IKLAN BERBAYAR

Monday, December 24, 2012

DAP PARTI LAKNATULLAH !

16 comments:

Anonymous said...

Kamu bercakap tentang Tuhan seolah olah kamu pernah berjumpa dengan Tuhan .

Anonymous said...

Sial nyer melayu sampai ke tulang sum-sum.

Anonymous said...

PAS bahalol tahap najis....

Anonymous said...

Anon 8.31pm & 8.49pm..

Kamu BABI ke.?! Kamu JAHANAM ke.?!
Sesungguhnya, kamu la tipikal penCACAI PR yg paling BANGANG..BENGONG..DUNGU..HARMJADAH.!!!!!

Khakkkk ptuihhhhhhh..hambik ko BANGSAT.!!!!!

Psstt..pssttt..kamu & bangsa kamu punya SIAL lagi maksimum, sampai LUBANG KUNYIT Nuar Aljuburi Alberahi..!!!!!

Anonymous said...

Anon 8:31 dan 8.49pm.

Kedua dua komen adalah engkau orang yang sama.

Aku tahu kau kafir.

Jangan cari pasal, Sarang tabuan jangan dijolok. Buruk padahnya.

Aku harap kau faham.

komandomelayu said...

849

BETUL LA TU !

SIALNYA MELAYU SAMPAI TULANG SUM SUM YG MANA DOK SOKONG KAPIR DAP ,PUNDEK KOTE RAKYAT DAN PAS BODO!

Anonymous said...

Melayu di zalimi oleh bangsa melayu sendiri. Sanggup bertopeng kan agama demi mencapai maksiat dunia.

Anonymous said...

Bukan setakat dah jolok sarang tebuan. Tabuan pun dah KO. Takan tak paham-paham lagi. Bodoh gak ko ni.

Anonymous said...

Melayu bodoh tiada had.

komandomelayu said...

1242

Melayu bodoh tiada had?

Jadi baik berhati2 kerana org melayu bodoh ni yg akan sembelih kamu hidup2 kalau terjadi 13mei kedua!

Anonymous said...

Kah kah kah kah.... 13 may paling banyak yg mati adalah melayu. Takan nak kena lagi sekali kot. Jangan lupa bawa keris keramat kamu tu. Bangsa aku dah moden dan guna pistol tau.

Anonymous said...

Yang sedapnya ada juga melayu isle yang sahut salam si ostat dap tu...sah melayu murtad. Kepada anon 2.52am tu jangan pula ingat melayu tidak ada M16.... Oleh ex-Polis,

komandomelayu said...

252

Halo cina babi,
Lu manyak bolo cakap melayu manyak mati meh?
Itu lombong ampang sama sg klang lu mana tau berapa cina mampus sudah melayu kasi masuk!
Lu papa mama popo lari sama anjing lu mana tau pasat lu belum keluar dari bontot babi ma!
Lu pistol ada berapa bullet? 2biji selupa lu telor ke?

Anonymous said...

wahai 3 kumpulan kafir laknatullah,ayat2 Quran bukan untuk d permainkan oleh bangsa anak haram jadah. pernyokong PR manusia bangang tengok Islam d permainkan oleh PR apatah lagi DAPig celaka,sikit ari lagi orang melayu penyokong DAP boleh bela BABI bawah rumah.

Anonymous said...

Kepada semua yang seagama dan sebangsa dengan ku,ketahuilah dan akuilah sesungguhnya penganut PAS ini bukan lagi seagama dengan kita.Mereka sudah lama sesat dan akan terus menyesatkan.Ini bukan lagi soal politik.Politik ini merosakkan agama dan bangsa Melayu.Kerajaan pemerintah juga atas dasar politik membenarkan hal ini berlaku.Majlis Fatwa Kebangsaan tidak ada keberanian untuk berkata benar.Mereka pengecut untuk menegakkan agama suci ini.Harun Din adalah petualang dan pelacur agama Islam.Institusi agama tercemar dan ini merosakkan agama bila orang sudah tidak ada rasa hormat pada ulamak.Sebaliknya ularmak-ularmak mungkar mengambil tempat dan terus menerus membawa kesesatan.

Anonymous said...

Orang tak menganut PAS..orang penganut Islam..awat bodoh sgt komen kamu tu.Rosak aqidah kamu akibat jiwa kacau selama ni.