geliga tapi tak waras... sekarang kaki mabuk ni jadi PENASIHAT PM Najib pulak... kakakakakah.....

-------------------------------------

Menteri UMNO tu kalah kes ke??? Kalau kalah maknanya dakwaan tu betul la kan.... jangan nak kata mahkamah Malaysia ni UMNO dah beli pulak.... kalau betul dibeli, si peliwat Al-Juburi dah lama duduk dalam penjara la dol.....!!!

Anonymous said...

Kehebatan Mat Put yang sentiasa mendahului pemuhungan....

PAS dakwa akta hudud akan dibentangkan di Parlimen

PETALING JAYA: PAS mendakwa satu rang undang-undang berkaitan akta pelaksanaan hudud akan dibentangkan dalam Dewan Rakyat pada sesi Parlimen 24 September depan.

Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar berkata berdasarkan sumber daripada Jabatan Perdana Menteri, akta itu akan mula dibentangkan selepas mendapat persetujuan Kabinet.

“Perkara ini juga telah dipersetujui dalam mesyuarat Majlis Tertinggi Umno,” katanya dalam sidang media di Ibu Pejabat PAS di sini hari ini.

Namun Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Mohamad Nazri Abdul Aziz dalam responnya menyanggah dakwaan tersebut.

TIDAK BETUL SAMA SEKALI. IA SATU PEMBOHONGAN,” katanya melalui khidmat pesanan ringkas (sms).

Polemik hudud timbul apabila berlaku perselisihan antara PAS dan DAP yang memberikan pandangan berbeza mengenai pelaksanaan hudud dalam kalangan masyarakat berbilang kaum di negara ini.

------------------------------------

Sesi Parlimen dah nak habis bersidang... mana dia akta yang didakwa oleh Mat Put ni???? Kelentong je kuat....

Servant of God said...

"tapi bagi mahfuz, mat sabu, dr hatta, dll..... keikhlasan perjuangannya amat terserlah .. inilah yg mengkagumkan rakyat & menakutkan lanun2 UMNO!"

Hahahahahaha

Berapa banyak ko tonggak beer haaaa?

Anonymous said...


Mahfuz Launch..

Anonymous said...

KEIKHLASAN PERJANGAN PERTAHAN DAP.........BODOH DAN BARUA JADI ANJING DAP.
ITULAH DR BEAN THE STUPID MAN..

Anonymous said...


Mahfuz -- gigih, berani, cekal, istiqamah, setiakawan, komited, sedia berkorban, tidak pentingkan habuan diri,.....

BRO ..FUDK YOU.... FUCK MAMPOS... FUCK ANUA...

Anonymous said...


TERGAMAK SUNGGUH PUAK2 PAS NI BOLEH REKA CERITA, BOLEH REKA FITNAH YG BERBAGAI2 KPD PM dan KPD ORG2 UMNO.. REKA PERSEPSI BURUK YANG BERUNSUR FITNAH... SANGGUP MEREKA MERATAH DAGING SAUDARA MEREKA SENDIRI..

Aku tak nampak dalam blok ni yg org UMNO boleh reka cerita yang menfitnah PAS.. atau mereka persepsi buruk kpd musuh politik merekA keculi mengemukakan fakta dan bukti yang kukuh dan meyakinkan..

NAMPAK BENAR KECACATAN PAS DAN KEPINCANGAN MEREKA YG SEMAKIN MENJADI-JADI.. KEMUNGKARAN YG MENJADI KEMARAHAN ALLAH MENJADI MAINAN MEREKA..

Marilah kita menjauhi diri kita dari kemusnahan dengan besengkokol bersama PAS yg dilaknati ini..

.oej.



Anonymous said...

Bercakap soal saman menyaman dan kredibiliti Anwar ini dalam isu seksual ini, teman rasa orang yang pertama Anwar patut saman ialah Karpal Singh. Ini kerana Karpal lah orang yang mendedahkan perlakuan seks luar tabi'e Anwar. Jangan lupa pada 22 Oktober 1997, Karpal lah yang mendedahkan Anwar sebagai peliwat didalam Parlimen. Dan Karpal lah yang mendesak Kerajaan supaya membuuat siasatan tuduhan liwat terhadap Anwar.

Karpal pada masa itu adalah peguam yang telah berjumpa dengan mangsa liwat Anwar iaitu pemandunya sendiri Azizan Abu Bakar dan juga Umi Hafilda Ali. Bukan sahaja dalam Parlimen, malah Karpal mengulangi dakwaan dia punya bukti Anwar peliwat didalam ceramah. Kata YB Wee Choo Keong, beliau mendengar sendiri ucapan Karpal Singh mendakwa Anwar peliwat di Federal Hotel.

Malahan kata YB Wee Choo Keong, disebabkan pendedahan Karpal itu lah PAS mengadakan ceramah di Taman Melewar. Beliau yang hadir diatas pentas dalam ceramah itu mendengar sendiri bagaimana pemimpin PAS mengisytihar dan melabel Anwar dengan gelaran Al-Juburi (tapi hari ni mereka pulak yang mengangkat Al-Juburi ni sebagai pemimpin agong mereka).

Koehnymux said...

Jangan lupe pergi LAUNCH dengan mr. "otak geliga" mahput tengah hari ni tau.....