Tuesday, December 18, 2012

SELEPAS PAS, DAP DAPAT VIRUS B.A.B.I



Percaya atau tidak, di mana saja Anwar Ibrahim berada maka di situ akan wujud budaya politik wang sehingga mampu menggugat dan mencemarkan budaya yang terdapat di dalam mana-mana parti yang dia jangkiti.

Selesai mendapat ijazah am jurusan Pengajian Melayu di Universiti Malaya (UM), Anwar Ibrahim menyertai UMNO meskipun dia sebelum itu sangat rapat dengan PAS dan merupakan anak angkat kepada salah seorang tokoh PAS, Allahyarham Yusuf Rawa.

Sejak menyertai UMNO pada awal tahun 80’an, Anwar pada mulanya dilihat begitu “naif” dan seolah-olah “lurus bendul” apabila dia perlu digilap serta diajar serba serbi, termasuk cara berpakaian dan penampilan diri.
Tapi, jangan sangka “tiada buaya di air yang tenang”, Anwar sebenarnya lebih “ganas” dan “merbahaya” dari buaya!

Dalam diam, dia memperkenalkan virus terbaru di dalam UMNO ketika itu dengan mengamalkan budaya politik wang sehingga ramai tokoh-tokoh yang lebih banyak berjasa di dalam parti tumbang terkena “virus” tersebut.

Di antara yang pernah dikhianati Anwar ialah bapa Tamrin, Allahyarham Tun Ghafar Baba, yang kalah teruk akibat tindakan Anwar melayangkan ratusan keping “pink form” dan beg-beg berisi wang yang entah dari mana dia peroleh.

Sejak Anwar menyertai UMNO, parti keramat bangsa itu diserang “virus” tersebut tanpa rasa bersalah dan dipercayai bahawa tujuan “virus” itu diperkenalkan Anwar cuma satu sahaja iaitu “menjadi Perdana Menteri”.
Mujurlah perangai keji Anwar itu dapat dikesan awal dan dia dipecat lebih awal sebelum dia sempat menghancurkan UMNO dan negara.

Seterusnya, Anwar menubuhkan Parti Keadilan Rakyat (PKR) melalui isteri nya, Wan Azizah . Dia tahu Azmin tak tahu buat kerja, mungkin sebab itu dia tidak suruh Azmin tubuhkan parti.

Dan cuba lihat gelagat ahli-ahli PKR pada setiap kali pemilihan pucuk pimpinan parti diadakan. Jika tidak ada politik wang, maka tidak sahlah itu pemilihan untuk PKR. Kerusi berterbangan, penumbuk dan terajang bersilih ganti.

Lebih menarik, ahli-ahli yang mengundi pun terpaksa disogok dengan wang untuk hadir ke mesyuarat pemilihan. Jika tidak ada “sogokan”, maka tak cukup korum dan dewan akan kosong bagai tiada apa-apa yang berlaku…

Bila PKR bergabung dengan PAS dan DAP. “Virus” politik wang itu menular pula ke dalam kedua parti pembangkang itu.

Pada muktamar-muktamar PAS yang lalu, bukan sedikit rungutan dan bisik-bisik di kalangan lebai-lebai PAS yang memperkatakan tentang “wang saku”, “sedekah”, “jariah ehsan”, “duit kopi” dan seangkatan dengannya.
Jenuh juga puak-puak PAS itu mengutip “wang ehsan” dalam pemilihan yang menyaksikan golongan ulama di dalam parti itu “dinyahkan” dari saf kepimpinan parti tersebut!

Terkini, ADUN Sekinchan, Ng Sue Lim pula merungut tentang wujudnya bibit-bibit politik wang yang mula menular di dalam pemilihan pucuk pimpinan DAP yang sedang berlangsung di Kongres Kebangsaan DAP di Pulau Pinang.

Katanya, walaupun tidak jelas, budaya politik wang itu sudah mula menular di dalam parti itu sehingga mencetus kerisauan di kalangan pemimpin DAP yang hadir di Kongres berkenaan.

Pokok pangkalnya, sejak Anwar menggabungkan PKR dengan PAS dan DAP, dia turut membawa “virus” politik wang untuk dijangkitkan kepada parti-parti tersebut, sebagaimana yang dia pernah lakukan kepada UMNO suatu ketika dulu.

Teruk juga Datuk Seri Najib berusaha membersihkan “virus” keji yang dibawa Anwar Ibrahim itu di dalam UMNO dan alhamdulillah, penyakit yang disebabkan oleh pemilik OMEGA itu semakin pulih di dalam parti keramat tersebut.

Itulah hakikat yang terdapat di dalam diri Anwar. Dia mana dia berada, kita akan dapat melihat budaya jijik itu berada. Manusia jenis apakah ini dan apakah orang ini yang mahu dijadikan Perdana Menteri? Layakkah dia..?

85 comments:

Anonymous said...

ANUWAR BRAHEM = DAJJAL...

Di mana ada ANUwar di situ akan ada kemusnahan...

Anonymous said...

BEZA NYA PAS BABI HALAL!!

DAP BABI HARAM!!

Wahkahkahkahkahkah.........

Anonymous said...

TAPI DUA2 TETAP BESAR PUNYA BABI!!!

Wahkahkahkahkah........

Langsi said...

Bukan ke politik wang ni mainan Chedet si MahaFIRAUN sejak pemerintahan dia lagi!

Tengok sampai skrg...Mirzan Miguel Mahathir dari nak terjun kapal, dah jadi billionaire hasil bail-out bapak!

Mokhzani...hasil F1 circuit ilham bapak!

Banyak lagi der.....!

Akibatnya dia sendiri kalah hasil politik wang di Kedah... tak terpilih wakil UMNgOk utk berbahas.

Politik wang???.....RASUAH la tu!

Langsi said...

PERWAJA; kes BMF - sampai Jalil Ibrahim dibunuh; PKFZ; BAKUN... bail-out Tajuddin Ramli; MAS; pengharaman UMNO - sume bawah tangan sape yek?

Banyak lagi... Pulau dan bukit bagi kat Cina kroni

Anonymous said...

Oiii Bloger anjing kurap cuba suloh muka umguk semua ada macam muka cibai cimpazi kan,kalau tak percaya ambil cermin sekarang.

Anonymous said...

anuwar al-jubur= bapak segala rasuah dan politik wang

pencacai pr = pondan2 jambu yg diliwat oleh bapak segala peliwat..

ingat pr igt rasuah

-rakyat selangor benci pakatan syaitan

Anonymous said...

Woii langsi anak haram...

Itu cerita semua di zaman Anwar Al Jubori la bodoh kahkahkahkah.

Cuba ko jawab soalan yng paling susah aku nak bagi lak ..bersedia ok.....!
Siapakah manusia yng duduk di alam semesta ini yng telah mengurniakan pangkat Anwar menjadi Anwar al Jubori yng amat di segani?
Muahahahaha. .hah.. terkial2 ko nak jawab...

Anonymous said...

Tu belom masuk kemusnahan yg dibuat dek angkara PM yang tak berteloq serta si BadakKatek...suami PM!

Pekong Pondan said...

How could that stupid moron Anwar Ibrahim be accepted in UMNO at the first place. He have NO proper education. He is a homosexual porno-maniac and he have a tail of cock-suckers who worship him.

Just see Homo-Siam; A nobody masturbator who fell in love with Anwars dongle (see famous video).

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Homo Siams buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Gollum (Nik Ajis)

Anonymous said...

Kura-kura ketawa penyu tiada bulu keadaan politik sekarang cakap orang rasua sendiri pun rasua. Ini permainan politik satu jadi polis satu jadi pencuri

Anonymous said...

woii Langsi anak haram..

Kalau Chek Det MahaFiraun dah lama ko mampos untuk di persembahkan kepada dewa.
Klu chek Det itu maha firaun aku memang sokong darah kau di persembahkan kepada dewa jahat.
Sebab hati ko banyak hitam muahahaha
Bodoh punya langsi. Ikut sedap mulut jer nak cakap.Sejarah Firaun pun entah tahu entah tidak.

Anonymous said...

Ini BUKTI NYATA & JELAS menunjukkan PR memang peRASUAH! Sila layari link ini...

www.pencacai-semalaysia.com/2012/12/terkini-malaysia-juara-dunia-dalam.html

PR dalam kemusnahan...

Anonymous said...

4:15

Memang politik ini macam satu permainan.
Tapi main sampai kena jadi babi macam PAS tu yng jadi masaalah.

Tetapi bila Timbalan Presiden PAS lebih sanggup makan babi dari ayam untuk dapat undi bukan islam itu bukan main2 lagi bro.

Hukum tetap hukum!
Babi hukumnya najis mughallazah!

Anonymous said...

Babi ialah binatang yang paling sedap bila anda rasa pasti tak akan lupa ! Heheeee

Anonymous said...

4:34

Sedap atau apa sekalipun hukum bagi orang islam babi haram di makan atas perintah Allah swt kerana sejarahnya.

Ko tak percaya kpd rukun iman, ko nak makan babi itu ko punya pasal.Orang yahudi pun tak makan babi itu dia punya pasal.

Ko nak jadi perangai mcm babi itu ko punya pasal. Ko nak di babikan oleh DAP itu pun ko punya pasal hahaha.

Anonymous said...

abe2 adek kakok lako2...bgi can pambngkang berkokok waktu nih...biarkan...PRU 13 ni undi tuk penbmgkang...elekkk pulceet,.jgn gaduh2..PR adalah parti low classss..

Anonymous said...

Aku orang Pas tapi mintak maaf sbb aku dan famili tak akan bg undi pada Dap atau Pkr. Merekalah perosak Pas. Aku dah antar surat mintak Hj.Hadi perjelas soal syiah dan khawarij dalam Pas. Kalau benar aku akan keluar dari Pas. Takde parti lebih baik.

Anonymous said...

B.A.B.I makhlok paling celaka dlm donia ...mengambilalih tugas syaitan melaga2kan n mengapi2kan rakyat Indon yg sama spesis prangai mcm PAS, agar mrk marah dan mnyerang Malaysia...

Doa kami dari rakyat yg cintakn keamanan dan kedamaian yg tlh Kau berikn pada kami di Malaysia..lindungi la kami semua dan hindarila kami dari makhlok2 perosak spt ANUwar dan konco2nye...

Anonymous said...

penganot pas yg.tetiba meroyan dalam ni serang Tun M dengan gelaran mahafiraun tu sebenarnya nak memujuk hati dia yg.gundah gulana kerana fuckatoon kini sedang ditalkinkan diatas penyakit bawaan al-jubori yg.menyebabkan parti bendera jepun warna hujau kini diketawakan dan dicaci sebagai keldai suruhan komunis dap paling rendah kasta nya.

gen2felda

Anonymous said...

Memang pekak ko ni,
Ada otak tarak mau guna
Bagi org mcm ko yg bangang ni
Memang ko x nmpak jasa TUN M
Yang ko nampak anwat aljuburi
Ko ni satu geng ngan aljuburi agaknye
Sebab ko sanjung manusia pemusnah
Sedar ler Nabi pun mgaku umat tu

Anonymous said...

Memang pekak ko ni,
Ada otak tarak mau guna
Bagi org mcm ko yg bangang ni
Memang ko x nmpak jasa TUN M
Yang ko nampak anwat aljuburi
Ko ni satu geng ngan aljuburi agaknye
Sebab ko sanjung manusia pemusnah
Sedar ler Nabi pun mgaku umat tu

Anonymous said...

Anuar yg ku kenal..

Selera songsang ntah mengapa..
Jantan betina kena ratah olehnya..
Bila bercakap penuh lipor lara ..
rakyat percaya entah kenapa..

bila berkata penuh dusta..
iman nya entah pergi ke mana..
Cina doll lah kesukaanya..
hilang warak timbul celaka..

bapa mertua tidak menyukainya..
melihatkan menantu kaki pencerca..
manis di mulut bermain kata..
habis mentua di jual kannya..

ada anak sama peelnya
laju kata melebihi akalnya..
melayu murtad menjadi agendanya..
harap bertaubat sebelum matinya..

isteri sabar ikut katanya..
menjadi pendokong walau di mana..
Menfitnah kerajaan menjadi kesukaannya..
HIV di suntik ke badan suaminya..

Apa nak jadilah dengan aljubri seekor ni..

Anonymous said...

tak payah kau kutuk anwar. dia memang terkutuk

Anonymous said...

Melayu PAS & ni memang Babi.

Anonymous said...

Umno busuk dr hujung rambut hingga lah ke liang lahad.

Anonymous said...

Mahathir menafikan yg cina membena malaysia ...

Anonymous said...

Aku setuju kate ko tu. Lihat lah di taman-taman perumahan, jalan raya, banggunan dan ekonomi. Ade ker nama melayu melain kan lorong haji taib dan tanah kubur jer milik mutlak melayu.

Anonymous said...

Nasib baik hang tuah mati cepat . Buat malu dia jer..

Bomo Siam said...

Nak tanya sikit, sapa yg ajaq Anwar jadi lagu tu (politik wang)...? Bukan UMNU yg ajaq ka?

Mmuuaahhahahaha...!

Anonymous said...

Adoiiii... Bodoh punya komen. Tapi ade betol gak aku tengok, melayu nie layak jadi pak guard jer, kutip sampah, isap dadah, ragut, mintak sedekah. E2 lah melayu terlampau bergantung pada subsidi. Ohhhhhh ... Melayu subsidi, sampai bile...?

Bomo Siam said...

Anwar tu bukan ka anak didik Madey? Seperti kata2 Hang Tuah, "Bapak borek, anak rintik!"

Anonymous said...

Melayu jadi bodoh di sebab kan dapat pemimpin yg bodoh. Yang kaki jubo melayu, yg bunuh monggolia melayu, yg murtadkan bangsa sendiri pun melayu. Belajar lah dari melayu singapore. Tapi melayu msia kata melayu singapore bodoh. Bodoh tuduh bodoh.

Bomo Siam said...

Madey kencin berdiri, Anwar berak sambil berlari ...!

Bomo Siam said...

Melayu bodo bukan kerana pemimpin, tapi kerana diri sendiri.

Anonymous said...

Bapak madey tu keling, mak dia pulak boyang kacuk... Tapi bile madey beranak leh dapat jadi melayu... Sepatutnyet madey tu i.c wane merah... Beruk ko susu kan , anak sendiri ko lacurkan.

Bomo Siam said...

Sapa pulak ahli UMNU yg keahlian nombornya 000000001...???

komandomelayu said...

928
Kau ni anak haramjadah berok mana?
Adab kau jaga sikit jangan sampai kepala kau aku pijak!

komandomelayu said...

Siam lahanat!

Aku cabar kalau kau ada telor 2 biji jom kita jumpa 'face to face'?

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Aku setuju . Dua dua ekor memang bodoh macam lembu .

Bomo Siam said...

Komando,

Hg ni takdak kerja lain, makan gaji buta. Hari2 ajak org bertumbuk. Check dulu senapang hg tu...bunyi "pang" ka or "puuutt..."!

Anonymous said...

babi kencing berlari.. haa mcm tu

Anonymous said...

ko orang jgn layan bodo sial ni ehhh bodo siam ni.. dia ni anak haram jadah..

Anonymous said...

komando melayu makan gaji bute.. dah pulak tu berboskan unka..tak sabo nak amik pencen le tu..

Anonymous said...

hehe melayu kasi hantam sama itu melayu...bagus2...melayu bodoh...

Anonymous said...


Langsi ya anak haram..

Adakah Mirzan, Mokhzani dapat apa2 kontrak kerajaan semasa Tun M menjadi PM? Sila jawab.. klu tak tahu jawab tak tahu saja..jangan fitnah.. nanti susah nak dapat syurga Allah.

Maaf cakap...Zaman Pak Lah memang diakui banyak suku sakatnya dan saudara maranya mendapat kontrak kerajaan .. org diam ni memang banyak buat ornar..

kenapa ko tak attack pak lah habis-habisan..banyak salah lakunya kalau nak di hitung..

Anonymous said...

ape nak heran....UmNGOK pun satu besar haram jadah.....muka penyeleweng kaki songlap salahlaku dlm parti UmNGOK pon boleh jawat jawatan big boss kat GLE kerajaan malaysia.....

contohnya siapa tak kenal si Isa samad si katik tuh....perintah N.sembilan pon ntah hape2 ...... ujung2 dpt gak pegang Felda....peneroka dpt 800 unit, si mangkuk ayun & d gang UmNGOK dapatlah puluh2 juta unit saham Felda yg makin lama makin merosot...... itu antara kepandaian UmNGOK menipu pakcik2 & makcik2 Felda......

berubahlah wahai generasi Felda....banyak syarikat milik Felda dah dpt ke warga asing....anak tempatan dibuang....itulah permainan sibodoh parti UmNGOK...

Anonymous said...

abaikan aje si komandul pencacai UmNGOK tuh..cakap besar aje....turun bersih pun tak muncul....sama mcm brahim katak.....

Anonymous said...

PETRON tuh pon milik Mirzan san Maguel Mahathir( pemilik kilang arak terbesar kat filiphina)......Tahniah kpd pencacai UmNGOK....anak ayahanda paria kutty korang jadi pemilik kilang arak....jgn tak tahu....Mahafir anak beranak kuasai minyak melalui Petron(nama asal esso).......hidup mamak...

Anonymous said...


bomo sial..brapa upah ko dapat jadi pencacai PR kat sini nih... Cari makan buat kerja haram nak kata org makan gaji buta...cermin diri ko tu dulu..
sekali langsi ..sekali bomo sial...
bila ko nak pakai nama nizar pulak....adik beradik pun ko sisihkan nak jadi pemimpin berwajah islam..pirrrah...

Anonymous said...

Kalau ye PETrON tu milik anak Tun M.. apa masalah ko.. biarlah dia.. dia ada keupayaan untuk memiliki syarikat sebesar tu baguslah.. bangsa melayu kaya..yg ko dengki apasal.. kurang2 berjuta mirzan dan mokhzani tu bayar zakat.. dapat gak mengalir ke kaum keluarga kita yg kurang bernasib baik..

daripada jadi pencacai macam ko haram apa pun tak bawa faedah.. cerca org..fitnah org... dapat dosa ada le..

yg pak sedara ko kat kelantan botakkan hutan bagi projek kat pengusaha cina tu apa cerita..cina tu bayar zakat ke...

pertikaikan lah.. suruh depa bagi projek kat melayu macam ko..
alamat lingkop tak sampai seminggu beb..

Anonymous said...

Pkr blh hncurkn negara
Pas blh jahanamkn bangsa
Dap blh lingkupkn ppaduan bngsa
Hny UMNO yg dpt mptahankn bngsa n negara Malaysia.. Pedulikn anuwar aljuburi, n.ajis, lim guan eng lahanat tu.. UMNO dlu, kini dan selama2nya d hati. Cayalh..

Anonymous said...

ekelehhhh bomo siam..

UMNO tak pernah ajar Anwar cara meliwat dia pandai semulajadi kihkihkihkih.

Bomo kutuk lebih2 kat bang Nuaf nanti n.ajis sumpah celako celako celako tau!

Anwar kan bakal PM N.Ajis bakal PM bomo juga muahahahahaha.

Anonymous said...

memang langau lah bomo sial ni..

Anonymous said...

Hahaha budak bodoh11:38.

Ko cerita saham 800 unit tapi ko tapi ko tak nak cerita orang felda dah kenyang dapat rm 15,000.00.Ko cerita orang felda kena tipu tapi ko banyak busuk hati tak mau cerita orang felda dapat tanah kebun 8 ekar tanah rumah suku ekar.


Betulah kata para bijakpandai orang berhati jahat akan sentiasa nampat kejahatan walaupun sesuatu perkara itu baik!

Orang felda dapat hasil sawit mencecah rm8,000.00 sebulan la ngok.Cuma ada 2-3 bulan yng di panggil musim melawas kebun sawit mengeluarkan hasil hanya 1-2 tan sahaja. Yang bestnya peneroka yng terlibat dengan tanam semula felda bagi gaji rm800 -1,200 sebulan kerana kebun sawi belum mengeouarkan hasil.

Hello budak bodoh 11:38pm.

Ko pernah tengok sekolah yng didirikan di Felda biar pun di dalam kebun kelapa sawit ttp ciri2 reka bentuknya menjadikan orang 2 macam ko yng berhati jahat semakin benci dengan felda.Dari bawah kebun sawit itulah lahir jenerasi ke2 yng hebat2 termasuklah aku.

Untuk pengetahuan koperasi felda adalah yng ke2 tertinggi memberi dividen kepada ahlinya selepas Bank Rakyat.ASB pun tak boleh beat dividen Koperasi Felda.Berdasarkan dividen tahun lepas sesiapa peneroka melabur rm200k
telah mendapat pulangan rm30,000.00 perghhhhh bertambah kaya bapak aku hahahaha.

11:38 ko apa tahu selain menunjukan kebodohan di sini. Kenapa ko tak pandai?Jawapanya senang sahaja,sebab ko bodoh kihkihkihkihkih!

Pekong Pondan said...

Watch your shit hole.

Bomo Siam attack from behind and never bend over.

PKR members are all homosexual.

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Homo Siams buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Gollum (Nik Ajis)

Servant of God said...

Untuk melihat lebih jelas contoh orang yang dapat virus babi, tgk je laa bomo siam tuh.

Aku ingat dah mampus kena virus Nizar, rupanya dapat virus babi laa pulak...

Anonymous said...

Kilang Arak yg didemokan dulu oleh puak2 PAS makin kukuh je kat selangor malah pegawai agama yang rampas arak pula dipecat

PAS hampehhhh

Anonymous said...

PR

mana janji2 mu masa PR12

pi tengok balik janji yang tak ditepati tu...

aku dan family aku berjumlah 31 orang akan menyokong UMNO lepas ni

Bye2 PR

Anonymous said...

Ajaran Agama Islam menguatkan silaturrahim tp ustaz2 PAS ajar perpecahan ....

hari2 dengar ceramah politik boleh jadikan hati hitam penuh dengan dengki dan dendam.

pianggg punya PAS

Anonymous said...

Semua salah UMNO

UMNO buat masjid salah
UMNO buat sekolah Agama Salah
UMNO bagi BRIM salah
UMNO perjuang hak melayu UMNO salah

macamlah PAS ni maksum setau akulah PAS pon macam orang lain juga didaftarkan dengan RM50 di SSM sama macam Ah Ngau Sdn Bhd...parti ni bukan agama

sedarlah oiii

Anonymous said...

Sejak buku C.N Alaghfani yng terbaru "KAFIR KAH AKU" beredar di pasaran rupanya semakin ramai yng tampil meminta maaf lantaran fatwa Hj Hadi mereka telah melakukan dosa kerana memfitnah dan mengkafirkan saudara mara sendiri.

C.N Alaghfani mengakui di sebabkan amanat Hj Hadi beliau telah mengkafirkn ayahnya. Ada juga sembahyang 2imam kerana berdasrkan amanat hadi sembahyang berimamkn orang umno tidak sah.Dan banyak lagi lah perkara2 yng tak sepatutnya berlaku.

Tetapi yng sialnya PAS tak mahu mengaku amanat hj Hadi telah menyebabkan orang2 islam telah berpecahbelah di Malaysia.

Anonymous said...

komandomelayu mmg suka cabar org,silap haribulan kena buku dgn ruas.melayu sejati tak diajar mcm tu.ayah guru murka.itulah pasal kalau tak berguru.

Anonymous said...

kalau tok guru betul tak apalah

tapi kalau tok guru kene dehem bertempiaran lari baik tak payahhhh

Salon beb salon

Anonymous said...

Siapa lah kita nak mengkafirkan saudara seislam .....

lepas ni keluar plak amanat edisi terhad Amanat LGE .... pegawai yg rampas arak wajib dipecat

pas oh pas

Anonymous said...

Islam menganjurkan silaturrahim tapi Pas menganjurkan asabiah kepartian

Islam menganjurkan perpaduan Pas menganjurkan perpecahan

Islam menganjurkan perbincangan tapi Pas menganjurkan DEMO siap pukul polis lagi

Demo lo ni pas pis pus

Anonymous said...

sapa nak buka bisnes rumah urut sila dtg ke Selangor

Anonymous said...

siapa nak air tidak terrawat sila berhijrah ke selangor sebab lagi 100 tahun khalid mau bagi rakyat selangor minum air serupa air kelantan

Anonymous said...

Siapa ada tanah paya bole jual kat MB selangor dengan harga RM30 juta


SELCAT la sangatttt

Anonymous said...

siapa nak gadai tanah melayu sampai 1000 tahun boleh undi DAP kat Perak...

Dulu Pak Kadok ayamnya menang sorak Kampung tergadai...

Kini Pak Kadok Partinya menang tanah digadai beribu tahunnn

apa nak jadi ....

Anonymous said...

Kerajaan Berkebajikan


Setiap hari PAS belanja Teh Tarik percuma untuk rakyat kelantan

hehehehe

Islamik apa kalau keperluan asas pon tak bole nak urus mana pergi RM600 untuk pembangunan air d kelantannn

Anonymous said...

Sapa2 yg takde hubungan kelaurga dengan Leader kat PKR & DAP jangan harap nak jadi AMT parti cap ayam ni

Parti Kroni yang sangat Kronik

Anonymous said...

JANGAN LUPA PKR ADALAH PARTI SERPIHAN UMNO YANG MEWARISI AMALAN NEPOTISMA DAN KRONISMA YANG PERNAH MELANDA UMNO DULU. PKR SAMA SHJ SPT SEMANGAT 46 HUJUNG 80an KECUALI 1. PRESIDEN GAY.

Anonymous said...

malas aku nak bazir masa komen pasal anwar ni.
ni je komen aku untuk anwar dgn cai cai pakatan:

8==D ( )o( )

Anonymous said...

Pas dalam diam dah bnyk menyesatkan umat islam malaysia dgn pandangan agama rekaan taksiran sndiri..paling sedih dgn niq ajis..ayat al quran dia ckp adalah politik...gile ke ape...dahnyanyuk..elok lah niq ajis tu berundur n ngaji blk dri alifbata....

Anonymous said...

puak taksub parti PAS membabi buta tak payah cakap banyaklah...terimalah hakikat yang pemimpin PAS sudah rosak akidah...kerja hampa hari@ menabur fitnah memecahbelah orang melayu Islam dengan amanat gila Haji Hadi Awang tu...woii ada otak jgn letak kat lutut...Allah bg otak utk berfikir...guna logik akal tu jangan semborono ja nak percaya dan akur tok2 lebai hampa cakap...piangggg!!!

Anonymous said...

anon December 19, 2012 8:33 AM
terbaik ulasan kamu...pelik kn org luar felda bercerita mcm mereka nie lbh tau dr org felda mcm kamu...hope byk lg bdk2 felda yg jwb semula segala fitnah2 puak pr nie terhadap felda...

oej said...

ramai Melayu maju di FELDA.
hanya org cina yg dengki dgn kemajuan mereka..

habis monopoli kwok di pasaran gula di malaysia ni setelah dikuasai FELDA...

Puak2 melayu dlm pkr dan pas yg bengang dengan felda ni apa hal nye..

tak suka nengok bangsa sendiri maju membangun ke...

Tolong la insaf melayu pkr dan melayu pas ...

hidup ni singkat je..

Anonymous said...

Aku sokong 100% komando melayu...dlm keadaan sekarang, kita perlukan lebih ramai org mcm komando melayu...dah berapa punya byk komen dan hujah diberikan pada bomo celaka tu...ade dia nak berfikir? usah harapla..

Jadi komando melayu dah cabar face 2 face dgn bomo sial tu...apalagi bomo...kalo ko anak jantan, gi la jumpa dgn komando melayu tu...tau takut bomo celaka!!!!!

Anonymous said...

zaman tu semua anwar dlm umno@kerajaan buat apa???
goyang play jee ea....

Anonymous said...

jd...sokong anwar sokong madey tp bg undi kat umno..

Anonymous said...

cuba ko citer skit sejarah asal mak bapak ko plak asal dr mana???? dr hutan mana???

Anonymous said...

takut lh tuu..BERSIH tu beruk je yg layak join..

Anonymous said...

SELCAT....BERMAKNA..

Selangor Cacat.............

PKR

Parti Ketagihanjubor Rakan...