Saturday, December 1, 2012

ARTIKEL KAU LIAU !


KLIK SINI

29 comments:

freethinker said...

America dan Israel ada lah boneka . Israel adalah gabungan 3 perkataan ia itu is , ra dan el . Siapa kah tuan kepada boneka boneka ini ? Entah ? Aku pun tak tau .

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Orang kerja gomen sokong umno bn korang jangan terhasut pengkhianat kerajaan taksub nik aziz rakyat kelantan!jenguk2 jabatan kerajaan diaorang ni ler paling ramai hasut orang negeri lain macam2 fitnah!buat kerja pemalas mau makan gaji buta!asyik fitnah jer!

Anonymous said...

Standard lah akal dan taktik jahat Yahudi Zionist untuk mengguling negara Islam adalah melantik barua mereka untuk menjadi Si Kitol. Di dalam negeri Si Kitol adalah BABI, Beliau adalah peliwat tegar yg tak akan bertaubat. Sering melanggani pelacur tak kira jantan2, Mak Nyah atau Cina Doll, Siam Doll, Keling Doll atau SamDoll2, depan atau belakang, itu lah BABI, walaupun kena suntikan HIV, racun arsenik, sakit tulang belakang kronik, tetapi masih menjubor, masih melanggani pelacuran, masih tetap melakukan aktiviti terkutok. Dalam negeri beliau akan melakukan apa saja, pembohongan, penipuan, fitnah, janji2 manis bulan bintang dan cakrawala, Putrajaya at all cost, demi agenda jahat dan kotor Yahudi Zionist, untuk membuat huruhara dan meranapkan kemakmuran dan keharmonian negara. Apakah keparat, bngsat dan lhanat ini, yg Nabi tidak mengaku umat, diangkat, da sanjung sebagai aunkera tuhan? Dikatakan Imam Mahadi? Nauzibillah. Ingatlah kepada yg menjadi pencacai2 dan penjilat2 beliau, anda mendapat saham dari Allah selagi anda bersama idola anda, selagi anda mendewakan Bapa Jubor, selagi anda sanjung pejuang keselamatan Yahudi zionist ini. Sedarlah dan insaflah sebelum malaikat hadir didepan mata, kerana pada waktu itu sudah terlambat, azab yg dijanjikan Allah, sungguh dahsaht dan pedih. Jangnlah merelakan diri dilahanat kerana hanya terikut ikut emosi dan ajakkan agenda jahat dan terkutok Yahudi Zionist untuk menghancurkan dan meranapkan bumi Tanah Melayu. Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhilah dari menyokong Fuckaton haramjadah.

Anonymous said...


Dua kesilapan ANWAR ..percaya kepada manusia2 opportunist - thankless ...

1- Lantik zulkifli nordin harprak jadi pasukan peguam bela kes fitnah mahathir LIWAT I

2- Lantik zulkifli nordin pembelit jadi calun MP Kulim-bandar baru


masa depan pilih calun yg amanah yang tidak khianati sahabat dan rakyat untuk kepentingan diri sendiri..........

Anonymous said...


ZULNORDIN TAK PERNAH AKU KETAHUI ASAL USULNYA TERUTAMA DALAM BIDANG POLITIK....... SEHINGGALAH DIA CUBA CERAMAH DALAM BAHASA TERGAGAP2 DITAMAN MELEWAR PADA 1998 BILA DIA KATA DIA PEGUAM ANWAR YANG AMAT TAHU NASIB ANWAR DIPENJARA SG BULUH...... ORANG LAIN TAK TAU CERITA... DALAM SUARA SEBAK & MENAGIS MASA ITU ZUL HAPRAK NI MENCERITAKAN DENGAN PENUH EMOSI & SADIS.........

SEJAK ITU SERING DIA BERCAKAP TENTANG HODOHNYA UMNO, DAN TERANIANYANYA ANWAR, SEPERTI EZAM MANTNOR, ZUL NORDIN INI.... DILIHAT TERLALU SETIA & GIGIH BERJUANG BERSAMA RAKYAT PADA KETIKA ITU... WALAUPUN KUALITI CERAMAH & KETOKOHANNYA TERLALU HINGUSAN..... BILA BELIAU BERTANDING PADA PRU11... KITA SOKONG TAPI MASIH KALAH... BILA BERTANDING LAWAN UMNO PADA PRU12 ... KITA TETAP SOKONG ATAS DASAR LAWAN UMNO.... TETAPI BAGAIKAN KACANG LUPAKAN KULIT, SEPERTI JUGA HASSAN ALI,... PARTI & ASPARASI RAKYAT YG MENJULANGNYA KEPUNCAK.. DIPIJAK2KAN & BERSEKONGKOL DENGAN 'MUSUH' YGG DICERCAINYA SEBELUM INI...!

ITULAH PERIBADI WATAK2 MANUSIA POLITIK HAPRAK...YG DISUMPAHI OLEH SEKELIAN PENGUNDI2 MEREKA SEPANJANG HAYAT.....

AMANKAH JIWA ZUL NORDIN, HASSAN ALI, IBRAHIM ALI, DLL YG HIDUP DENGAN MENIPU RAKYAT?

KAMU TANGGUNGLAH SEHINGGA AKHIRAT KAMU........... BERSAMA PEMIMPIN 'PUJAAN' DARI UMNO KORUP ITU...

BYE2.... SEGALA KATAK POLITIK & UMNO/BN..... HEHEHHEHEHEHHE

Detmat said...

10:05 Manusia seperti Zul dan rakan yg keluar dr PR merupakan manusia yg mendapat hidayah dari ALLAH bukan macam engkau yg masih bersubahat dng kemungkaran. Semoga engkau pun mendapat petunjuk dr NYA. AMIN

Anonymous said...

anon 10.05 am,

zulkiflee nordin berubah dari keburukkan kepada jalan terang dan diredahi Allah.

dia berubah dari menyokong parti petualang bangsa dan agama kepada yg.MEMPERJUANG AGAMA DAN BANGSA.

So,tak payah ko membodohkan diri menghina dia kerana dia berubah kepada yg.lebih baik sedang ko bergelumang dengan parti PENGHALAL MURTAD, LESBIAN , GAY DAN NEGARA REPUBLIK..

gen2felda

Anonymous said...


KATAK POLITIK: CARI KEBENARAN ATAU CARI FULUS (WANG POLITIK)?

zul nordin, ibrahim ali, hassan ali, ezam not, dll...... cari pemimpin bagus? atau cari fulus? kakakakaka......

dulu masa dok tentang kemungkaran umno/bn, kamu tak fikirkan yg mana baik atau yg mana buruknya?

sikalang dah jumpa pemimpin 'bagus' dalam umno/bn ke?.... sapa tu pemimpin2 malayu Islam yg terunggul tu dalam umno tuuuuuu? ......kakakakkaakaaaaaaaa... jib ke, rosmah ke, mohyidiin ke, KJ ke, rais yatim amah indon ke,.... dah bersih suci dari segala skandal, rasuah, korupsi & manipulasi harta rakyat ke ? ... hehehehehe....

bila bersengkonkol dengan segala jembalang politik korup umno/bn tuuuu .... alasan2 merapu zul nordin dan katak2 politik hipokrit ni.... kantoi la... macam la rakyat bodoh sangat nak fikirkan yg salah dengan yg benar ... kecuali puak2 melayu umno yg bangap tu saja yg telan bulat2 segala 'kentut2' zul nordin, ibrahim ali, hassan ali, ezam yg anti-korupsi gerak konon, dll........ PEMBOHONG belaka, kaki auta!!!!!!!!!! ... kakakaka

HAKIKATNYA SEKARANG... sesetengah rakyat lebih bijak & bermaklumat dari katak2 politik tuuuuu..... tapi tak la nak mendabik dada AKULAH TERHEBAT sampai nafikan hak orang lain mampu selamatkan ISLAM, MELAYU & RAJA ..........


tekad pru13........... itu PERUBAHAN tanpa UMNO/bn!

Anonymous said...

anon 10.24 am,

CUBA KO KELUAR DARI BAWAH TEMPURUNG KO SEKEJAP...SEKEJAP JE AKU MINTAK..

JANGAN TIPU KEPALA HOTAK KO BAHAWA GELOMBANG MERAH SEDANG MELANDA SELURUH NEGARA KO TAK NAMPAK..ATAU KEPALA KO SEKARANG NI DALAM BONTOT YAHUDI..ITU PASAL TAK NAMPAK !!!

Zulkifli nordin bekas peguam anuar..Sudah pasti peguam tahu 100% cerita klient dia...So,bila dia memilih untuk mufarakoh dari anuar,maka kita patut tahu ada benda yg.tak kena dengan si petualang negara tu !

Setakat ni zulkifli nordin masih ahli Pas dan wakil rakyat bebas. Ada bukti dia dapat apa2 dari UMNO dalam hujah bodoh kau ?

gen2felda

Anonymous said...



zul nordin tuntut UMNO beri laluan dia bertanding lagi di Parlimen Kulim-Bnadar Baru Vs Calun Pakatan ...

atau Parlimen Pekan atau Parlimen Jerlun atau Gua Musang atau Shah Alam, atau Lembah pantai ..... kakakkakkaka...

kalu tak... tak guna dia dok berceramah spin bohong selama ini... orang2 umno dok rileks saja tak ceramah pun macam dia kehulu kehilir.

Anonymous said...

Zulkifli Nordin berhijrah dari yang mungkar kepada yang ma'aruf. Sesuai dengan tuntutan Islam agar amatnya yang sesat kembali kejalan benar jalan yang diredhai Allah SWT.

Sebagai bekas peguam Anwar Ibrahim, Zulkifli tahu segala2nya berkaitan Anwar Ibrahim. Akhirnya dengan petunjuk dan hidayah Allah SWT, Zulkifli Nordin meninggalkan Anwar Ibrahim kerana dia tidak mahu terus menerus menyokong kemungkaran Anwar Ibrahim. Sikap Karpal Singh pula adalah sebaliknya. Orang pertama yang menuduh Anwar Ibrahim 'meliwat' ialah Karpal Singh sendiri. Tetapi kenapa Karpal Singh menjadi peguam bela Anwar Ibrahim dalam kes liwat Anwar vs Saiful Bahari? Pertama kerana Karpal Singh tidak jujur dan melakukannya diatas kepentingan politik. Kedua Karpal Singh adalah kafir harbi yang tidak (belum) diberi hidayah oleh Allah SWT. Jika ditakdirkan satu hari nanti Karpal Singh diber hadayah dan seterusnya memeluk Islam, nescaya Karpal Singh akan menjadi penentang no Satu Anwar Ibrahim.

Hari ini bukan satu atau dua petunjuk yang Allah SWT telah tunjukan kepada kita, sudah terlalu banyak. Ramai yang menyedarinya tetapi mereka yang hatinya telah tertutup penuh dengan titik2 hitam tentunya tidak dapat menerima kenyataan sebaliknya akan terus memeertahankan Anwar Ibrahim. Kepada golongan songsang ini kita doakan agar Allah SWT memberi petunjuk dan kembali kejalan yang benar. Wallhualam.

Anonymous said...

AKU PELIK BIN AJAIB, MMG.BETUL RAMAI PEGAWAI KERAJAAN YG.SOKONG FUCKATOON..

Aku duduk dalam taman perumahan. Baris rumah aku majoriti melayu. Komposisi pekerjaan adalah :

1)Pegawai pejabat Pos
2)Tentera
3)Pegawai Penjara
4)MPOB
5)Kontraktor yg.banyak dapat projek kerajaan

Sepanjang tahun Aku Sorang je pasang bendera Umno/BN depan rumah. Bila aku tanya dorang kat atas tu, dorang kata memang nak naik bendera, tapi takut pegawai atasan tahu, nanti susah naik pangkat !! Ini bermakna ramai penganot fuckatoon berjawatan besar dlm.kerajaan.

So,aku harap bila BN dapat balik 2/3 majoriti, aku CADANG kan agar kerajaan buat VSS untuk pegawai kerajaan yg.menyokong fuckatoon berhenti dari jadi barua dan biawak hidup dalam pentadbiran BN. Tawarkan mereka faedah berhenti kerja sukarela. RAMAI LAGI LEPASAN UNIVERSITI PENYOKONG UMNO/BN YG.BELUM BEKERJA DAN WAJAR MENGANTIKAN BIAWAK HIDUP TUH!!

gen2felda

Anonymous said...

Anon 11.46, diaorang kena hasut dengan puak2 PAS kelantan. Di KL je berapa ramai orang Kelantan taksub PAS jaja hasut orang lain sokong PAS. Kes-kes jenayah pun diaorang gak yang tinggikan angka jenayah. Orang KL jarang buat jenayah, yang buat jenayah ni orang luar macam kelantan.. Di kelantan macam2 jenayah ada. Aku asal KL menyampah dengan puak-puak Kelantan suka buat kacau di KL.

Anonymous said...

Anon 11.46 am, setuju buang semua kakitangan awam sokong pakatan haram..diaorang ni haram tak reti buat kerja, tiap-tiap hari tabur fitnah mengumpat dan bodoh sombong plus berlagak bagus. Kakitangan awam sesuai buat rakyat sokong BN je. Nak cari kerja pergi cari negeri di bawah PAKATAN RASUAH cam negeri Kelantan.

freethinker said...

.

Walau pun saya bukan penyokong mana-mana parti politik , namun saya setuju 100 peratus supaya kakitangan kerajaan yang menyokong parti pembangkang berhenti dari kerja . Kerajaan beri kamu gaji supaya kamu beri khidmat yang baik kepada orang ramai , tapi di belakang , kamu kutuk balik kerajaan . Orang beri kamu duit , kemudian kamu kutuk balik orang yang beri duit kepada kamu tuu . Tak salah kalau kamu hendak sokong parti pembangkang tapi kena betol la cara nya . Jadi macam saya ni . Saya ni bekerja sendiri , tak pernah mintak duit kerajaan walau satu sen pun . aaa ... macam saya ni bole kutuk kerajaan sebab saya tak pernah hutang budi dengan kerajaan . Kalau nak kerja dengan kerajaan mesti sokong parti kerajaan . Kalau nak sokong parti pembangkang , sila berhenti kerja dan kerja sendiri macam saya ni . Walau pun saya ni freethinker , tapi saya ikut sunah nabi yang galakan umat nya berniaga . Tidak seperti orang islam yang mengaku islam tapi lebih suka kerja makan gaji . Nama saja islam tapi sunah nabi tak mau ikut .

.

Anonymous said...

free..tin..ke


Bro kena search forum dan debat yng melibatkn seseorang yng bernama Dr Zakir Naik..

Klu bro kurang memahami B.Inggeris ada forum yng melibatkn Dr Zakir Naik di terjemahkan di dlm bahasa Indonesia yng mungkin boleh di fahami.

Just taip AL QUAN DAN INJIL 24 Dr Zakir Naik.
Just enjoy siri2 debatnya, saya percaya bro sukakan perkara2 fakta yng ilmiah.

Anonymous said...

Free..tin..ke

Sorry tersilap tulis sepatutnya di eja AL QURAN?
TQ.

freethinker said...

.

Kepada anon 3:53 ,

Terima Kasih kerana beritahu saya tentang Dr Zakir Naik . Saya tidak pernah dengar tentang nama ini sebelum ini . Baru sebentar tadi saya dengar ucapan beliau di Youtube , tapi saya kurang faham kerana ucapan beliau dalam bahasa Inggeris .

.

.

otai JB said...

Hallo banggang,dlm kehidupan mesti ada penghijrahan. Semua org melakukan hijrah dari kehidupan yg alpa kpd megigati tuhan. Begitu jg dgn zul.nordin, dia megetahui dia menbela manusia yg salah,pas tu dia berubah tuk membetulkan semula. Bukannya seperti nuar-gay, dah kantoi berkali-kali,tapu tak juga berubah.Rumah kata pergi,kuborrr kata mariiiii pon masih nak memantap lagi. Banggang lain kali nak tulis pakai otak bkn kepala lutut....lahabau

Anonymous said...

kalu HIJRAH dari lembah maksiat, lalai/lagha atau parti setan UBN ke dalam politik Islam & perjuangan rakyat, OK juga.... seperti HIJRAH para:

ARTIS: bob lokman, abby abadi, dayangku intan, dll

POLITIKUS: tamrin ghafar baba, lajim ukin, yahya lampong, wilfred majilid bumburing, maijol mahap, Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir, dll

BEKAS PEGAWAI KANAN KERAJAAN:bekas TKSU KDN Datuk Ismail Hamzah dan bekas Pengarah Kanan LPP Abd Rahman Taib, bekas Pengarah Sumber Manusia JAKIM/ TSUK P.P Yusuf Hassan.


perIngatan: jangan subahat dengan ahli maksiat, penzalim, perasuah & penipu hak rakyat!!!!!!!!!!!!!


Anonymous said...


APA KATA YG DAH INSAF & MENCARI HIDAYAH .....

“Tan Sri Musa dah kata, perangkaan jenayah yang dikeluarkan PDRM tidak boleh dipercayai, bahkan hakikatnya jenayah meningkat dengan dahsyat,”

... tiga lagi bekas pegawai kanan kerajaan menyerahkan borang keahlian menyertai Pas iaitu bekas Pegawai Tadbir Diplomatik (PTD) yang juga bekas Timbalan Ketua Setiausaha Kementerian Dalam Negeri, Datuk Ismail Hamzah dan bekas Pengarah Kanan Lembaga Pertubuhan Peladang (LPP), Abd Rahman Taib.

Manakala seorang lagi adalah bekas Pengarah Sumber Manusia Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) yang juga pernah menjawat jawatan Timbalan Setiausaha Kerajaan Pulau Pinang, Yusuf Hassan.

Menurut Yusuf, kemasukan golongan pesara kerajaan dalam Pas dapat membantu parti itu dari segi pengalaman mengurus tadbir kerajaan apabila PR memenangi pilihan raya kelak.

“Semua jangan takut kerana kita menyediakan pakar pelbagai bidang dari dalam kerajaan bagi bantu mengurus tadbir negara ini dengan baik. Pengalaman kami, akan dicurahkan untuk bantu rakyat dan menjadi negara yang paling baik,” katanya.

Sementara itu, veteran Umno, Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir mendakwa, kerajaan Umno-BN mewujudkan sebuah unit khas melancarkan fitnah terhadap pemimpin pembangkang, sedangkan apabila kenyataan menerangkan keadaan sebenar untuk menafikan dakwaan itu ditolak tepi.“Mereka sudah wujudkan unit khas cipta fitnah, tetapi bila keluarkan kenyataan menerangkan keadaan sebenar untuk menafikan dakwaan itu, tak terbit, mereka teruskan fitnah itu lagi,” katanya.

Beliau turut kagum dengan pendirian ahli Pas yang tetap mempertahankan maruah mereka walaupun menerima tekanan hebat daripada parti yang mentadbir negara selama 54 tahun itu.

SEMOGA MENJADI SUMBER ASPIRASI KPD MEREKA YG TERPANGGIL UNTUK "HIJRAH" MEMBELA UMMAH!


komandomelayu said...

Anon 826

Yg kau sebut orang2 tu bukan hijrah cari islam hakiki tapi lebih kepada memberontak balas dendam terhadap umno kerana tak dapat jawatan spt apa yg di pinta mcm kadiaq dan lajim ukin tu!

Yg pegawai ptd/pta kerana tak dapt kenaikan pangkat krn masalah dalaman jabatan,

Yg artis tu semua dulu jahil agama pastu terikut fatwa sesat kalu nk taubat kena masuk pas!

Yang keluar pas dan pkr kau pandai tak nak tunjuk ke?

Anonymous said...

Anwar patut jgn pilih org mcm zul tp pilih org mcm badrol amin boleh diBALACIkan seumur hidup...

Anonymous said...

Jiwa pencacai pr lg aman klu dberi makan fitnah2..mereka akan kenyang kemudian mengatakan org lain plak yg tipu...

Anonymous said...

Oii bahalol..kes rais yatim tu bloger pecacai kalah kes fitnah kena saman 300k menangis2 x boleh byr..ada pemimpin korg tolong..padan muka fitnah org tp yg aku pelik ada lg beruk2 yg masih pecaya fitnah tu..g lh lancarkan Tin Milo..

Anonymous said...

Lg satu bodoh punya komen..

Anonymous said...


Mahfus Launch..

Anonymous said...



Anwar AlSheikh Aljuburi...jam omega mana?