Friday, February 8, 2013

TABUNG HAJI ZALIM.. PENINDAS RAKYAT..RAMPAS HAK !


melampau..
sungguh melampau..
zalim dan ini adalah tindakan tidak bertamadun.
ini melanggar hak asasi.

tabung haji merampas hak orang islam.
tabung wajar disiasat..

ayuh rakyat bangkit.
kita lakukan bersih 5 !

gerakkan seluruh kebangkitan rakyat menentang kezaliman tabung haji !

apasal tabung haji bagi bonus tinggi sangat nih !?
melampau..

33 comments:

Anonymous said...

Dlm masa sama ramai jugak pok bai dan pok cai yg muka mcm ...b.wak tak nak mengakui kejayaan nya...,tapi terus melabur ...

Sapu,sapu gak...hentam hentam gak...hrrrkketuiiii..

House PK said...

Siot la lu GAP! Mesti pencacai pakatan terbakar punya ni...muahahahahaha

Tahniah Tabung Haji

Anonymous said...

Kerajaan bn nyata tidak zalim macam PAS labur dalam tabung haji dapat hajil kalau labur kohilal habuk pun tarak.sungguh berbisa sindiran mu gap

Anonymous said...

bonus tahunan 6.5%+BONUS KHAS 1.5+zakat 2.5%, terbaik,

Anonymous said...

Ko ni GAP....terasa PASamdol..
dorang dah songlap duit anak yatim memali dan duit kohilal yg.tah kemana tu...malu dorangg..

Tapi jangan pelik PASamdol akan buat cerita ''SEPATUTNYA TH BAGI LEBIH DARI ITU''..

gen2felda

Anonymous said...

PR DAH TAKDE MODAL.

Anonymous said...

Hee heee...gap o gap..

Anonymous said...

Ni semua balasan Allah utk hanbanya yg berhati busuk seperti Mampus@Mahpuz Omar. Dia ungkit gaji Dato' Ismee tapi baru kita nampak kenapa gaji dia tinggi. Nak byr gajj murah ambik jer org tak lulus SRP mcm Mampus Omar, tahap nak kutip tin milo punya mentaliti. Yg bagi dia info dulu tu sbnrnya awek Din Kuda.
Kesimpulannya, org PAS bodoh lantik org tahap SRP jadi pemimpi n

Anonymous said...

Mhuah ha ha ..lawak gileer, terbaik Bro..sezalim2 kerajaan pun sanggup beri 8%, kalau tak zalim mesti beri lebih lagiii, sangat berbeza dengan kerajaaan berkebajikan PAS, menyusahkan rakyat lagii ada...kita Tunggu komen dari cai cai Parti Anjing Suruhan (PAS) ....

exPAS 2009

Anonymous said...

Zalim bro GAP.
Aku drp dulu lagi dah kata UMNO ni zalim. Menindas rakyat.

Masa aku kecik, kerajaan paksa aku pi sekolah. Pagi pagi subuh dah terpacak. Lepas tu paksa suruh belajar dan tak boleh gagal dalam peperiksaan.

Aku ambik SPM ingatkan kira aku boleh relek. Tak boleh jugak bro GAP. Dapat masuk U kat UK. Kena paksa pulak aku pi sana. Dapat biasiswa penuh kena paksa pulak ambik.

Habis buat master aku kena paksa pulak kerja.

Zalim sungguh. Bila la aku nak relek.

Sekarang ni kerajaan turunkan kezaliman kat anak anak aku pulak.

Aku rasa memang UMNO ni zalim sesangat. Kenapa UMNO nak tolong sangat org melayu? Aku tak paham. Mungkin elok jugak kalau jadi malas macam org PAS ni..

hanizam said...

alhamdulilah....

berita gembira buat penyimpan di TH...bertambahlah sikit lagi dalam akaun aku...

aku daftar pergi mekah tahun 2007..

insyaallah, tahun 2020 kalau dipanjangkan umur, dapatlah jejakkan kaki ke Tanah Suci...

kalau buat rayuan, mungkin boleh dapat cepat 2-3 dari tahun asal dijadualkan...

lepas kita dapat berita dari Tabung Haji, kita tunggu pulak berita gembira dari Bank Rakyat pulak...

kalau boleh maintain 15% @ lebih lagi, alhamdulillah...

Selamat bercuti panjang minggu depan kepada Tuan blog & pengikutnya...

Servant of God said...

Hahahaha

Kamu kejam laa GAP. Sapa laa yang terasa tuh nanti ek?

Anonymous said...

memang TH zalim ..... tak patut. Kerajaan pun zalim ..... bagi tr1m, br1m dan macam macam lagi. Yang lebih gelojoh serta kenyang .... puak puak kafir yang tak tahu mengenang budi, puak LGBt dan parti bulan. Apa aje kerajaan bagi, depa yang ke depan merembat pemberian tu .... pas tu DOK KUTOK KERAJAAN kat belakang .... kerajaan memang zalim.

Nico Bellic said...

tajuk buat suspen je

visit myblog
http://themafiacyber.blogspot.com

Anonymous said...

"he..he..he...next target after memali fund he...he.." kata Mat Sabun no 121 to his gang....

Anonymous said...

ni barulah perniagaan yg memberi keuntungan samarata kepada pendeposit n tabung haji sendiri. org kata apa win win situation...hahaha...nk harap kohilal pas tu...makan hati jer sekarang siapa yg zalim, kerajaan ke pas....mestilah kerajaan zalim org pas kata...sebab bagi sikit sgt...ke situ pulak...kesimpulannya org pas tegar ttp x berpuashati...diorang jer yg betul walaupun kohilal, tabung memali tak dikendalikan dengan betul...sbb aku baru lepas baca air mata memali tulisan cikgu non

Anonymous said...

Oh Tabung Haji zalim, bagi bonus tinggi-tinggi sampai menyusahkan kaum kafir harbi.

Anonymous said...

anwar mesti turunkan angka tu,mcm dia nk turunkan harga minyak & apa2 saja yg naik(kcuali kapalselam dia)

Anonymous said...

Terima kasih Tabung Haji.Kepada seluruh umat Islam kat Malaysia mari kita simpan wang kita kat Tabung Haji.

Anonymous said...

Inilah rezeki dari Allah Ta'ala yang disampaikanNya melalui Tabung Haji yang diilhamkan penubuhannya oleh Tunku Abdul Rahman Putra Al-Haj.

Anonymous said...

haha cilako kau GAP...zalim sungguh TH bagi bonus nehh!...

...kalau KohilanG agak2 boleh bagi bonus berapa peratus ye? kehkehkeh :P

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

Apasal la bg tinggi sangat kat pencarum.. Yg dah tua2 tu bukannya ada selera nak berbelanja besar.. Patut berilah kat parti Pas utk isi kembali tong Tabung Memali...

Anonymous said...

TABUNG HAJI MESTI BELI SAHAM QSR DAN KFC.
SKRNG ORANG MELAYU RAMAI MAKAN KFC. !
DIMEKAH AYAM AL BAIK SANGAT POPULAR, DI MA
AYSIA AYAM KFC LAAAAAA....FINGER LICKINGGOOD.
LUTH MESTI BELISAHAM QSR KFC 100%.

Anonymous said...

pemangkang dimalaysia kenbanyakkan yang sakit otak apa yg kerjaan buat semuanya tak betul apa sahaaja untuk menolong org melayu semua tak betul dulu ASN dikata amanah sahan neraka,ASB aqmanah sahaaam babi,dulu kata taaabaoanag rugi lah jadi yang bodoh ni ikut ja

Anonymous said...

Ini bukan sindir lg GAP. Ini namanya kau belasah terus batang hidung pencacai pakatan haprak. muahhhhhhhh

Anonymous said...

Inilah dia kecemerlangan pengurusan org islam. bukan mcm pas, semua buat tak jadi. mana pegi kohilal, mana pergi kambing jamnapari, mana pergi tabung memali, mana pergi lebuh raya, mana pergi keretapi laju dari kelantan ke kl, mana pergi stadium baru, mana pergi air bersih....mana pergi mambangun bersama islam. rakyat kelantan terus merantau ketempat orang untuk mencari sesuap nasi kerana ketidak upayaan pas menyediakan peluang kerja untuk rakyat.

tahniah ceo tabung haji dan staff. u r the best. bn is thd people's choice.

Anonymous said...

INi tidak adil patutnya tabung haji bagi ciput saja seperti yang di syorkan Anbiga AL Baral . Aku akan buat mogok kenyang...berrtolak dari kl ke Kuantan naik bas express

hangkedee said...

Zalim.zalim.zalim....duit beri sapu.dapat duit Brim.pergi dengar ceramah Pas.lepas itu kena tapau duit ke dalam tin Milo.bodoh siot juak juak keldai dapig.

Anonymous said...

Terbaek bro

Anonymous said...

Pehhhh... Tersembur keluar darah mulut pencacai aljuburi membacanya bro.. Terbaik....

Anonymous said...

wa caya sama lu bro.. baik lu doa KO balik kat puak2 pas tu..sebab lu ada bukti kerajaan ni 'zalim'...hahaha

Anonymous said...

isy2 kejamnyaaaaaaaa tabunng haji. PR MESTI TUMBANGKAN TH AGAR RAKYAT TAK PAYAH PEGI HAJI LAGI

Anonymous said...

kurang asam punya tajuk. naik marah aku mula mula.
apa-apa pun, penyokong pr jangan risau. kalau pr menang nanti, penyokong pr boleh ambil alih tabung haji tu dan boleh lah bagi bonus 80% bukan 8%. bukan tu saja, ditambah dengan ptptn tak payah bayar, bil api, air, iwk, cukai tanak, taksiran, cukai pendapatan, tambang kapal terbang, lesen perniagaan, tambang bas,teksi, kapal terbang, dan masuk kubur, semuanya tak payah bayar. sebab dsai dah kata kepentingan israel patu dijaga. israel akan bayar semuanya asalkan penempatan haram boleh dibuat. tabung gaza lagi satu. kat ds najib sipalestin ni bersalam, ngan dsai pun dia bersalam. dua-dua kena tipu dengan pak arab ni janji dapat duit. depan mata pun kenan tipu. itu sebab la agaknya negara arab lain tak mau bantu. si Azeez putera tu bagus. pergi terus bagi kat rakyat, gerenti rakyat dapat rasa bantuan tu sepenuhnya.