IKLAN BERBAYAR

Thursday, October 25, 2012

SALAM AIDILADHA KAWAN.


teruskan perjuangan.
yang tak betul kita sanggah.
yang benar kita sokong.
yang penting pakatan perlu dihancurkan di muka bumi ALLAH ini !

24 comments:

Anonymous said...

.

Banyak minum air kosong untuk kesihatan yang baik .

.

Anonymous said...

'korban' kan agama kerana politik

pas pis pus except Harun Din...


selamat hari raya aidil adha..

Anonymous said...

pakatan tak ada maknanya ...pastikan kita lanyak cukop cukop dalam pru 13 nanti ...tak sabar rasenya nak mengundi ni ...

Pekong Pondan said...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.
(Song: The three little pigs)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

It is madness to ritual murder so many animals. Sacrifice means you have to give away something that is dear to you, like Al-Juburi.

Anonymous said...

Berkorbalah. Tinggalkan Pakatan Demi Malaysia Negara tercinta. Selamat menyambut harI raya Aidil Adha.

Anonymous said...

raya korban...

anwar teringat dia korban kalimah Allah
krn politiknya...

Allahukhbar...
Subhanallah...

betapa jauhnya pengorbanan anwar...

betul ke dia sanggup korban apa saja walau pada soros ? ini soalan..pikir2 la..

Anonymous said...

Aidil Adha merupakan hari kebesaran agama islam.Pada hari ini umat islam bertakbir,bertahmid dan bertasbih.Serta menegakan syiar islam dengan melakukan ibadah korban.

Keseluruhanya Aidil Adha menjelaskan tentang pengorbanan terbesar manusia di atas perintah Allah swt.Dan peristiwa ini diingatkan sebagai mana yng di kisahkan didlm Al Quran.

Namun ketika kita merayakan betapa besarnya erti pengorbanan ada juga orang islam yng dikatakan bertaraf ulamak tidak sanggup untk berkorban dgn menyambut salam perpaduan dari saudara islamnya kerana dendam yng tidak terpadam!

Ali-Imran, ayat 103.
"Dan hendaklah kamu berpegang teguh dengan tali Allah dan janganlah kamu bercerai berai"

Mari kita bermuhasabah diri.
Fikir fikirkanlah.

Joeyhady hady ismail said...

salam GAP dan selamat hari raya aidil adha.

saya bloggers dari pulau pinang. mohon link kan blog saya.

www.hurairahady.blogspot.com.

thanks admin blog GAP, blog GAP telah saya linkkan dalam blog list saya.

selamat berjuang GAP

Anonymous said...


Tolak Aljuburi...

Anonymous said...

Jangan lupa pada hari yang mulia ini untuk menolak segala kezaliman UMNO BARU dan bersama-sama dengan Pakatan Rakyat untuk memastikan negara tercinta kita akan mendapat kemajuan yang kita idamkan!

Anonymous said...

Hahaha, lu mimpi lah anon 830. Nanti jubor lu kena robek dgn amwar baru lu menyesal.

Anonymous said...

Anon 8:30 sama mimpi basah di siang hari.sama dgn bos dia si penjubo tu.sadis

Anonymous said...

8:30am

Ko boleh mengeja dan membaca?
Cer tengok Kamus Dewan apa makna zalim!
Cer tengok juga istilah zalim dalam perpeftif islam?

Bukti yng jelas zalim lagi kejam salah satu komponan PR menyediakan air lumpur kpd rakyatnya untk kegunaan seharian. Dah lah paip keluar air lumpur dan adakalanya tak keluar air langsung tetapi bil tiap2 bulan diwajibkan bayar.

Bukti yng jelas lagi zalim, lagi kejam PKR hanya meberi air percuma kepada rakyat terpilih di Selangor.Sedang penduduk yng miskin tinggal di flat di kehendaki membayar penuh.Bukti yng jelas lagi maha zalim tiap2 hari rakyat selangor menuntut apa yng di janjikan oleh PKR tetapi PKR kata janji tak demestinya di tunaikan.

DAP lagi gila babis!Pegang arak pegang perempuan makan babi serta menipu korang angkat seumpama khalifah omar al khatab.
Parti rasis ini melakukn secara sistematik utk menghalau orang2 melayu dari p.pinang dengan membina rumah berharga mahal yng tak mampu di miliki orng melayu.

Banyak lgi lah.Oh ya memasukn kemaluan ke lubang jobor pun di kira zalim krn bertentangan fitrah semulajadi!

Anonymous said...

Hujan setiap hari di Selangor tetapi UMNO kata empangan kering. Cerita bodoh ini tak boleh diterima lagi. UMNO hanya boleh berkawan dengan Chua Soi Lek sahaja.Kah!Kah!Kah!

Anonymous said...

10:46

Ko hanya berhujah mengikut akal meh la sini datang tempat aku di Kuala Kubu baru tengok empangan yng kotroversi ini.

Kalau tanda paras ait menyusut jangan jadi bodoh itu maknanya ada berlaku kekurangan air di empangan ini.

Di Selangor hari2 hujan tp empangan air menyusut itulah menunjukan kebesaran Allah swt
supaya rakyatnya bermuhasabah diri ada parti mengaku memperjuangkan agama islam ttp membiarkn rumah urut dan pelacuran membiak seperti cendawan selepas hujan.
Ada parti yng mengaku lebih islam dari orang lain tetapi membiarkan dan mengikut timbalan presidenya rela makan babi najis muhgalazah bersama kafir harbi dari memakan ayam yng halal bersama orng islam umno.

Ko kutuk cua soi lek bagus kami pun tak suka dengan cina celaka ini. Tp pd 16 &17hb nov 2010 pukimak Lim Kit Siang dlm blognya mengatakn cara penyembelihan binatang korban semasa aidiladha oleh penganut agama islam sebagai barbaric dan tak bertamadun adakah korang termasuk presiden dan ulamak dalam PR membantahnya.

Jangan jadi pukimak anak haram mcm Timbalan Presiden PAS!

Anonymous said...

Selamat hari raya aidiladha kepada penyokong BN.

Servant of God said...

Selamat Hari Raya GAP, dan juga kepada semua umat Islam.

aku Otai said...

Terbaek bro,org kalau tuhan dah tutup hati dia, yg buruk semuanya nampak baik.Sampaikan peliwat,penzina,peyokong tegar yahudi nak d angkat jd PM,astarfirullah,ini yg perjuangkan olh peyokong pas.Dunia akhir zaman,antara tanda2 kiamat ialah melantik manusia yg x de moral menjadi pemerintah negara

Anonymous said...

Pencacai ni bro..bg fakta sahih pn diorg bukan nk terima jenis pintu hati dh ttutup, lg satu ckp je lbh..cium lh bontot kik siang n mat sebu tu klu diorg sanjung sangat dgn 2 ekor #%#% ni..

Anonymous said...

Salam aidiladha kepada rakan2 GAP.

Sempena hari besar org Islam ini marilah kita bersama2 menghayati pengorbanan nabi Ibrahim as & anaknya nabi Ismail as. Berkorban ada byk cara, peluang & kaedah & smestinya tidak hanya dgn wang ringgit.

Jangan kerana fahaman sempit politik kita sesama Islam terlupa konsep pengorbanan & semangat aidiladha ini. Umum sedia tahu melalui byk pendakwaan terutama selepas mereka2 ini tidak lg berkuasa dgn kes salah laku & menyeleweng. Bukan semua pemimpin BN rasuah, mengumpul kekayaan, merompak hasil negara, memperalatkan agama utk tujuan politik, menyalahgunakan kuasa & agensi/harta kerajaan, mengamalkan kronisme & nipotisme, mengongkong media & mcm2 bentuk penipuan kpd rakyat, tetapi maafkan saya jika saya katakan boleh jadi juga jika PR memerintah sebiji2 perangan org BN PR akan ikut silap2 lebih teruk dpd itu rasanya.

Bukan niat saya menghukum atau memberi fakta songsang kerana bagi saya kepada penyokong setia BN kita tidak boleh menolak fakta bahawa memang ramai pimpinan BN terlibat dgn salah laku rasuah & sebagainya walaupun bukan semua, ini realiti yg kita boleh tahu sendiri melalui laporan audit negara terkini. Tidak ada negeri pembangkan yg disalahtadbir urus malah memperlihatkan peningkatan kepada hasil negeri & mendapat pujian dpd ketua audit negara. Majaroti agensi kerajaan negeri d bawah negeri PR mendapat penarafan 4bintang sebaliknya teguran diberikan kepada hampir semua negeri2 ditadbir BN. Paling teruk pahang yg kaya dgn balak & terengganu yg kaya dgn minyak. Kelantan yg difisit (tidak mendapat royalti) pun masih boleh menunjukkan peningkatan hasil negeri d belakang kedah, selangor & penang.

Hakikat ini kita harus lihat dengan fakta & menerimnya dgn hati yg terbuka. Kepada PR belum tentu anda akan mampu mentadbir negara ini dgn baik sekalipun laporan audit negara memuji kecekapan pengurusan negeri. Apa yg penting kita sama2 positif, lihat kehadapan & berani bersuara. Saya setuju dgn GAP. kalau betul kita sokong kalau salah kita sanggah tapi kalau DAP betul nak ke kita sokong?fikir2kan, kerana pengorbanan itu besar maknanya, dalam kita menuduh DAP anti Islam, di pulau pinang kerajaan DAP setiap tahun sentiasa menambah peruntukan kepada sekolah agama rakyat & kini peruntukannya adalah berjumlah 30juta setahun & ia adalah fakta termasuk dlm audit yg mana semasa gerakan memerintah penang sepuluh sen pun tiada peruntukan dpd kerajaan negeri & melihat johor yg d tadbir BN d mana sekolah agama mereka sangat daif, berbahaya & tidak diurus dgn baik (lihat laporan audit & teguran ketua audit negara).

Saya fikir, sama2lah kita duduk & berdiri pun sama2 untuk memastikan harapan tun supaya negara kita maju menjelang 2020 nanti, insyAllah & lihatlah sekeliling kita, anda rasa kita akan maju lagi 8tahun? banyak lagi yg perlu dikorbankan - selamat hari raya GAP



Melayu Perak said...

anon 4.08 pm....

janganlah memfitnah mengata penang membelanjakan rm 30 juta untuk sar....kalau ada copy paste disini....

Melayu Perak said...

sedangkan hakikatnya perumahan bumiputra 30 juta tidak dibelanjakan hanya disimpan....

Anonymous said...

Salam rakan2 GAP,

Maaf kesalahan fakta saya. typo eror bukan 30juta. 3.5 juta & meningkat 4.5 juta. Mana dap ada duit sampai 30juta nak bagi kat sar sahaja, kalau ada pun nakk ke dia bg banyak mcm tu kat sek2 ank2 kita?

Perumahan untuk humiputera tidak dibelanjakan mungkin sebab dia nak peram duit tu or nak buat projek perumahan mewah sebab dia tahu org melayu tak mampu nak beli & hanya mampu beli rumah kos sederhana & rendah itupun setelah kerajaan persekutuan bantu dgn skim rumah pertama ku. Setelah DEB kita gagal tampa bantuan kerajaan org melayu kita kebanyakan tak mampu nak beli rumah. D penang bila peruntukan bumiputera diperam oleh PR, bertambah buruklah nasib org melayu kita.

Akhirnya org melayu penang akan merempat & keluar dr penang. mungkin itu akan terjadi jika PR berniat jahat. apepun kita harap usaha tranformasi kerajaan akan berjaya utk menghapuskan rasuah dalam BN & menambahbaik agensi kerajaan. Harap usaha najib ini akan berjaya & tidak akan jadi seperti dasar2 kerajaan yg sebelumnya.

Salam 1Malaysia.

Frandsennlsp said...

Selamat hari raya aidiladha kepada penyokong BN.