Monday, March 4, 2013

APA RAKYAT SABAH PERLU LAKUKAN ?


rejimen askar melayu diraja secara rasmi dah ambilalih operasi di sabah.

RAMD akan dibantu vat69 dan pihak keselamatan yang lain.

ARAHAN HAPUSKAN MUSUH.

kami menaruh kepercayaan yang tinggi kepada  rakyat sabah.

kami percaya anda semakin bersemangat untuk menghapus lantas menyelesaikan terus keganasan pengganas sulu tajaan anwar ini.

JADI APA PERLU RAKYAT SABAH LAKUKAN ?

kebanyakan pengganas sulu tajaan anwar ini akan berkampung di kawasan bukit, kawasan sungai,rumah tinggal dll.

anda kenal jiran anda.
anda kenal orang kampung anda.

kehadiran pengganas sulu tajaan anwar sudah pastinya akan membawa beberapa 'peralatan' yang tidak mungkin di bawa oleh orang biasa disebabkan faktor panik kerana ketahuan kemasukan tentera malaysia ..

jika anda syaki, maka segera laporkan kepada pihak berkuasa.


INGAT SAHABATKU, RAMD DAH MASUK.

MAKA SALURKAN SEGALA INFORMASI DAN BANTUAN UNTUK KITA HAPUSKAN PENGGANAS TAJAAN ANWAR INI ONCE N FOR ALL.

kami di semenanjung mendoakan keselamatan dan kejayaan kepada anda !


49 comments:

Anonymous said...

Aku rasa inilah hari yg rakyat Malaysia nantikan. Rejimen Askar Melayu Di-Raja sekelian lama jadi tunggak keamanan negara. Ayuh mari kita berdoa semoga diperolehi kemenangan.. Amin.

Pesan dari saya seorang marhaen yg prihatin. BUNUH MEREKA!!! Saya percaya jika kita terus berlembut lebih ramai lagi musuh akan datang. Kerana negara kita dianggap lemah. Harapan saya pegawai yg terlibat dpt rancang satu serangan psikologi buat seluruh pengganas utara Borneo. Biar mereka cuak!

Oh Malaysia Tanah Tumpahnya Darahku.

Anonymous said...

KN mendapat sms nie malam tadi dan KN rasa sudah menjadi tanggungjawab kita untuk berkongsi sms yang sederhana panjang tapi padat dengan maksud dan maknanya.

[sms terakhir seorang Vat69]

"Wahai Isteriku, maafkan abang seandainya abang tersalah cakap mahupun terkasar perbuatan..jagalah dan didiklah anak-anak kita menjadi orang yang berguna..

Wahai anak-anakku, maafkan ayah kerana acapkali ayah tiada disaat anak-anak ayah memerlukan kasih sayang seorang ayah..

Wahai mak & abah, ampunkan anakmu dari hujung rambut hingga hujung kaki, sesungguhnya mak & abah telah mendidik aku menjadi insan yang berguna pada negara..

Wahai Ibu & Ayah Mertuaku, maafkan anakanda kerana memilih kerjaya yang memungkinkan anak ibu & ayah menjadi balu sebelum usia..

Oh Malaysiaku, maafkan aku andai aku gugur dimedan perang. Demi Allah aku telah berusaha sedaya upaya.."

*jangan ditahan airmata itu andai kamu sebak membaca nukilan diatas.. sesungguhnya aku sendiri menangis membacanya..

Nuar Jubor dan apek2 lanchow dari PgayR dan spesis2 lahanat Fuckaton haramjadah sudah harus direjam dgn najis sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zionist demi agama, bngsa dan negara

Anonymous said...

Tentera di Sabah sedang berperang , kita disemenanjung perlu desak Kerajaan !!!!! ... Sudah Sampai Masanyer Kerajaan perlu tubuhkan Suruhanjaya Diraja berhubung dengan isu ini..dedahkan dalang disebalik pencerobohan dan jatuhkan Hukuman yang sewajarnya

exPKR 2013

Anonymous said...

Ya..Sekarang masa untuk bantu pasukan keselamatan. Kami di Semenanjung sangat risaukan saudara2 di Sabah. Ya Allah, Selamatkan lah saudara2 ku di Sabah dan anggota keselamatan kita. Bagilah kekuatan dan semangat dan bagilah kemenangan kepada kami Ya Allah....

Anonymous said...

selamat berjuang.........sebelum kami berjaya jangan harap kami pulang.......inilah sumpah pendekar kita..............

Langsi said...

Tentera Sultan Sulu yg masuk menceroboh... lengkap bersenjata dgn M16 dan roket launcher kabarnya. Tapi KERAjaan UMNgOk Be-eNd hantar polis je? Takat peserta BERSIH dan HKR... boleh la korang gertak dgn teargas dan semburan air lada. Sebab tu tak pasal2 6 orang tombang...ape la punye BaNgang Menteri2 Msia, PM dia lagi Bapak punya BeNgap!

Lenkali awal2 lagi la hanto Tentera... baru cantik. Dah masuk minggu ketiga pun tak selesai. Kalo nak selesai panggil je CheDet si MahaFIRAUN tu... dia settle mudah je, bagi IC!

Muahahahahahahahahaha....
UMNgOk Be-eNd...ape pun boleh!

ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eND!

dhinai adnan said...

Bekerjasama untuk keamanan kita

Tun Teja said...

1. Berita tentang konspirasi Anwar Aljuburi dengan Nur Misuari dan Jefrey Kitingan tak pernah disebut dalam akhbar Straits Times Singapura. Wartawan dayus Teo Cheng Wee hari ini dalam artikelnya melaporkan bahwa pemerintah akan menyiasat dakwaan bahwa “ahli pembangkang” telah menghasut kesultanan Sulu menuntut Sabah.

2. Akhbar SST memetik dari Utusan Malaysia kepunyaan Umno melibatkan Anwar Ibrahim dalam pencerobohan di Lahad Datu. Anwar menafikan semuanya dan si peliwat ini akan mengadakan sidang media hari ini untuk membersihkan namanya.

• Bangsat homoseksual. Homoseksual memang sentiasa menafikan segala kekotoran pekong mereka. Homoseksual sudah terlalu biak dengan sel syaitan di dalam darah dan otak mereka.

• Pengkhianat ugama, bangsa dan Negara mesti di hapuskan nyawa mereka, termasuk semua anak-anak, isteri dan sang peliwat. Jangan biarkan DNA mereka tinggal berbiak di Negara untuk generasi akan datang, kerana keturunan mereka akan menyambung sifat pengkhianat mereka sehingga dunia kiamat.

• Jadikan tauladan.
Dari peristiwa filem ‘Sarjan Hasan’ oleh arwah P.Ramlee yang menyebut tentang bahaya si petualang pengkhianat yang bersebahat dengan askar Jepun.

Langsi said...

Rakyat Sabah perlu pastikan pendatang yg dapat IC secara HARAM yang diberikan oleh MahaFIRAUN melalui "Projek M" ditarik balik kerakyatan.

Dan yg paling penting...
Rakyat Sabah wajib pastikan perubahan pemerintahan dari Be-eNd ke Pakatan Rakyat bagi menjamin kesejahteraan dan ketelusan rakyat serta kerajaan yang bersih dari RASUAH!

INI KALI LA...!
ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!
ABU - Anything But UMNgOk...Be-eNd!

Anonymous said...

semoga askar lebih ramai yg mati. selama nie pun mereka asyik makan gaji buta, dah tua dapat pencen pulak tu. di sebab kan mereka rakyat kena berkerja 24jam.

Anonymous said...

semoga askar lebih ramai yg mati. selama nie pun mereka asyik makan gaji buta, dah tua dapat pencen pulak tu. di sebab kan mereka rakyat kena berkerja 24jam.

Anonymous said...

semoga askar lebih ramai yg mati. selama nie pun mereka asyik makan gaji buta, dah tua dapat pencen pulak tu. di sebab kan mereka rakyat kena berkerja 24jam.

Anonymous said...

Heya this is kind of of off topic but I was wanting
to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.

I'm starting a blog soon but have no coding experience so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!

My blog - diets that work

Anonymous said...

Tentera dah ambil alih ke? jika betul, harap hapuskan mereka ini dengan segera. jangan berlengah lagi. tunjukkan tentera berupaya mempertahankan negara malaysia yang tercinta ini.

Anonymous said...

Apabila insiden ini bermula & tercetus, ATM harus dikerahkan kesana utk menghadapi segala kemungkinan. Mereka akan kembali membalas dendam & menuntut kembali orang2 mereka yng ditahan. Minta maaf cakap, tapi ini lah kelemahan strategi kita.

Anonymous said...

Sepatutnya dihapuskan penaja dulu baru kumpulan yang ditaja

Anonymous said...

bodoh piang juga gap ni...sabit pun negara kita mudah diceroboh...selagi ada orang macam gap ni selagi itulah negara kita tak akan selamat...

Anonymous said...

Pelik kan pengikut Si KITOL ni?

KITOL pakai bodyguard Filipin, x pecaya.
KITOL tembak bontot, x pecaya.
KITOL sontot China Doll, x pecaya.
KITOL halalkan bukan Islam guna kalimah Allah, x pecaya.
KITOL hilang jam Omega, x pecaya.
KITOL sontot jantan betina, x pecaya.

Macam-macam lagi...kome tambah la sendiri. Sampai bila bila nak jahanamkan negara ni kerana Si KITOL?

X cukupkah KITOL belot Melaka dulu?

Anonymous said...

NOK NOK
satu jerk soalan dari Nallakarupan untuk penuja tegar peliwat agong nie, Nalla: saya mau tanya sapa2 sokong yitu Anuar sudah brapa lama dia kenal sama Anuar? Saya kenal sama dia sudah 30 tahun, petang dia liwat , malam dia imam sama kamu sana masjid negara...pehhhh...pedih berbisa tlinga wa dengar babe...Alloo Anuar kasik saman ini Nallakrupan la..wooiii..

Anonymous said...

NOK NOK
satu jerk soalan dari Nallakarupan untuk penuja tegar peliwat agong nie, Nalla: saya mau tanya sapa2 sokong yitu Anuar sudah brapa lama dia kenal sama Anuar? Saya kenal sama dia sudah 30 tahun, petang dia liwat , malam dia imam sama kamu sana masjid negara...pehhhh...pedih berbisa tlinga wa dengar babe...Alloo Anuar kasik saman ini Nallakrupan la..wooiii..

Anonymous said...

Kamu...memang bangsat

Anonymous said...

sudah tiba masanya ISA dikembalikan tangkap pengkhianat bangsa

Anonymous said...

Game anwar bangsat.....nk jatuhkan kerajaan pru13......supaya sabah dibawa ke mahkamah antarabangsa sabah babi ko anwar.....tggu balasaann allah

Anonymous said...

Terimalah hakikat UMNO & BN memang lemah dari segala segi. So Tumbangkan UMNO & BN dalam PRU 13 untuk kesejahteraan rakyat Malaysia

Anonymous said...

X pun ko je pergi...ini org lanun tu kot...x pun bekas komunis..tu yg emo

Anonymous said...

Anon March 4, 2013 at 12:19 PM,
You stupid idiot!!

Go and take a course how to set up a blog. Don't ask people through cyber.

Anonymous said...

rakyat sabah perlu sama membantu pasukan keselamatan dgn memberikan apa apa maklumat sekiranya terdapat mereka2 yang disyaki pengganas atau dalang dalam kes ini

Anonymous said...

rakyat sabah perlu sama membantu pasukan keselamatan dgn memberikan apa apa maklumat sekiranya terdapat mereka2 yang disyaki pengganas atau dalang dalam kes ini

Anonymous said...

Anom ;
March 4, 2013 at 2:03 PM
March 4, 2013 at 12:10 PM and

Langsi March 4, 2013 at 11:55 AM

Kamu adalah bangsat, pengkhianat negara. Kamu mesti dihapuskan ditanah Malaysia seperti lanun-lanun Sulu.

Anonymous said...

Komen org kufur, klu xde pasukan keselamatan dh lame aku cari ko smpai dpt! Sian mak ko lahirkan babi..

BN never End...Allah bersama UMNO..Syaitan bersama PR..Langsi a/p Babi..

Anonymous said...

Pakatan rakyat menjamin kesejahteraan rakyat? Syahdu ayat ko Langsi..x sangka aku babi mcm ko ckp mcm tu..

Muahahaha..jgn harap pakatan blh mng la..lwk2..time pak lah yg lembab pon xleh mng..lps gadaikan kalimah Allah ade ati nk mng..muahahaha..

ALLAH BERSAMA UMNO..SYAITAN BERSAMA PAKATAN BERUK..

Langsi a/p Babi

Anonymous said...

Klu xde pasukan keselamatan dh lame aku bunuh ko..aku harap perompak masuk umah ko & rogol bini dan ank pompuan ko..

Anonymous said...

hahaha.. no comment.. aku komen lah...

http://milosuam.blogspot.com/2013/03/media-filipina-dedah-najib-janji.html

Megat Alam Gempita said...

Fuckatan hanya pandai cakap tp bengap memerintah. kebykkan mrk yg bg komen kat sini adalah kalangan geng LGBT dan cybertroppers DAP. Dasar kafir harbi.

Anonymous said...

ASKAR MALAYSIA SEDANG BERDEPAN DENGAN MUSUH PENGECUT ! DIORANG NI TAK BAGUS PUN..DIORANG TAK BERANI SERANG DEPAN2..DIORANG BERANI SERANG HENDAP JE..DAN GUNA TAKTIK KOTOR (GUNA BENDERA PUTIH & TEBUSAN)

Anonymous said...

ASKAR MALAYSIA SEDANG BERDEPAN DENGAN MUSUH PENGECUT ! DIORANG NI TAK BAGUS PUN..DIORANG TAK BERANI SERANG DEPAN2..DIORANG BERANI SERANG HENDAP JE..DAN GUNA TAKTIK KOTOR (GUNA BENDERA PUTIH & TEBUSAN)

Anonymous said...

Saya percaya dgn Kewibawaan Panglima Angkatan Tentera, Tan Sri Zulkefli. Beliau pernah jadi Ketua Misi Tim Pemantau GRP Dan MILF. MILF, MNLF, Abu Sayaf Dan Tentera Sultan Kiram mereka ni semua satu puak yg masing2 perjuangkan agenda masing2. Semoga Allah memberi kemenangan kpd org yg benar.

MELAYUJATI said...

Setelah 8 anggota PRDM dibunuh puak2 pencacai jubur ni senyap je, tapi bila PDRM masuk dan penceroboh sudah dibenteras baru puak2 pencacai ni buka mulut mengatakan BN lemah, sebenarnya korang dah nak kalah sebagaimana kekalahan orang upahan korang yang ingin membuat huru hara kat sabah.... hidup BN

Anonymous said...

jangan fikir rakyat sabah akan bersabar selamanya ,jangan fikir orang sabah tidak mampu bertindak kejam dan sadis ! ini amaran dan peringatan kepada rakyat bangsa sulu !!

sampai masanya , kami ...orang sabah akan bertindak! kami akan mencari orang suluk hingga kelubang cacing! tak kira tua muda ..lelaki atau perempaun , anak kecil atau tua bangka , kami akan sapu bersih! INGAT INI AMARAN KAMI !

Anonymous said...

Askar yang ada disemenanjung tembak yang langsu ini dulu kasi mampus

Anonymous said...

Anon 11:22 ...pertama sekali....PUKIMAK BABI KAU!!!!
Klu bukan krn pukimak bapak liwat a.k.a bapak lanun kau yg bawak mrk masuk ke sabah..tak akan mungkin insiden ni berlaku...
INGAT...Ada saudaraku yg terkorban...
Sama2 lah kau gali kubur dgn mat liwat tu agar mudah rakyat humban kau bersama bapak lanun kau tu..!!!!

Anonymous said...

Insiden lanun di sabah telah menguburkan harapan dan impian sipeliwat agung pr...
Rakyat dah benci termasuk rakan2 ku dlm pas dan pkr....yg tinggal golongan lgbt jer.
Klu korang nak pulihkan namanya balik...suruh bapak lanun tu bawak mrk balik!!!!

Bekas ahli pkr kota

Anonymous said...

Semoga anon 12:10...si lanun sulu dan bapak liwatnya mampus bersama babi2 mrk...

Anonymous said...

Game over utk mat liwat...klu di palestine si dalang yahudi dah ditembak dan diheret sepjg jalan...
Mat liwat...ko msh bernasib baik...ada masa ko kena balik nanti....

Anonymous said...

Bro...termasuk dalang sipeliwat @ bapak lanun yg mghasut dan bawak mrk ke sabah..
Kuncu2 nya sekali iaitu tian chua si babi pgayr.....
Kuburkan mrk selama-lamanya....baru sabah dan malaysia aman...

Anonymous said...

ATM telah masuk kekawasan hitam lahad datu rakyat malaysia dan sabah mahu satu tindakan yg berkesan dari ATM rakyat mahu penceroboh di bunuh dan dihancurkan selepas itu baru rakyat hancurkan Anuar dan sekutu nya lepas lahad datu rakyat akan serang Anuar dan sekutu nya.PRU 13 haram mengundi PR kerana PR taja penganas.

Anonymous said...

fuck u langsi

Anonymous said...

mat liwat lubang taik umur xpanjang..bodygurd dia xmampu sambut peluru..tunggu

Anonymous said...

Apsal tak ko dan keturunan ko je yang pegi..bapak ko, mak ko, nenek ko, tok cik ko..biar mampos semua..Malaysia x perlu ada makhluk cam ko Dan keturunan ko skali..bodoh!!!!