Thursday, November 8, 2012

KAMAL HISHAM SI LANUN DESAK POLIS TAHAN DIA !


kamal hisham, pembohong dan lanun besar yang cabut lari bila dah kantoi telah keluarkan kenyataan.

dia mendesak agar PDRM segera arah interpol dan JMF untuk tangkap dia.

jadi kepada PDRM, tunggu apa lagi ?
penyangak ni mintak dia ditahan.
KDN nak tunggu apa lagi ?

tahan dan suruh dia berentap dalam mahkamah la.
tak payah membebel dalam blog.
tak payah lari lintang pukang bila dah terok terkantoi.

dalam kenyataan terbaru lanun ni, dia kata dia tak bersalah.
kalau tak bersalah, SILA BALIK MALAYSIA !
jadi kamal, jangan cerita banyak.
balik malaysia, rentap dalam mahkamah.


4 comments:

Anonymous said...

Jangan pulak lepas ni ada rakyat cakap polis/interpol xde telor..

Jangan pulak lepas ni ada org politik jadikan isu ni sbg polis hanya berani dgn "ikan bilis" saja..

Smoga mereka cepat bukak mata.

Smother Affis said...

jgn cabar orang lain, cabar diri sendiri, dia boleh serah diri di SSM atau mana-mana balai polis

Anonymous said...

Selamat pagi semua . Mulakan pagi anda dengan segelas air kosong . Amalkan banyak minum air kosong sepanjang hari untuk kekalkan kesihatan yang baik .

Anonymous said...



biarkn dia lari...jgn nk cari2...dah abis duit mak bapak dia...tau lah dia balik..msa tu baru d cekup...tk kan nk balik naik kpl terbang free kot....lps tu nk dabik dada...nk jdi hero...org johor semua cri budak gampanggg ni...tungguuuu....