IKLAN BERBAYAR

Tuesday, January 1, 2013

6 SOALAN YANG RASIONAL DARI UMAT ISLAM KEPADA PRESIDEN SAKIT OTAK.


79 comments:

Anonymous said...

...teruk bang aji adi ni kena sakat..hehe
Soalan yg sudah2 pun dia tk jwb lg ni dah mai soalan baru..penin

Anonymous said...

....akan bertambah tambah sakit tenat jiwa hadi.

Anonymous said...

AL-HARDY DE TUKANG BESI DOK KONDEM UMNO/BN GUNA PERLEMBAGAAN LO'REK...TETIBER...AL-HARDY DE TUKANG BESI NAK MEMPERTAHANKAN PERLEMBAGAAN LO'REK...SUNGGUH MELUCUKAN SI TUKAN BESI INI...KEH KEH KEH KEH KEH

Anonymous said...

Tu dia Hadi oii..Hang terimalah bala yang dah mula balek kat hang!

Anonymous said...

GAP

KENAPALAH KO SAKAT LAGI ORANG TUA TU ? BAGILAH DIA BENAPAS SIKIT .

Anonymous said...

itu soalan taraf cikgu sekolah rendah je. jangan harap dia nak layan. lain kali kasi soal yang setaraf ngan lulusan madinah atau yang pernah jadi cikgu KEMAS.

Anonymous said...

Bala yg depa doa kat Tun M hingga Tun M diizinkan Allah masuk dan bersolat dalam Baitullah. Kini Tun M makin dihormati oleh ramai org dalam dan luar negara walaupun Tun M telah lama bersara. Yang kata, maki, fitnah dan sebagainya pada dia nampaknya makin lama makin merudum nama baik dan penghormatan org terhadap mereka.

Anonymous said...

Parti Islam SeMalaysia sepatutnya diringkaskan PIS setelah di romanaiskan dari perkataan jawi PA ALIF SIN.

Kenapa pulak jadi PAS???
PARTI AGAMA APA?
Atau bolehlah kita anggapkan (PAS) POLITIK AJARAN SYAITAN atau POLITIK AGAMA SYAITAN.

Dari cara cara mereka bersiasah dewasa ini memang tepat mereka ini pengembang ajaran Syaitan.

Na'uzubillahi Minzalik.

Anonymous said...

Salam wbt all muslim

Dulu amat mudah mengkafirkan sesama Islam, sekarang dah backfire yg lebih buruk lagi berkerjasama dgn kafir harbi yg secara terang terang memusuhi Islam dan sanggup berkata over my dead body to implement hudud. Sila jawab hj hadi dan sila jawab nik aziz. Apa lagi muslihat dan fatwa sesat yg hendak di bagitau pd pengikut fanatik dan taksub PAS.

Anonymous said...

Itulah dia bahana nya :-

1) Menggelapkan duit Tabong Jihat yang dikutip semasa ceramah.

2) Menggelapkan duit Tabong Mamali kepunyaan Anak2 Yatim dan Ibu Tunggal Mamali.

3) Menggelapkan Duit Saham Kohilal

Lepas nia akan ada pencacai hamPAS yang berkata itu semuanya isu yang dah basi....!

faizal huzaifah said...

kesian.... last2 kena jilat ludah sendiri. apapun aku dr dulu x setuju ngan amanat ni sbb kg aku pon kena tempias

Anonymous said...

Napoknyer Ayoh Chik kene g bersembunyi lagi la utk cari idea nok jawak soklan2 cenggini......sbb kalo jawab ye...napoknyer yg Isle kat donia neh cume ahliPAS saje.....yang hok laingnyer dah jadi kapir la...

hu hu hu hu hu

Anonymous said...

Hj Hadi ni pemikirannya taraf BAGHAL.

Nik Aziz pemikirannya taraf KELDAI.

Pengikutnya pula BAHLOL BIN TOLOL.

Memang dah padan.

Anonymous said...

Bebuih lagi la mulut mu adi oi
Ada hati nak jadi PM
Dasar mulut GENUAK

Anonymous said...

1 jam diperlukan utk jwb amanat serakah hardy 1981.klu 5 soalan td tu mau 5 jam lg diperlukan oleh en hardy kat rtm dan tv3.

Peluang terbaik klu nak sponsor iklan time tu. Ramai pakat dok dpn tv nak tgk apa en hardy nak putar.

Anonymous said...

Sponsor iklan boleh kasi kat geng hamPAS, iklan ubat kuat.... tapi pemimpin hamPAS pulak yang lemah pikiran... nak buat guano tu???

hangkedee said...

Untuk hadi. ia Iah.Senang aja.Berkata benar SELOSAI.

Anonymous said...

TANYA HADI AWANG INI BANYAK-BANYAK PUN TAK GUNA.
APA JUGA DIA AKAN SALAHKAN ORANG LAIN.
DIA TAK AKAN MENGAKU SALAH.

DIA AKAN SPIN, SPIN, SPIN TERUS.
BUANG MASA.

Anonymous said...

Nik Aziz kata Nabi macam Mamat kampong.

Nik Aziz perasan diri dia tu Mamat Bandar sebab dia selalu jumpa Lee Kuan Yew minta nasihat.

Maklum Singapork kan Bandar.

Nik Aziz ni Tahap Keldai punya ulamak

Anonymous said...

Pemuda Pas Terengganu mahu kerajaan bertegas

KUALA TERENGGANU 31 Dis. - Kerajaan perlu membuat pendirian tegas berhubung isu kalimah Allah supaya penggunaannya kekal untuk agama Islam sahaja dan wajib dihormati semua pihak termasuk penganut agama lain.

Ketua Dewan Pemuda Pas negeri, Mohd. Nor Hamzah berkata, kerajaan perlu menggunakan segala kuasa yang ada untuk menangani isu itu daripada terus berpanjangan sehingga menimbulkan kekeliruan terutama dalam kalangan umat Islam di negara ini.

Beliau yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bukit Payong berkata, kerajaan menerusi agensi-agensi berkaitan sepatutnya berusaha membawa perkara itu kepada Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan untuk dibincang serta dibuat kajian.

“Sebaik sahaja kajian selesai dibuat, jawatankuasa itu akan membuat keputusan atau mengeluarkan fatwa berkenaan penggunaan kalimah Allah yang akhirnya mesti diperakui dan dihormati semua pihak," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Beliau mengulas isu kalimah Allah yang dicetuskan semula Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng dalam perutusan sambutan Hari Krismas baru-baru ini yang menggesa kerajaan membenarkan penggunaan kalimah itu dalam Bible versi bahasa Melayu.

Kebiadapan Setiausaha Agung DAP itu mengundang bantahan pelbagai pihak khususnya umat Islam.

Mohd. Nor turut menyokong pendirian Ketua Penerangan Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man sebelum ini yang kalimah Allah tidak wajar digunakan dalam terjemahan Bible versi bahasa Melayu.

-----------------------------------

Aduh, flip flop betul Parti Amanat Sesat ni, pemimpin atasan nak jual nama Allah, yang duduk kat bawah suruh kerajaan BN pertahankan, tapi tak tegur pemimpin mereka nak jual nama Allah terang-terangan.

Agak-agak tok guru hadi boroi nak dengar ke cakap engkorang tu wahai ahlul BAHALOL hamPAS?? Korang tu sape??? Ada lulusan dari universiti Madinah mcm hadi boroi ke?? Kalau takde, duduk diam-diam je la....

Pemimpin dan ahlul hamPAS... sama-sama BAHALOL BIN TOLOL....!!!!!

Anonymous said...

Hadi letak jwtn la wei.. Dia letak jwtn aku sokong dia ja tp hati aku tetap BN n UMNO selamanya haha..

Anonymous said...

pemimpin pas yang patut letak jawatan ialah

1. nik aziz
2. hadi
3. mat sabu
4. mahfuz
5. husam
6. khalid samad
7. azizan razak
8. mazlan alimin
9. nizar

Anonymous said...

killer punya soklan.. terkincit dlm suar la atok hadi nk jawab...

kompom kene demam kure-kure.

Anonymous said...

Allah maha adil,hadi akan terbongkang ,kita lihat sahaja harapkan yang baik belaka.tengok gayanya hadi ini degil lagi bingai, dia tak akan mengaku kalah walaupun kebenaran terserlah. Hidup memperbodohkan umat yang kurang ilmu,menjadikan umat sesat sepanjang hayat.semoga hadi kembali kepangkal jalan dan pas berkubur.

Anonymous said...

Saudara GAP.

The best defence is ATTACK.

Siapkan Patriot dan Tomahawk missiles untuk tembak FUCKATAN RAKYAT.

Kita tahu Anwar dan konco2nya dapat berjuta2 dari luar negara untuk tumbangkan kerajaan Barisan Nasional.

Attack mereka dari segenap penjuru. Jangan Attack PAS sahaja. Attack PKR dan DAP serta NGO penyokong mereka juga terus2an secara serentak.

Mereka banyak duit, kita lihat macamana dia beli peguam bela Anwar didalam kes BERSIH 3. Patutlah kes Saiful diperlekehkan oleh Pendakwa Raya. Mereka licik dan anda serta blogger pro Kerajaan mesti lebih licik dari mereka.

Untuk PRU ke 13 Datok Seri Najib mesti berani membuat perubahan. Saya rasa untuk menang Datok Seri Najib MESTI dan WAJIB merehatkan 50 peratus dari Anggota ADUN dan Ahli Parlimen veteran (orang lama). Lantik orang muda (orang baru) yang berkaliber dan berpendidikan tinggi serta berjiwa Nasionalis sebagai pelapis politik untuk survival Malaysia.

Barisan Nasional mesti mengetengahkan wakil rakyat yang berkualiti tinggi bukan yang pandai mengampu.

Semuga UMNO terus menunjangi politik Malaysia dan Dominan kepada parti2 lain untuk negara tercinta.



Anonymous said...

adakah fatwa amanat hadi ada tarikh luputnya? atau adakah amanat itu hanya sesuai pada zaman itu sahaja ? apa yang pastinya itu semua tak penting. yang penting ialah hadi awang diperlukan untuk melakukan damage control supaya polemik selama 31 tahun ditamatkan.

Anonymous said...

KALO DI LAYAN HAJI HADI DAN PAS, KITO BOLEH SAKIT JIWA.

Jijan Mali said...

JAwablah Hadi oiiii....6 soalan saja...bukan nya susah sangat. JAngan lah dok spin macam Abang Non Al-Liwati Wal-Juburi tu....

Anonymous said...

Kalau ditinjau dan dikaji balik, siapakah sebenarnya yang bertanggungjawab menyebabkan kematian orang Memali dalam tragedi 1985 itu???..

Anonymous said...

Kalau hanya ahli PAS sahaja yang dapat masuk syurga kesian umat Islam serata dunia kerana parti PAS hanya ada di Malaysia sahaja. Negara lain takde Parti PAS.

Anonymous said...

kompom PAS terlingkup dlm PRU 13 nanti......

Anonymous said...

kita jgn tak cerodik..... dlm PELEMBAGAAN MALAYSIA perkara ke berapakah ada menyebut tak boleh laksana hudud?....... dlm PELEMBAGAAN NEGARA, ada menyebut HAL EHWAL AGAMA ADALAH TERTAKLUK DIBAWAH KERAJAAN NEGERI...... SO, kalau kelantan nak laksana hudud buat je la..... jika sekiranya TUANKU bersetuju..... pas dah perintah kelantan kira2 20 thn lebih..... so, undang2 tubuh kerajaan negerinya kenapa tak di ubah terlebih dahulu.....

Anonymous said...

Insyaallah lg bnyk penhinaan kpd tgna dan tghh akn bertambah lg kekuatan yg allah beri kpd mereka berdua tak payah la dok meroyan dlm blog bagi 1jam kpd tghh d tv kalau nak kebenaran la

Anonymous said...

Aku tak mau tnya 6 soalan aku nak tnya 1 soalan je pd najib "kenapa tak saman depaak"

Anonymous said...

Kan Aku dab kata Nik Aziz tu otak hamPAS macam BAGHAL

Anonymous said...

Ramainya ahli neraka kat sini. Admin pergilah menetap dinegeri2 yg kau sebut tu sebab sama dengan nafsu kau tak dak cita2 nak daulatkan islam. satu lagi kau ingat kafir tu siapa. kau baca surah Al-kafirun dan fahamkan surah itu di tuju pada siapa. kalau itu kau tak dapat tak payah mengaku islamla. standard islam umno ajuk2 ikut2 dan tiru2 sampai mampus.

Anonymous said...

Haha cpt2 la tokoh umno bahagian rebut jd calon bn akan menang mudah leh la jd yb exco dan mb d negeri apa macam cepat2 la ambik la bloger pencacai umno jd kempen maneger

Anonymous said...

Haha nape 9 tokoh tu akan pelingkup pd umno ke kehkeh dh tentu lah bahlol mereka parti pas

Anonymous said...

Woi bahlol yg tembak mereka tu polis

Anonymous said...

Ini pun bahlol baca dan faham perlembagaan dulu kalau tak faham tnya zol kulim lidah biawak tu ajar ko

Anonymous said...

Nak tnya 1 bn ke pr yg terlibat dgn pkfz berbilion beb pemimpin umno dgn mca kan lps tu kata menteri tipu kabinet hoi bangang semua ke ahli kabenat bn ada akai hampa belasah duia sama lps sangkut tuduh li liong sik yg terlibat rakyat dh tau la sandiwara hampa

mohd. natar said...

... Itu bermakna bahawa Haji Hadi tidak menggunakan otaknya (kalau dia berotak) semasa menyatakan apa yang disebut sebagai amanatnya dahulu. Kalau dia ada otak seperti kita semua amanat celakanya itu tidak akan terpancar dari mulut yang dianugerahkan oleh Allah kepadanya itu...

Anonymous said...

Eh mana pegi najib lempoyang ha senyap je takan tuduhan deepak tu betol kot

Anonymous said...

Dah datang dah komen-komen dari mangkok BAHALOL Fuckatan. Kononnya yang hantar ramai la tu, padahal mamat haram jadah PR sorang je.... kesian la kat ko BAHALOL Fuckatan. Ko nak alih isu camner pun, memang pemimpin ko tu BODOH BIN TOLOL BIN BAHALOL macam ko jugak....!!!!

Anonymous said...

ha..ha.ha.pencacai PAS, PKR, xleh nk ckp apa.. spin dan divert je la.. mcm Tok Guru diorang jugak la.

Puak2 celaka PAS&PKR ni.. kalo diorng rasa xleh nk makan..cpt2 dia org divert@spin ke crita lain..

Blajo ngan bang nuar ye bang?

Anonymous said...

mangkok BAHALOL 9:11pm - 9:33pm & 9:39pm, aku nak tanye satu je soklan kat ko....

BILA SEPINA DARI PERANCIS NAK SAMPAI KE PM NAJIB??? DAH BERBULAN KAMI TUNGGU NI...!!!! DULU BUKAN MAIN RAK PENCACAI mangkok BAHALOL MACAM KO KATA NAJIB TAK BERANI PERGI MAHKAMAH PERANCIS... MANE DIA SEPINA HA BAHALOL....?????!!!!!

Anonymous said...

Jawab le najib dakwaan depak tu betol @ tidak tak pe la biar bloger jilat bontot najib jwb

Anonymous said...

mangkok BAHALOL 9:11pm - 9:33pm & 9:39pm & 9:44pm, aku nak tanye satu je soklan kat ko....

BILA SEPINA DARI PERANCIS NAK SAMPAI KE PM NAJIB??? DAH BERBULAN KAMI TUNGGU NI...!!!! DULU BUKAN MAIN RAK PENCACAI mangkok BAHALOL MACAM KO KATA NAJIB TAK BERANI PERGI MAHKAMAH PERANCIS... MANE DIA SEPINA HA BAHALOL....?????!!!!!

Tak telor ke mangkok BAHALOL Fuckatan nak jawab oooiii....???

Anonymous said...

Bahlol umno ni d buta kan mata oleh kak mah

Anonymous said...

Puak2 celaka umno ni mmg la bangap pemimpin rasuah pun buat do no je malang la msia ada cai2 tak dak maruah dan harga diri je malu nye aku

Anonymous said...

Eh bila najib nak saman fitnah deepak ye kalau tak ada masa kerah la bala tentera bahlol ko buat report polis kalau bahlol ko ada telo le

Anonymous said...

Bahlol umno ni d buta kan mata oleh kak mah
.................................................................

Jawablah soalan yg ditujukan krn semuanya berkait.

Scorpene > Altantuya > Deepak

Mana dia SAPINA yg dicanangkan?

Anonymous said...

lain orang lain jawapannya,
hanya Tuhan yang Maha Mengetahui.

Anonymous said...

Pentaksub Parti Ajaran Sesat ni mmg mcm tu.. rasa2 xleh nak jawab persoalan yg ditanya.. mulalah spin@divert isu.
pastu merapu dan mencarut xhenti2.. mcm babi tercekik paku!

PAS = parti jual Agama,Bangsa dan Negara demi kuasa

Anonymous said...

adi gelabah kecut tahap cipan suh jawab amanat soalan dari cn afgani tetiba plak jawab cikgu sekolah rendah layak baca ABC aje..lain disoal lain dijawab..perlekeh cikgu pulak nak mampos babi tua ni...
ape le nak cover cakap mangsa memali tu mati sia sia kalau cakap matai katak kan bagus
mati sia sia dengan mati katak kan tak jauhhh kah kah kah

Anonymous said...

mangkok BAHALOL 9:11pm - 9:33pm & 9:39pm & 9:44pm & 9:48pm - 9:54pm, aku nak tanye satu je soklan kat ko....

BILA SEPINA DARI PERANCIS NAK SAMPAI KE PM NAJIB??? DAH BERBULAN KAMI TUNGGU NI...!!!! DULU BUKAN MAIN RAK PENCACAI mangkok BAHALOL MACAM KO KATA NAJIB TAK BERANI PERGI MAHKAMAH PERANCIS... MANE DIA SEPINA HA BAHALOL....?????!!!!!

Tak telor ke mangkok BAHALOL Fuckatan nak jawab oooiii....??? Berpusing-pusing nak divert sampai bagi soklan-soklan bodoh ko tu...!!!!

Anonymous said...

Sejak kebelakangan ini sewaktu aku menghadiri kuliah magrib yng di hoskan ustad2 PAS amanat Hadi ada di selitkn sebagai silingan.

Mereka meberitahu tiada apa yng salah dengan amanat Hadi.

Tetapi mereka tidak pula menyentuh kesan amanat ini ada yng telah mati,menderhaka kepada ibubapa
memutuskan persaudaraan islam dan mengkafirkn orang islam.

Pendekata amanat Hadi secara keseluruhan tidak mendatangkn kebaikan ttp lebih mendatangkn musibat kepada umat islam.Penganut agama islam telah berpecah belah!

Panjangkata Hj Hadi memang ulamak bengong!

Soalan GAP dientry ini yng terbaik!
Tetapi percayalah ostad atau penyokong PAS tidak akn menjawabnya untuk mewakili hj Hadi.Klu dah tok guru bengong pengikut lagilah bangang!

Anonymous said...

PAS makin keliru, pimpinan PAS yang kononnya ulamak dan tok guru pun dah keliru, tak dapat nak bezakan antara politik dan agama, inilah jadinya bila agama dipolitikkan secara keji hingga bercampur baur dengan berbagai kerosakkan hinggakan pemikiran mereka sendiri menjadi rosak. Orang yang benar-benar alim akan mengakui kesalahannya, malahan ulama-ulama muktabar zaman silam yang lebih tinggi ilmu agamanya berbanding tok guru PAS pun sanggup mengaku kesilapan dan sanggup menerima teguran. Sedarlah semua akan penipuan PAS yang bertopengkan agama untuk memancing undi tanpa mempedulikan kepentingan masyarakat. Masyarakat sanggup dipecah belah, ditipu, dihasut dengan perkara keji hingga masyarakat porak peranda kerana ketamakan PAS terhadap undi dan kerana kedengkian terhadap UMNO kerana matlamat PAS adalah untuk hancurkan UMNO dan berkuasa sedangkan PAS sendiri adalah jenis tidak berkualiti dan hanya melingkupkan negara sahaja dengan gaya pentadbiran ala pelingkup mereka sekarang ini seperti di Kedah dan di Kelantan. Sedarlah semua, selamatkan Malaysia, jauhi golongan perosak, penipu dan tukang hasut yang berselindung di sebalik topeng agama dan topeng hak asasi manusia seperti PAS, PKR dan DAP ini. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Ni contoh anak didik hadi.
Suka suki kau nak kata org ahli neraka.
Kau tanya kafir tu siapa??
Entah, tak tau lah. Sedara kau ke??
Bab tafsir al quran memang puak engko
je yg pandai.org lain tak pandai cuma
tau baca abc je.
Ciss!!! BONGKAK dengan ilmu pinjaman
dari ALLAH.

Anonymous said...

Pemimpin ko bersih dari rasuah ke??
Wei.. ..malu lah.kau pun takdak maruah
juga,salah laku pemimpin kau nak sorok
tang mana?

Anonymous said...

Kak mah..kak mah.
Kak mah mane ni? Kak mah yg buat muka
cik mat berbau burit ke.

Kah kahkah

Anonymous said...

Setakat itu je lah cyber trooper dorang boleh jawab 11;17pm,11;22pm.

Macam budak jahat yng bodoh klu mengurat perempuan bila tak di layan,
dia katalah yng bukan2 kat perepuan tu..

Hehe pengikut PR memang bodoh punnnnn
kihkihkih!

Anonymous said...

Anon 11.52pm

11.17pm & 11.22pm bukan pencacai PR..fahmkan betul2..jgn tembak org kita..11.22pm tu cakap 'mah' yg jd pojaan mat syiah sabu@ sabun..bukan DS Rosmah.!!

Anonymous said...

Dah tahu tak ada senjata api serah diri sudala. Munkin dia orang ingat ilmu batin boleh lindungi mereka dan polis tertembak anggota sendiri kesan dari ilmu tenaga dalam(chi) ibrahim libya.

Anonymous said...

Tima kasih 11.52

Aku reply komen cai pr guna henfon.
So komen aku boleh terus nampak bawah
komen cai pr.kalau tengok web version memang
komen aku duk jauh kat bawah.Itu yg buat ada
kawan yg salah faham.

Anonymous said...

Typo lah pulak

tima kasih 11.59

Anonymous said...

Rashid maidin mat indera shamsiah fakih saya rasa pun belajar ilmu dalam

Anonymous said...

Patutnya soalan2 itu ditanya pada puak taksub pas..

Anonymous said...

Islam bermula dengan Iman. Tanpa Iman, Islam hanya pada nama. Rukun Iman 6 perkara. Tidak boleh diambil sebahagian untuk diterima, sebahagian pula di tolak. Jika begitu, maka cacatlah Iman. Jika cacatnya Iman, rosaklah Islam.

pok ngah nik ajis said...

Aku tanya ko pulak skandal tanah YIK kelantan salah umno ke. . . Liong sik bawa kemahkamah dan dituduh. Manknanya mencari kebenaran. .
Yang nik ajis tutup mulut pasal apa. Kemudian tuduh adik hussin pulak yg lulus. . X ke bingai namanya.

Anonymous said...

PAS itu KESESATAN yg NYATA !

Tukang Komen said...

Jangan pulak bila dah kantoi kt tv si Hadi kata tv tu besi takleh jadi saksi. Bukan saja amanat yg makan diri,komen dia tentang video sebagai besi dah terpaksa telan kahak. Itulah kualilti yg ada pada penganut pas.

Anonymous said...

Ramai org China masuk PAS
Sebab mau masuk SYULUGA
Depa ingat Syurga tu, Nik Ajis punya kut
Sesat betoi puak puak bahlol pas ni

Anonymous said...

917 Awat hang ingat Stuttgart neraka tu
PAK hang punya ka?

Anonymous said...

Mat sabu hisap biji KAK Mah tu la
Sampai tersedak sedak dalam bilik 121
Basin baik TAK mampus

Anonymous said...

Apo perlunya RTM & TV3 sebab semasa hadi boroi buat amanat didepan pengikut pas yang taksub n fanatik sekarang kalau nak meroyan pun panggil semua pengikut mereka awat nak ckp melalui tv kerajaan gunakan youtubt n tv pas ngok

Anonymous said...

anon 9:17, surah al- Kafirun adalah ditujukkan kpd org munafik seperti ko dan surah al-lahab paling sesuai juga ditujukan kpd ko yg suka mempertahankan puak munafik dan puak yg melewati batas, tak heranlah ko kepanasan... merapu, mencarut dan membebel kepanasan tak tentu pasal umpama setan laknatullah yg direjam oleh kuasa Allah SWT dengan besi panas...huhuhu.

Anonymous said...

PELUK LIM KIT SIANG, JANGAN TAK PELUKKKK.
PENIPU PUTAR ALAM.

Anonymous said...

Apa pulak Hadi nak masuk dalam besi RTM... Masuk dalam besi YouTube odah le...