IKLAN BERBAYAR

Thursday, November 22, 2012

ZULNORDIN BALUN LEBAI K.O !


KLIK SINI

35 comments:

aloya said...

mampos lagi baik la PAS K.O!

Anonymous said...

Korang nak cakap apa pun cakap laa . Aku tak kan pergi mengundi dalam pilihanraya yang akan datang ni ... sebab aku belum mendaftar sebagai pengundi . Tak de masa laa nak pergi mendaftar . Lagi pun pejabat mendaftar tuu jauh sangat dari rumah aku . Aku bukan nya ada kereta . Nak buat macam mana .

.

Anonymous said...

Kita k.o kan pas bila undi nanti !

Anonymous said...

semoga umno dan pas(yg masih cintakan Allah) bersatu demi agama ALLAH iaitu agama islam yg benar, setiap yg bernyawa pasti akn mati jadi org2 pas yg masih ada pegangan agama islam marilah beramai2 kita menyokong umno demi agama,bangsa dan negara,yg tegar pas tu biarkanlah mereka terjun dgn labu2nya,satu hr nti kita doakan mereka akan insaf,sy ni dulu pernah menyokong pas,ttapi bila sy lihat pas dh x berupaya mengetuai pr n mereka asyik dgr ckp anwar n dap,jd sy telah menukar haluan utk menyokong umno/bn,lg pun sy dpti ds najib n pemimpin2 yg lain blh terima nasihat dr rakyat biasa n para ulamak,ttp org2 pas terlalu ketegaq(keras kepala) utk terima pandangan org lain.jd sy mohon ahli2 pas yg masih cintakan Allah sokonglah umno/bn demi agama,bangsa n negara

Anonymous said...

Anonymous said...
Korang nak cakap apa pun cakap laa . Aku tak kan pergi mengundi dalam pilihanraya yang akan datang ni ... sebab aku belum mendaftar sebagai pengundi . Tak de masa laa nak pergi mendaftar . Lagi pun pejabat mendaftar tuu jauh sangat dari rumah aku . Aku bukan nya ada kereta . Nak buat macam mana .

.

November 22, 2012 3:31 PM

-------------------------------------

Kat rumah ko takde pejabat pos ke??? Selama ni dok jalan-jalan naik ape??? Orang lain tolong angkat ko ke??? Alasan yang langsung tak munasabah la mamat ni bagi.....

Anonymous said...

Salam GAP, tolong publishkan mengenai penipuan Anwar Ibrahim yang dibuat dalam Radio ABC di Australia. Sudah la minta bantuan dari negara asing, kemudian menipu kononnya mereka yang berumur 2 tahun dan 12 tahun pun ada dalam senarai pemilih pilihanraya di Malaysia ni. Tolong publishkan supaya pihak berwajib dapat ambil tindakan yang sewajarnya... Tolong ye...

Boleh tengok disini...

http://goo.gl/uFnOq


Sekian....

Anonymous said...



PAS SEMBAYANG HAJAT DAN DOA HANCUR MELAYU UMNO ISLAM KERANA MELAYU UMNO ISLAM BANTU RAKYAT DAN PENDUDUK PALASTIN YANG DI BUNUH DENGAN KEJAM OLEH KAWAN PAS...ISRAEL......
MELAYU UMNO ISLAM LAH YANG BANYAK MEMBANTU PIHAK PALASTIN UNTUK MENDAPATKAN KEMERDEKAAN....
TAKBIRRRR...

Anonymous said...



PAS SEMBAYANG HAJAT DAN DOA HANCUR MELAYU UMNO ISLAM KERANA MELAYU UMNO ISLAM BANTU RAKYAT DAN PENDUDUK PALASTIN YANG DI BUNUH DENGAN KEJAM OLEH KAWAN PAS...ISRAEL......
MELAYU UMNO ISLAM LAH YANG BANYAK MEMBANTU PIHAK PALASTIN UNTUK MENDAPATKAN KEMERDEKAAN....
TAKBIRRRR...

Anonymous said...

Nik Aziz, Nik Razi, Nik Abduh, Nik....anak-beranak Parti Ajaran Sesat.

Anonymous said...

KO Umno Umno KO BN KO KO BN..ini namanya doa KO. Doa KO biasanya hanya diucapkan oleh para samseng atau pengamal ilmu syaitan (ilmu hitam). Sesiapa yang bersahabat dengan syaitan pasti mengucapkan doa KO apabila terdesak...muahaaaaa..dengar khabar Nik Aziz bersahabat dengan syaitan !! patutlah keluar doa KO...muahaaaa

Anonymous said...

Sebagai info kpd tuan-tuan semua, Doa KO boleh didapati dlm laman web www.kepalabapakhang.com.my

Anonymous said...

KPD ORG MELAKA..

kami baru dpt.laporan Amk melaka akan bersama anwar esok mlm 23 nov...

mintak ketua2 amk DPT turun bsama ANWAR '

TELUR 2 Busuk ready
telur biasa ok

geng2 rakayat harap turun melaka esok...

sapa yg tau sila update

Anonymous said...

Anak sapa la ko ni.... Semuanye nak kena bersuap kat mulut ko baru ko suka kan....org spr kena dtg rumah ko la npknya...

Anonymous said...

Malang bertimpa2 wat PAS...doa K.O PAS utk UMNO/BN hanya Allah yg tahu makbul atau tidak ...

Tapi yg nyata skrg....perjuangan PAS dah ramai yg mmprtikaikn....

masih ada yg tahu mngggunakn akal utk mmikirkn kenapa PAS sgp berdoa utk mnghancurkn sesama Islam dan menyanjungi kafir harbi dan mengangkat makhlok yg punya mslh moral utk mnjadi pemimpin..

Hny penganut totok PAS shj yg terus butemata n hati utk menerima hakikat yg PAS dah tergelincir dr landasan..kalo sekeping hatii dah hitem, seluroh jasad dan roh akan di kuasai syaitan...

Anonymous said...

Kawan2 jgn layan Anon Nov.22,2012 3.31PM diatas. Dia seorang macai PAS, merupakan seorang ustaz sayangnya Allah dah ijabkan pandangan dia, dah tak kenal hitam putih lagi. Biarkan dia sorang2 meroyan.

Anonymous said...

Oleh Kerana fartwah Wali Terompah, orang UMNO murtad, berapa ribuan orang PAS yg berkahwin dgn orang2 UMNO, dah hidup suami isteri bertahun tahun, ada yg sampe bercucu cicit, Jadi apa pandangan ahlul2 PAS dan penyokong2 Fuckaton haramjadah dalam kesahihan perkahwinan yg begitu. Adakah hasil dari perkahwinan dgn orang murtad dan benih yg terjadi, sudah beratus ribuan, mungkin juga mencecah jutaan ramainya bilangan. Apakah kira perkahwinan tidak sah? dan hasil2 dari benih2 dari perkahwinan, anak2 dan cicit2 nya pun dikira anak luar nikah? Harap MurShit dol hampas kelapa, Wali Terompah (Gelaran yg Anwar sendiri tabalkan bukan UMNO) Nik Najis bole tampil dan beri penjelasan, kalau Wali Terompah tidak bacul sperti yg kita semua tahu. Harap ahlul2 bahalul dan penjilat2 Fuckaton haramjadah yg tidak bacul bole ajukan persoalan ini. Kesian ahlul2 PAS yg dalam situasi ni, berkahwin dgn orang UMNO dan hasil mendapat anak pinak dan cucu cicit, apakah situasi mereka sekarang setelah Fartwah Nik Najis, bahwa semua dalam UMNO adalah murtad, dan menggunakan doa Yahudi Zionist, menghancurkan dan KO BN dan UMNO. Harap tidak bacul ahlul2 dan penjilat2 Fuckaton haramjadah untuk mengusul kerumitan ahli2 PAS yg dalam situasi yg begitu.

Anonymous said...

PAS leadership nie adal masalah chronicmental block

Anonymous said...

anon 3.31 pm
pegilah mendaftar, nnti pru 13 boleh undi bn. tp kalau ko nak pangkah pr lebih baik jgn mengundi. itu nasihat aku pd ko

Anonymous said...

Anon 6:55 PM.... keh keh keh keh... satu saranan yang TERBAEKKK...!!!!

Anonymous said...

DALAM BERCAKAP, PAS MEROSAKKAN ISLAM
DALAM BERCERAMAH, PAS MENUNGGANG ISALAM
DALAM BERPOLITIK, PAS MENGGADAI ISLAM
DALAM BERDOA , PAS MENGHANCURKAN ISLAM

parti ajaran sesat..kata MB Terengganu.

gen2felda

Anonymous said...

anon 3.31...

bila malaysia dah diperintah rejim komunis dan dengan agama dan bangsa melayu dilacurkan baru ko nak mengundi?

dah terlambar broo...5 tahun ,negara ni dah jadi republik.Kalau nak jadik bodoh,tak yahlah istiharkan kat sini..Demi bangsa,agama dan negara..tak ada alasan untuk tidak daftar mengundi..!!!

gen2felda

Anonymous said...

Anon 6:55 ,

Baik laa . Aku ikut saranan kau . Aku akan cuba mendaftar minggu depan ni walau pun aku terpaksa naik 2 bas untuk ke pejabat pilihanraya . Sebenar nya aku ada beberapa kawan lagi yang belum mendaftar . Yang dorang tuu aku tak nak campur . Tu lantak laa dorang nak pegi daftar ke tak . Tapi mengundi pertama kali ni suspen jugak . Takut undi rosak pulak .

Anonymous said...

Anon 9:15 PM, tak payah pergi pejabat pilihanraya (SPR) pun takpe. Di pejabat pos seluruh negara pun dah boleh mendaftar sebagai pengundi, nak tukar alamat rumah dan lokaliti mengundi pun boleh... janji bawak IC... kalau bawak hantu kene tanye pork nick camner nak daftarkan pengundi hantu tu k... sekadar gurauan...

Anonymous said...


aNON 9.15 PM..NI SEBENARNYA BUDAK KURANG OTAK SIKIT....

Anonymous said...

Terima Kasih Anon 9:52 . Tak tahu pula aku yang pejabat pos boleh daftar pengundi . Patut di sebarkan perkara ini dalam TV . Rasa nya tak ramai yang tahu tentang pejabat pos untuk daftar mengundi . Aku sebenarnya malas mendaftar sejak dari dulu lagi sebab tempat aku ni memang MCA lawan pembangkang . Aku tang MCA ni aku malas nak layan sebab bukan melayu . Kalau UMNO tu semangat laa sikit . Dulu masa 2008 , tempat aku DAP yang menang .

Anonymous said...

Anon 11:05pm.....

Sila rujuk laman SPR...

http://www.spr.gov.my/index.php?option=com_content&view=article&id=139&Itemid=198

Anonymous said...

Nik Aziz, Nik Razi, Nik Abduh, KoNik, KoNik, KoNik Bengkok Bang Nuar. Isap KoNik Bang Nuar jgn sampai kena gigi, nyilu...

Bomo Melayu said...

Kalau kau nk undi BN,nak jadi ahli Umno,malam ni juga atau pagi besok aku boleh tunggu kat depan rumah kau,nak bawa kau pergi daftar siap nak bagi hadiah lagi...tapi kalau kau nak undi Pakatan Babi2 tu,kau faham2lah sendiri mau ingat...

Bomo Melayu said...

Kalau nak tau tempat aku,setiap kali pilihan raya MIC jadi calon...tapi takpe asalkan wakil BN kami sokong..kalau letak tiang letrik pun asalkan wakil BN kami sokong...

Anonymous said...

Saya yakin doa kehancuran yang mereka pohon akan dikembalikan kepada mereka dalam PRU13 kelak Insya-Allah.

Anonymous said...

Aku rasa lebai KO tu yg akan KO nanti..malu aku dgn manusia mcm tu..serban jer besar tapi akal kecik..

CucuAtok said...

salam .... saya sebenarnya nak tergelak pabila menonton 'sembahyang hajat' yang di lakukan baru baru ini.... malah semakin melaut apabila rakan fb memuatkan dalam muka buku mereka dan mengatakan gelombang jihad akan menghampiri apabila PRU 13 datang kelak.....cuba fikirkan.... dalam Al QURAN mengatakan apa tentang permohonan hamba Nya.... dan sunnah Rasulullah yang mengatakan tentang doa sembahyang hajat serta hadis baginda yang sahih dan lengkap....

maka secara tak lansung baginda mengajar akan perpaduan dan juga ikatan perpaduan Ummah bagi orang Islam....

Cuba perhatikan..... bagaimanakah seorang yang mempunyai Ilmu agama dan meminta akan di runtuhkan kerajaan orang Islam?

Bagaimana org bukan Islam nak melihat bahawa ISlam itu indah dan universal....Adakah cukup dengan tok guru sahaja.....? Ingatlah bahawa setisp sps ysng ksmu minta Allah akan tunaikan dan kamu akan menanggung dan bertanggungjawab di akhirat kelak....

Saya cukup respek sebab mereaka sanggup berbuat demikian malah tak terpikir ker alam barzah nanti apa yang hangpa kena menjawap.... tambah tambah lagi bomo siam yang GAP moderatekan.....

saya cukup seronok berdebat dengan beliau sebab dia banyak tembak peluru kapor dan juga secara tidak langsung terdedah dengan kelemahan denga agama yang cuba diketengahkan oleh beliau.......

Tetapi itulah pemikiran seorang yang benar benar sempit malah boleh di kategorikan sebagai ekstrimis.....

Kepada pembaca sekalian..... agama kita menyuruh kita berfikir tentang kebesaran Allah s.w.t. di muka bumi ini....dan carilah Ilmu yang dapat mendorong kita ke jalan yang baik kelak....

Saya percaya ramai saudara sekalian dah banyak membaca dan berfikir tentang amaran dan balsana semasa kita berada di dunia ini......
justeru..... ingatlah..... dalam amaran tersebut terselit satu keindahan apabila kita melaksanakan apa yang di surh dan tinggal apa yang di larang..... tak gitu....

Anonymous said...

Nkor ni mamalia ker amfibia. Elok nkor sokor pkr jer sbab nkor tak mengundi...

Anonymous said...

ULAMAK PAS ULAMAK LALANG.

Anonymous said...

Langsung x sesuai dipanggil ulamak kalu perangai huduh camtu..ular dlm semak adalah gelaran yg lebih sesuai..wallahualam!