Tuesday, December 4, 2012

DEEPAK, MEMBUKTIKAN TEKNOLOGI POLITIK ANWAR KETINGGALAN ZAMAN.


kebetulan membaca kisah deepak dari pelbagai pandangan dan sudut.

asas cerita deepak ni mudah.
dia kesempitan.
dia kesusahan.
dia gagal dalam bisnesnya.
jadi perencanaan mudah, kaitkan saja dengan najib dan rosmah mansor.

deepak ada kaitan dengan rosmah mansor, sebagai jurujual kapet.

kesempitan yang dialaminya di optimakan secara langsung oleh anwar, tujuannya mahu melakukan politikal assasinasi.

mengenali anwar kepada yang baru nak kenal politik adalah mudah.
dia sanggup buat apa saja demi nak menjatuhkan najib.
fokusnya adalah menjadi memanda menteri.

dalam umno pada ketika ini pun ada 1-2 mangkok yang begitu nampak gelojoh untuk mengejar pangkat. sama perangai dengan anwar.

pada era reformasi, anwar membicarakan kepada malaysia dan dunia akan ketidakadilan yang dia alami setelah dipecat dr mahathir.

anwar pernah menggunakan majalah times yang pro kepadanya untuk menyerang dasar dr mahathir.

anwar pernah menggunakan orang untuk membunuh karektor aziz shamsudin.

anwar pernah membunuh mat taib dan rahim tamby chik yang merupakan saingan utama dalam kerakusannya meneruskan hirarki tertinggi umno.

selepas dipecat anwar secara terbuka menggunakan segala kabel politik dalam dan luar negara untuk menjatuhkan kerajaan dr mahathir.

siapa tidak kenal kepada al gore ?

pernah menghadiri satu sidang APEC di kuala lumpur lantas menyatakan sokongan amarika terhadap gerakan reformasi.

anwar pernah menggunakan madeline albright untuk menjatuhkan dr mahathir.

anwar pernah menggunakan amien rais yang merupakan bapak reformasi ganas di indonesia untuk menyerang dasar kerajaan malaysia.

selepas bebas, anwar mengunapakai kaedah politikal animal yang sama.

kali ini lebih tajam, ganas,tiada fikir mengenai halal dan haram.

harus kita akui pada saat ini memang terdapat sedikit perasaan curiousity dikalangan masyarakat berbilang kaum.

jika dulu melayu diperlihatkan bermusuh dengan masyarakat india yang dipelopori oleh hindraf ( di batu api kan oleh anwar) kini masyarakat melayu pula dilagakan perasaan tidak puas hatinya dengan orang cina.

sejak 2008, anwar berjaya menjadi perdana menteri batu api yang paling kuat di kalangan masyarakat.

modus operandinya yang menyucuk kiri kanan depan belakang, kerap memainkan isu dan sentimen perkauman dan agama yang melampau tiada langsung dihirau asalkan modus nya mahu menjadi memanda menteri berjaya.

jelas lah pada pandangan aku, tuhan senantiasa melindungi negara yang namanya malaysia.

kepelbagaian cubaan menyentuh dan menghina orang melayu dan islam , berjaya kita tangani dengan penuh tenang dan sabar.

jika malaysia ini afghanistan, namewee dah lama mati.
jika malaysia ini rwanda, dah lama ngeh khoo ham mampos.

itulah hebatnya perkataan JIKA...JIKA.. jika itu bukan realiti politik dalam malaysia.
malaysia bukan afghan mahupun rwanda.

malaysia adalah malaysia, punyai kebijaksanaan luar biasa dalam menangani krisis dalam berdepan dengan seorang manusia gila kuasa bernama anwar ibrahim.

hari ini anwar menafikan penglibatannya dalam kes deepak.
dia tahu dia telah gagal.

silap anwar satu, dia masih beranggapan tekonologi stail politiknya masih laku dan boleh digunapakai pada waktu ini.

stail politik anwar sudah tidak laku.

jika benarlah ianya masih laku, sudah pasti nama-nama seperti lajim ukim,jefry kitingan,kadiaq sheikh fadhil,zaid ibrahim dan pelbagai lagi mantan dan bekas BN sudah berjaya menggugat kedudukan najib.

hari ini politik adalah pemberitaan pantas.
hari ini politik adalah pemberitaan yang mampu memberikan pro dan kontra.

deepak adalah satu lagi contoh kegagalan anwar dalam melakukan politikal assasinasi.

deepak adalah mengulangi siri kegagalan anwar sepertimana dia gagal menjaga raja petra, yang bankrap.

deepak adalah bankrap.
raja petra juga bankrap.
anwar suka menggunakan orang bankrap dalam menyerang najib.
bodoh sungguh stail politik baru sebegini.

malam tadi telah diumumkan oleh kementerian kewangan, terdapat 241 ribu rakyat malaysia yang diistiharkan bankrapsi dan muflis.

harapnya anwar tak guna 241 ribu orang ini untuk mengaku kenal najib dan lantas menyerang najib.

anwar pernah bunuh karektor suhaimi kamarudin dalam kegelojohannya mahu menduduki kerusi ketua pemuda umno malaysia.

sejak tahun 1982 lagi anwar suka menggunakan pembunuhan karektor karier politiknya.

dia naik bukan kerana kapabiliti nya, dia hanya berjaya naik kerana berjaya membunuh kawan dan lawan.

anwar telah menggunakan khidmat duta amarika john mallot untuk membunuh kerajaan, namun dia gagal.

anwar pernah menggunakan khidmat speaker amin rais, namun dia gagal.

anwar pernah menggunakan naib presiden amarika al gore untuk menyerang malaysia, namun dia gagal.

anwar pernah menggunakan khidmat presiden filipina joseph estrada untuk menyerang malaysia, namun dia gagal.

anwar pernah menggunakan manusia gagal dalam hidup seperti raja petra, namun anwar terus gagal.

kini timbul pula nama deepak.. bagi aku ini pun dah menampakkan kegagalan.

otak dan congakan politik anwar masih menggunakan aplikasi lotus 123 lagi sementelahan anak-anak kecik malaysia semakin bijak menggunakan android.

low class punya stail politik.

35 comments:

panglima perangcyber said...

salam Gap.

setuju dengan bro. Anwar memang bangkarap segala2nya dan suka guna orang bangkrap moral utk lawan musuhnya.

tulisan lu ini memamng bernas bro...gua suka stail lu tulis.

syabas.

Ali said...

Sokong 1434 x.

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Kalau semua rakyat faham akan sejarah Anwar semestinya semua akan menolaknya.

Anonymous said...

aku tak heran kalau Anwar masih guna Lotus 123, yg aku heran ialah dia masih lagi guna mesin taip, ribbon yg digunakan dah tak berapa clear. dah tak ada dijual di mana-mana kedai.

Anonymous said...

Sepatutnya anwar sedar bahawa semua plan dia gagal kerana Allah tak izinkan. Kalau dia ada plan Allah SWT juga ada plan NYA. Plan Yang Maha Esa tu lebih berjaya.

Anonymous said...

Allah maha kaya,sudah2 la anuar,balik la ke pangkal jalan.Sudah2 la pecahbelahkan masyarakat melayu,sudah2 la nuar

Anonymous said...

terbaik punya artikel....memang wajar Datuk seri presiden UMNO puji bloger pro kerajaan.

Anonymous said...

ANUar Hanya berjaya menCIPAP Cina DOll, Eskay mengaku datang bersama, balik bersama (ada dalam cctv) Mundar mandir dalam bilik, menCIPAP macam orang muda,Cina DOLL tergaru2 depan belakang macam kena PIJAT, boleh kata KONSPIRASI UMNO, Lu Celaka lah ANUar lu sedap2 UMNO kena tuduh, Tungguuuuu

Atan boroi said...

Bila la kau nak mampus Anuar lahanat. Hidup atas dunia ni buat dikeji, dihina orang aja di atas keburukan engkau. Kau memang tak layak jadi perdana menteri sebab perangai kau buruk. Tersasar dari tata susila bangsa. Hentikan ajalah niat kau tu. Duduk diam-diam biar orang lain yang lebih berwibawa membangunkan negara dan bangsa tercinta ini. Aku dulu pun penyokong tegar kau, tapi setelah aku celik, hinalah aku kalau terus bersama dengan engkau.

Anonymous said...

ATAN BOROI..LU MAMPUS DULU LA BARU SURUH ORANG LAIN MAMPUS..MACAMNI PUNYA ORANG PUN ADA KA.NATANG..BODO.

Anonymous said...

Harap 8:56 cerdik macam Atan.

Anonymous said...

AKU BAWA CERITANI DARI MALAYSIA KINI, USTAD BODOH NI MINTA BORANG KEAHLIAN UMNO LEPASTU TIBAI UMNO,
<<<<<<>>>>>>>>>>><<<<<<<<?

Sementara itu, pemimpin Umno yang didakwa oleh Qatrun sebagai pemangku Ketua Umno Labuan, Senator Datuk Yunus Kurus, ketika dihubungi Malaysiakini, mengesahkan beliau yang menghanta 10 borang keahlian Umno kepada bekas guru berkenaan.
Bagaimanapun, beliau mendakwa, ia dihantar atas permintaan Qatrun sendiri, yang meminta borang tersebut melalui SMS, untuk dirinya sendiri dan rakan-rakannya.
Yunus juga mengakui ada menelefon Qatrun untuk mengesahkan laporan bahawa seorang guru agama sementara JAWI berkempen untuk PAS.
"Saya telefon dia tanya betul ke dia masuk PAS. Dia boleh ketawa-ketawa lagi. Saya cakap itu (masuk mana-mana parti) hak kamu.
"Dia minta borang saya kasilah," katanya.
Qatrun sewaktu sidang media juga mengaku bahawa beliau, secara berjenaka, meminta borang Umno dari Yunus.

Anonymous said...

DS Najib telah menjadi sasaran fitnah semasa beliau masih lagi menjadi TPM. Mengapa? Kerana DS Najib dilihat sebagai orang yang bijak dan diyakini boleh menjadi PM Malaysia yang berwibawa. Serangan demi serangan dilakukan untuk menimbulkan persepsi buruk keatas DS Najib. Tujuan hanyalah untuk menimbulkan rasa benci rakyat keatas DS Najib.

Hari pertama menjadi PM, DS Najib telah menunjukan permulaan yang baik dengan memperlihatkan kesungguhan untuk lebih menyatukan rakyat Malaysia melalui Gagasan Satu Malaysia. Ini merupakan salah satu kejutan besar kepada pembangkang kerana jika Najib berjaya bermakna pembangkang akan gagal. Hari ini ternyata gagasan DS Najib berjaya dan ini membuatkan pembangkang khasnya Anwar Ibrahim terus rimas kerana Najib menjadi punca utama yang bakal menggagalkan Anwar Ibrahim untuk bertahta di Puterajaya. Anwar Ibrahim terpaksa memerah otak bekunya untuk memperbodohkan pengikutnya. Apa juga iisu yang dirasakan boleh mendatangkan keuntungan kepadanya akan digunakan sepenuhnya supaya dia dilihat masih 'ujud'. Isu2 lama yang bersifat bodoh pun dikitar semula dengan harapan majoriti rakyat akan termakan dengan dakyahnya. Anwar Ibrahim mengambil kesempatan keatas Deepak seorang India yang sedang menghadapi kemungkinan besar akan bengkrap kerana hutang jutaan ringgit kepada KFH. Anwar Ibrahim mungkin lupa, nasib orang India di Kg Buah Pala yang telah dikhianatinya dahulu yang rata2nya miskin.

Saya percaya Anwar Ibrahim akan terus gagal dalam sebarang usahanya untuk menjadi PM Malaysia kerana 'tipu daya iblis' yang Anwar Ibrahim jadikan 'pakaiannya' sejak sekian lama hanya akan membuatkan majoriti rakyat semakin mual, muak, jelak dan jijik. Semakin banyak pembohongan yang Anwar Ibrahim lakukan sebenarnya bukan memperbodohkan rakyat sebaliknya Anwar Ibrahim memperbodohkan dirinya sendiri. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

sejak 2008, anwar berjaya menjadi perdana menteri batu api yang paling kuat di kalangan masyarakat.
modus operandinya yang menyucuk kiri kanan depan belakang, kerap memainkan isu dan sentimen perkauman dan agama yang melampau tiada langsung dihirau asalkan modus nya mahu menjadi memanda menteri berjaya.
-------------------------
STATEMENT YG PALING AQ SUKE SBB ANUwar BKN SAJA SUKE MENCUCUK PERASAAN ORG TAPI JASAD MANUSIA PON DIA SUKE CUCUK BAIK DEPAN MAUPON BELAKANG..ASALKN BERLUBANG...
AIYAKKKKK...INI MYK CILAKAK PUNYER MAKHLOK..

Tun Teja said...

Satu lagi kegagalan Anwar untuk mendapat campurtangan dari Menteri Luar Negara Australia Bob Carr. Sang peliwat ini mahukan Australia campur tangan dalam PRU 13. Tetapi desakan Sang peliwat yang khianat dan durjana ini ditolak oleh Bob Carr.

Anonymous said...

ANWAR MCM FERDINAND MARCOS,BUKAN MANDELLA, HEHEHE.

Pekong Pondan said...

No matter what SHIT happen in Malaysia, Anwar and his homo-friends are behind it. Pondan Rafisi like to dig in womens shopping. Anwar Homo want to have an homo-debate with Najib. Let Anwar face Kairy. Kairy are young and know how to fight this kind of animal.

PR should be considered rebellious and their leaders should be charged of betrayal to the nation, and shot.

Al-Qur'an say that if you see anyone commit homosexual activity, you must execute the scumbags.

There was 30 witnesses and verified DNA evidence. If that isn't enough, then Malaysia is forgiving to that scumbag who raped Saiful in his shit-hole.

And!!!! Don't forget...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Tulsan Burut Al-Maktabuntut said...

Tahniah > Syabas > Bravo > Mumtaz > Omedato Gozaimas....Kepada > "Dato Seri Anuar Ibrahim Ibnu Al-Juburet( Bersama Rakan-rakanNya beserta Penyokong2 ToktokNya 'Ahlul Fitnah Wal-Jama'ah' )...Memiliki Semangat JuangNya yg Amat Tinggi...Beliau x akan mengaku kalah...!!! selama-lamaNya....Berpaksikan > ""Biar berputih tulang jangan berputih Mata...Alang-alang bergelumang DOSA biar sampai di jilat > NERAKA...!!!""

RBF Online said...

Mantap GAP....

Anonymous said...

Best artikel ni!!!!

Anonymous said...

Menjadi penasihat ekonomi Selangor pun gagal kerana itu Anwar di bayar gaji bernilai rm1 .Itulah nilai dirinya...

Syabas MB selangor kerana berjaya menyelamatkn duit kerajaan negeri walau pun lebur juga di tempat lain.

Anonymous said...

tanpa google ramai yg taktau apa itu lotus 123, wordstar... zaman dah berubah, pak jub*r jer tak berubah...

Anonymous said...


Satu persoalan..

Mengapa sebodoh itu Askhy memerangkap Anuar... dalam hal cina doll..

tiada jalan lain kah utk perangkap beliau sehingga beliau terduduk tak boleh menafikan lagi aktiviti kegemaran beliau itu..

dol.mat said...

anwar tak layak untok segalanya... penipu.peliwat,pemusnah dan penhancur negara...yang paling takut suka buat fitnah,,

Anonymous said...

isu asas adalah apa yg diperkatakan oleh deepak...usah alih perhatian nk menghentam Anwar plak...samada Anwar dibelakang serangan ini adalah secondary...isu asas betul ka Najib & Rosmah terbabit sampai mcm ni...

Anonymous said...

Najib did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Najib did it in the shitta hole..., in Rosmah's FAT buttock.

Anonymous said...

12.51pm & 12.52pm adalh penCACAI penTOTOK yg masih keTEGAQ dok minum air kencing Pok Sheikh Aljuburi..

Kemana tumpah kuah klu x ke penCACAI penTOTOK yer tak.?! sbb tu diorg ni siang malam xde hal lain, asyiikkkk dok citer & ingat hal buttock jekk..saling x tumpah cam pemimpin 'anuGAYrah Tuhan diorg suma tu..

Kihkihkih..Hehehehe...

bro yul said...

sungguh jijik dan kotor politik yg d mainkan oleh anwar...sanggup buat apa sajer demi memenuhi kehendak nyer....klu mcm nie la nk jd perdana menteri malaysia alamak nyer hancur la malaysia..katakan tidak pada pakatan harami......

Anonymous said...

bro yul

begitu juga Najib...sama saja...sanggup buat apa saja...lawan dia bukan hanya Anwar tapi ada ada kumpulan bayangan dlm UMNU sendiri...

komandomelayu said...

Anon1252

APAHAL KAU DAH NK MAMPOS?
NAJIB DGN ROSMAH TU LAKIBINI LA!
BUKAN MCM NUAR MAIN JUBOR AZIZAN,SUKMA,SAIFUL,CHINA DOLL!
BAIK KAU BALIK TNYA BINI DGN MAK KAU SILAP2 PUN DAH KENA JUBOR DGN NUAR!

KALAU AKU DPT TRACE KAU MEMANG MUKA KAU MASUK DLM SHITAHOLE!

sotong sempoi said...

anwar mmg dah xde maruah suka buat keja2 jijik..dia tu mcm sampah masyarakat jekat sini klu aku jd pm dah lama aq buang negara kat anwar yg saiko tu

kak bedah said...

aq mmg dah tau dari awal lg ni mmg keja anwar sbb dia lah dalang kat negara kita ni klu dia xde negara kita ni akan lebih aman lg tau

Anonymous said...

tunggu bila Anwar nak bersumpah pasal video skandal seks...YB Salahudin Ayub pub berani bersumpah...

Leftenan Caine said...

Okay tuduhan terbaru. Fitnah lagi. Siapa ajar menfitnah? siapa bapa fitnah? sesiapa yag tidak percaya Anwar ibrahim tidak kenal deepak, tak lama lagi bocorlah namanya. Kesian, sampai di buat press conference untuk berkata tidak tahu deepak? agak keterlaluanlah!