Saturday, November 3, 2012

ROSMAH MANSOR AKAN DIFITNAH SAMPAI KIAMAT ?

macam macam benda yang pakatan fitnah.
jaga dan naikkan kualiti pendidikan pun jadi hal.
pergi jaga anak yatim pun jadi hal.
jaga kebajikan wanita dan ibu tunggal pun kena balun.

korang dah tahu pendedahan aku mengenai rosmah difitnah di lokasi antantuya dibunuh.
akhirnya cerita tu tak betul.

ni cerita terbaru, mengenai IFF.
korang dengar sendirilah fakta ni.


33 comments:

Anonymous said...

.

Kena banyak minum air kosong setiap hari untuk kekalkan kesihatan .

.

Anonymous said...

.




Merokok merosakkan kesihatan dan akal fikiran anda.



.

Anonymous said...

Rosmah pun ada kelemahannya. Jadi isteri PM kena pandai terima pandangan ramai. Suka sangat nak berpesen pesen. Macamlah dia PM pulak. Sbelum ini semua first lady ada personaliti keibuan tapi dia lebih cari glamour. Aku sokong BN tapi ada hal2 tertentu yg tak betul kena cakap jugak.

Jadi wanita pertama dalam negara berimej islamik tapi tak mahu tutup aurat kenapa?

Anonymous said...

Anon 2.16

Ramai orang gila tak hisap rokok dan ramai juga orang buta jalan kaki tak kena eksiden. Nape erk?

usin said...

pondan pun tak serang perempuan. blogger bapok pakatan je yg bangang carik pasal dgn perempuan. hancur betul otak dorang ni!!!!

Anonymous said...

PADA PENDAPAT AKU
1)ROSMAH WAJIB PAKAI TUDUNG
2)PENJELASAN NIK AZIZ TENTANG ALLAH BERSILA LENDIT DAN NABI MUHAMMAD SERUPA BUDAK KAMPUNG LAIN ADALAH AMAT MENGELIRUKAN...
3)PENJELASAN MAT SYABU TTG PEGANGAN SYIAH BELIAU DAN JGN GUNAKAN KONSEP TAQIYYAH UTK MENIPU RAKYAT.
4)PAS JGN TAKUT CINA DAP DEMI KUASA UNDI SEHINGGA HJ HADI SANGGUP UBAH KPD KEBAJIKAN.
5)NUAR ISLAM LIBERAL ADALAH RACUN ISLAM
6)AMBIGA LGBT PATUT DINYAHKAN DR PERJUANGAN ISLAM

Anonymous said...

Anon 2:17 PM

Ya..mungkin kalo Rosmah berubah penampilan mungkin 'slow' sikit tohmahan pada dia..tapi itu xbrmakna semua tohmahan akan berenti, krn selagi dia masih isteri PM , bkn takat tohmahan, fitnah rekayasa spt kes AltanturkNUARniaya pasti ada...

Krn nak cari kelemahan DSN agak susah jadi, serangan thdp isteri n anak2 pon jadi ...mmg hati KHAULDU punyer pembangang Malaysia...

Agaknyer korng nak Rosmah spt Wan Jijah...jadi istri 'mithali' yg sgp mmbiarkn negara kucarkacir , agama di gadaikn demi KUASA dan wang hengget...laki terang2an meliwat, melanggan pelacur, korupsi dan yg penting jadi BARUA musuh Islam pon ttp menyokong asalkn diri dan keluarga mnjadi JUTAWAN....

Apa punyer turrrrr....

Anonymous said...

Apakah Rosmah mengubah ketrampilannya akan juga mengubahkan persepsi penganut Fuckatan terhadap Rosmah???? Kalau dah jadi sahabat Syaitan dan Israel, semua tu tetap takkan berlaku....

Contohnya, Rosmah di Mekah bertudung litup pun tetap mereka fitnah juga.... ada sebarang perubahan persepsi dari penganut fuckatan???? Tiada kan....

Anonymous said...

Bukan nak memuji Rosmah dia lebih bagus dan mulia dari muslimah pas yang bertudung memekik melolong makihamun ...UMNO MAMPOS...Kita harap muslihat muhasabah diri tonjolkan seorang muslimah yng bersih.

Anonymous said...

Dh puji tu.......
Tlg beritau dia tutup rambut
Jgn byk citer..

Anonymous said...

Bersorak pemimpin PKR untuk beri laluan kerusi 'maut' Parlimen Pekan untuk Presiden PAS bertanding menentang Presiden UMNO & Perdana Menteri.

Sebenarnya memang hasrat PKR untuk terus menguasai Pakatan Pembangkang yang selama ini dikuasai oleh PAS sebelum PKR ditubuhkan untuk melindungi kepentingan politik Anwar Ibrahim dan keluargannya.

Apakah PAS masih tidak sedar bahawa kerusi-kerusi 'maut' dalam PRU 13 sedang menanti mereka dan sememangnya ini telah dilakukan oleh Anwar Ibrahim dalam PRU12 2008.

Buktinya - PAS menduduki tangga KETIGA dalam kedudukan kerusi Parlimen dibelakang DAP & PKR.

Mana mungkin PKR mahu memberi peluang kepada PAS untuk menguasai tampuk kuasa Pakatan Pembangkang sebagaimana Nik Aziz yang enggan undur dari jawatan MB Kelantan walaupon sudah uzur dan nyanyuk.

Sampai bila PAS nak sedar diri?

Anonymous said...

Strategi Fuckatan untuk menarik undi... biar fitnah sekali pun mereka sanggup buat.....

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6YOdfXGQEIU#!

Anonymous said...



Macai2 umno mana berani tegur Dan berdepan dengan rosmah....... Dah banyak minum air kencing hancin rosmah tu....... Kalau lawan jugak alamat tiada fulus big mama tu la... Money power.... Duit felda dah lama jadi korban jib rosmah sejak tpm lg.... Hehhehee..


Perjalanan Demi fulus ...... Umno hanya alatan untuk perbodohkan melayu saja............. Yg penting tu FULUS!


Anonymous said...

Mu ada bukti dan fakta ker????
Jgn sebar fitnah dan jadi kaki fitnah...
ALLAH SWT murka ..
KALU BERANI POSTKAN BUKTI DAN FAKTA KT SINI SEKARANG NI....
JGN JD MANUSIA CELAKA.....

Anonymous said...

Aku cabar korang , bawakan aku satu potong ayat Kuran yang mengatakan aurat perempuan meliputi rambut nya .

Anonymous said...

Kenapa timbulkan isu tudung isteri PM? Nak tudung atau tidak di depan khalayak ramai itu hak dia dan suaminya. Yang kita buat dosa fitnah ni apa yg kita dapat?

Anonymous said...





Model
Islam wasitiyyah.............

Rosmah, Najib & brothers
Sharizat NFC & family
Maznah rais yatim
Jarjis jamaluddin the anchor beer
Nazri Aziz & sons
Noh Omar & co.
Noor Yaacob & the.mamak gangs
Ali rustam & megakenduri
Taib mahmud & sons
Musa aman & brothers

Waaaaasiiiiiiiiit aaat. Umnoooooooooooooooo

Anonymous said...

Korang jugak yang dok sibuk suruh Rosmah pakai tudung ... jadi aku cabar korang sekali lagi , bawakan aku satu potong aje ayat Kuran yang mengatakan aurat perempuan meliputi rambut nya . Kalau tak boleh jawab cabaran ku ini boleh laa korang pindah dan duduk dalam gua di hutan . Amacam .

Anonymous said...




Jon ke masjid..... Solat berjelmaah, majlis pengajian, a majlis zikir, ...etc

Anonymous said...

Jon ke masjid..... Solat berjelmaah, majlis pengajian, a majlis zikir, ...etc

--------------------------------------

Dengan mat syabun keminih ke??? Tak pe la, dia tu makan BABI...

Anonymous said...

Kes pembunuhan dan pengeboman Altantuya ni hampir sama kes dgn Dato Mazlan ADUN Batu Talam yg dikerat2 oleh Juraimi tetapi mendapat arahan daripada Mona Fendy dan suaminya. Kes Altantuya yg datang ke Malysia menuntut komisyen (penterjemah) transaksi penjualan kapal selam drp Razak Baginda yg juga kawan baik Najib. Perimekar syarikat Razak dpt kontrak untuk pembelian kapal selam Scorpene. Tapi dpt komisyen -+Euro 114 juta, kira RM540 juta. Ini apa? Kalau urusan dibuat menteri, kira komisyen. Kalau penjawat awam atau rakyat dikira, rasuah. Tentunya mendiang Altantuya tahu rahsia disebalik urusan jualbeli Scorpene yg melibatkan songlap duit cukai rakyat. Siapa arahkan 2 orang polis yg membunuh Altantuya? Siapa ambil komisyen RM540 juta? Siapa arahkan bunuh Altantuya guna bom jenis C4? Siapa menteri pertahanan masa Altantuya dibunuh...
? Anda boleh jawab sendiri dgn pertaruhan 'Money Drop RM40 juta'! Jika jawapan betul semua boleh claim dgn Musa Aman KM Sabah!!! Balik kpd kes pembunuhan Dato Mazlan, pembunuh dan pengarah projek iaitu Mona Fendey dan suami dihukum gantung sampai mati. Tetapi dalam kes pembunuhan Altantuya, hanya pembunuh saja dihukum mati, itu pun tak berlaku lagi. Manakala pengarah projek pembunuhan Altantuya masih bebas dan berkuasa lagi. Adakah standard hukuman d Malaysia hanya layak menghukum rakyat biasa saja, manakala kes pembunuhan bertaraf VVIP atau kroni umno/BN boleh terlepas begitu saja? Rakyat akan jadi hakim pada PRU13 dgn menumbangkan umno/BN terus ke liang lahat!!! Asal Bukan UMNO/BN!!!
Lihat seterusnya..

Anonymous said...

AnoNGOK 9:12 PM... tak habis la ko punye FITNAH.... Sepina untuk PM tak mau masuk sekali ke dalam fitnah ko tu ke????

Anonymous said...

BN pasti menang.......pembangkang kena sedar rakyat sudah sedar dan benci dgn janji palsu di selangor, kedah ,penang dan kelantan..Selangor byk tempat maksiat sbb pas takut nk halang bisnes cina dap demi undi....

Anonymous said...

Rosma tak tutup aurat itu urusan dia ngan Allah. Kita cuma nasihat je.

Anonymous said...

anon 8.41 kau mmg betui, tak tutup aurat itu dosa dia ngan Allah, kita yg dok kata dan fitnah tu dosa ngan manusia, selagi tak minta ampun ngan manusia selagi tu lah dosa kita x di ampunkan.

Anonymous said...

Penyiasat persendirian P Balasubramaniam mengancam untuk mendedahkan lebih banyak butiran mengenai percubaan untuk merasuahnya berhubung akuan sumpahnya (SD) pada 2008 yang mengaitkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dengan kes pembunuhan warganegara Mongolia Altantuya Shaariibuu.

Dalam sepucuk surat kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), yang Malaysiakini telah melihat, Balasubramaniam yang bersembunyi di India berkata maklumat yang beliau memiliki sudah berada di tangan wartawan asing dan akan didedahkan jika suruhanjaya itu terus tidak berbuat apa-apa.

Balasubramaniam menulis bahawa peguamnya menyimpan semunya bagi pihaknya, dan wartawan asing juga ada semuanya.

Menurutnya, mereka hanya menunggu arahannya dan kemudiannya akan melepaskan segala-galanya.

Pada masa itu, tulis Balasubramaniam, semuanya akan menjadi sudah terlambat.

Oleh itu, Bala meminta suruhanjaya itu memaklum kepadanya atau peguamnya dalam dalam masa tujuh hari, dan jika tidak, beliau "tidak bertanggungjawab ke atas apa yang berlaku".

Anonymous said...

Inilah yg aku tulis dan ...inilah yg aku cuba sampaikan sebelum ini...cuma aku tidak boleh berterus terang kerana akan ada nyawa melayang..
Aku sayangkan Malaysia.. aku sygkan tanah tumpah darahku..
Hentikan penindasan dan kekejaman..dan selagi rejim UMNO berkuasa..
Keadilan sukar ditegakkan.. pada 'sahabat' di Bukit Aman yg mengetahui apa sebenarnya yg berlaku pada Altantuya..bersihkan diri bila tiba masanya.. jadilah saksi rakyat utk menegakkan keadian.jika rakyat tekad utk memilih PR..tidak ada yg perlu ditakutkan lagi.. semua akan selamat kecuali penjenayah sebenar.. yg berada didepan mata..!!!

Anonymous said...

ANON 4.58 PM..kau cabar org tunjukkan mana dlm AL QURAN menyatakan rambut wanita tu aurat..aku percaya kau ni bukan beragama islam atau saja nak menyakat ajer.

Tamil selvam said...

DS Rosmah is our first lady! she got all the rights to come up with her own opinion about any issue! that doesn't make her be PM!

Mohd Imran said...

well she is the first lady for now so oppositions finding fault on her! useless pr!

Mohd Imran said...

DS Rosmah never wear tudung also wanna make it as issue is it? please la !! find something else ..

aaron lai kah jun said...

why all have to attack her! she's doing her best if you asked me!! what PR being doing?? nothing !!

Nurul Shamira said...

im just fed up pr! come up with useless stuff about DS Rosmah!!look at wan azizah first! she like a robot who controlled by anwar!!