Monday, February 11, 2013

BILA HARON DIN KANTOI DAN ANWAR KEPANASAN !


KLIK SINI UNTUK CERITA 1
KLIK SINI UNTUK CERITA 2

17 comments:

Anonymous said...

Senario jika PR menang PRU... Anwar ingin jadi PM tp tidak berjaya kerna ditolak oleh PAS... PAS calonkan Hadi Awang tp gagal mendapat sokongan DAP dan PKR...ahirnya mereka berkompromi dan bersetuju supaya Kit Siang menjadi PM asal jawatan PM tidak dipegang oleh UMNO... Dan mereka bertiga pun tampil mengisytiharkan kejayaan pakatan mereka..

JawaJohor said...

BIARLAH ORANG BERKELAKUAN SENONOH JADI PERDANA MENTERI.
BARULAH RAHMAT AKAN TURUN DI BUMI MALAYSIA.
PELIHARALAH NAMA BAIK MALAYSIA DARI KACA MATA NEGARA ISLAM,DAN DUNIA KESELURUHANNYA .
SEHARUSNYA NYA SEORANG PERDANA MENTERI ITU MEMPUNYAI SIKAP DAN SIFAT MULIA, DAN TAK PUNYAI CALAR DIMATA RAKYAT.
BARULAH ORANG RESPECT, ORANG HORMAT, DAN RAKYATPANDANG MULIA.
CIRI KEPIMPIMPINAN ITU PENTING.....ISLAMIC VALUE IS A MUST.......

Anonymous said...

Big-big Boss dalam PAS Terengganu memang lama dah nak terajang Al-Juxxxx.... Masa dia dok dalam UMNO dulu menatang apa dia dok kata ke PAS... kita tak lupa punya..Tunggu masa je dok balas !!!

assaad said...

Kebanyakan Rakyat Malaysia berbelah bahagi berkenaan kelakuan sebenar DS Anuar Ibrahim. Ada yang percaya dan ada yang tidak. Kerana mereka menjadi keliru dengan adanya spin-menyepin yang dilakukan oleh pehak pembangkang.

Tetapi kerana peredaran masa dan waktu akhirnya segala tembelang DS Anuar ketara satu demi satu. Peristiwa 16 sept 2008, Pembunuhan Altantunya yang dikatakan DS Najib dan Datin Rosmah terlibat. Demontrasi Bersih dan pelbagai demontrasi yang akhirnya rakyat tahu apa yang tersirat dan tersurat. Semuanya untuk kepetingan DS Anuar dan kroninya sahaja.

Mana boleh untuk menutup bangkai Gajah, sudah tentu akan terbuka juga. Manusia merancang tetapi kerana belas kasihan, takdir dan kuasa Allah adalah penentunya. Allah sayangkan Malaysia sebab itu kebokrokan, keburukan, perancangan busuk semuanya telah terhalang.

Fikir-fikirlah. Bersatulah demi agama dan bangsa. Jangan bila dah rosak, hancur berkecai baharu hendak bersatu dan berpadu. Dah terlambat, ibarat nasi dah jadi bubur.

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

Anonymous said...

adakah kemungkinan besar kerajaan akan bertukar kepada PR hingga begitu kalut org2 umno bn nk tentukan sapa PM.saya cadangkan BN jgn sibuk2 jika benarlah berlaku peralihan kuasa kami PR pandai lah nak tentukan siapa bakal PM.tugas BN cuma sediakan calun ketua pembangkang

Anonymous said...

hidup BN

Anonymous said...

manusia sial bernama anwar ni mmg manusia bangsat...manusia berlidah ular.
waktu anwar sedap2 buat tuduhan buruk pd apco dlm dewan rakyat, dia panik dan mengelabah takut sponsor2 zionis yahudi serang dia dan anak-beranak balik. berminggu-minggu dia keluar negara menziarah menghadap sponsor2 lahanat nak mintak maaf. mintak nyawa disambung.
sama cam isu kalimah 'allah' ni. dia dapati majlis syura pas makin lama makin berbulu dgn dia, mula lah dia panik kecut. anwar pi jumpa haron din tu kerana nak mintak nyawa jugak. nak gunakan haron din utk mempengaruhi majlis syura pas.
haron din kalau rela diri dipergunakan dan masih percaya dgn manusia kaki meliwat bontot berlidah ular ni, bodoh lah haron din. sama level bodoh mcm nik aziz dan hadi.

Zaeydee said...

Itulah namanya ulama penipu..

Anonymous said...

masih lagi ada angan2.

Anonymous said...

Kalo bapak2 ulamak majlis sorak itu dah menolak ANUwar bermakna mrk tlh mengakui akan salahlaku dan moral ANUwar...tapi krn politik dendam kesumat thdp UMNO/BN jika mrk sanggup berKETUAkan seorg HARBI bermakna mrk adalah golongan ULARMAK atau FOOLamak...

Masih riak nak mengaku diri itu ulamak ke kalo sgp mnjatohkan seorang pemerintah yg sama agama dgn kamu??????..

adakah bapak2 ulamak masih mndakwa bhw perjuangan PAS utk menegakkn Islam sedangkn mrk pon xmengikut sunnah krn menentang pemerintah yg beragama Islam...

Kalo benar byk kemungkaran dlm UMNO/BN mengapa xdi perbetulkn dan bersatu dgn UMNO di bwh panji Islam tapi sgp berketuakn seorg HARBI..

Dan mengapa kesalahan dlm UMNO shj yg di cari sedangkn dlm PAS pon skrg terlalu byk kemungkaran?

Bermuhasabahlah diri sblm mmbuat keputusan yg akan mnghancorkan masa depan kite org Melayu/Islam..

Anonymous said...

Jagan buang masa berdebat Anwar jadi PM bila pembangkang menang PRU 13. Satu, Pembangkang tak menang. Cabaran besar mereka macam mana nak kekalkan kuasa yg ada. Itu saja. Kalau Pakatan menang macam mana nak jadikan Anwar PM. Kaji segala pembohonganya, kekejianya, kotoranya. Ini kerja tidak bijak. Malaysia jadi company circus bukan NEGARA.

Anonymous said...

TOLAK PAKATAN PRO GAY DAN LESBIAN YG.SEDANG MENJUAL KALIMAH ALLAH DEMI UNDI !!!

gen2felda

Anonymous said...

hahaha Tengku Razali kan ada..dia boleh jd pm ..korang2 dia xbagi kalimah Allah gereja pegang....

ahli pas kebnykkannya bangang yg selalu kena dgn skim cepat kaya org pahhhh la...

aku agree tahap bangang pas (spt yg ditulis komentor no1 anon 9.41)

kali pertama balik kg...bendera paling tinggi dan paling bykk= BN...

FADAM MUKA PAS

Pekong Pondan said...

NEVER LET A HOMO RULE MALAYSIA

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

Yang hampa pulak dok kalut sgt pasai umno dan bn yg akan terus memerintah apa hal.....dah mmg majoriti org cerdik tak sokong hampa pun ..yg dok sokong hampa ni cuma puak keliru jaaa...tak ramai pun...

Anonymous said...

Aku nak Tanya org PAS .kau nak beri undi pd Karpal Sing ke (musoh Allah). Anuar Ibrahim (dgn pemikiran semua agama sama dn undang liwet di Malaysia lapuk) Guan Eng Musuh Allah) Lim kit Siang Musuh Allah. Apa hukumnya. Lu pikirlah sendiri

Anonymous said...

Apapun insyallah PR tak akan menang pada PRU13, Aljuburi boleh makan angin buat selama lamanya....