Tuesday, December 4, 2012

MURTAD..


KLIK SINI

15 comments:

LiwatOmega said...

BAHASA NAJIB TAK WAJAR KATA KETUAPEMBANGKANG.
PANDIKUTTY PANDIKUTTY ITULAH NASIB ENGKAU......

Anonymous said...

SAIFUL DAH BERSUMPAH..........ANWAR TUNGGU BILA LAGI..........BERANI KERANA BENAR.......
GELAK TENGOK ALJUBURI CERITA FASAL PERUT BUNCIT......TETAPI BERSUMPAH TAK JUGA.............TAK TAHULAH SIAPA SEBENARNYA PANDIKUTTY..............

Anonymous said...


BAKATAN RAKYAT - bUKAN

PAKATAN JAHAT - YA, BETUL..

Anonymous said...


PAKATAN RAKYAT - bUKAN

PAKATAN JAHAT - YA, BETUL..

Anonymous said...


Rakyat tak berpakatan pun..
Anuar Berahim je yg Berpakatan Jahat..

Anonymous said...

Inilah hasil perjuangan PAS dengan negara berkebajikan. Mereka yang menyokong PR akan sama-sama mendapat habuan.

warisan tmk said...

Gelagat pemimpin-pemimpin PAS dan Melayu PKR, seolah-olah mereka tidak meyakini lagi bahawa di dalam masa terdekat atau akan datang, mereka akan dijemput kembali mengadap Allah swt, Pencipta dan Tuhan seluruh Alam.

Mereka boleh menipu rakyat, tetapi di kiri kanan mereka terdapat malaikat-malaikat Raqib dan Atid, yang akan mencatitkan segala perbuatan mereka, termasuk tipu daya dan muslihat politik mereka.

Di alam barzah, dan di padang Mahsyar, Nik Aziz tidak mungkin ada ruang dan peluang untuk berdolak-dalik lagi. Mulut Anwar Ibrahim pun akan terkunci, hanya anggotanya akan menjawab bagi pihaknya.....lawyer-lawyer buruk beliau sudah tidak ada lagi di sisinya...

Sebelum nyawa mereka disental oleh Malaikat Izrael, Anwar Ibrahim, Nik Aziz dan Hj Hadi masih ada sedikit masa untuk BERTAUBAT dan kembali ke pangkal jalan. Bertaubatlah....sudah-sudah la tu dengan mimpi-mimpi untuk merebut kuasa...bumi sudah kata pergi, kubur sudah kata mari...

Anonymous said...

Memang UMNO Asal perjuangkan kemerdekaan tetapi UMNO BARU atau parti setan seperti digelar oleh Tun Mahathir hanya perjuangkan skandal lembu, skandal PKFZ, memecahbelahkan perpaduan. Chili kasi taruk sama oarti APCO=UMNO=Setan!

Anonymous said...

219...........ENGKAU DAH KIRA BERAPA KERETA MAK LAMPIRR......BARU KERETA....GOBLOG !

Anonymous said...

Nik aziz & ularmak dlm pas pkr yg setuju perkataan Allah oleh puak2 kristian dapat saham drp aktiviti permurtadan mrk.

Anonymous said...

Balaci2 umno ni tak habis2 menyumpah parti lawan dh x de modal kempen ke

komandomelayu said...

Anon 340

Hahaha, bila kena btg hidung korang pandai nk tunjuk sopan plak?

BUKAN PARTI PAS DAN PKR KAU KE YG AJAR MENYUMPAH DULU!

tobeng said...

Di indon kadar orang Islam yang murtad(masuk kristian)adalah lebih tinggi dari yang masuk Islam.Ini kajian dari ngo,harap2 tak betul.Malah dikatakan dalam tempoh 20-30 tahun lagi indon bukan lagi negara majoriti Islam(nauzubillah)jika trend ini berterusan.

Modus oprandi mereka adalah 'mesra pengguna'.Caranya seperti penggunaan nama Allah dalam agama kristian.Nama Allah juga mudah didapati di gereja dan kitab2 bible malah dalam blog kristian dsb.Sehingga orang2 Islam yang cetek agama sukar untuk membezakan yang mana ayat quran dan yang mana ayat bible melalui terjemahan bahasa indon.

Ini yang sedang diusahakan oleh para liberalis,munafikun dan kafirun dalam usaha yang serupa di Malaysia.

Pekong Pondan said...

You are all rojah with all your bida'ah, and who gave the Christians the right to use Allah?

La illaha illalah.
Only Al-Qur'an and the authentic sunnahs of Rasullulah are the way. Everything else are misguidance.

Anonymous said...

Itu lah dia ularmak dalam pas terutama nik najis yg bertopengkan agama tapi perbuatan & tuturkata x melambang islam sebenar. Nabi saw dikatakan mcm mamat kg, Allah mencarut, boleh minta pertolongan dgn syaitan, undi pas dpt syurga & sebgi nya. Inilah hasil dakyah puak ularmak hamPAS yg mengatakan pas itu islam sdgkan pas x lebih drp sebuah parti yg tamakan kuasa. Allah yg akan balas segala pembohongan mrk. Allahu akbar.