Tuesday, February 26, 2013

PENGUNDI CINA MULA MENDEKATI BN..


aku melihatkan sejak 3 bulan ini kehadiran masyarakat cina terhadap BN mula menimbulkan riak.

usaha keras najib,muhyidin menampakkan ada sedikit riak yang bisa menimbulkan ombak jika bijak kita merencanakan kaedahnya..

nanti aku kupaskan secara detail.

sebelum itu lihat dahulu foto kemesraan masyarakat cina terhadap BN di parlimen pandan.





7 comments:

Anonymous said...

Salam
Aku takat ni, MASIH BELUM BERANI nak percaya kat puak ni .....Aku harap PM berhati hati, tidak mudah percaya dengan keadaan ni .....
Moga BN berjaya

Wassalam

perpus UM said...

-->> JUDUL SKRIPSI, TESIS, DISERTASI <<--

Yang sedang bingung dengan judul SKripsi, Tesis, Disertasi
mampir aja kesini... banyak dan lengkap dengan abstrak, artikel dan semua BAB

http://mulok.library.um.ac.id/

Anonymous said...

are you ready for psy? YES..
are you ready for psy? YES..
are you ready for psy? YES..

are you ready for BN? NO..

are you ready for BN? NO..

are you ready for BN? NO..

To Live Again said...

Bagi aku GAP,ini semua tetap WAYANG CINA.Jgn cpt terppengaruh GAP.Aku tetap realistic undi Cina hampir 90% berada dlm gengaman DAP terutama sekali bandar2 besar.Mereka makin tidak sabar menjatuhkan kekuasaan MELAYU.

Diaorg bijak GAP.Di mana2 pon even di kempen PRN Sarawak dulu pon BERDUYUN-DUYUN CINA dtg ke mjlis PM.Tp bila pengundian,kita blh lihat dgn jelas kemerosotan mendadak undi di peti2 undi Cina.

Fenomena ini jugak dpt kita lihat dgn jelas di Semenanjung.DONG ZHONG misalnya adalah penipu besar.Mereka secara lantang mendesak kerajaan menunaikan permintaan mereka yg lgsg x masuk akal dlm membantu sekolah Cina.Mereka tnpa segan silu menunjukkan kepada dunia yg mereka mendapat sokongan PR apabila mereka berarak ke Parlimen dn diasambut oleh Melayu2 bangsat spt Saifuddin Nasution,Fuziah Sllah,Mahfuz Omar dll di dlm kwasn Parlimen.

Sudah-sudah la umno ditipu oleh puak Cina ni.Ini merupakan pandangan iklhlas sy.

Anonymous said...

Yg penting org Melayu bersatu memberi undi singkirkan PR. Masa tu org cina yg paling rugi besar. Apa2 lu org boleh minta sama DAP. DAP kan streetfighter.

Anonymous said...

Ayam kalau bagi hampas kelapa atau tai baru dia datang, begitu uga dengan cow, bagi jerami dia makan. Bila rakyat nak ambil BR1M terpaksa dia datang sebab itu hak dia...lepas BN kata pengundi Cina dah balik menyokong BN..pooorah...lut ...cit.

Anonymous said...

Dulu kini dan selamanya aku tak pernah caya kaum ni baik dari MCA atau GERAKAN apatah lagi DAP.