IKLAN BERBAYAR

Thursday, December 27, 2012

BLOGER CUCU TOK SELAMPIT CUBA MEMIKAT ADUN BT 3 ?


apa nak jadi bloger CTS ni...hehe 

persaksi kan sendiri bagaimana CTS bagi ciuman maut pada adun bt 3 pkr yang bengap.

KLIK SINI

13 comments:

Anonymous said...

Dlm PR, kalaulah pemimpin mereka yg boleh dikatakan 'cerdik sikit' ialah Mat Sabu sbb dia boleh tiru suara monyet.

Dyll said...

Apa yg kerajaan bagi depa (pembangkang) perli, sedangkan apa yg telah depa janjikan (PRU 12) kebanyakannya tidak ditunaikan... Bila dituntut, cakap menisfesto bukannya janji... dasar penipu/pembohong...

Anonymous said...

Menurut pelakon Eina Azman yang mula dikenali ramai sejak membintangi drama Mimpi Cinderella, dirinya dan hero drama tersebut iaitu Afiq Muiz tidak bercinta. Ini ialah lanjutan dari gosip yang tidak dapat dipastikan kesahihannya yang menyatakan pasangan ini dilihat keluar bersama dan bermesraan dalam cara yang memualkan di Sunway Piramid baru-baru ini.

Apabila empunya diri beria-ia menafikan mungkin juga ada kebenarannya. Bagaimanapun, tertarik juga kami kerana memang rajin sekali Eina Azman memuat naik gambarnya bersama Afiq Muiz di Twitter

Anonymous said...

Buat pengetahuan anda, Eisya sudah bersara dari nyanyian sejak berkahwin dengan suaminya, malah semalam pada hari Krismas, genap sepuluh tahun perkahwinan mereka. Hasil perkongsian hidup mereka, telah dikurniakan dengan tiga orang anak, dua lelaki dan yang bongsu perempuan.

Jadi kepada peminat Eisya yang pernah menghubungi kami untuk perkembangan terbaru Eisya, diharap berpuas hati dengan gambar-gambar ini. Apa yang nyata, Eisya tetap maintain comel dan muda walaupun sudah memasuki umur 3.0 series.

Anonymous said...

Tapi jangan lupa tau..klu apa yg diberi dek BN depalah yg pertama beratur sejak selepas suboh lagi....Buat muka bodoh x tau malu..pastu bolih ckp plak..itu tanggung jawab pemerintah....Tapi Hairan bila PR tak tunau janji nak memberi apa yg dijanjikan ..bolih lah kata tuu bkn janji yg mesti ditetapi..HANYA 1 MANISFESTO TIPU RAAYAT AJER...

Anonymous said...

Muka YB Rodziah sering kita lihat dalam banner besar dipasang di Seksyen 20 depan Petronas. Setiap kali hari raya, krismas, depavali, tahun baru cina, hari ibu, tahun baru masehi, tahun baru hijrah pasti keluar wajah ini. Dalam ceramah nya YB ini paling hebat kutuk UMNO tetapi dengan puak kafir amat prihatin. Baru naik jadi YB sudah buat masalah dengan penduduk Islam di Seksyen 19 dan Seksyen 23 dalam isu kuil Hindu. Begitu bangga dapat pindahkan kuil haram ketapak seluas satu ekar di Seksyen 23. Namun beliau tidak sedar tanpa campur tangan pertubuhan NGO Islam masalah penduduk tidak akan selesai. Dalam kes Kugan YB ini sanggup mengiringi mayat Kugan seorang penjenayah yang mati dalam lokap. Dalam isu PTPTN YB ini sokong dihapuskan. Paling hebat YB ini kata PM tunggu isyarat dari DS Rosmah baru adakan PRU 13. Semoga YB sedar banyak janji dalam manifesto PRU 12 masih belum ditunaikan oleh pemimpin PKR Selangor. Harga rumah teres PKNS 16 unit di Seksyen 19 Shah Alam pada tahun lepas YB ni kata harga rm 400 ribu. Tetapi bila dilancarkan pada 01/12/2012 harganya naik RM 520 ribu. Berapa ramai Melayu yang mampu beli?. Padahal harga rumah teres PKNS 20 x 70 yang dijual akhir tahun 80 han dulu dahulu cuma RM 90 ribu. Pada tahun 2007 rumah PKNS di Seksyen 7 dijual pada harga RM 280 ribu. Selepas 4 tahun PR berkuasa harga rumah size yang sama mendadak naik begitu tinggi. Dengar cerita dari peniaga di PKNS sewa ruang niaga akan dinaikkan awal tahun 2013. Dimana prihatin nya Parti Keadilan Rakyat?
Yang jadi mangsa adalah orang Melayu.

Anonymous said...

Memang benar pemberian kerajaan UMNO BN tidaklah sebanyak mana. Dan selalu menjadi bahan jenakan dan sindiran oleh pembangkang. Tetapi sekurang-kurangnya ia diberi kpd semua rakyat yg layak tidak kira penyokong UMNO atau PAS atau DAP atau calon bebas atau penyokong apa shj. Yg perlu dibuktikan oleh yg menuntut ialah mereka memang layak utk menerima bantuan tersebut.

Tetapi dlm satu kes yg membawa kpd tuntutan di mahkamah, yg diminta dibuktikan ialah adakah pihak yg menuntut itu mengundi parti mereka semasa pilihanraya yg lepas.

Sy melihat perkara ini sesuatu yg sangat memalukan disamping menyemai sifat assobiyah dlm kalangan rakyat.

Anonymous said...

Jangan lupa Aby Abadi pernah berlakon jadi inspector polis.Setelah bercerai Aby Abady di angkat oleh sebuah parti politik yng dirahsiakan menjadi ustazah expres.
Bila sudah tidak bersuami sudah tentu kacip fatimah tak berguna lagi.Walau pun menjanda ostad2 masih malu2 kucing.
Tetapi iklan ubat kuat tenaga batin di dalam suratkhabar semakin meriah.

Anonymous said...

waktu shah alam mula di buka 30 tahun dulu 95% penduduknya orang melayu,kini 2012 penduduk shah alam sudah jadi 70/30 lebih ketara sejak 4 tahun kebelakangan ini,10 tahun lagi mungkin 50/50,bila kita ada YB macam rodziah ni,dia lebih sesuai di panggil YANG BODOH

Anonymous said...

Nasib baik jadi YB Adun Batu 3. Nanti PRU13, jadi YB Adun Batu 2 lak.

Anonymous said...

.


Berbaik baik la sesama islam .

.

Anonymous said...

Aku cerita sikit pasal bengapnya YB ni dlm kes pembinaan Theater Negeri Shah Alam (berbumbung runcing sebelah Hotel BlueWave). Dia ni sibuk hebohkan psl bangunan ni tak selamat dan bla bla bla, pas tu siap masuk dlm The Star tiga kali, mentang2lah Rohaizad jadi org kanan dlm The Star tu kwn karib 'bekas' org kuat PKR. Sebenarnya bangunan ni dah dapat CF ikut peraturan sepenuhnya. Tak puas hati, Khalid Gagap panggil konsultan dgn arkitek dari Singapura utk audit sbb konsultan dan arkitek tempatan bodoh sikit kot. Seminggu menyelongkar tp x jumpa apa2 pun. Last2 YB Rodziah ni panggil la semua yg terlibat mesyuarat kat opis dia. Ingat nak tabur juga kat dia, tp terus x nampak muka. Herannya, pertama : dia yg panggil mtg tp dia yg lesap, ingat berani sangat. Kedua : apasal lak dia yg sibuk2 padahal bangunan ni sepenuhnya milik MBSA. Tolol benar ke datuk bandar, x de kuasa atas bangunan dia sendiri sampaikan mtg pun diarah ke pejabat YB. Ketiga : YB bengap ni tau tak yg CF di di'sain' oleh datuk bandar MBSA (agensi kerajaan dia sendiri)dan diperiksa sepenuhnya oleh pihak MBSA.

Anonymous said...

KALO NAK JADI DUN MESTI NAK PANDAI, BUKAN MCM RODIAH A/P ISMAIL HANCUR BRO, PRU 13 KASI DIA REHAT KAT RUMAH..