Saturday, November 17, 2012

GAZA DISERANG : DIPERSILAKAN ANWAR BALUN !


gaza diserang pada awal muharram.

anwar yang kononnya punyai kabel besar di dunia barat, kami mempersilakan anwar BALUN DAN MENGUTUK pembunuhan dan genosid terancang yahudi terhadap palestin.

anwar, sila balun yahudi dalam CNN,BBC,BLOMMBERG,TIMES DLL !

35 comments:

Anonymous said...

ANUwar yg berkata..:"I support all efforts to protect the security of the state of Israel"

Kpd penganut ANUwar...adakan ANUwar akan mmbalun mnghentam kekejaman Israel ini? xpayah cakap pasai ada 'telor' sbb 1 donia dah tgk 'telor' pork sheikh...cuma samada telur pork sheikh trperosok kedlm utk menghemtam kekejaman Israel..

Atau slps mnghentam akan ada 'apologise tour da2nd' sujud memohon keampunan di atas keterlanjuran spt kes 'APCO" dulu...

Anonymous said...

ANWAR MEMANG KAKI BALUNN....
TAK KIRA DEPAN BELAKANG SEMUA DIBALUNNYA

Anonymous said...

Aku nak komen panjang-panjang pun malas .

Bersatu teguh , bercerai roboh .

Aaa ... korang pikir laa sendiri .

.

Anonymous said...

Eleh Nuor dah balun pun.......... Yang dia dok terkengkang kengkang balun China doll dlm video tu apa kejadahnya.

Pro aljuburri said...

AL JUBURRI PERDANA MENTERI MALAYSIA BARU YEY YEY YEY..HADI AWANG BALIK JADI NELAYAN..
AKU SOKONG....MALAYSIA NEGARA BEBAS.
SEX BEBAS UGAMA BEBAS BINIMEMBER PUN KEBAS
ALJUBURRI PERDANA MENTERI DEPAN BELAKNG.
HIDUP PKR
HIDUP DAP
HIDUP PAS.......................UMNO GET LOST

Anonymous said...

He..he..anwar balun yahudi ??.biar betul GAP. Anwar gay kan yang meyokong keselamatan israel. Tak pasal2 jadi macam dulu ,hari ni balun-esok pergi merayu dgn yahudi di us. Utk supporter pr, israel serang gaza ni semua salah UMNO. ..banggang..banggang..

Otak geliga said...

buat masa ni boleh bg derma & sokongan moral pd penduduk Islam Palestin je la.

Selain tu ada la buat demo & boikot kecil-kecilan....tapi itu la yg kita mampu

Selagi umat Islam 1dunia & pejuang2 Palestin sendiri susah nak muafakat....tak ke mana...gitulah yg akan jd kat Malaysia ni kalau org Islam leka

Pancaindera kita semua kena fokus pada pembangkang....pantang lepa sikit habis agama, bangsa & negara diserangnya

Anonymous said...

Dalam keadaan terdesak ini UMNO=APCO mesti menggunakan jalinan erat mereka dengan rejim zionis untuk hentikan tumpahan darah di Gaza. Ingatlah UMNO=APCO BOLEH!

Anti PR said...

Yang tu Anwar boleh balun pun.

Anonymous said...

Anon 6:43 PM

Kesian...di lahirkan utk menjadi BAGHAL....

dok nyanyi lagu lama lagi..pasai kutok APCO la ANUwar trpaksa g menyembah yahudi2 kat barat sana...keh keh keh...

Azan dah brkumandang dah....

Anti PR said...

Mana pemimpin2 lebai yg kata perjuangkan Islam yg kononnya telah diperjuangkan dpd janggut hitam sampai putih. UMNO tak cakap besar pun memperjuangakan Islam. Pencacai yg menyalak tanpa ilmu.

Anonymous said...

mana suara najib dlm isu ni?kenapa najib bersembunyi dlm kain rosmah?tiada kedengaran suara bantahan dr umno harbi?..najib membisu kerana umno adalah rakan niaga israel..celakalah umno harbi dan ahlinya..

Anonymous said...

alif mim nun wau = sarkas...

hadi bawang goreng said...

najib dan presiden mesir dah ada rancangan sendiri. bukan mcm anwart

Anonymous said...

KOTA BAHRU - DAP secara terang-terangan tidak mengormati rakan dalam pakatan mereka apabila menolak hukum hudud yang akan dilaksanakan PAS andai mereka menguasai Putrajaya, kata Setiausaha Politik kepada perdana menteri Datuk Mohd Fatmi Che Salleh.Beliau berkata ia terbukti selepas kenyataan Pengerusi DAP Karpal Singh yang menegaskan keputusan PAS mengenai isu Hudud tidak boleh dikait dengan sebarang kompromi dan ia adalah dasar kepada kewujudan parti itu.Isu pelaksanaan hukum hudud kembali 'panas' apabila Ketua Dewan Ulama PAS, Datuk Dr Harun Taib selepas merasmikan Muktamar Dewan Ulama PAS ke-51, dua hari lepas dilaporkan berkata PAS telah bersetuju untuk melaksanakan dasar Islam, termasuk syariat Islam dan hukum hudud sekiranya berjaya mentadbir negara.Harun berkata pakatan pembangkang secara umumnya bersetuju bahawa hukum hudud akan dilaksana sekiranya pembangkang berjaya membentuk kerajaan selepas pilihan raya umum ke-13.Bagaimanapun, kenyataan Harun itu disanggah Karpal dan Timbalan Pengerusi Kebangsaan DAP Dr Tan Seng Giaw yang dilapor berkata mereka tidak tahu bagaimana boleh timbul isu hukum hudud dipersetujui pakatan pembangkang, sambil menegaskan DAP hanya menerima kedudukan agama Islam seperti mana termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan.

Otak geliga said...

"alif mim nun wau = sarkas..."

hahahaha.....OH MY JAWI!!....hahaha

Otak geliga said...

"UMNO=APCO"

hahaha....OH MY KNOWLEDGE!....hahaha

Otak geliga said...

hahaha....KELAKARlah penganut PAS ni...mana2 blogger yg ulas bab DOA susah betul nak jumpa sekoq2...kalau bab Zionis....mcm langau hijau hurung feces hijau....ke marah sbb Zionis kena sentuh??...alahai dunia..dunia

Anonymous said...

MUKTAMAR PAS Wakil Dewan Ulama PAS Pusat, Hairun Nizam Mat Hussain hari ini menyatakan bahawa Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang adalah calon terbaik untuk menjadi perdana menteri.
;;;;;;;;;;;;;;;;
JOM KITA KETAWA KAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Otak geliga said...

"mana suara najib dlm isu ni?kenapa najib bersembunyi dlm kain rosmah?tiada kedengaran suara bantahan dr umno harbi?..najib membisu kerana umno adalah rakan niaga israel..celakalah umno harbi dan ahlinya.."

mana suara DSN??...hahaha, tu la, beli BH/UM, baru tau hal semasa...ini beli Harakah...tau apa pemuda PAS kata ttg Harakah??....hahaha

mana hang tau DSN dlm kain DSRM?...ah bini dia, hang sibuk2 buat pa...nak duduki dlm baju ka,kain ka....x de hal....benda HALAL...lain la kalau duduk dlm HOTEL jam 3pagi dgn bini org

dah UMNO rakan niaga Israel la pulak...hahaha...ni duk celah mana ni?..kangkang kera ke apa?....ce citer mana negeri yg x da barang Israel...ntah2 hang sendiripun hari berFB...hahaha

nak doa celaka ke apa ka sukahati hang la....abang Nik Azizpun dah jerkah Allah utk hancurkan UMNO/BN sambil diaminkan penganut2 PAS....kami sbg hamba Allah apa la sgt...kang kalau ckp lebih kecik hati pulak....ni pun dah lebih...hehehe

Otak geliga said...

Anon 7.29PM

kesiankan tgk penganut PAS ni....beria2 nak jadikan Presiden dia sbg PM...patutlah HA tawarkan diri nak bertanding lawan DSN....nak tunjuk jantan la tu....LKS/LGE/KS/AI ada tawarkan diri???....sapa berani nak bunuh karier politik sendiri wei....hahaha

PAS ni suka tikam belakang & cakap x serupa bikin atau lebih lembut kita gelar Munafiq...bukan ke dah bersetuju nak jadikan AI sebagai PM?....terima je la

tp PAS no worry la...jgn runsing sbb bukan saja jawatan PM, tapi MBpun akan terlepas....hati2 dgn akar umbi....terimalah padahnya pd PRU-13 nnt..tungguuuuuu

Anonymous said...

kita tunggu plak Najib keluarkan kenyataan...berani ke idak si bibir merah tu kecam Israel (Rakan dagangan malaysia-minyak sawit)...lama tunggu .....

mcm takde telo ajee najib nie.....

Kelab Generasi Baru Otak Lembu Masuk UMNO said...



Muhyiddin Pemimpin LEMBU tua nyanyuk nak MAMPUS!!!.... Puteri UMNO Kump ANJING menyalak Gila Babi....


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~


Pemimpin2 UMNO BODOH macam LEMBU... Tua2 NYANYUK nak mampus!!!

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

~ BUKTI 5 ~

~ BUKTI 6 ~


Anonymous said...

bas pkr tu yg bawak badut sarkas....

Anonymous said...

Tak payahlah tunggu sapa sapa, rakyat mintaklah pakatan buat demonstrasi tanda protes keatas tindakan israel, kat Madinahke,Mekahke.

Anonymous said...

Kalaulah Hadi jadi PM .kompom dia jadi benda ke 8 ajaib di dunia..bolehlah masuk buku rekoder guiness stout harakah ..tahniah...u r th best...hahaha

Anonymous said...

DAP dah mintak kerajaan Malaysia melalui Wisma Putra keluarkan kecaman terhadap Israel....tp sampai sekarang Kerajaan 2 mangkuk ayun nie senyap membisu..takut la tuh nak kutuk rakan dagangan senyap-senyap....

ade berani ke nak kutuk Israel, kang APCO tak bagi kerjasama nanti....ini yg dinamakan pembela Islam??? pooorraaahhhhhh.....sibuk & mabuk dgn kuasa dunia... jelaslah sekarang UmNGOK memang bersekongkol dgn Israel......

kuang2 said...

bersatu la umt islam..bukan sj israel dpt kita tibai kasi habis..singpork pun kita boleh rampas smula...

dap pun da tahu melayu mesia da jd babi dap.. kalu umno jahat ..kerajaan pas kedah kelantan..pun lg jahat dr setan skrg ..bertepuk2 dap...thniah dap..pap...

Anonymous said...

Anwar mnyorok d cekah kangkang cinadol..

Anonymous said...

Ko=bodo

Anonymous said...

Ko bace haramkah mmg la tkde, org bodo cm ko ni patut bertanding presiden pas la. Sbb ko ngan hadi dll same bodo..

Anonymous said...

Pandai pulak lembu ni komen, ni msti presiden kelab ni..

Anonymous said...

kutuk la korang.....
memang benar Presiden UmNOk a.k.a PM korang tuh penakut...sampai sekarang takde kecaman rasmi dibuat terhadap Israel....rasanya takut tak dapat duit pinjaman dari IMF kot...maklumlah baru2 nie org besar IMF dtg jumpa Najibtuya....hutang negara dah hampir 500 billion...sedar2 sikit wahai penyokong UmNGOK.....

usin said...

hari ini anwar balun yahudi, lg dua tiga hari dia akan fly ke negara uncle sam mintak ampun dgn yahudi. aku hrp & yakin bahawa suatu hari sebelum hari kiamat, negara yahudi yg bernama israel akan dimusnahkan oleh tentera Allah. ketika ini Allah sedang menguji ketakwaan umat Islam dgn pelbagai cabaran, penindasan yg tak henti2 dari musuh Allah. masanya akan sampai dimana agama Allah akan menang. itu janji Allah...

Anonymous said...

Anon 2:33 PM...

Eleh, tang hutang tu hang ingat. Tang IMF cakap ekonomi Malaysia okay, hang buat-buat lupa. Dah dasar hipokrit PAS. At least BN tau jugak matematik, PAS tau apa?