Sunday, February 24, 2013

BANGSAT PUNYA PKR : DATUM JELATEK PROJEK HALAU MELAYU PERSIS ZIONIS HALAU PALESTIN !



Projek megalomania DETUM JELATEK telah membuktikan tentang KEJAHATAN PAKATAN RAKYAT Selangor yang diterajui oleh Azmin Ali dan Khalid Ibrahim dalam MENGHAPUSKAN Melayu-Bumiputera dari kawasan bandar selain menjual semua PUSAKA Melayu-Bumiputera kepada warga asing.

DETUM JELATEK yang mengandungi empat menara bangunan, dikatakan oleh Pengurus Perhubungan Awam PKNS kononnya tidak dapat dijual walau satu unit pun.

Sedangkan, dua menara iaitu Menara A serta C telah pun dibeli oleh warga Singapura secara pukal. Mengapa agaknya Azmin Ali mengarahkan Pengurus Perhubungan Awam PKNS menipu?

Secara nyata, DETUM JELATEK terletak di kawasan Melayu. Pembinaan kompleks tersebut telah menyebabkan Melayu di kawasan yang dahulunya dikenali sebagai Taman Keramat, dihalau bagaikan anjing kurap.

Anda baca artikel daripada Badut Rakyat ini untuk gambaran yang lebih jelas.


Penjelasan Pengurus Perhubungan Awam PKNS, Ismail Hashim hanya sekadar melaksanakan'Gag Order' atau arahan Pengurus Besar,Othman Omar untuk terus menutup kepincangan projek Megalomania Datum Jelatek.

Datum Jelatek Tower Layout

Benarkah tidak ada sebarang penjualan 4 blok Datum Jelatek berlaku bagi Tower A,Tower B,Tower C dan Tower D seperti yang didakwa oleh Pengurus Perhubungan Awam PKNS ini ??? 


Tampak Pengurus Besar PKNS,Othman Omar cukup berpuas hati dengan penjualan 'SOLD OUT' Tower A dan Tower C yang telah dibeli oleh warga asing secara pukal (en-bloc) di Marina Bay Sands,Singapura pada 4 hingga 7 Oktober 2012.Sekaligus membenarkan dakwaan penduduk dan rakyat di sekitar kawasan Keramat,bahawa 50 peratus hartanah ini telah dimiliki oleh warga asing sejak dari Oktober 2012.

Senyuman terukir diwajah Othman Omar yang nyata cukup berpuas hati tersisihnya orang Melayu dari bumi Keramat, yang juga merupakan penduduk majoriti di kawasan ini.
Barangkali rakyat masih skeptikal dengan gambar dan imej di atas.Mustahil PKNS tidak tahu menahu mengenai sebarang transaksi penjualan hartanah ini kepada umum. Bagaimana pula dengan informasi atau maklumat yang diperolehi dibawah ini,sekaligus menunjukkan memang benar dua blok telah dijual kepada warga asing di Singapura ???

Tower A – 39 Levels (162 Units), Tower C – 35 Levels (186 Units) - SOLD EN BLOC Read More, ERA FOCUS DIVISION 
Persoalannya, mengapa perlu Pengurus Perhubungan Awam PKNS, Ismail Hashim berbohong kepada umum dan rakyat marhaen mengenai tidak berlaku sebarang penjualan 4 blok Datum Jelatek dengan pelbagai alasan yang remeh temeh. 
Sampai bila Khalid Ibrahim dan Azmin Ali mahu terus menjadi Syaitan Bisu untuk menutup pembohongan ini kerana kedua-dua lahabau ini adalah Ahli Perbadanan sekaligus Pengarah dalam PKNS?
   
Rakyat marhaen perlu mengetahui pembabitan Azmin Ali secara langsung dalam projek Megalomania Datum Jelatek bernilai RM1.2 bilion ini.Projek Megalomania ini secara halus telah menghalau sebahagian pengundi-pengundi Melayu Setiawangsa ke bahagian lain di Selangor. 
Sumber dari Pejabat Menteri Besar Selangor mempunyai maklumat terperinci bagaimana Azmin Ali dan kuncu-kuncunya (termasuklah ADUN Hulu Kelang,Shaari Sungib) sebelum ini telah memperolehi komisyen cukup besar,termasuklah jumlah pembayaran komisyen,tarikh,penyata bank dan sebagainya.

Azmin Ali juga telah mencanang dalam kem PKR bahawa projek Megalomania Datum Jelatek ini bakal menjadikan beliau sebagai 'pemegang dana terbesar' untuk merampas kedudukan Menteri Besar Selangor dari Khalid Ibrahim. Ini adalah berita yang diterima dari sumber-sumber dalaman PKR sendiri. 
Khalid Ibrahim juga bukanlah seorang ahli politik yang bodoh, walaupun tampak bodoh.Banyak mulut-mulut yang lebih besar ahli korporat disekelilingnya perlu disuap demi mengekalkan jawatan Menteri Besar Selangor.
Ditambah pula dengan beliau mempunyai maklumat terperinci termasuk jumlah pembayaran komisyen, tarikh, penyata bank dan sebagainya yang telah dimiliki oleh Azmin Ali.


Sebelum ditanam hidup-hidup dan dipulas tangan oleh Khalid Ibrahim, Azmin meletakkan jawatan sebagai Ahli Lembaga Pengarah pada 23 Jun 2010 selepas berlaku persengketaan dengan Othman Omar dan Khalid Ibrahim berhubung projek Megalomania Datum Jelatek.
Kerana itulah akhir-akhir ini Khalid Ibrahim lebih banyak menjawab setiap persoalan mengenai Datum Jelatek,projek Megalomania mengusir secara halus orang Melayu dari bumi Keramat. Azmin Ali cukup berpuas hati melihat Khalid Ibrahim terpaksa menahan sepak terajang rakyat marhaen bagi menepis dakwaan menjual tanah orang Melayu kepada warga asing. 
Rakyat marhaen pun sudah sedia maklum,Khalid Ibrahim lebih banyak dilihat cukup gemar menjual aset-aset kerajaan negeri yang sebelum ini dibangunkan oleh Barisan Nasional sewaktu memegang tampuk pentadbiran.


Projek Megalomania Datum Jelatek adalah manifestasi sebenar pertelingkahan diantara Azmin Ali dan Khalid Ibrahim,siapa perlu dan paling layak menduduki kerusi empuk Menteri Besar Selangor. Rakyat marhaen perlu melihat penjualan aset-aset PKNS secara menggila ini adalah hasil percaturan Azmin Ali dan Khalid Ibrahim,siapa yang bakal menguasai 'pemegang dana terbesar'.

Semakin besar dana,semakin mudah untuk membayar dan menyuap setiap mulut untuk bergelar Menteri Besar Selangor.

Amat malang,dalam kerakusan kedua-dua lahabau ini mengejar kedudukan dan kuasa, yang menjadi mangsa adalah orang Melayu yang menduduki kawasan Keramat.Orang Melayu di Keramat inilah yang mengundi puak-puak lahabau ini pada pilihanraya umum ke-12 yang lalu.

Orang Melayu perlu belajar dari kesilapan memberi undi kepada Parti Khianat Rakyat ini - GWM 

16 comments:

Anonymous said...

Boleh ke Datum JelaTEK ITU DI ROBOHKAN/di batalkan KALAU sELANGOR BERTUKAR TANGAN SELEPAS PRU 13?

Anonymous said...

Usaha mereka nak halau Melayu dah lama dilakukan
1- tolak pembangunan Kg Baru
2- tolak semua ADUN Barisan
3- ditipu hidup hidup dalam Datum Jelatek

4- selepas ini berjaya lah PAS, PKR dan DAP hantar orang Islam ke kampung kampung dgn alasan harga rumah dibandar terlalu mahal..

Anonymous said...

Mana si Rafizi Ramli??? taknak tiup wisel ke??? tu kan hobi dia..ni dah ada depan mata ni..Mana kau Rafizi?????

Anonymous said...

Asalamualaikum....
maaf cakap....kesian mak ayah n anak cucu cicit deme yew....kesian
kesian...reta bende tu mcm buleh bawak masuk kubo...dibuat anak branak cucu cicit duk bergaduh sakan pasai reta benda tu...ha rasakan...len la klo tuk amal jariah....hemmm..harapan laaa...

Anonymous said...

padan muka orang keramat, lepasni undilah lagi puak2 ni...

Unknown said...

Memang tepat sekali PKR Parti Kencingkan Rakyat. Menipu rakyat yang mengundi pemimpin-pemimpin politik PKR pada tahun 2008 lepas. Habis tanah Melayu dijual kepada warga asing. Inilah terlalu jelas penipuan semua PKR yang berjaya membodohkan semua pengundi mereka.
Mahukah rakyat mengundi PKR pada PRU 13?

Humbankan PKR, PAS dan DAP !!!

Anonymous said...

ok la tu..seeloknya melayu yang tidak mampu tidak perlu duduk dibandar..kota metropolitan untuk orang yang berada. sewajarnya melayu duduk dikampung sahaja. apa yg azmin dan khalid buat tu betul la. hidup azmin..hidup khalid...

Anonymous said...

gooddd teruskan ..very gooddd .

Anonymous said...

PRu kali nie cakap banyak takde..

Humban jauh jauh pakatan jahanam nie...

Pengkhianat...

Sanggup bagi cina SINGAPORK dari bagi orang melayu sendiri..

Barua cina dapig

Anonymous said...

undilah lagi pr pru13 nanti

Dyll said...

Setuju dgn Anon 5.02 PM... Kalau PRU 13 nie masih tak sedar diri lagi, bersedialah cari hutan utk buat tempat tinggal... Itu pun belum tentu selamat lagi, silap2 hari bulan hutan digondolkan pula, so mana nak lari....

Oleh itu, undilah BN. Dah diberi 5 thn utk PR membuktikan kehandalan mereka menguruskan negara, tapi hampasssss.

Anonymous said...

sudah mahu kena jual pun masih ada melayu tak sedar diri...amekaw...ptuiihhh...

Anonymous said...

Amat malu sekali kata kita Bumi Putra tak mampu beli rumah mahal. Kita harus menunjuk kebolehan kita. Kita dapat diskaun dan rizab berbanding bukan bumi. Amat malu sekali kata kita tak mampu !

Anonymous said...

itu lah pasal, melayu ngok ngok tak tau di untung, dah kene jual pun masih nak mendewa2kan PKRacist, serve u right..beb nanti balik kg korang citer lah dgn orang kg betapa baik nye PKRiot, marvellous, JelaKotik dah kene jual. kalu PRU13 korang masih sookong PKRascal,yg muka serabai macam Khalid plahap tu aku malu nak tenguk muka korang///ppptttuiiii

Anonymous said...

itu lah pasal, melayu ngok ngok tak tau di untung, dah kene jual pun masih nak mendewa2kan PKRacist, serve u right..beb nanti balik kg korang citer lah dgn orang kg betapa baik nye PKRiot, marvellous, JelaKotik dah kene jual. kalu PRU13 korang masih sookong PKRascal,yg muka serabai macam Khalid plahap tu aku malu nak tenguk muka korang///ppptttuiiii

Anonymous said...

BUKAN SETAKAT GAGAP TAPI GAGAK HITAM.