IKLAN BERBAYAR

Saturday, January 5, 2013

TAK MAMPU SERAP TEKANAN , HADI KANTOI BANYAK KALI.

99 comments:

Melayu Perak said...

ambik kau hadi bawang....

nak sangat masuk tv1,tv3....

Anonymous said...

ORANG PAS SAJA YANG ANGGAP HADI NI ...ALIM...(PURA-PURA)...BAGI KITA ...YANG TAK ADA PARTI NI...MERASA GANJIL BAGAIMANA SEORANG MANUSIA YANG DAH MENGUCAP DAN SEMBAHYANG 5 WAKTU DIKAFIRKAN HADI...KELANTAN PALING BANYAK AIDS MENGALAHKAN SABAH DAN SARAWAK YANG PENDUDUKNYA MAJORITI BUKAN ISLAM...
...KELANTAN DARUL AIDS FROM GOLOK...BN YANG BUAT RIBUAN MASJID...PAS ADA BUAT...KAKI TEMBERANG

Tukang Karut said...

Tinggal janggut, serban, jubah aje le!

"Yg lain2nya telah hilang dari diri, dah lari jauh, mungkin tak kembali lagi sampai kemati ..."

Mengapalah bongkak sombong sangat bunyi komennya kpd ahli PAS sendiri tu, patutlah sanggup anggap bukan penyokong partinya sbg 'kafir'. Dunia dunia, dunia akhir zamanlah katakan ....

Anonymous said...

Hello. Facebook takes a [url=http://www.onlineslots.gd]online craps[/url] punt back on 888 casino apportion: Facebook is expanding its efforts to make something rash real-money gaming to millions of British users after announcing a give out with the online gambling associates 888 Holdings.And Bye.

usin said...

kenapa encik hadi awang menggelar c.n al-afghani sebagai cikgu sekolah rendah yg mengajar A, B, C shj? cuba you all teka.
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
jeng..jeng..jeng
"
"
"
"
sebab encik hadi dah tak tahu nk cakap apa lagi. terasa sungguh mendalam soalan wartawan tu, dan silap paling besar ialah encik hadi telah merendah2kan cikgu non. percayalah, encik hadi menyesal menyebut ayat2 itu kerana secara 'direct' menjatuhkan kredibeliti diri sendiri sebagai ulamak....


Anonymous said...

Kondem dalam blog bukan main hebat.
Bila suruh bermuzakarah....semua menikus.

Itulah soh chai umno

Anonymous said...

Ala cai2 umno ni apa tau umno dh tak berani bila tghh minta live 1 jam dlm tv ala zol kulim tu mohong je lebih kaki bodek maklumlah pru ni kerusinya blm tentu lg hihi

Anonymous said...

jgn bgi walau 1 min, Hadi ne bkn reti ckp benar, tipu tu rulun iman dia, ilmu dia x tggi mn pn, klu dbgi mc almt bnyk lg tipu dia so x pyh bsubaht dgn sytn2 blgk alim.

Anonymous said...

Telor tinggal sebiji aja, sebiji dah pecah terhempap serban.

Tukang Komen said...

Mengapa mesti boleh jawab dalam tv je? Dalam harakah takleh ke? Takkan harakah nak spin kenyataan prersiden?

Sebenarnya si Hadi dah tak tau apa nak jawab. KANTOI BESAQ. Ulamak sebenar akan menjawab pertanyaan dgn lebih tertib dan bertanggung jawab.

Dia tidak beramal dgn ilmu yg dimiliki. Nafsu amarah jelas terselah.

Anonymous said...

Nak buat apa bagi masa pada presiden Pas. Dalam pas ramai berfahaman syiah dan khawarij. Hadi nak promot syiah kot?

Anonymous said...

Buat apa muzakarah, buat apa beri ruang di tv, kan tv juga dibuat dari besi, hadi tak percaya benda yang dibuat dari besi, disini kita org muda rakyat Malaysia dizmn sains
dan teknologi dah tahu setakat mana tinggi rendah ilmu aji hadi, buat apa diberi peluang
kpd org yang rendah pemikirannya cuma AUTA saja lebih, cuma puak puak yang taksub
membabi buta saja yg yakin dgn aji adi ni, yang berfikiran matang dah lama tinggalkan pas, lagi pun semua org tahu mana lebih besar antara majlis fakwa dibandingkan dgn aji hadi serta semua rakyat Malaysia tahu bahawa majlis takwa dah mengharamkan amanat aji hadi yang menyesatkan umat Islam semalaysia sejak tahun 2002 lagi

Anonymous said...

Saya dengan ini secara rasminya mengumumkan bahawa amanat hadi dah tak releven lagi dan perlu direject. Kita sedar bahawa amanat hadi merupakan kesilapan besar pas zaman ampau.

Hadi tak berhak mengambil kuasa tuhan dalam menentukan kekafiran seseorang. Percayalah bahawa pas cuma sebuah parti politik dan ia tidaklah sesuci seperti sebuah agama yang dianuti. Pemimpin-pemimpin pas bukannya maksum dan sudah tentu tidak terpelihara daripada melakukan kesilapan.

Pas tidak berhak menghakmilikkan agama islam. Islam milik seluruh umat manusia dan bukannya ekslusif untuk pas semata2. Masuk pas bukannya tiket menuju syurga. Tiada jaminan langsung bahawa dengan mengundi pas dapat menghindarkan diri dari seksaan kubur.

Saat kejatuhan pas hampir tiba kerana kesilapannya menjalinkan kerjasama dengan pkr dan dap. Pas bersama2 pakatan rakyat pasti akan terkubur dalam pru13 nanti. Ingatlah bahawa umno mempergunakan politik demi mencapai matlamat islam tapi pas mempergunakan islam demi mencapai matlamat politik.

Anonymous said...

aku Najib lg tertekan dr Hadi skrang ni...isu Deepak ni akan menjatuhkan Najib...

Anonymous said...

Majlis Fatwa Kebangsaan telah mengeluarkan fatwa mengenai Amanat Haji Abdul Hadi

Tarikh Keputusan: 24 Jul, 2002

Keputusan:
1. Bahawa Amanat Tuan Guru Haji Abdul Hadi adalah -
(a) bercanggah dari segi ajaran Islam;

(b) bercanggah dengan kepentingan masyarakat Islam dan kemuliaan Agamanya; dan

(c) bercanggah dengan prinsip dakwah Islamiah.


2. Mana-mana orang Islam adalah dilarang -

(a) menyebar, mengajar, mempelajari dan mengamalkan amanat tersebut; dan

(b) menjual, mencetak, mengedar, membeli atau memiliki amanat tersebut.


KEPUTUSAN INI ADALAH DIMASUKKAN DIBAWAH KATEGORI AKIDAH. JADI FAHAM-FAHAM LA... SAPE YANG MENGIKUT, MAKNANYA AKIDAH PENGIKUT TU TELAH MENJADI SONGSANG DAN SESAT.....!!!!

Anonymous said...

Anonymous said...
aku Najib lg tertekan dr Hadi skrang ni...isu Deepak ni akan menjatuhkan Najib...

January 5, 2013 8:09 AM

--------------------------

Iye ke?? Dulu kata kes Altantuya akan menjatuhkan Najib... tarak pun...!!

Lepas tu kata isu PI Bala akan menjatuhkan Najib... pun tarak ape2 berlaku..

Lepas tu mau kaitkan isu Scorpene bakal menjatuhkan Najib.... tarak juga, SEPINA dihantar naik unta dah 7 bulan tak sampai-sampai Malaysia jugak....

Sekarang isu Deefuck pulak??? Tak payah buat lawak la. Simpan je la lawak ko tu dalam lubang buntot ko tu ye...

Anonymous said...

Anonymous said...
Ala cai2 umno ni apa tau umno dh tak berani bila tghh minta live 1 jam dlm tv ala zol kulim tu mohong je lebih kaki bodek maklumlah pru ni kerusinya blm tentu lg hihi

January 5, 2013 4:46 AM

---------------------------------

Nak bodek sape??? Dia bukan ahli UMNO pun, malah bukan ahli anggota mana-mana parti dalam BN pun. Duit dia kerja sebagai peguam pun banyak... lain la masa jadi peguam Nuar Al-Juburi dulu, dia buat secara percuma, takut Al-Juburi bagi duit dari dana Yahudi/ Israel pulak. Jadi darah daging...

Kalau penganut Fuckatan bukan kisah pun duit Al-Juburi datang dari mane, sebulan 2-3 kali keluar negara. Nak ikutkan gaji dan elaun sebagai ketua pembangang belum tentu cukup nak bayar semua tu. Gaji sebagai punaisihat ekonomi Selangor, sehengget je... nak bayar duit minyak kereta ke KLIA pun tak cukup. Jadi sape yang bayar??? Yahudi la...!!!! Siap berpeluk cium dengan Paul Wolfowitz lagi...

Anonymous said...

Cikgu "S",
Dosa Haji Hadi ni dah terlalu banyak.Lebih banyak daripada orang jahil.Mengkafirkan UMNO sama dengan mengkafirkan jutaan muslim dalam negara ini.
Sanggupkah haji hadi menanggung dosa ini?
Menghina seorang guru sekolah sama seperti menghina ribuan guru-guru yang lain di negara ini.
Muliakah sifat seorang Pak Haji seperti ini?
Apakah Haji Hadi tak rasa gentar sedikit pun dengan seksaan Allah di akhirat kelak?
Sebenarnya Haji Hadi lupa daratan kerana dia di sanjung dan di keleilingi pengikut-pengikutnya.
Apakah Haji Hadi lupa apabila mati nanti dia akan berhadapan dengan Tuhan seorang diri?
Hidup ini tak lama.sampai masa matilah kita.Yang penting insaf dan taubat.Jangan malu-malu!

Anonymous said...

SEBAGAI GURU SEKOLAH RENDAH AKU PUN TERASA HINA JUGA BILA HADI KATA BEGITU, TAPI RAMAI LAGI GURU/USTAD/USTAZAH SEKOLAH RENDAH YANG TAK SEDAR DIRI YANG MASIH LAGI SANJUNG HADI BOROI TU, MAAFLAH AKU DAH TAK RASA HORMAT LAGI KAT CACAI2 PAS SEKARANGNI, PELUKLAH LAGI DAP,BERKAWANLAH LAGI DENGAN KERAPAL,LKS,LGE
DAP dok ingat orang Malaysia ini bodoh agaknya ya, sebab itu tanpa rasa ralat sikitpun, parti itu dengan tak malunya semalam mengumumkan secara terbuka pemilihan dalam Kongres parti tersebut bulan lepas ada ‘kesilapan’ semasa proses pengiraan ahli Jawatankerja Eksekutif Pusatnya.

Tak semena-mena, Zairil Khir Johari Bin Abdullah yang asalnya hanya mendapat 305 undi, tiba-tiba diumumkan mendapat 803 undi dan menduduki kedudukkan terakhir sekali dalama CEC, iaitu tempat ke 20.

Peningkatan hampir 200% atau 498 undi!! Macam mana tu? Biasa kalau ada silap pun tak le sampai 498 undi, dahlah jumlah perwakilan 1,823 orang saja, bukan 18,000!!

Kalau setakat 20 ke 30 boleh fahamlah, ini……..

Jangan lupa, ini kita cakap pasal DAP tau, parti yang paling kuat melalak mendakwa orang lain tak betul, tak profesional, hanya dia saja yang betul dan professional. Tapi dalam pemilihan yang dia uruskan sendiri pun boleh pulak berlaku kesilapan mengira undi kononnya.

‘Kesilapan’ ini pulak berlaku setelah parti itu dikecam teruk rakyat Malaysia kerana mengamalkan politik perkauman menebal sehinggakan 85% dari 20 jawatan ahli CEC yang dipertandingkan dalam Kongres lepas dimenangi oleh cina.

jonnyszetalk said...

Salam 1 Malaysia.Kalau Hj Hadi tak tarik balik amanat dia tu,yang selamat dari "kafir" kat Malaysia ni adalah yang non-partisan @ yang tak keluar ngundi.Undi UMNO,dikafirkan PAS.Undi PAS,2x5 juga sebab amanat tu la.PAS sekongkol dengan DAP yang terang² sekular & nak mensekularkan negara mengikut perlembagaan DAP.Terang lagi bersuluh kesesatan amanatnya.Tak perlu kepada penjelasan kat tv,tarik balik saja.Semoga beroleh hidayah.

Anonymous said...

Guru sekolah rendah di perlekeh.. Artis baru pakai tudung dah dpt naik forum agama.. Memang awesome.. Kehebatan di luar jangkaan.. Aku dah mula syak napa pakcik aku org pas dah 2 tahun tak balik raya.. Dia cuma hantar anak dan bininye je.. Kononnye busy.. Keluarga aku semua buat tak tahu je.. Sebab taknak besarkan perkara.. Taknak jadikan hubungan keluar jadi kucar kacir.. Nak jaga hubungan saudara kitorang sabar je dan buat faham je.. Apa2 pun tu cuma sangkaan, harap2 sangkaan aku tu salah.. Padahal dulu dia balik raya.. Tak pernah pun kitorang sentuh hal politik.. Sebab kitorang tahu pendapat berbeza.. Kita hormat pendapat org lain.. Nau'zubillah.. Jgn je sebab dia tak balik pasal dah terlalu taksub.. Harap2 dia memang tgh busy..

komandomelayu said...

305

muzakarah ikut kepala bapak kau?

ulamak sendiri nak selamat umat dari murtad pun dipecat! lagi nak cerita hudud?

otak kau dok kat lutut!

Anonymous said...

Musailamah al-Kadzdzab adalah NABI PALSU. Musailamah telah memesongkan aqidah pengikut2nya. Akhirnya Musailamah al-Kadzdzab mati dalam peperangan dengan kaum Muslimin yang memerangi kesesatan Musailamah dan pengikut2nya.

Dari satu aspek, Hadi Awang ada persamaan dengan Musailamah al-Kadzdzab iaitu menyelewengkan aqidah penagiku2nya melalui Amanat Hadi Awang. Hari ini Hadi Awang sedang 'diperangi' oleh pengikut2nya yang taksub satu ketika dahulu yang kini telah mendapat petunjuk dan hidayah dari Allah SWT.

Jika 'serangan' yang dilakukan keatas Hadi Awang dilakukan oleh UMNO sudah pasti Hadi Awang masih boleh 'menyelamatkan' diri dengan alasan 'UMNO melakukan konspirasi untuk menjahanamkan kariei politiknya'. Malang sekali kali ini Hadi Awang terpaksa berdepan dengan pengikut2nya yang pernah disesatkan oleh Hadi Awang. Lebih 'menggeletarkan' Hadi Awang ialah semakin ramai kalangan penganut ajaran sesatnya telah mula membuka mulut dan 'menyerang' Hadi Awang sehingga sesak nafas dibuatnya. Tidak cukup dengan itu, Hadi Awang terpaksa pula mengkhianati dan melanggar Amanatnya sendiri apabila dia dengan jelas menggadaikan perinsip perjuangan parti dengan membenarkan PAS menjadi kuda tunggangan DAP. Hari ini Hadi Awang sedang kepanasan dibakar oleh Amanatnya sendiri.

Jadi Antara Musailamah al-Kadzdzab dan Hadi Awang sememangnya banyak persamaan. Jika Musailamah adalan NABI PALSU maka Hadi Awang pula adalah ULAMAK PALSU. Keduanay berkongsi kepalsuan yang nyata, menggunakan agama untuk kepentingan diri sendiri.

Sekadar mengingat Hadi Awang mengenai LIMA PERKARA SEBELUM SAMAPAI LIMA PERKARA antaranya yang paling sesuai untuk Hadi Awang ialah HIDUP SEBELUM MATI. Wallahualam.

Anonymous said...

ala...sape kata juak2,penyokong2.pentaksub2,pemimpin2,ularMAK2 PAS ni crdek...sbnarnya deme2 tu memg tersgat bodoh dan dungu...nak tau apa pembangunan yg PAS buat...?.MESJID..TARAK PUN,.BANTU ANAK2 YATIM.. LG TARAK..MALH..TABUNG MEMALI PU DEPA KEBAS...DERMA DRI ORG RAMAI PUN..TAK DIBENTANGKAN DLM MESYUARAT...!penbangunan PAS hanya lah ..kibar bendera PAS tinggi2 merata cerok kampong...ats pucok pokok.kat batang pokok lalaun umum..itu je..PRU 13 ni aku dan 13 ahli kuargaku tetap undi BN jg....hahahaha...muaaahhhh.

Anonymous said...

Islam menggalakkan persaudaraan sesasama umat islam. Malangnya ada pemimpin pas yang menyeru kepada perpecahan hanya kerana berbeza fahaman politik. Umno dan pas adalah sebangsa dan seagama. Kenapa perlu bermusuhan sesama sendiri?

Pkr ditubuhkan kerana dendamnya kepada umno. Manakala dap sememangnya anti-umno. Tapi pas bersekongkol dengan kedua2nya sehinggakan umno dianggap sebagai musuh no.1 pas yang wajib diperangi.

Pas nampaknya mengambil keputusan silap apabila memilih pkr dan dap sebagai rakan sekutu. Di sinilah timbulnya kekeliruan apakah matlamat sebenar pas. Adakah ingin menegakkan negara islam atau memenuhi cita2 politik menawan putrajaya?

Anonymous said...

Kondem dalam blog bukan main hebat.
Bila suruh bermuzakarah....semua menikus.
..................................................................

Dulu ada dicadangkan muzakarah antara PAS dan UMNO. Tetapi PAS meletakkan syarat. Skrng dlm isu amanat ini pun Hj. Hadi letakkan syarat juga. Jika nak buat sesuatu yg baik kenapa perlu letakkan syarat?

Anonymous said...

Hinanya ..."CIKGU SEKOLAH RENDAH MELAYU JER YG MENGAJAR A B C.."..

Igt ..yg boleh tegor Hadi dan ulamak/ularmak/ pemimpin PAS BUKAN CIKGU SEKOLAH MELAYU ye...xlayak...yg layak mungkin ostat2 DAP mcm Khalifah xsonat, Mursidol Agong Pakatoon yg naik wilca atau cikgu2 sklh CINA sbb dgn bangsa len PAS kemain lagi tunduk menjilat kaki dan jubor mrk...smp sgp bagi tanah demi nak mnjaga hati kawan alkafirun mrk...

JADI CIKGU2 SEKOLAH RENDAH MELAYU ..ANDA MASIH NAK MENYOKONG PAS YG MEMANDANG 'ENTENG' PEKERJAAN/PEMIKIRAN ANDA?,,,,,HUH...

Anonymous said...

kepala butoh pas.. blom apa2 dh letak syarat yg bukan2. sma mxm hadi bawang nak tarik amanat nak masuk tv dulu. akhbar haramjadah ada mkini ada.. guna lah.. itu media yg ko puja.. dah xde kreibiliti ke media ko tu..so stupid

Anonymous said...

kepala butoh pas berok.. zul kulim bekas pas. cn. non ahli pas.. h ali org pas..hang kata bohong.. yg mmbohong adalah pas itu sendiri. pas skrg dh nrtmbh sesat. allah dh tunjuk skrg pada org ramai pas mmg parti ajaran sesat..
tak payh bg sbb hadi bwng mmg sesat doh..klo bg lagi sesat. ko paham tak..org soh tarik amanat sial tu bukan nak ulas bodoh..

Anonymous said...

ulamak konon..setaraf ayah pin..tengok muka pn x de nur..cam syaitan.

Anonymous said...

Aku pelik dng puak2 hamPAS ni.. dulu bukan main lg kutuk media arus perdana. TV3 dikata TV3suku, Berita Harian dipanggil Berita Hairan, Utusan Malaysia dipanggil Utusan Meloya.

Skrg ni bg syarat nak buat penjelasan melalui media arus perdana pulak.. pelik..pelik.. Apa harakah, suara keadilan dan roket kini dah tak bole dipercayai ke?

Spin la selagi bole spin..

Anonymous said...

Belum memerintah DAP dah menipu undi untuk menangkan seseorang. Kalau memerintah Negara DAP pasti menipu untuk menang pilihanraya.

Anonymous said...

Belum memerintah DAP dah menipu undi untuk menangkan seseorang. Kalau memerintah Negara DAP pasti menipu untuk menang pilihanraya.

Anonymous said...

Hadi Awang full of Shit!!!

Same goes to all Pakatan Haram pips !!!

Anonymous said...

Kondem dalam blog bukan main hebat.
Bila suruh bermuzakarah....semua menikus.

Itulah soh chai umno

January 5, 2013 3:05 AM
_______________________________

Anon di atas spesis Anak Haram yang tak pasti siapa Mak Bapak!!

Anonymous said...


GAP

bagus juga UMNO bangkitkan semula polemik Amanat Hj Hadi ni.... biar para profesor/ alim ulamak bincang secara objektif & akademik mengenai intisarinya..... kononnya "penyebab perpecahan melayu" -- apakah itu benar?

pada aku 'dasar & amalan selular asobiah UMNO' lah yg punca utama perpecahan umat hari ini!!!

Amanat Hj Hadi hanya menggariskan batas pemisah "iman dgn kufur" dan "manusia beriman dengan manusia yg kufur" dengan kitab Allah yg terkandung didalamnya syariat Islam!

Realitinya yg berpecah adalah golongan yg beriman dengan syariat Allah dengan golongan yg menolak syariat Allah!

Perkara yg sama ini juga pernah berlaku kepada Umat Arab Mekkah dizaman Rasulullah dengan pengikut Abu Jahal, dan Umat Israel dizaman Nabi Musa & Nabi Harun dgn pengikut Qarun & Samiri.

AlQuran menyebut: golongan hizbullah Vs hizbussyaithan!

Anonymous said...

Majlis Fatwa Kebangsaan telah mengeluarkan fatwa mengenai Amanat Haji Abdul Hadi

Tarikh Keputusan: 24 Jul, 2002

Keputusan:
1. Bahawa Amanat Tuan Guru Haji Abdul Hadi adalah -
(a) bercanggah dari segi ajaran Islam;

(b) bercanggah dengan kepentingan masyarakat Islam dan kemuliaan Agamanya; dan

(c) bercanggah dengan prinsip dakwah Islamiah.


2. Mana-mana orang Islam adalah dilarang -

(a) menyebar, mengajar, mempelajari dan mengamalkan amanat tersebut; dan

(b) menjual, mencetak, mengedar, membeli atau memiliki amanat tersebut.


KEPUTUSAN INI ADALAH DIMASUKKAN DIBAWAH KATEGORI AKIDAH. JADI FAHAM-FAHAM LA... SAPE YANG MENGIKUT, MAKNANYA AKIDAH PENGIKUT TU TELAH MENJADI SONGSANG DAN SESAT.....!!!!

Anonymous said...

'dasar & amalan selular asobiah UMNO'

--------------------------------------

PKR dan DAPig pulak parti yang 100% Islamik ke labu??? Tak ade unsur rasis (assobiyah)???

Anonymous said...


anon 12.24

umno ngok..... pkr & dap memang sekular juga tapi tidak berprinsipkan asobiah spt umno tuu... bah pas bekerjasama atas prinsip keadilan sosial yg juga sebahagian dr tuntutan Islam!

Anonymous said...



anon 12.22

majlis fatwa ko orang tuu... tak nak keluarkan fatwa... amanat madey.. yg tolak syariat Islam Y sunnah rasul tu jugak ke?

hehehhehehehehe...... ahli fatwa umno memang kantoi...

Anonymous said...

12:32 - bila pulak umno nak kerjasama dgn komunis mcm parti anutan kau weii...dahlah makan babi tak sembelih. berpuluh tahun bn memerintah, tak perlu bntuan pas mahupun pkr @ semangat 46 pun... pegi mampuslah kau.

Anonymous said...

PAS ASODALAH!!!

Anonymous said...


AYAT POWER YG GELISAHKAN UMNO/BN!

Amanat Haji Hadi itu berbunyi:

Saudara-saudara sekelian percayalah, Kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan.

Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah.

Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka.

Percayalah saudara-saudara sekelian,

Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan ‘politik suku, agama suku’.


---------------------------------

KO ORANG BACA BETUL2 AYAT2 POWER USTAZA HJ HADI NI.... FIKIR SECARA LETERAL & LOGIK.... BERDASARKAN ILMU & IMAN KO KPD ALLAH, RASUL & ISLAM. BUKAN DALAM KACAMATA SEKULAR & KUFFAR!


Anonymous said...

12:37 - oooo..kondem majlis fatwa pulak beruk ni, habis tu hj hadi nak muzakarah dgn sapa? dgn guan eng atau dgn kapal singh. nak masuk tv konon, nnti terbakar stesen tv, sblum ni kondem tv3, rtm, lepas tu mintak masuk tv pulak. kalau tak bodoh mana boleh jd pembangkang kat m'sia ni.

Anonymous said...

beruk 12:44 - kedah, kelantan, trg 1999-2004 pakai perlembagaan mana? mana yg hj hadi ubah masa perintah trg?

setakat kau sorang dahlah jd beruk, jgn libatkan org lain.

Anonymous said...

Terlalu ramai pembelot Bangsa mempermudah Agenda DAP Kominis Laknat!!

Semoga Allah beri kemenangan pada pencinta Agama, Bangsa dan Negara.

InsyaAllah amin...

komandomelayu said...

1232

assobiah kepala bapak kau?

yg bangunkan sekolah, universiti islam,perbankan islam dan masjid kt negara ni sapa?
pkr? dap?

internet ni mak kau ke yg bangunkan ?

Anonymous said...


Fatwa-fatwa ulama. Antaranya, fatwa Mufti Saudi masa itu al-Sheikh ‘Abd al-‘Aziz ‘Abdillah bin Baz yang menyenaraikan perkara-perkara yang membatalkan Islam, dalam ertikata lain menjadikan seseorang kafir. DS Hadi ketika itu antara yang mempopularkannya. Dalam fatwa itu antaranya menyebut:

“Berkeyakinan bahawa selain tuntutan Nabi Muhammad saw. Itu lebih sempurna, atau berkeyakinan bahawa selain ketentuan hukum beliau itu lebih baik, sebagaimana mereka yang mengutamakan aturan-aturan manusia yang melampaui batas lagi menyimpan dari hukum ALLAH (aturan-aturan Taghut), dan mengenepikan hukum Rasulullah saw. Maka yang berkeyakinan seperti ini adalah kafir. Sebagai contoh: Berkeyakinan bahawa aturan-aturan dan perundang-undangan yang diciptakan manusia lebih utama daripada syaria’t Islam, atau berkeyakinan bahawa aturan Islam tidak tepat untuk diterapkan pada abad kedua puluh ini, atau berkeyakinan bahawa Islam adalah sebab kemunduran kaum muslimin, atau berkeyakinan bahawa Islam itu terbatas dalam mengatur hubungan manusia dengan Tuhannya saja, tidak mengatur urusan segi kehidupan lain. Berpendapat bahawa melaksanakan hukum ALLAH dalam memotong tangan pencuri, atau merejam pelaku zina yang telah kahwin (muhsan), tidak sesuai lagi di masa kini…”


------------------------------

JAHIL & FANATIK KAH MUFTI ARAB SAUDI NI ?????

........... PADA AKU DIA BERKATA YANG HAK & SAHIH DISISI SYARIAT ISLAM WALAUPUN DI TOLAK OLEH GOLONGAN MUSLIM SEKULAR DIDIKAN KUFFAR BARAT!

Anonymous said...

wahai beruk-2 pas/pkr di sini.

hj hadi dinikahkan oleh imam umno & dia tak pernah akad kali ke 2 oleh oleh imam pas, sebagaimana yg pengikut2 dia buat.

aku org seberang marang, kalau ada sesapa org trg yg boleh beri bukti hj hadi nikah 2 kali dgn isteri pertama dia silakan.

bodonya makhluk pas niii.

komandomelayu said...

aku setuju muzakarah !

sebelum pas muzakarah dgn umno sila muzakarah dgn ust hasan ali dulu!

Anonymous said...

12:53 - Nik aziz/hj hadi/azizan lebih takutkan kekangan Perlembagaan Persekutuan (kononnya) daripada Allah, sbb dia tak berusaha hingga ke titisan darah yg terakhir utk melaksanakan syariat Islam dinegeri masing-2 (kononnya belum terlaksana)

apa hukumnya? lebih takutkan makhluk drp Allah?

setakat cakap, pegi belakang mati dengar org jual ubat lagi bagus kelentongnya.

Anonymous said...



MELAYU PERAK.... bebal...

APA KO NAK BANGGAKAN DENGAN BINAAN & SISTEM ISLAM TEMPELAN JIKA YANG YANG ASAS DAN AMALAN MASYARAKAT MELAYU/MUSLIM HARI INI PENUH / BERLELUASA/ SUBUR DENGAN MAKSIAT, MUNKAR, KHURAFAT, RIBA', JIWA ASOBIAH, KORUP. JENAYAH, ZINA, JUDI, DADAH, PENIPU, DEDAH AURAT, TINGGALKAN SOLAT, SUMPAH PALSU, PERSENDAKAN PERINTAH ALLAH ... MAJORITI MASIH JAHIL & BUTA AGAMA?

DINEGARA BUKAN ISLAM PUN ADA BANK ISLAM, UNIVERSITI ISLAM TAPI BUDAYA HIDUP MEREKA KUFUR...... SAMA SEPERTI DI MALAYSIA....


Anonymous said...

no 1. nik aziz
no. 2 hj hadi
no. 3 azizan

3 makhluk ni mengekalkan perlembagaan penjajah di negeri masing-masing? apa hukumnya? mana jihad menentang pemerintah kuffar (kononnya)

weeeiii...kenapa tak nak buat memali lagi sekali. pilihlah mana-mana tempat yg kauorang suka.

Anonymous said...

1:03 - dah tau m'sia ni teruk & tak ikut syariat Islam, byk maksiat dan mungkar, kenapa tak ajak anak beranak kau, mak bapak kau pegi negara lain yg lebih Islam? Arab saudi? mesir? sudan? Indenesia? pegilah cepat. lucutkan kewarganegaraan kau dan anak beranak kau tu, tak ada sapa yg halang. hijrah utk kebaikan adalah wajib.

HIJRAH UTK KEBAIKAN ADALAH WAJIB.


apamacam? hijrahlah beb...lagi cepat kau berambus lagi baik.

Anonymous said...

UMNO mengekalkan perlembagaan penjajah? Bukankah antara yg dipersetujui dlm Buku Jingga mengekalkan perlembagaan yg ada sekarang?

Kalau mahu kekalkan perlembagaan sekarang, amanat itu wajib ditarik balik.

Kalau mahu kekalkan amanat, persetujuan dlm Buku Jingga itu perlu ditarik balik.

Lalu Hj. Hadi mahu buat yg mana? X mungkin boleh kekalkan dua perkara yg nyata bertentangan.

Anonymous said...

Hadi boroi tu sape nak dibandingkan dengan majlis fatwa kebangsaan??? Fatwa hadi sorang dah boleh digunapakai berbanding fatwa yang dikeluarkan secara musyawarah oleh alim ulama cerdik pandai??? Macam tu PAS tak perlu rakan kongsi la, letak je calon PAS tanpa nama Pakatan Rakyat, berani ke???

Undang-undang 'perlembagaan kafir' yang ade sekarang ni hadi boroi nak pertahankan... tu maksudnya hadi pun setuju nak jadi kafir ke ahlul BAHALOL Fuckatan BONGOK????

komandomelayu said...

1253

kau ada dengar ke umno tolak hukum islam?
kau pergi dngar apa ust kazim cakap dulu psl tun M!

tak payah nak tunjuk lebih islam senang fitnah org lain kuffar!
ke kau nak mkn penampar?

Anonymous said...

1:03pm tu BAHALOL BIN JAHIL MURAKKAB....

Anonymous said...

untuk melayakkan seseorang itu menjadi pemimpin/ahli pas, dia mestilah mempunyai...SIFAT BODOH SECARA SEMULAJADI.

Anonymous said...

komandomelayu said...
aku setuju muzakarah !

sebelum pas muzakarah dgn umno sila muzakarah dgn ust hasan ali dulu!

January 5, 2013 1:01 PM

-------------------------------

Jangan dengan Hassan Ali je. Buat sekali dengan cikgu Non serta bekas dan ahli PAS yang pernah tertipu dengan Amanat Sesat PAS tu....!!!!!!!!

Anonymous said...

umno ngok..... pkr & dap memang sekular juga tapi tidak berprinsipkan asobiah spt umno tuu...
..................................................................

UMNO tidak bersifat assobiyah tuan. Buktinya semua kemudahan yg ada di Malaysia boleh digunakan oleh semua org tidak kira melayu, india ataupun org asli. Semua bantuan juga diberikan kpd semua org tidak kira penyokong atau pun pembangkang.

Contoh perbuatan assobiyah ialah bila mana ibu tunggal di Selangor diminta membuktikan yg mereka mengundi PR sebelum mereka boleh menuntut elaun ibu tunggal yg dijanjikan. Isyarat jelas bhw bantuan diberikan kpd kumpulan yg menyokong mereka shj.

Ini contoh sifat assobiyah tuan...

Anonymous said...

Anonymous said...
untuk melayakkan seseorang itu menjadi pemimpin/ahli pas, dia mestilah mempunyai...SIFAT BODOH SECARA SEMULAJADI.

January 5, 2013 1:14 PM

---------------------------------

Setuju 1000%. Satu lagi... sanggup jadi anjing balaci DAPig dan peliwat tegar Al-Juburi (tu Mat Syabun yang bg gelaran tau)...

Anonymous said...

Mamat Fuckatan BAHALOL BIN JAHIL MURAKKAB tu mane le paham benar-benar erti assobiyah pun... main tembak je..

Anonymous said...

Majlis Fatwa Kebangsaan telah mengeluarkan fatwa mengenai Amanat Haji Abdul Hadi

Tarikh Keputusan: 24 Jul, 2002

Keputusan:
1. Bahawa Amanat Tuan Guru Haji Abdul Hadi adalah -
(a) bercanggah dari segi ajaran Islam;

(b) bercanggah dengan kepentingan masyarakat Islam dan kemuliaan Agamanya; dan

(c) bercanggah dengan prinsip dakwah Islamiah.


2. Mana-mana orang Islam adalah dilarang -

(a) menyebar, mengajar, mempelajari dan mengamalkan amanat tersebut; dan

(b) menjual, mencetak, mengedar, membeli atau memiliki amanat tersebut.


KEPUTUSAN INI ADALAH DIMASUKKAN DIBAWAH KATEGORI AKIDAH. JADI FAHAM-FAHAM LA... SAPE YANG MENGIKUT, MAKNANYA AKIDAH PENGIKUT TU TELAH MENJADI SONGSANG DAN SESAT.....!!!!

Anonymous said...

DINEGARA BUKAN ISLAM PUN ADA BANK ISLAM, UNIVERSITI ISLAM TAPI BUDAYA HIDUP MEREKA KUFUR...... SAMA SEPERTI DI MALAYSIA...
................................................................

Kerana itu pendidikan islam itu wajib diajarkan disekolah. Sekolah agama juga diberikan bantuan oleh kerajaan. Supaya anak-anak kita nanti tahu membezakan mana yg baik mana yg buruk. Mana yg betul mana yg salah. Apa itu dosa apa itu pahala. Dr asas pendidikan ini maka diharap anak-anak kita mengamalkan cara hidup islam. Setahu sy anak-anak kita disekolah tidak pernah diajar supaya berjudi, berzina, minum arak dan perkara mungkar lainnya.

Itu peranan pemerintah dan bila mereka ditanya esok, mereka boleh berlepas diri. Apa pula peranan tuan sbg ibu bapa? Bolehkah kita jawab di akhirat nanti ini semua salah UMNO?

Anonymous said...

DINEGARA BUKAN ISLAM PUN ADA UNIVERSITI ISLAM??? Cube bagi contoh negara mane tu?? Fully kerajaan negara berkenaan support universiti Islam tu ke??? Cakap guna air liur boleh la fuckatan ni...

Anonymous said...

Aku nak mengulas sedikit tentang salah fahaman berkaitan sekular. Sekular bermaksud memisahkan agama dari kehidupan.

Soalan : Adakah Malaysia merupakan negara sekular ?

Jawapan : Tidak sama sekali.

Kenapa ? Kerana Malaysia tidak mempunyai ciri-ciri Negara Sekular seperti berikut :

1. Negara Sekular tidak akan menyediakan peruntukan yang besar untuk manfaat, kemajuan dan kepentingan umat Islam.

2. Negara Sekular tidak membenarkan sebarang pendidikan yang berkaitan keagamaan diajar di sekolah atau di universiti.

3. Negara Sekular tidak membenarkan sebarang kegiatan keagamaan dijalankan secara terbuka.

4. Negara Sekular tidak membenarkan rumah-rumah ibadat seperti masjid dan surau dibina.

5. Negara Sekular tidak membenarkan wanita memakai pakaian yang menutup aurat seperti bertudung atau berhijab.

6. Negara Sekular tidak akan memasukkan Islam dalam perlembagaan persekutuan.

7. Negara Sekular tiada jawatan mufti dan tiada institusi-institusi khas untuk menjaga kepentingan Islam seperti JAKIM dan IKIM.

Sekarang, cuba tengok Malaysia. Adakah Malaysia menepati ciri-ciri sebagai sebuah negara sekular? Adakah di Malaysia umat Islam tidak dibenarkan beribadat secara terang-terangan? Adakah umat Islam dilarang mempelajari agama Islam?

komandomelayu said...

saja aku sebut hasan ali sorang takut nanti terberak dalam seluar org tua hadi tu!

Anonymous said...

Muahahahahahahaha..kelako ada, kesian pon ada...

Tergeliat lidah pentaksub PAS @pencacai DAP nak pertahankan kesilapan/kebatilan pemimpin mereka..

Yang salah tetap salah..
mengkafirkan orang yang islam memang hukumnya salah.. Dalam Quran @ Hadith Nabi terang2 dan jelas melarang perbuatan ni.

Aku rasa xperlu nak quote ayat quran & hadith tersebut sbb puak2 Parti Ajaran Sesat (PAS) ni bukan nak percaya pon! Yang diaorng percaya kitab Buku Jingga mereka tu je..

Anonymous said...

Puak puak taksub pas ni, kalu dia graham pun dia buat faham sahaja, kerana puak puak ni tersesat dek pembawa PARTI ajaran sesat
Macamana TAK SESAT melayu Islam dikafirkan, kafir kafir HARBI dipelok ciumnya
sanggup jadi kida tunggangan....Macam lakonan Allahyarham AHMAD NESPU dalam filem " MUSANG BERJANGGUT",

Anonymous said...

Betol tu, kalau Malaysia ni negara sekular, jangan harap nik aziz dan hadi boleh memberi ceramah dan kuliah agama.

Anonymous said...

kesian hadi awang. dia kan nak jadi PM

Anonymous said...

Tp ramai di kalangan guu sokong pas dan pkr..why..hanya guru itu yg tahu..

Anonymous said...

abang hj adi aweng
cekgu Mala
cekgu juga
cekgu sekolah rendah
apa macam.....

Anonymous said...

Keldai2 and anjig2 pas masih ada 2/3 ekor yg berkeliaram menyalak menegangkan benda bengkok. Tak perlu takbur, angkuh dan bongkak, amanat tu dah jelas menyesatkan, traik balik, taubat dan minta maafla. Kata belajar agama tinggi, tak kan tahu kut.

Anonymous said...



MELAYU PERAK.... bebal...

APA KO NAK BANGGAKAN DENGAN BINAAN & SISTEM ISLAM TEMPELAN JIKA YANG YANG ASAS DAN AMALAN MASYARAKAT MELAYU/MUSLIM HARI INI PENUH / BERLELUASA/ SUBUR DENGAN MAKSIAT, MUNKAR, KHURAFAT, RIBA', JIWA ASOBIAH, KORUP. JENAYAH, ZINA, JUDI, DADAH, PENIPU, DEDAH AURAT, TINGGALKAN SOLAT, SUMPAH PALSU, PERSENDAKAN PERINTAH ALLAH ... MAJORITI MASIH JAHIL & BUTA AGAMA?
DINEGARA BUKAN ISLAM PUN ADA BANK ISLAM, UNIVERSITI ISLAM TAPI BUDAYA HIDUP MEREKA KUFUR...... SAMA SEPERTI DI MALAYSIA....



January 5, 2013 1:03 PM
_____________________________________

MACAM LAH KO TU BAGOS SANGAT PADAHAL KO LAH BESAR PUNYA MUNAFIK SIAL!!

GUNAKAN UGAMA DGN PENAMPILAN ULAMAK TAPI JUAL BANGSA DAN AGAMA.

KETUA KO PULAK SEMUA KAKI MANTAT HARAM DAN PENUH DGN RASUAH DAN MAKSIAT!!

PAS DAN PAKATAN HARAM SIAL!!!

Anonymous said...

PAS hanya layak memimpin orang2 yang berfikiran tahap rendah.

Tak layak untuk memimpin Negara.

PAS full of Shit!!!

Anonymous said...

Anon 12:44 pm!!
Ko tak layak berkhutbah di sini sbb ko sendiri tak tau bezakan antara yg baik dan yg buruk!!

Orang mcm ko yg mengagong2kan pemimpin yg kuat mantat haram dan rasuah hanya layak menjadi pencacai!!

Anonymous said...

terbaek!

Anonymous said...

Udah lah tu.. Semuanya fitnah. Dah kantoi...
Orang bangang macam kau je senang kena tipu.
Tak jadi kudis pun pada DS. Najib..

Anonymous said...

Kalau Hadi Awang nak jelaskan amanat sesat dia tu, suruh dia buat dlm you tube, internet, harakah, suara keadilan dan dlm roket.
Kenapa nak buat dlm TV 1 atau TV3?....kan TV ni semua penipu....

Pernah ke dia jekasakan amanat dia pada ahli PAS...bila tanya ahli PAS, mereka pun tak tahu...

Memang Hadi Awang perlu bertaubat....jgnlah malu....anda akan menjadi org yg dihormati.

Dulu aku ingat apa Hadi Awang pernah kata, biarlah PAS kalah, asalkan kami tetap berjuang utk menegakkan islam.

Hari ni, itu tak ada lagi. Dia rela mengorbankan tujuan asal penubuhan PAS , asalkan dpt kemenagan dan dpt putrajaya.

Semoga Allah bukakan hati Hadi Awang...

Percayalah, aku rasa satu hari nanti, Hadi Awang akan keluar dari PAS...bersama dgn Ust Nasaharuddin, Harun Din dan ulamak lain...Percayalah!!

Anonymous said...


Amanat Haji Hadi: Amanat Mahathir bagaimana?

[Ahmad Fadhli Shaari, Harakah daily: 18 Dis 2012]

Qoute:

7. Jika ucapan Abdul Hadi 30 tahun lepas yang disebut sebagai 'amanat' ini ingin ditarik balik, bagaimana pula dengan amanat Mahathir tentang hukum hudud yang mencetuskan kontroversi sedari dulu lagi. Tidakkah Mahathir pernah mengatakan pada 14 Julai 1992 bahawa 'apabila hukum rejam batu sampai mati kepada penzina dan potong tangan kepada pencuri, nescaya ramailah rakyat Islam yang mati dan kudung tangan?" Tidakkah Mahathir juga yang menyebut pada 3 Mac 1994 bahawa 'hukum rejam kepada penzina adalah primitif?' Banyak lagi koleksi ucapan ini jika ingin dijadikan sebagai amanat. Ini belum mengambil kira kenyataan-kenyataan terbaru beliau bahawa hudud tiada di dalam Al-Quran dan isu 'syaitan yang dikenali'. Jika semua ucapan ini disebut sebagai amanat, maka tidak bahayakah Amanat Mahathir kepada umat Islam?



8. Saya kira Amanat Mahathir yang baru saja menyambut ulang tahun kelahirannya ini agak menarik untuk kita bincangkan...

=================================

heheheheheeeeeee... setiap hj madey kata mesti melayu umnongok beriman habis.... bijakkelentong katakan....

heheheeee...... terasa tak yah pi tahlil arwah di rumah2 fanatik umno ni... sebab bg mereka jenis bebal agama ni .. kata2 madey lebih hebat dari sabdaan Nabi & kalimah Allah......

Anonymous said...


anon 10.30

rais yatim tu lidah biawak umno .....

sekali kata OK- nak bg ruang penjelasan secara langsung di tv1 & tv3 mengenai 'amanat hj. hadi'...

besok ubah pendirian... tak boleh pulak ........

sebenar2 puak2 jahil umno ni berlagak telus & berani tp hati kecik tak confidence dgn hujah palsu mereka selama ini mengenai intisari AManat Hj Hadi tu..... mufti2/profesor/ ustad2 belaan umno pun tak berapa yakin yg mereka akan boleh "menang"...... cara mudah batalkan keterlanjuran keputusan awal tuu....

dulupun 1988 semasa hangat nak muzakarah UMNO Vs PAS diadakan... akhirnya umno hasut YDPA suruh batalkan kononnya "demi perpaduan rakyat"....

tapi hari ini majoriti besar rakyat bertekad mengajar UMNO walau macai2 UMNO masih terasa mereka hebat seperti lagak angkoh "para pengawal & agen sulit Gaddafi" berdepan dengan revolusi rakyatnya sendiri.... akhirnya kerajaannya hancur dalam kehinaan......

Realitinya sekarang umno & agen2 (SB, spr, pdrm, pegawai2 korup PTD, dll) sedang perlekehkan "suara & kuasa rakyat" ....???

hhehheheee..... tunggu... tunggu... saatnya...... doa orang2 yg teraniaya oleh kerajaan UBN tetap terarah kpd qudrat Allah!
KO UMNO, BN KO! amiin.

komandomelayu said...

1117

HOI PUKI! KAU NAK MAMPUS KE NAK JADI BABI?
KALAU KAU BETUL BUKAN ANAK HARAM DAN PEJUANG ISLAM SEJATI KAU BAGI ALAMAT KAU !

KALAU AKU JUMPA MEMANG KOTE KAU TINGGAL BULU!!

komandomelayu said...

1138

AKU DULU AHLI PAS SEKARANG AKU DECLARE SOKONG UMNO DAN AKU NAK SEMBELIH KAU HIDUP2 BABI!

Anonymous said...



pada firasat aku... dr corak otak & mulut yg namakan dirinya komandomelayu tuuu....mungkin keturunan anakharam atau berdarah keturunan makan babi.....


oooiiii komandomelayu .. ko kurang ajar ye ... ko ni lagak melayu tapi melayu/bugis lanun bangsat... .... ko pun belum kenal bahasa kurang ajar aku nih nnti !!!!!!!!!!

Anonymous said...


Jangan terheret dengan isu ‘Amanat Haji Hadi’

Muslim Profesional Network, 05 Jan 2013



Serangan demi serangan untuk menjatuhkan kredibliti Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang melalui media masa dan cetak. Terbaru adalah isu ‘Amanat’ yang sebenarnya petikan ceramah beliau pada 7 April 1981 lalu.



Kisah 31 tahun yang lalu diungkit dan diperhangatkan kembali oleh semua media milik Umno BN.



Jaringan Profesional Muslim (MPN) melihat isu ‘Amanat Haji Hadi’ ini adalah siri saraf dan serangan politik Umno BN bagi menjatuhkan musuh politik mereka. Mereka tiada modal lain untuk menjatuhkan kewibawaan dan kredibiliti kepimpinan PAS.



Jika PKR mereka momokkan dengan kononnya skandal seks pemimpin utama, DAP dengan isu komunis dan PAS mereka akan mengheretnya dengan isu keagamaan.



MPN menyeru seluruh pemimpin dan pengikut Pakatan Rakyat jangan leka dengan isu yang dicipta oleh Umno BN ini. Tumpukan sepenuh perhatian dengan membongkar dan mendedahkan kepincangan pemerintahan Umno BN.



Isu pendedahan Deepak yang perlu diambil serius kerana ianya melibatkan keselamatan negara. Isu yang berkaitan dengan lapan tuntutan Bersih, Anti-Lynas, Anak dan sebagainya perlu diperhangatkan dengan lebih giat lagi.



Pemimpin dan pengikut Pakatan Rakyat jangan mudah terpedaya dengan tarian dan mainan Umno BN dalam pelbagai isu yang sengaja di timbulkan demi menutup keaiban yang sudah jelas di depan mata.



MPN juga menyeru pertubuhan-pertubuhan yang sengaja mencari publisiti murahan atas isu ‘Amanat Haji Hadi’ ini seperti Isma, Perkasa supaya berhenti mengeluarkan kenyataan yang dangkal dan tidak melihat kepada sejarah.



Dr Ghazali Hasbullah
Dr Wan Jihan Wan Din
Sulaiman Akhlakan

Ahli Majlis Muslim Profesional Network

komandomelayu said...

kau yg anak haram lahir dari bontot babi!
skrg ni sapa yg jilat bontot dap babi? kau

aku keturunan melayu islam makan nasi tak penah makan babi asal dari baling kedah sekarang aku dok sg udang melaka kem 21 ggk!

kau bagi la alamat rumah kau ke pejabat kau ke atau rumah mak bapak kau aku nak datang dengar dari mulut kau sendiri!

komandomelayu said...

1217

aku nak jumpa 3 orang ni minggu depan aku naik kl!

Langsi said...

KoMandul Melayu... cer nko bagi no. HP dan alamat nko dulu, nanti aku sampaikan la kat Anon 12:16am tu!

Sungguh celupar mulut, anak sape la ni? Kalo la nko tak dapat tampar... KITE BAKO... KITE BAKO... KITE BAKO aje, YOEP!

Baru BRUTAL tu...!!!

komandomelayu said...

langsi

tu pasal aku kata hang anak haram bila aku minta dulu hg tak mau bagi !

alamat aku wisma bintara, pulpak rej21 gerakhas
kem sg udang melaka.

Anonymous said...


Anon di atas spesis Anak Haram yang tak pasti siapa Mak Bapak!!

January 5, 2013 12:00 PM

#######

Maka itulah hasil tarbiyah umno kepada soh chai nya..

Anonymous said...


melayu pengampu yg kurang ajaq & mencarut lucah tu spt komandomelayu tu ... jumpa cincang aje.... spesis yg tidak diperlu dimuka bumi...... memalukan maruah bangsa sendiri....

kalu ko brani pi kat batu putih naikkan semula bendera malaysia.... jgn dok cakap besaq tp otak udang... hati tikus!

Langsi said...

Siap... Tuan! Saya akan sampaikan kepada Anon 12:16am tu... tapi kalo dia tanye nama betul, camne Tuan?

FYI - Saya tak kenal Anon 12:16am, cuma sekadar membantu. Jadi org tengah ataupun batu api!

Assalamualaikum..... saya mau toru, Pak!

komandomelayu said...

langsi blah la kau !
memang kau pondan harap telor je besar sebelah?

134
pergi pekan dayung perahu
membeli baju hingga ke petang
belum jumpa aku hang belum tahu
sudah pegang aku cuba le kau cincang!

Anonymous said...

Isu deefuck tu lucu bebenor..

Anonymous said...

Tuntutan Islam konon..lol.amanat hj hadi tu tuntutan isle ker..
Patutlah org isle PAshit dipandang hina oleh cina daPiG krn tak ada prinsip..duit memali dirembat..anak2 yatim memali merempat..mmg jahanam dunia akhirat.

Anonymous said...

Isle sgt dia nie..pi ko hijrah ke tmpat yg tak ada kemungkaran di dunia ini spy ko slmt dunia akhirat.
Bukan hebat lagi nak buat hudud tapi habuk pun tarak..mana tak nya, lgbt disokong penuh..sedara seislam dikafirkan..isteri diceraikan..buat kempen siap dgn tarian amoi..hancuss.

Anonymous said...

Klu betul yg ko kata aku sedia maklum krn tun bukan ulama..tapi hj hadi tu buat amanat yg telah memecah belah jutaan umat isle..ulama
Tak heran cacai pashit taksub..kononnya gerenti msk syurga..
Tak kesah digelar kafir asalkan jgn kita mengkafirkan org..
Biarlah pashit berbangga dgn isle nya tetapi munafik dipandang mata..