Friday, March 15, 2013

ATM TAKDE CERITA BANYAK. MISI CARI DAN TEMBAK SAMPE MAMPUS PENGGANAS DITERUSKAN !



Angkatan keselamatan Malaysia sudah mula menggerakkan beberapa aset perangnya dan menutup sebarang pintu rundingan termasuklah yang diusahakan oleh pihak ketiga seperti Kerajaan Filipina. Masa yang telah diberikan oleh Malaysia kepada lanun-lanun Sulu itu, telah lebih daripada mencukupi berbanding usaha menarik Malaysia ke meja rundingan sekali lagi.


Pertambahan kekuatan angkatan tentera Malaysia yang digerakkan ke zon merah dalam Ops Daulat memberi petunjuk bahawa Malaysia akan melakukan gempuran besar-besaran dan terakhir dalam tempoh 38 jam bagi menamatkan secara total pencerobohan lanun-lanun Sulu di kawasan Lahad Datu, Sabah.



Gangguan daripada lanun-lanun Sulu yang kemaruk hendak berkuasa dan mengambil kesempatan di atas sifat baik hati Kerajaan Malaysia selama ini, perlu dihabiskan segera bagi memberi laluan kepada kerajaan untuk menumpukan Pilihanraya Umum Ke-13.




Lanun-lanun Sulu yang sebelum ini bercakap gah, sudah mulai hilang suara. Jamalul Kiram III dan Nur Misuari bakal diheret ke hadapan Biro Siasatan Negara Filipina. Manakala anjing-anjingnya yang lain pula, sedang terbirit-birit dikejar dan diburu oleh pasukan keselamatan Malaysia.



Hari ini, tidak terdapat sebarang laporan tentang pertempuran. Bagaimanapun, pergerakan aset-aset ketenteraan yang lebih canggih, termasuklah helikopter yang dilengkapi dengan machine-gun bakal menambahkan bilangan lanun-lanun Sulu keparat yang hancur berkecai walaupun badan mereka penuh dengan tangkal dan azimat yang dianggap sebagai sebahagian daripada ajaran agama Islam lanun Sulu.



Jumlah lanun Sulu sekarang, tidak seramai mana tetapi mereka bergerak secara gerila dan dalam kumpulan yang lebih kecil, sekaligus membuatkan pasukan keselamatan Malaysia mulai menghantar komando-komando tentera bersama-sama kereta perisai berantai dalam memburu lanun-lanun tersebut.




Hari ini, OPS DAULAT sudah masuk hari kesepuluh di mana 10 orang anggota pasukan keselamatan Malaysia terkorban manakala 59 orang lanun Sulu telah mampu dimamah peluru pasukan keselamatan Malaysia.



Filipina pada masa yang sama, walaupun bakal melangsungkan Pilihanraya Umum dalam tempoh terdekat, bertindak pantas dengan mula menjalan prosiding perundangan terhadap Jamalul Kiram III dan Nur Misuari. Manakala Malaysia pula memberikan tumpuan sepenuhnya kepada operasi menghapuskan saki-baki lanun Sulu bersama-sama ketua mereka yang dikatakan terkepung di Zon Merah Lahad Datu.




Semoga usaha pasukan keselamatan Malaysia akan membuahkan hasil sebaik-baiknya. Manakala bajingan-bajingan anjing kurap yang cuba menghancurkan Malaysia, sama ada lanun-lanun Sulu, mahupun rakyat Malaysia yang bersungguh-sungguh menjadikan UMNO dan Barisan Nasional sebagai alasan mereka untuk memperlekehkan dan merendah-rendahkan semangat anggota pasukan keselamatan yang bertugas, perlu dikenakan hukuman yang seberat-beratnya!!

KICKERS

24 comments:

Anonymous said...

Syukur alhamdulillah.. semoga musibah ni cepat berlalu dan kita semua hidup aman... Perwira perwira Malaysia mmg the BEST OF THE BEST...

Anonymous said...

TEMBAK DULU SEBELUM DI TEMBAK.
ELAK SERANG HENDAP.
TABEK PADA WIRA NEGARA, BERJUANG DAN TERUS BERJUANG.
JENERAL (B) GHAFIR PL KEEP YOUR MOUTH SHUT. BOLIH TUTUP MULUT. DAH JADI SEJARAH. PEDULIKAN MEREKA.
BERJUANG KERANA ALLAH DAN TANAH AIR.
ALLAHHUAKBAR.

Anonymous said...

Tidak perlu ada kompromi. Mereka datang sebagai pengganas. Perbuatan mereka adalah perbuatan ganas. Mereka telah diberi ruang dan peluang tetapi mereka memilih untuk berkonfrantasi. Apa lagi pilihan yang kita ada? Setiap tindakan pastinya mengundang tindakbalas. Maka sudah sampai waktunya untuk kita bertindakbalas dengan cara kita. Kita tidak perperang dengan askar negara lain. Kita sedang berdepan dengan penceroboh dan pengganas. Mereka MESTI dihapuskan dengan apa cara sekali pun. Keamanan dan ketenteraman Malaysia WAJIB dipertahankan dan dikembalikan. Dalang disebalik terajidi ini pula mesti diburu hingga kelubang cacing. Pastiya cacing2 ini sedang san kepanasan.

Adalah diharapkan pihak berkuasa membuat tindakan derastik untuk menghapuskan dalang yang menjadi petualang negara tidak kira siapa pun mereka. Jangan sampai majoriti rakyat hilang kesabaran dan mengambil tindakan sendiri. Wallhualam.

mtk

Anonymous said...

Semoga Malaysia dan Sabah khususnya akan kekal aman sejahtera, dan semua pengkhianat bangsa akan dihapuskan terus dari bumi Malaysia,

YA ALLAH,
DARI MU JUA KAMI POHONKAN KEAMPUNAN, PERLINDUNGAN DAN RAHMAT, PELIHARALAH KESELAMATAN DAN KEJAYAAN WIRA-WIRA KAMI YANG RELA BERJUANG DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA, AMIN

celana biru said...

Dah sepuluh hari. Buat apa nak cerita banyak lagi.Gunakanlah senjata dan kepintaran ATM/PDRM yang ada dan labuhkanlah nokta kpd pencerobohan ini.
Makin lama makin banyak mulut-mulut basi pesara-pesara berpangkat tinggi yang kononnya sangat bagus dan cuba nak menunjuk kepakaran mereka dengan komen-komen kelemaham pasukan ATM semasa, sedangkan waktu zaman mereka dulu, mereka hanya banyak tutup mulut dan makan gaji buta saja. RUMAH SUDAH SIAP, PAHAT BERDENTUM.

Anonymous said...

bestnya kalau Malaysia ade helikopter apache....

Anonymous said...

tiada waktu untuk bicara!TERUS BERJUANG!

Anonymous said...

Bila selesai hapuskan Pengganas Suluk jangan lupa buru puak-puak Pengkhianat Negara. Mereka ini umpama "Musuh Dalam Selimut" lebih ganas dari Penganas.

Pekong Pondan said...

Shoot all terrorists and arrest Anwar Ibrahim. According to Wiki Leaks Anwar was intimate tu Nur Misuari. That make Anwar a traitor. In war traitors will be shot at the spot.

We also know that...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

Agusta..saya suka agusta..ni mesti dari kluang johor terbang ke sana sbb kat kluang ada PUTD..power laaa..

Anonymous said...

KEDAULATAN negara harus dikawal dan diawasi sepanjang masa. kealpaan dan memandang ringan keselamatan misti dibuang jauh dari fikiran kita. telah lama kita selesa dan mengharap pasukan keselamatan PDRM DAN ATM menanggung kepayahan wajib bagi negara ini nilaikan semula.

MUSUH dalam selimut dan musang berbulu ayam berada dikeliling kita. tindakan tegas mulaai sekarang tanpa sebarang tolak ansur telah disuarakan sekian lama daripada pencinta keamanan dan kedamaian.

LANGKAH kerajaan menutup sebarang rundingann kepada musuh negara sangat ditunggu-tungu dan itulah keputusan bijak, setelah kerajaan dilihat sangat toleren untuk menghadap musuh yang tidak diundang.

KEKALKAN ketegasan dan tindakan bersepadu diantara pasukan PDRM DAN ATM, KERANA ini saja benteng yang kukuh mengangkat kedaulatan negara.

VET69/ungul

Anonymous said...

Salam jumaat beb,
Sokong 100%. Aku rasa inilah pilihan terbaik yg kerajaan ada. Krisis LD mesti dihentikan segera utk beri laluan PRU13. Kita mungkin hadapi masalah lain jika krisis LD masih berterusan selepas parlimen dibubarkan.

Masa yg sama, Anwar pasti sedang bergumbira melihat kerajaan sibuk dan terpaksa kerja keras menstabilkan semula negara. Kerana disaat tumpuan beralih ke Sabah inilah saat yg paling perfect utk Anwar melancarkan serangan politik. Barulah kita nampak hero2 PKR yg selama ini disembunyikan Deepak, Bala, Azlan terbaru Musa Hitam adalah antara yg sudah mula tunjuk belang.

Apapun itu hanya berlaku dlm tempoh beberapa bulan kebelakangan ni. Spt sedia maklum, sudah ada maklumat bocor ttg skil2 mengencing rakyat yg bakal digunakan PR secara bertalu-talu. Saya rasa BN/NGO patut dedahkan pada umum. Biar dia orang kantoi awal2. Spt kes di LD yg akhirnya cuba di diamkan PR setelah Anwar kantoi terlibat.

Mat Taboo.

Anonymous said...

Terbaik. Buatlah cara Terminator.
Shoot anything that move. X main amaran2 lagi dah.

Anonymous said...

Syabas ATM...terus kan perjuangan...Aku pun dah tak sabar nak mengundi nie...nak tengok "anugerah tuhan" dan kuncu2 nya nak lari mana lepas nie....

Anonymous said...

Buat baik berpada2, buat jahat jangan sesekali...JaNGAN DI CABAR KESABARAN PERWIRA2 NEGARA MSIA INI LAGI.

Laillahaila anta subhanaka inni kuntum minazzolimin…..Kuasa ketentuan Allah swt mengatasi segala…

Semoga keselamatan para perwira Msia ini sentiasa dalam lindungan Allah SWT, perjuangan mereka menjaga keamanan dan kedaulatan Negara kita ini diberkati. Doa2 dengan kalimah suci Allah sentiasa mengiringi kalian ATM/PDRM. Kuasa kalimah suci Allah mengatasi segala ilmu hitam syirik puak pengganas tersebut. Semoga Allah memberikan kekuatan dan semangat juang para2 pejuang Islam sahabat Rasullullah dalam setiap diri kalian.

ALLAHUAKBAR...



nurEmyinda

Anonymous said...

Syabas buat anggota ATM dan Polis Malaysia...gempur sampai mampos semua lanun-lanun lakhnat ni...Malaysia Boleh!!!

Anonymous said...

Teruskan perjuangan kepada pejuang tanah air.
Kami doakan kejayaan anda.

Anonymous said...

heret sekali bloger2 yg mengapikan dan memanipulasi berita2 utk mencetuskan kegelisahan rakyat

Anonymous said...

Betul sokong kasi lunyai macam rumput yg dipijak mereka tak layak dikasihani kerana mereka tidak ada sifat berbelas kasihan sesama mahkluk ALLAH.

usin said...

komen aku;
1. teruskan operasi buru dan benteras pengganas sulu. tangkap jika menyerah atau bunuh jika melawan.
2. tutup semua pintu rundingan. penggans hanya ada dua pilihan, letak senjata/serah diri atau mati.
3. aset perang perlu digunakan untuk memastikan keberkesanannya. sesi latihan tidak sama dengan situasi perang sebenar.
4. negara kita tidak tertakluk kepada pelanggaran konvensyen geneva kerana telah memberi peluang yang secukupnya kepada pengganas untuk berunding, berundur tanpa tangkapan tetapi mereka tetap berdegil. pdrm dan atm menjalankan operasi dalam lingkuangan negara sendiri dgn tujuan menjaga kedaulatan negara. pihak penceroboh adalah pihak yang bersalah dan perlu dipersalahkan.
5. gunakan hubungan antara kerajaan dgn filipina utk menjalankan proses keadilan terhadap nur misuari dan jamalul kiram III kerana melakukan pengkhianatan dan pencerobohan ke atas kedaulatan malaysia.

Anonymous said...

Saya pun sama, diharap polis and ATM dapat menyelesaikan tugas mereka dengan cemerlang, dah tak sabar2 nak mengundi, nak ajar pengkhianat2 negara, bagi mereka semua terlungkup terus tak de peluang nak bangun langsung.

Anonymous said...

HAPUSKAN LANUN LANUN.
KEMUDIAN HAPUSKAN DALANG DALANG.
LEPAS TU HAPUSKAN PENGKHINAT NEGARA.
LEPAS TU PULAK BARU AMAN NEGARA MALAYSIA.
BARULAH KITA BOLIH DUDUK AMAN DAMAI.

Anonymous said...

PENCEROBOHAN LANUN KIRAM DAN LANUN TUA NYA MENYEBABKAN SABAH BUKAN SAJA MENJADI 'FIX DEPOSIT' BN , MALAH KINI NEGERI TERAMAI AHLI UMNO DAN KUBU KUAT DAN KEBAL UMNO BN BILA RAKYAT SABAH MENOLAK PETUALANG SIALAN HARAMJADAH ANWAR DAN PENJILAT NYA PAS YG.MENGGADAIKAN NYAWA RAKYAT SABAH DEMI UNTUK JADI PM.

gen2felda

Anonymous said...

Jeneral - jeneral bersara tu semua kufur dengan nikmat ALLAH SWT. Jen Hashim Hussein @ Jack Phellan lagi besar punya pukimak. Teringat aku masa Briged PARA dilancarkan dan buat demo serangan di airport Langkawi....dia salam PM (masa tu TDM) siap cium tangan. Punya kuat mengampu!!!. Lepas bersara sbg Panglima Tentera Darat 4 bintang, dilantik Pesuruhjaya Tinggi Msia ke Pakistan. Sempatlah dia berbini baru...DASAR PETUALANG DAN PENGKHIANAT AGAMA, BANGSA, NEGARA DAN ATM. Sesungguhnya perkhidmatan dia lebih 30 tahun HANYA SIA-SIA.

ExGGK