Thursday, November 29, 2012

TUN MAHATHIR TAK HABIS-HABIS NAK SATUKAN UMAT ISLAM ! HAMAS,FATAH DAN MILF LEPAK DENGAN TUN M !



Dr. Mahathir Mohamad berbual dengan Ketua Perhubungan Antarabangsa Hamas, Osama Hamdan (dua dari kanan) sambil diperhatikan Pengerusi MILF, Murad Ebrahim (kiri) dan Timbalan Komisioner Perhubungan Antarabangsa Al-Fatah,Dr. Abdullah M.I. Abdullah (dua dari kiri) pada majlis makan tengah hari dengan peserta Forum Antarabangsa UMNO 2012 di PWTC, Kuala Lumpur, semalam. – UTUSAn/SAIFUL BAHARI ASHAR
Pelik tetapi benar, dua wakil dari dua parti politik Palestin yang sememangnya sering bercakaran antara satu sama lain dapat bersama-sama duduk semeja. Namun, yang menambahkan kepelikkan lagi adalah mereka bukan duduk semeja di Palestin tetapi di Malaysia pada Perhimpunan Agung UMNO 2012 yang sedang berlangsung kini.

Yang hadir mewakili parti Fatah ialah Dr Abdullah Abdullah dan wakil dari Hamas ialah Osama Hamdan yang dijemput khas dari Palestin. Kedua-dua pemimpin ini nampaknya amat mengagumi kepimpinan Persekutuan Malaysia dan mereka amat berbesar hati untuk hadir ke Perhimpunan Agung UMNO pada tahun ini.

Dr. Abdullah Abdullah dalam ucapannya di Majlis Forum Antarabangsa sempena Perhimpunan Agung UMNO 2012 menyatakan bahawa rakyat Palestin begitu berterima kasih diatas sokongan dan dorongan yang diberikan oleh para pemimpin kerajaan Malaysia dalam perjuangan mereka menentang keganasan dan kekejaman Zionist. Osama Hamdan dan Dr. Abdullah Abdullah juga telah menyertai satu temubual khas bersama Berita TV2 pada tengah hari tadi.

Apa yang kita boleh ambil dari penyertaan pejuang-pejuang Palestin di Perhimpunan Agung UMNO adalah sokongan berterusan kerajaan Barisan Nasional dan UMNO untuk perjuangan umat Islam di luar Malaysia. Sehingga kini kerajaan Malaysia dan UMNO telah melaksanakan pelbagai usaha untuk membantu rakyat Palestin di Semenanjung Gaza. Mantan Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr Mahathir Muhamamad merupakan salah seorang tokoh yang menjadi pemangkin kepada usaha sama agar Fatah dan Hamas bersatu padu untuk menentang penjajahan Israel yang disokong oleh Amerika Syarikat.

Turut hadir pada Perhimpunan Agung UMNO 2012 kali ini ialah wakil dari umat Islam Moro Filipina yang diwakili oleh Tuan Murad Ebrahim. Penglibatan Malaysia dalam perjuangan mencapai keamanan oleh umat Islam Moro sememangnya telah menjadi salah satu agenda utama kerajaan Malaysia semenjak dari zaman Tun Abdul Razak lagi. Kini di zaman anaknda beliau, Datuk Seri Najib Bin Tun Abdul Razak pula umat Islam Moro telah mencapai keamanan dengan menandatangani perjanjian persefahaman antara umat Islam dan Kerajaan Filipina. Peranan Malaysia diiktiraf apabila Datuk Seri Najib dan Tengku Dato’ Ab Ghafar Tengku Mohamed dijemput hadir semasa majlis perjanjian tersebut diadakan.

Boleh dikatakan UMNO dan Barisan Nasional sedang menghantar mesej yang amat besar kepada dunia bahawa parti keramat ini tidak akan berhenti dari menyokong perjuangan umat Islam di seluruh dunia. Walaupun sesetengah pihak di dalam Malaysia yang sibuk menggelarkan UMNO sebagai parti yang tidak mengutamakan Islam, umat Islam di luar negara dan di seluruh dunia pula mengharapkan UMNO untuk menyokong perjuangan mereka.

This post was submitted by Che_Yan.
MYKMU

141 comments:

Nurmujahidah Ismail said...

kembang kempis hidungku,, ku benar-benar bangga dengan mu,, tun mahathir kupuja selalu,, moga kebahagian dunia akhirat milikmu,, :)

Anonymous said...

MACAMANA KATA TUN PEJUANG ISLAM. .??
MANA JUBAH
MANA SARBAN
MANA JANGGUT
MANA TASBIH..........
HANYA NIK AZIZ DAN HADI AWANG JE PEJUANG ISLAM...............ISLAM ALA PAS......HA HA HA.

LiwatOmega said...

PEMIMIPIN YANG KITA BANGGAKAN.
SEMOGA SIHAT SELALU TUN. AMIN................
A TRUE MALAYSIAN AND MUSLIM LEEADER.

freethinker said...

Dr Mahadey perlu satukan dulu orang UMNO . Saya tengok ada kalangan orang UMNO yang berpuak-puak . Apabila pemimpin mereka tak di pilih sebagai calon , maka mula laa mereka nak boikot pilihanraya . Ini salah satu sebab mengapa BN banyak mengalami kekalahan dalam pilihanraya umum 2008 .

Anonymous said...

AMINN..x3
Puak PAS buleh kena tipu dgn serban jubah janggut.. wpun Yahudi mabuk.. atau pelanggan tetap pelacor China..

Anonymous said...

Tun satukan pemimpin2 besar dunia.. satu kehebatan.. ANWAR GILA sure bengang dan cemburu habis, modal die dgn Sheikh Yusof Al-Qardhawi pun dh habis pakai..

yg dlm UMNO ni xde lah pecah mcm dlm PAS, ade SYIAH, ade WAHABI, Khawarij, ade SETAN pakai jubah, ade pengebas bini org wktu mlm..tp siang2 pakai serban... ye tak?

komandomelayu said...

WAHAI NIK AJIS DAN PAS,

APAKAH SELEPAS INI HAMAS AKAN IKUT SAMA MURTAD MCM UMNO ?

Anonymous said...

Apa kita orang Melayu masih lagi meragui kata2 keramat Laksmana Melaka ,HANG TUAH yang terpahat didinding musium"Takkan MELAYU hilang didunia",yakinlah akan rahmat Allah.Hidup melayu handcurk,an pengkhianat dan penderhaka agama dan bangsa.

Anonymous said...

HAVISLAA. SIAPA SOKONG UMNO MURTAD.....SIAPA KATA. ?
Ha Adam tak tahu je

Arty said...

Jazzakalah khair! Alhamdulillah ya Rabb. Semoga usaha murni ini menjadi detik kerjasama antara Hamas dan Fatah. Ya Allah... Panjangkan usia Tun Dr Mahathir agar lebih banyak kebaikan dapat beliau lakukan. Sesungguhnya pertemuan dua pihak yang saling berelagah dan bersaing ini sapat direalisasikan kerana penghormatan mereka kepada Tun.

matt said...

Sepatutnya pas la yg duduk semeja dgn umno bantu membantu utk memajukan umat Islam di Malaysia.. Ini tak, didoakan supaya umno hancor , org Palestin pulak pandai menghargai umno, pas akan menyesal..

Anonymous said...

kate orang perak pas nie ibarat cerodik buah pelio..cerodik tak boleh diikut, bodoh tak boleh diajo. sebijik macam perangai nik aziz.

ingatkan dah 22 tahun nik aziz semakin matang, rupanya tua dek panas, bodoh alang kepalang.. tengok gaya berpolitik bijak bebenor, rupanya indah rupa dari kabor..

p/s: kepada pemimpin pas, jangan malu akui kelemahan anda. hakikatnya politik sara hidup sudah ketinggalan zaman..

SELAMAT TINGGAL PAS, SELAMAT BERSEMADI SELEPAS PRU13.

Anonymous said...

Serban, jubah dan janggut org2 PAS dipakai bukan kerana sunnah, tapi sebab mereka meniru pakain jin dalam kisah 1001 malam.....
Apa2 ajelah nik ajis dan hadi awe....

Anonymous said...



Mahasiswa anti Pasukan kriket Israel...... digantung pengajian oleh madey masa jd PM dulu......

Autar..... Autar..... Autar keling.......


Anonymous said...




Firma APCO yahudi penasihat Najib...........

Anonymous said...





.

.kfc lazatnya masakan yahudi........

Anonymous said...



.... amalan yahudi dah sebati dgn ideologi sekular umno.......

Langsi said...

Gambo dia dok tersenyum bangga bersalaman dan duduk dengan George Soros taknak tunjuk ke bang?

Habis 1 Msia ditipunya...

Kata si MahaFIRAUN...rosak UMNgOk Be-eNd dah sampai ke usus tapi kerosakan tu bermula dari tangan si MahaTAIK... sebab tu aku keluar dari UMNgOk Be-eNd ni!

Anonymous said...

Ada anjing yg menyalak tak tentu pasal kat sini!!!

Langsi said...

Rugi beso aku dapat PM yang berani menyalak sorang2; memekik mintak nyawa; setakat berani berdebat sorang2...

Kalo betul PR bukan ancaman, apa perlu menghentam, mengata, menghina, mencaci PR yang tidak diberi peluang forum yang sama..... DEBAT?

Kalo betul UMNgOk Be-eNd kuat, apa perlu menjaja cerite jasa lama, merayu belas mohon nyawa...

SIAN aku tengok... dah tak lama dah!

KAMUNTING CENTRAL said...

Salam bro, Hebat artikel bro... Ekeke... dapat lah kiranya blog hamba yang xseberapa nie dilinkkan ke tuan. http://kamuntingcentral.blogspot.com/ TQ bro...

Anonymous said...

Langsi

Kalo takat berjumpa bertukar2 pendapat xkan salah kot..xkan nak suruh mana2 pemimpin yg xsehaluan ideologi politik bila berjumpa atau terjumpa main tembak2 macam 'cowboy'...

Kalo gitu LGE, Ostat Nasha ,Nazri Aziz atau sapa2 kalo g takat berjumpa/kunjungan hormat pemimpin parti lawan bermakna mrk dah wat kesalahan ke? atau perjuangan dah condong pada parti sblh?????

Lagipon Tun brjumpa bukan g mmbawa TIN MELO menadah dana utk menentang UMNO, maknanya Tun nak gulingkn diri dia jugakla...:)

Tapi kalo jumpa dgn mmbawa ayat "I support all efforts to protect the security of the state of Israel"...yg tuh mmg menonggeng mnyembah mnjadi HAMBA pd wang hengget Soros...

Soros = Israel = ANUwar...

Agaknya ANUwar jumpa Soros cume nak mintak Soros belikan dia JAM OMEGA yg hilang tu kot!!!!

Anonymous said...

Langsi..

Kalo takat debat nak menunjukkan kehebatan PANDAI BERCAKAP atau dgn kata len BIJAK AUTA itu mmg kelebihan yg ada pada ANUwar, bak kata org itu anugerah Tuhan..

Tapi kalo hasil kerja mmg ANUwar cume berjaya dlm hal mengayakan diri dan kroni..tapi kalo utk agama dan negara ,HAMPEH...

Kejayaan yg ANUwar raih semasa mnjadi Menteri Kewangan dulu ialah dgn mngikut dasar IMF..ramai yg gulung tikar akibat ANuwar menaikkn kadar pinjaman....xkan ku lupa..cilakak punye PORK Sheikh...

Anonymous said...

pirahh...debat..debat..debat...

Debat dgn orang suka main bontot buang masa...

Anonymous said...

langsi anjing
dah makan taik tak ko subuh ni

Anonymous said...

Apa ke jenis Langsi ni
manusia ke anjing
subuh jumaat ni
patutnya bersiap untuk mohon keshukuran kepada yang maha esa
kerana dihidupkan lagi hari ini
mulakan hari dengan segalanya yang baik-baik
berbaik sangka kepada saudara sesama islam

Semuga kamu
diberi hidayah
dan kembali kejalan yang benar
amin

Anonymous said...

Sahabat(aku panggil sahabat pasal ada kwn aku pun pas jugak), akuilah apa yang berlaku adalah kehendak Allah, tun mmg x sempurna dan maksum, tapi itulah kehebatan tun dlm memperjuangkan hak palestin, dan kini m'sia juga menjadi penggerak utama pendamaian wilayah autonomi Moro. Aku bersyukur Allah kurniakan pemimpin begini, Anuar? Dia juga pernah berjasa, masa jadi menteri pelajaran dulu dan menteri kewangan, tapi sayang, kelebihan yg Allah kurniakan tidak dimanfaatkan ke jln benar, Anuar gagal mengawal nafsunya. Jika Allah berkehendak, dah lama tun lantik anuar jd PM. Syukur tun dpt menghidu amalan songsang anuar, namun anuar masih leka dgn nafsunya, pengikut dia pulak sokong membawa rebah...semoga Allah memberikan kerahmatannya pd tun dan memberi hidayat pd Anuar, dua-dua aku adalah sedara islam kite, jgn sampai sejarah malaysia dijajah 1400 thn dulu berulang lagi, puak zionis melalui pkr, dap sedang mengatur langkah merampas bumi melayu bertuah ini. Sedarlah sahabatku.

rakab said...

Bukan senang nak dapatkan penghormatan dari masyarakat antarabangsa ni .

Tun Mahathir terbukti layak !

Bukan macam Anwar yang cakap tak serupa bikin. Di parlimen sokong Palestine tapi di luar negara menyokong pulak tindakan Israel membunuh rakyat Palestine demi menjamin keselamatan negara yahudi itu !!

Anonymous said...

135 TO 149 NI ANJING GILA KE ?

Anonymous said...

Haha..anjing dh naik gile..ko xnk sebut nuar support israel ke? Duit yg soros bg kt nuar ko dpt x?

rakab said...

langsi puaka,

Yang sibuk nak bergadai nyawa demi pertahankan keselamatan Israel tu, Mahathir ke Anwar ??

Tidak ada faedahnya berdebat dengan peliwat umum PKR tu sebab dia adalah sesumpah politik !!

Anonymous said...



Hebatlah madey dlm perjuang umat Islam?

Pembunuhan umat Islam memali pada tahun 80han masih menjadi misteri....... sama seperti kes pembunuhan altantuya......

Madey tetap madey....... Penyamun Mahafiraun yg menyamar baik tp harta negara berlegar dikalngan ahli keluarga n kroninya...

Insaflah ... Serah kembali hak rakyat yg kamu semua kebas itu.......

Anonymous said...


Kadang2 rasa sedih juga.. UMNO berjaya aman dan satukan Mindanao.. Selepas ini usaha berterusan akan terus dilaksanakan untuk satukan Palestin seterusnya menjadi negara berdaulat merdeka..

Tetapi dlm negara umat Islam dipecahkan oleh PAS.. Aku doakan usaha terus dilaksanakan untuk menyatukan umat Islam di Malaysia..

Syabas Ayahnda Tun.. pemikiran dan ketokohan antarabangsa mu tetap ditagih dalam memartabatkan Islam di mata dunia..

.oej.

Anonymous said...

Langsi psygangjubr..

Ekelehhhhhhhhhhh....

Kita orang lagi punya rugi besar klu menyokong tok guru yng sentiasa menyimpan dendam kesumat dan selalu menggagalkan usaha untuk menyatukan orang2 islam di Malaysia dari berpecah belah kerana taksub berpolitik!

Apa punya zuhud daaaaa kata Allah mencarut!
porahhhh..!
Apa punya zuhud daaaaa mengajak penyokongnya menyokong seorang peliwat yng menyebut "I support all efforts to protec the security of the State of Israel"!

Kpd anon1:39 yng rendah akhlak pemikiran tlong rajin buat kajian,buka web Apco dan bacai siapa ceo dan berapa ramai board director dan berapa orang yahudi di dalamnya.Jangan lah malas gunakan otak k.
Tolonglah, kalau bro penyokong PAS jadilah penyokong yng bijak dan berkuality baru orang respect.

Bro jngn jadi badut mcm pendemo anti Lynas dan Unit Amal PAS.!

Anonymous said...

kalo ko bagus sangat pi la buat siasatan sendiri kes memali dengan altantuya. bayak sangat baca paper haramjadah daily yang kuat kencing..jadik la ko peminum kencing tegar....ko pegi siasat kroni mahathir yang ko kata dapat duit kerajaan bagi bukti ...kalau takde fuck off...hahha

Anonymous said...

Jasa2 Tun Dr Mahathir kalau nak dibandingkan dgn Anwar Zionist, memang tidak ada bandingan. Seorang adalah pejuang keselamatan Israel, agen Yahudi Zionist neocons, peerosak terkutok lagi lahanat. Dibawah adalah jasa2 Negarawan Negara.

1. Dia lah yang menggerakkan negara Islam yang lain untuk membantu Bosnia Herzegovina ketika umat Islam disana disembelih oleh pengganas Serbia.

2. Dia juga lah yang menghantar ratusan komando Malaysia yang dibawa masuk secara sulit ke Bosnia untuk membantu saudara seIslam kita ketika era pencerobohan dan pembunuhan beramai-ramai umat Islam di Bosnia ketika itu. “Kalau negara Arab ini tidak datang membantu, kita hantar sahaja askar kita,” - Tun Mahathir.

3) Dia juga lah berpakat dengan kerajaan Sultan Brunei menyediakan jumlah dana yang berjuta dollar untuk membeli senjata dan peluru anti kereta kebal untuk tentera Islam di Bosnia.

4) Dia lah yang pernah menangis ketika melawat Bunker yang menjadi pejabat Yasser Arafat di Palestin.

5) Dia juga lah pemimpin Islam yg Yasser Arafat hubungi meminta bantuan dan pertolongan ketika diserang oleh rejim zionis.

6) Dia juga lah yang mempertaruhkan nyawa isterinya,Tun Dr Siti Hasmah menaiki pesawat ke Baghdad membawa bantuan kemanusiaan kepada umat Islam demi untuk melepaskan sekatan Amerika Syarikat.

7) Dia lah yang digelar MahaFiraun dan dia jugalah yang lantang mengutuk kekejaman Yakjuj Makjuj / Zionis ke atas umat Islam serta mempertahankan Islam dimata dunia.

8) Dia lah yang berusaha keras, tak hanya duduk berdoa tanpa berbuat apa2.

9) Dia lah yang ketika saudara Islam yang berlainan parti mendoakan kecelakaan untuknya. Tapi dia diizin oleh Allah SWT masuk ke dalam KAABAH.

10) Dia jugalah pernah ditembak dan mengorbankan jawatan tertinggi yang beliau ada bagi menyelamatkan umat Islam di Bosnia.

Malah beliau kini dianggap sebagai seorang pemimpin dunia yang berjaya meskipun memimpin sebuah negara yang kecil. Beliau bukan hanya berjaya Memerdekakan negaranya dari semua segi, tetapi berusaha memerdekakan negara-negara lain dari belenggu falsafah pembangunan yang dijana dari barat yang jelas muflis idealistiknya..

Bila berbicara soal beliau MMI sudah pasti sebak dan berlinang air mata kerana jasa yang dicurahkannya sudah pasti tidak dapat dibalas.

Siapa dia? Ya.. dialah..

TUN DR MAHATHIR BIN MOHAMAD, Bekas PERDANA MENTERI MALAYSIA dan manusia yang dihormati UMAT ISLAM dan PEMIMPIN ISLAM seluruh dunia.

Terima Kasih Tun , keranamu kini kami generasi pewaris menikmati hasilnya..

MMI.

maskman72 said...

pergh......lepas ni klau pakatan klah...cnfm lh dia kta rmai plak pengundi hantu dari pelestin n bangsamoro.....keh3......
semoga ALLAH memberikan kesihatan yang baik kpd Tun Mahathir supaya dapat terus menabur jasa dan budi demi kelangsungan umat islam bukan sahaja di malaysia...tetapi juga seluruh dunia.....amin.....

Anonymous said...

8:13

Bila ko tanya hebatkah Mahathir dlm perjuangan islam?

DENGAN YAKIN DAN WARAS DAN IKHLAS AKU KATA YAAAAA!!!

Bila ko tuduh adakah Mahathir pembunuh Ibrahim Libya.

DENGAN KEBIJAKSANAAN TANPA ADA RASA PREJUDIS AKU KATA T.M TIDAK MEMBUNUH IBRAHIM LIBYA DAN PENGIKUTNYA!
(boleh rujuk kronologi kematian perusuh Memali)

Adakah perusuh memali membunuh polis?

JAWAPANYA JELAS...YA!


Adakah PAS yng membuat kutipan Tabong Memali?


JAWAPANYA JELAS..YA!

Adakah tujuan kutipan Tabong Memali untk anak2
yatim dan balu yng kematian suami semasa peristiwa rusuhan Memali?

JAWAPANYA JELAS YA!


Adakah duit tabung itu sampai kepada penerimanya?

JAWAPAN JELAS.TIDAK!

Siapa yng meyonglapnya?

KO JAWABLAH SENDIRI......!!!!!!!

Anonymous said...

anon 8.51 peluru aku kat laptop lain,aku ada banyak peluru nak tembak cacai pr ni,nanti aku tolong

Langsi said...

Anon 8:51am.....

Ape punye turrrr.... BaNgang&BeNgap! Sendiri soal sendiri jawab... memang lah JELAS dan NYATA. Yg JELAS & NYATA segala keBiNgaian dan keBoNgokan nko!

Kalo nak jawab sendiri, lenkali takyah post soalan. Nko dok termenung dlm jamban...layan soalan nko dan jawab sendiri!

Puak2 UMNgOk Be-eNd sume memang spesis macam ni...dulu, kini dan selamanya!

ABU-Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!

Anonymous said...

Tun Pembela Islam tak kira dimana

Nuar pembela yahudi dan pengkhianat bangsanya sendiri - mana ada dalam dunia orang keluarnegara memburuk-burukkan negara sendiri tapi anuar buat

PR lingkup kau PRU13 .....

Anonymous said...

Bapak sokong Yahudi

Anak sokong kebebasn beragama

Inilah pemimpin Langsai yg songsang

Anonymous said...

Apa sumbangan Anuar pada negara ni. Yang pasti sikap dan perlakuannya hanya menjadi batu api kepada perpecahan orang Islam di negara ini. Semua dilakukan kerana dendam dan dengki terhadap UMNO yang tidak dapat menerima perbuatan songsangnya semasa bersama UMNO.

Orang macam ni pon boleh ada penyokong ka. Yang ikut tu mesti suka gaya hidup songsang tak yeeee

Anonymous said...

Pada pandangan aku PAS akan kalah teruk pada PRU13

Pengundi Selayang

Anonymous said...

Bila Karpal cakap je semua org PAS kecut ...

ada sesiapa bole bagi jawapan tak?


Jiwa Kacau

Anonymous said...

Bila LGE jeling sket je

semua ahli PAS kencing dalam seluar...pasal ye ?


Anonymous said...

Hasan Ali dipecat PAS kerana menentang MURTAD


Hasan Ali Vs PAS

Siapa yang betul????

kalau kata PAS jugak taktaula nak kata apa. tu mesti Taksub tahap melampau la tuuuu heheee

renung-renungkanlah ...

Anonymous said...

Pagi Jumaat yang mulia ni dan selamanya saya sentiasa mendoakan yang terbaik khasnya bagi Umat Islam di Palestine..Allah berkati Tun M dan juga negara kita Malaysia.

Anonymous said...

Apa nak jadi dengan parti PAS ini ...

Anonymous said...

PAS parti suruhan DAP

Anonymous said...

Anjing kalau tak makan taik tetap jugak di hidunya itulah nasib PR dan PAS sebab duit Yahudi dan Komunis mereka menjadi pengkhianat agama dan bangsa

langsi said...

Anon 8:35am...

No.1 - Kat Memali...Mamat ni jugak yang sembelih rakyat Msia, takyah gi jauh!

No.2 - Kalo nko tahu...bukanlah secara sulit. Kalo secara sulit, org tak tahu...tak kabo pun. Malah kalo dia tipu pun kita tak tahu. Mcm kes dia buat konsipirasi... masih ramai yg tak tahu yang mana betul!

No.3 - Licik betul Mamat ni... cekap buat pakatan dgn negara2 luar. Dgn zionis takde ke? Takde sebab secara sulit kot!

No.4 - Kat Msia ni... ramai lagi yg menangis dan meraung angkara dia. kecuali kroni2 dia la...Ananda Krishna,Vcent Tan, Syed Mokhtar, Taib Mahmud...sume taiko2 la.

No. 5 - Dah dia PM Msia...takkan nak telepon nko plak! Cer tanya PM lain...ade diorang hubungi? Secara sulit kot!

No. 6 - Hippotesis hang terlampau positif...the side of story, nak cari peluang bini baru kot. Kalo tak balik...boleh cari ganti!

No. 7 - Mamat ni jugalah yg menggunakan khidmat nasihat APCO sepupu Yakjuj Makjuj Zionis

No. 8 - memang la berusaha keras. kalo tak dah lama jatuh terutama bila dah mula nampak pengaruhi dah susut...maka berusaha le mencantas pengganti yg berpotensi. Cer tengok semula...ade 4 TPM yang dilaga-lagakannya sampai tak berpeluang menggantikannya - MahaZALIM!

No. 9 - Dia sorangje dapat masuk Kaabah? Kalo dia kat tempat nko... agak2 dai dapat tak masuk?

No. 10 - Kene tembak dgn ape... gas pemedih mata; water cannon; cota; gari; belasah; penjara? Korbankan jawatan tertinggi... setelah pegang selama 22 tahun? Dgn 4 TPM dilaga-lagakan?

Tapi... aku tetap sokong dgn usaha2 beliau. KLIA, Jbtn Pulau Pinang, LRT dsbnya yg baik-baik cuma... disebalik projek2 tu, masih ade unsur2 kroni yg berlegar-legar.

Dah lama dah... dok diam2 la. Jgn asik dok nyakat PakLah je... cucuk PakLah jadi kambinghitam atas kegagalan sendiri. PakLah tu... dia sendiri yg jolok jadi PM pastu dia jugak yg dok BALUN PakLah! Kalo aku PakLah dah lama aku lompat parti mcm FrogHim Ali PERKASAM!

Anonymous said...

Tun memang terbaik jika dibandingkan dengan pemimpin2 PAS.

Tun boleh tegur Yahudi yg zalim tp kalau PAS, karpal cakap sikit je pon dah hilang teloq....


piiiidaahhh ...

Anonymous said...

Ketokohan Tun Dr Mahathir tidak siapa boleh menafikan hatta pembangkang sekali pun. Penghormatan demi penghormatan Allah SWT anugerahkan kepada TDM. Segala fitnah yang dilemparkan keatas TDM hari ini sudah dikembalikan kepada sipemfitnah. TDM terus mandapat sanjungan bukan sahaja dalam Malaysia malah dari seluruh dunia. Ada lapuran yang mengatakan TDM dengan izin Allah SWT memasuki ruang dalam Ka'abah tetapi TDM tidak pernah mendabik dada apalagi riak . Bayangkan jika Nik Aziz dapat masuk dalam Ka'abah.
Hari ini TDM masih lagi mampu menyumbang fikiran kearah kebaikan dan beliau sentiasa konsistan dalam perjuangannya.

Ucapan dasar Presiden UMNO pada persidangan tahun ini juga padat dan syarat dengan mesej jelas. Malaysia akan menjadi negara pertama yang menubuhkan Kedutaan di Palastin jika Palastin mendapat kemerdekaan kelak. Malaysia juga berjanji untuk terus membantu Palasti. Tentulah ucapan DSN itu boleh membuatkan Anwar Ibrahim separuh gila. Apa tidakanya Anwar Ibrahim adalah oarng yang bersungguh2 mahu menjamin keselamatan Israel laknatullah tetapi DS Najib pula sebaliknya. Jadi apa lagi yang tinggal pada Anwar Ibrahim? Dunia telah mengiktiraf DS Najib sebagai seorang Yang ada kredibiliti sebaliknya negara2 Barat mula sangsi dengan Anwar Ibrahim sehingga ketahap melalui media barat Anwar Ibrahim dilabel sebagai PEMBOHONG dan SESUMPAH. PAS pula hanya menjadi kuda tunggangan DAP.Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Siapa songlap Duit MAMALI ?

Anonymous said...

Anon 8:13 AM

Peristiwa Memali trjadi krn pengaroh AMANAT HADI yg trnyata memecah belah umat Islam di Malaysia...

Ibrahim Libya yg bg2 trkesima dgn ngr Islam yg di salakkn oleh Hadi dan kenyataan mngatakn kjaan pimpinan UMNO/BN adalah kafir krn bkrjasama dgn MIC dan MCA...tapi yg pelik sgt skrg...

HADI DAN PAS MNJILAT LUDAH MRK KEMBALI...
skrg Hadi kata ngr Islam xde dlm Al Quran..dah brpuloh tahun mmbelek kitab akhirnya trjumpa dlm KITAB JINGGAy rupanya ..habis, sia2 saja kematian Ibrahim Libya, sbb ngr Islam yg di perjuangkn xde rupa2nya...

Dulu hina dan kafirkn UMNO/BN krn bkrjasama dgn bkn Islam tapi skrg PAS pulak yg BERSEKONGKOL dgn kafir HARBI utk mnjatohkn kjaan pimpinan org Islam UMNO...

CUBE HANG TERANGKN ADAKAH ITU BERMAKNA PAS TELAH MNGKAFIRKN DIRINYA SENDIRI...

Kalo Hadi benar2 seorg yg jujur , ikhlas dlm prjuangan Islam..kenapa dia xtarik balik amanat itu shingga skrg? kenapa dia xpernah meminta maaf diatas semua kekalutan yg dia ujudkn? kenapa dia xmngaku krn amanat itula brlaku perpecahan yg amat besar diklngn umat Islam di Malaysia??

http://tilikpikir.blogspot.com/2012/11/peristiwa-memali-yang-perlu-kita_27.html

Anonymous said...

Kafir katanya bersama parti politik yang bukan islam....


DAP tu parti islam keee?

Anonymous said...

dulu Demo pasai murtad

Demo lo ni dah join masuk gereja


hehehheee

munafik le dia org ni...

dalam Bahasa Melayu..cakak tak serupa bikin@ hampehhhh

Anonymous said...

teruklah parti PAS ni


Pantai Dalam

Anonymous said...

rasanya la kan PAS ni dah tersesat jauh la

Anonymous said...


Puak Memali mati pasal kebodohan Hadi Aweng..

Ada ke patut tentang kerajaan Malaysia mati syahid. jihad kerana nak tegakkan kerajaan isle PAS.

Si Arwah berahim libya ni apa lg..dengan membabi butanya menentang polis..kalau polis tak datang masa tu PUN.. balai polis yg dia org AKAN serang..
semangat syahid la katakan.. (hADI aWANG MASA TU TENGAH MAIN DEKAT UMAH DIA..)

alih2 tahun 2011 dah tak de pulak negara isle.. ada negara kebajikan je...
JADI BERAHIM LIBYA TU TAK JADI MATI SHAID LA..MATI KERAS JE... KALAU SYAHID SANGAT CER GALI KUBUR DIA..MASIH BERADA DALAM KEADAAN BAIK TAK MAYATNYA.. KALAU OK.. INSYA ALLAH BETUL LA DIA SYAHID..

TUN MASA TU BERADA DI LUAR NEGARA.. MUSA HITAM YG PANGKU JWTN PM...DIA YG HANDLE BENDA NI.. KO TANYALAH MUSA HITAM BRO..

Ko buat kajian sikit la bro.. jangan tunjukkan kebongokkan kau tu..


Anonymous said...

Apa Badrul Amin buat dengan Al Arqam ... bukankah ajaran al aram tu sesat...

nak pancing undipon agak2 lah jangan sampai nak gadaikan aqidah la plak

Kami urang2 Kg Muhibbah Lahad Datu akan menyokong BN

Anonymous said...

9;06

Aku soal dan aku tolong jawab sebab boleh dikatakn penyokong PAS di lahirkan dengan kebodohan semulajadi!
Takan lupa hehe!!!!!

Penyokong PAS malas menggunakan akal untuk berfikir.Mereka lebih suka menelan bulat apa sahaja tok guru zuhud mereka kata.

Aku bagi peluang untuk ko jawab soalan aku...

TUNJUKAN HADIS DAN NAS YNG MENGATAKAN ALLAH MENCARUT SEPERTI YANG DIKATAKAN KO PUNYA TOK GURU ???

Kalau ko tak mahu jawab memang ko,BODOH SEMULA JADI!

Anonymous said...

Sedih tengok pemikiran org islam begitu senang dipengaruhi sehingga begitu taksub kepada tok guru.

Inilah yg berlaku di MAMALI, yg buat Amanat tu hidup selesa je hingga ke hari ni sedangkan ahli keluarga org islam yg terbunuh kerana hasutan tersebut hingga kini merasa kependihan peristiwa tersebut.

tangkap je org yg buat Amanat songsang ni.

Tabung mamali disonglap

taipingcentral_harapan melayu said...

As Salam dan Salam 1 Malaysia..

Mohon di linkkan blog teman ni ye bro..

http://taipingcentral.blogspot.com/

Latest article :

http://taipingcentral.blogspot.com/2012/11/china-doll-verse-2-mcm-sama-plak-ni.html

p/s: Kita Pernah berjumpa masa social media week PERAK hari tu bersama PERAK cyber troopers (pct)...

Anonymous said...

Bila Kapal berdehem
Ustaz2 Pas menggigil yop
Kesian beb

Servant of God said...

November 30, 2012 8:51 AM

Hebat kupasan lu bro! Gua respek!

Anonymous said...

9;29

Bro antara penyokong PAS yng agak bijak dan agak pandai dari anon 9;06.

Tp Fakta yng di bagi adalah fitnah.Takan nak terengkan web apco yng berjela2 kat sini.Ko taip Apco International pun dah keluar laman web tu.Dari berpuloh2 board director Apco hanya 3 orang keturunan yahudi,hampir 50 bukan yahudi.Sementara CEO nya adalah wanita Jerman.
Bro tak nak pulak cerita,negara2 Arab juga menggunakan khidmat jururunding APCO!

Jangan malas berfikir bro hanya mahu menjustifikan perbuatan seorang peliwat!Isu APCO hanyalah sandiwara Anwar.
CER BRO TANYA ANWAR MANA JAM OMEGA DIA?

Bab Memali sat lagi sambung mahu minum daaaaaa...

Anonymous said...

Bukan rahsia lagi, bahawa bakal Perdana Menteri Pakatan Rakyat, iaitu Anwar Ibrahim adalah antara penandatangan Annapolis Summit yang menyokong penubuhan negara Israel.


Malah, tidak berapa lama dahulu beliau juga mengulangi pendirian ini dengan membuat kenyataan menyokong untuk melindungi keselamatan Israel.


Anonymous said...

ulama-ulama Pas langsung tidak layak untuk duduk sebaris dengan ulama-ulama tersohor dunia.


Ini kerana mereka hanya tahu berceramah di tahap kampungan serta tidak pernah membuat kajian atau apa-apa sumbangan akademik mahupun pembangunan kepada dunia Islam.

Anonymous said...

Hamas menghargai UMNO dan bukan Pas, dalam menangani isu Palestine yang disifatkan paling ‘genting’ dan palilng dekat di hati umat Islam pada hari ini.


Yang kita hairan ialah kenapa Pas masih tidak malu merasakan parti itu lebih Islam dari UMNO?

Anonymous said...

Yang kita hairan ialah kenapa Pas masih tidak malu merasakan parti itu lebih Islam dari UMNO?


November 30, 2012 10:09 AM

jawapannya senang je SEBAB URAT MALU PENDOKONG PAS NI DAH PUTUSSS!!!

Anonymous said...

JERUSALEM: Beribu-ribu orang meraikan kejayaan apabila Palestin memperoleh pengiktirafan daripada Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB) sebagai sebuah negara selepas penantian selama 65 tahun.

Generasi muda Palestin pastinya akan mengingati tarikh penting berkenaan iaitu 29 November 2012.

TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH

ANUwar mst nangis bergolek2 sbb ALL EFFORT nak jaga keselamatan Israel org xlayan ....

Anonymous said...

TQ Servant Of God.

Gua pun selalu ikut komen bernas lu.
Kena bagi sekolah pencacai PAS sebab mereka malas membaca walaupun mereka tahu ayat yng pertama turun pada Nabi SAW tajuknya 'BACALAH'.

Dahlah malas membaca,malas pulak berfikir kemudian mahu bagi comment.
Kesian baca comment dorang kononya cukup bernas dan berilmu.

Aku tengah tunggu jawapan dari 9;06
sebab tadi aku soal dan jawab sendiri dia jeles.So aku ada bagi soalan di 9;50am hehe.

Anonymous said...



ramai ny anjing-anjing dh msuk...tkut kena gigit...anjing-anjing ni klau tk kna jubur pagi tdi menyalak kuat...anjing pkai serban dn berjanggut mcm kambing pn ada...



takbirrrr....

izz said...

masya Allah... hebatnya pemimpin kita.. moga Allah merestui perjuangan umno-BN... bersatulah!

Langsi said...

Anon 9:50 dam 10:21...

http://perelih.blogspot.com/2011/11/radzi-sheikh-ahmad-dakwa-tragedi-memali.html

http://tuntelanai.blogspot.com/2012/11/imbas-balik-siapa-bunuh-siapa-kes-memali.html

http://pustakaalmanhar.com/2011/03/dokumentari-khas-tragedi-memali.html#

Kita ada 2 telinga; 2 mata dan dua otak... gunakan kedua-duanya pancaindera dgn sebaiknya dan tetapkan pendirian dengan akal dan hati yg Tuhan anugerah untuk menilai dan membuat pertimbangan!

Sila layari... aku copy & paste je
IQRA.....bacalah!

Anonymous said...


Bro GAP..

Esok HM nak bertarung lagi...kasi hangat cket...
KASI BAKAR SIKIT..

freethinker said...

.

Daripada buang masa berdebat , bukan kah lebih baik pemimpin-pemimpin politik turun padang dengar masalah rakyat , selain beramah mesra dengan rakyat yang bersusah payah mengundi anda .

.

Anonymous said...

PR dah lama buat. BN buat bile dah hujung nyawa, baru ternampak rakyat sebelum ni nampak tembolok sendiri dan kroni-kroni.

LiwatOmega said...

"FIRAUN" NAK SATUKAN UMAT ISLAM.
"MURSYIDUL PARTI ISLAM" NAK PECAHKAN UMAT ISLAM.
SIAPA YANG LEBIH ISLAM, SIAPA ANG KURANG ISLAM.
YOU FIKIRLAH SENDIRI.
BUKAN JUBAH DAN SARBAN JADI UKURAN, TETAPI HATI, KALAU BERSIH, BERSIH LAH IA.

Anonymous said...

11.14
MAT LAMPIR DAH KAYA RAYA HANG TAK CAKAP............JAGALAH SIKIT OTAK HANG TU.

Anonymous said...



Umno ajar soi lek la dulu.........55 thn ..mca ckp jgn ugut n jajah melayu la....

Mca: adun syor hudud tuu tak waras!@ gila !!!!!!!'

Anonymous said...

anon 10;52

Banyak kupasan dari blog2 pro pembangkang menjustifikasikan perbuatan perusuh memali sebagai mempertahankan diri.

Ttp berapa ramai penyokong PAS yng berani menyatakan kebenaran bahawa Ibrahim Libya terangsang untk mati syahid kerana amanat HJ Hadi?
Itulah Hakikat Sebenarnya!!!!!!!!
(Jawapn detail sama dgng anon 9;34)

Apakah anon 10;52 tidak terfikir kesan extreem ke atas fatwa Hj Hadi sehinggakan di Terengganu, mengkafirkan orang umno hingga ke tahap sembelihan orang umno adalah haram di makan,nikah berwalikan orang umno tidak sah,sembahyang 2 imam kerana tidak sah sembahyang berimamkan umno.

Soalan kepada anon 10;52,
KENAPA PERKARA TERSEBUT BERLAKU sedangkan orang2 umno adalah ahlul sunnah waljamaah dan mengucap syahadah?

Anonymous said...


beza sungguh dengan Tun yang sentiasa membantu dan meyelamatkan orang islam tak kira dimana di Bosnia mahupon di palestin semua dilakukan kerana Allah.

PAS pula sentiasa doakan kehancuran org islam. tak cukup dengan itu dikafirkan dan dimurtadkan saudara seagama.

Yang seorang lagi keluarkan Amanat songsang sampai berlaku tindakan aggresive yang jauh dari landasan Islam.

PAS tidak menyumbag apa2 kepada pembangunan orang Islam dan Melayu dinegara ini apalagi untuk mempertahankan islam di mata dunia jauh sekali

cukuplah 1 masjid je di bina di kelanta selama lebih 20 tahun kelantan dibawa PAS....

muakkk sungguh tengok tindak-tanduk PAS

Anonymous said...

Jangalhlah menggunakan Agama untuk mendapatkan kuasa ......

sudah cukup2 sudah
cukup sampai disini saja
daripada mengikut telunjuk DAP & Yahudi
lebih baik korang belah dari Parti Ajaran Sesat ni

Anonymous said...

11;14

Klu ikut Anwar KUNYIT ketua PR memang dia dah lama buat...ttp klu ikut MAK
Lampir dia baru buat tapi dah ada berbijik kereta.Klu ko undi dia lagi perghhh lepas nie dia ada syarikat jual kereta terpakai .

Chilaka punya pemegang IC KOD 71.

Anonymous said...


PR buat apa...
PR kayakan org mcm Mak lampir..
Kayakan Azmeen Ali...
Anuar Ibrahim tak payah cakap lah..

Apa cerita ..itu baru 4 tahun... kalau 20 tahun,,aku tak tahu la...

Anonymous said...



Kerja madey ni setaraf dengan kerja buat gaddafi, sadam husin, assad hebat bantu Palestin, bangsamoro bahkan lebih hebat dari madey buat sekarang ....

Dalam negeri, diktator2 Arab yg lepas tu... Cukup ganas terhadap penggerak Islam n rakyat sendiri....... Nasibnya telah !


Watak diktator madey semasa dia jadi PM dulu lebih kurang sama dgn diktator sekular Arab ini


Madey dosa mu terhadap rakyat trlalu TRAJIS & sukar dimaafkan.......

Tolak umno = tolak madey = tolak puppet madey@Najib = tolak FLOM....

Malaysia tanpa umno ....... Negara tanpa ketirisan n korupsi..... Pru13.. undi ABU...


Anonymous said...


4 tahun perintah..
ramai dah yg berstatus JUTAWAN... Aduhai PKR ni..
hipokrit..hipokrit..hipokrit.. ANJING..

Anonymous said...




Siasat akaun Swiss bank ketua2 lanun umno......

Dedahkan kpd rakyat....

Anonymous said...



Mahathir suka bermuka2.......... Dia sokong Hamas ?

Hehehehheheeeee...... Wayang Kerala ..........



Anonymous said...



11.43

ayat ko ni adalah ayat org yg PRO YAHUDI..PRO AMERIKA.. ORG YG MENJAHANAMKAN Gadafi, jahanamkan Saddam Husin..
Karektor ini semuanya adalah karektor org yg dibenci Yahudi.. SAMALAH MACAM KO.. Masya Allah.. Ko seangkatan dengan Anuar Ibrahim yg akan marah apabila ada org yg menjentik YAHUDI...Yahudi gembira Sadam mati, yahudi gembira gadafi mati Ko adalah org yg mencintai Yahudi... Jahanam Kau.. K.o. Kau.. Masya Allah.. semuga kau diberi petunjuk..



Anonymous said...

Yang secara terang-terangan membela Yahudi adalah Anuar Ibrahim Live telecast lagi...

Anak pula masuk gereja buat statement sokong melayu bole pilih agama...

enough laaa anjing suruhan DAP udah2lah mebetulkan KUNYIT bengkok korang

Anonymous said...

Hasan Ali tentang Murtad korang pecat

Hasan Ali rampas Arak korang kembalikan


inilah contoh isle Tok Guru baik minum jus tok guru lagi dapat faedah

Amanat Songsang

Anonymous said...

Kembalikan Tabung MAMALI!!!!!

Anonymous said...

KOhiLal dividen ada tak ....

Anonymous said...

11;43

Adakah keluarga ko makan tanah/taik semasa era pemerintahan Mahathir?

Adakah keluar ko di larang pergi belajar di sekolah dan universiti
semasa Mahathir berkuasa?

Adakah keluarga ko di larang membeli apa2 aset sekiranya ko berduit semasa Mahathir memerintah?

Adakah keluarga ko pernah mati kebuluran semasa era mahathir?

Adakah keluarga ko ditangkap dan di potong lidahnya,di potong tangan dan kakinya semasa pemerintahan Mahathir?

Adakah keluarga ko di larang bersetubuh dgn cara yng halal?

Adakah keluarga ko di larang mempercayai 5 rukun Islam

Klu jawapanya TIADA,janganlah menyebarkan fitnah

Jikalau jawapanya TIADA ,untuk apa bro menyebarkan fitnah?

Klu untuk menang dalam pilihanraya bukan itu caranya,Mahathir sudah tiada apa2 kuasa lagi di dalam kerajaan.Dia hanyalah ahli UMNO!

Anonymous said...

Pelaburan kerjaan kedah dekat luar negara dah ada pulangan tak ... gua nak kira dividen ni

hehehehee

Azizan - Investor of d year Champion Award

Anonymous said...

Mak Lampir nak pinjam keta bole tak ...

i pon jual buah gakkk kita kan geng buah

Anonymous said...

November 30, 2012 11:58 AM

Bro mamat tu terminum air kencing tok guru sebab tu dia punya halusinasi tak betul. hampeeeh

Anonymous said...

PAS semakin jauh dari matlamatnya. Lebih banyak menurut daripada mencari kebenaran.

Anonymous said...

Projek Lebuhraya kat Kelanta hari tu dah start keee...

Duit kutipan tu dah di audit ke kemana perginya...

Anonymous said...

PAS hanya tau bercakap tapi tak tau nak buat kerja

Anonymous said...

Islam PAS di rujuk kepada Kapal Sink

Anonymous said...

Kitab rujukan PAS karangan LGE & Kapal Eheem

Anonymous said...


MANA JAM OMEGA KU... MANA DIA...

MANA JET EKSEKUTIF KU... MANA... MANA DIA...

MANA BAS MEWAH KU.. MANA ELAUN SERINGGIT KU... MANA...

MANA CINA DOLL KEGEMARAN KU.. MANA DIA..

MANA JIJAH KU...MANA.. MANA DIA..

MANA ANAK KU PENYOKONG MURTAD ITU...MANA.. MANA DIA...

MANA KAWAN YAHUDI KU.... MANA DIA..

MANA SOROS KU ...MANA..

MANA SAIFUL AZLI... MANA DIA..

MANA LIM GUANG ENG SAHABAT KU..MANA...

MANA JAMBU INDON KU..MANA DIA..

MANA POK NIK KU...MANA DIA.. MANA... BANTULAH AKU INI...

MANA HARTA KU...MANA DIA.. MANA DIA..

MANA KUASA KU..MANA..MANA MANA.. MANA..DIA..

MANA IDAMAN KU...OH PUTRAJAYA...

MANA MERC KU..MANA ALPHARD KU... MANA AUDI KU.. MANA ..MANA DIA..

KENAPA AKU HANYA DISALUTI KAIN PUTIH SAHAJA..

Anonymous said...

Langsi jangan tunjuk ekk la kat sini. Dah sesia kena gangbang. Ko tu dah la lembab. Xnak amek tahu hal sekeliling pulak tu. inilah akibat asyik baca harokah je.

Anonymous said...

9;06

Aku tunggu jawapan yng paling ilmiah dari ko punya kebodohan tapi tak ada!

Aku pasti ko pun tak tau sebenarnya apa yng ko nak taip.Tetapi akibat benci yng amat sangat kepada UMNO/BN ko mengikut jejak tok guru yng tidak dapat menerima Qada dan Qadar Allah SWT UMNO/BN masih memerintah setelah 12 kali PRU .Insyaallah PRU13 UMNO/BN akan menang lagi.

Nasihat aku pada ko pegi mengaji lagi.Jangan tunjukan kebodohan disini k!

aku 9;50am

Anonymous said...

Oleh kerana Anwar menyokong sebarang langkah utk menjamin keselamatan Israel.Anwar terpaksa lah berdepan dengan Imam Mahadi yg bakal membebaskan BaitulMaqdis.Imama Mahahdi Palsu lantikan Badrul Amin,bertempur dengan Imam Mahahdi sebenar,apa akan jadi agaknya.Hancu Anwar al Juburi.

Langsi said...

Anon 12:24 aka 9:50... nickname pun takut nak letak ke?

Aku dah jawab dlm 10:52...awat tak layan link yg aku paste. Baca dgn jiwa yg tenang.....! Jgn dok baca Utusex (yg asik kalah saman); Berita Hairan...atau dengo TV3suku je!

ABU-Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!

Langsi said...

Anon 12:24 aka 9:50... nickname pun takut nak letak ke?

Aku dah jawab dlm 10:52...awat tak layan link yg aku paste. Baca dgn jiwa yg tenang.....! Jgn dok baca Utusex (yg asik kalah saman); Berita Hairan...atau dengo TV3suku je!

ABU-Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!

Anonymous said...

kalo dh langsi
tetap langsi..

jangan la di layan...

buang masa dengan orang mcm tu..

dh byk makan sampai jd bebal....

Anonymous said...

Hahaha sian aku dgn sekor anjing PR sakit jiwa benor dgn UMNO.. langsi Laknatullah.. setakat ko pandai jd pemutar skru otak belit tu.. silalah menangkan PR aka Pakatan Setan..

hahaha.. trolling org sakit jiwa.. Langsi Laknat..

Anonymous said...


LANGSI... adalah sejenis langsuir.. yg berterbangan ke sana ke mari tanpa tujuan nyata...

bila terbang juburnya sentiasa berdarah akibat di toron langsuir jantan....

freethinker said...

.

Apa bengap sangat korang nii .

.

Anonymous said...

Mengeletar cai2 PR tahan marah bila tgk Tun dan UMNO benar2 telah berjasa pada rakyat Malaysia dan rakyat palestin. Satu usaha yg para pemimpin PR gagal lakukan.
Ahaks.... kesian.

Otak geliga said...

hahaha......asyik2 TM je lepak2 ngan pemimpin Hamas,Fatah & MILF...ni yg aku cemburu ni....hehe

JUTAAN TAHNIAH TM/UMNO/BN kerana mendapat kepercayaan dr pejuang2 Islam seDUNIA

ada yg JELES ke?....kihkihkih....benda baikpun nak dikata BURUK....buruk betui perangai.....hehehe

Otak geliga said...

freethinker

hang ni pengkomen yg slalu nasihat org minum air byk2 etc tu ke?...kalau betui, nampaknya dah upgrade pakai nickname & semakin lantang bersuara.....hehe

freethinker said...

Otak Geliga , saya terpaksa angkat topi sama awak . Otak awak memang betol betol geliga .

otai JB said...

Pundek anwar dah keluar...ha..ha..ha.. coba kau tanya, anwar pergi us, jumpa siapa ... tak tahu, biar aku bagitahu. Anwar pergi us utk melobi yahudi tuk dapatkan sokangan moral dan juga kewangan.. Tu la jadi org bodoh, sampai cerita macam tu pun tak tahu

otai JB said...

Sekurang- kurangnya najib tak melutuk seperti anwar melutuk yahudi krn megecam israel.. najib tak mintak pertolongan org luar utk jd PM. nuar mintak tlg sana-sini krn tergila-gila nak jadi pm.. lahabauuuu lu

Langsi said...

Awat la BaNgang bebeno puak2 UMNgOk Be-eNd dok ngata Anwar ade hubungan dgn Yahudi... sedangkan UMNgOk Be0eNd sendiri guna khidmat nasihat APCO Yahudi!

Siap melobi dan membayar pelobi Yahudi semata-mata nak membolehkan Tun MahaFIRAUN jumpa Presiden Amerika...

UMNgOk...UMNgOk... sah BoNgok!

komandomelayu said...

Hoi langsi bongok

Kau la bahalol tak paham2 asik ungkit isu apco bodo?

Isnin ni kau dtg KDN aku tolong terangkan apco yg mana satu yg yahudi punya! Bangang!

Apasal kau dah bodo takde modal?
Baik kau tido je la bg sihat otak bebal kau!

Langsi said...

Ngap 11:56... ooo mamat KDN, awat BeNgap sangat? Ahlul GOMEN BTN la ni... anak kecil main api! Sampai bawak ke beso anak kecil tu diperbodohkan dgn fitnah UMNgOk Be-eNd!

...APCO tu, YAHUDI la Ngai!

Langsi said...

komandoMelayu ke... NkoMandul MeLAYU je la!

Langsi said...

komandoMelayu ke... NkoMandul MeLAYU je la!

Anonymous said...

anon 8.25
KALAU TAKDA TRAGEDI MEMALI TAKDA LAH TABUNG MEMALIKAN, EH KAT MANA TABUNGTU SEKARANGYE, BERAPA RM DAH JUMLAH TABUNG TUYE? WARIS2 TRAGEDI MEMALI ADA DAPAT DUITTU TAK?AKU NAK TAHU AJA, SAPA AL"AFGANI"TU YE

komandomelayu said...

Langsi ,

kalau kau anak jantan kau tulis no telefon kau atau bagi alamat kau ! Kalau kau tak bagi memang kau keturunan melayu anak babi yg lahir dari kepala b****h bapak dan p***mak kau!

Aku nk tunjuk melayu mandul ke tak!

Anonymous said...

langsi dok crite isu recycle...balik2 memali,apco,firaun..mader jumpa bush..atantuya..blah blah..move on laa..orang dok crite kehebatan mader ngan isu terkini dunia yakni palestin..ko masih dok takok lama..mampos la pr pru ni..orang muda pun dah lemau ngan crite lapok ko..

Anonymous said...

buang masa je PM aku nak debat dgn puak2 ngok mcm ko tak da pekdah nye tin kosong..
SIAN aku tengok puak2 ko..
dah tak lama dah!

Anonymous said...

tak ku sangka bodohnya langsi nih..

Anonymous said...

kalah tahap gaban..mursamdol pindah dok golok sprm cari..tanah banyak..

Anonymous said...

taklah..anjing dah advance la..makan daging dah..daging babi dgn LGE

Anonymous said...

aku dan geng2 aku..
yang benar : mursamdol pas pis pus..

Anonymous said...

sesat kat bulan..
roket abih minyak tak bleh nak balik..

Anonymous said...

ana agama isle la..bukan islam..
agama baru banyak fatwa canggih lagi merapu..

Anonymous said...

betul tu..pakai otak elok2 minum air zam2 banyak2..cerdik sikit..klw dok minum air kencing jadi la tolol mcm langsi n geng2 bloger nya..

Anonymous said...

itu mursamdol la..bukan mursyidul..
sarban dgn jubah tu kapal sink punya bagi pinjam..kapal sink dah masuk agama lain dah tak pakai sarban dah..

Anonymous said...

dan siasat jugak ketua2 firaun ko yang dok songlap tanah dan balak kat klate n kedah tu..
Dedahkan kpd rakrat...

Anonymous said...

Walau apa pun yang di perkatakan pembankang..telah ternyata dan terbukti jasa dan kepewiraan Tun Dr Mahathir terhadap pembangunan dan pemodenan negara khususnya bangsa Melayu. Hanya mereka yang buta mata dan hati sahaja sering menidakkannya..walhal mereka jua telah mendapat banyak kebaikan semasa era pemerintahan Tun.