Sunday, March 3, 2013

AYUH SELURUH UMAT ISLAM LAKUKAN SOLAT HAJAT SERENTAK MALAM INI !


salam..
mungkin dah sampai masanya kita mohon sebarkan rakyat Malaysia muslim khususnya untuk menjalankan solat hajat bagi memohon perlindungan Allah supaya perwira kita selamat di perbatasan dan semoga Malaysia khasnya Sabah di kembalikan keamanan. ini lebih afdal dari menyumpah seranah individu2 terbabit.. Buat tambah stress ramai pihak n tak mengubah pun pendirian 'amaran' nye yg memang dah basi.. GAP.. suara anda didengari.. hebahkan lah cadangan solat hajat ini agar terdetik di hati ramai rakyat Malaysia utk sama-sama memohon doa ke hadrat ILAHI demi Malaysia tercinta.. jangan bimbang dengan dalang2 ni..pembalasan utk mereka pasti akan sampai.. kita yang waras teruskan perjuangan dan usaha walau dengan apa cara sekalipun.. Tolonglah para perwira kita di perbatasan.. saya merayu...


March 3, 2013 at 2:02 PM
 Delete



AKU SOKONG KOMEN INI..

AYUH GERAKKAN USAHA SELURUH SURAU DAN MASJID LAKUKAN SOLAT HAJAT KHAS UNTUK KESELAMATAN  NYAWA DAN KEMENANGAN BARISAN PEJUANG KITA !

DOAKANLAH SUPAYA KITA BEROLEH KEMENANGAN DAN MUSUH DAPAT DIPATAHKAN !

12 comments:

Anonymous said...

TERIMA KASIH GAP...

Megat Alam Gempita said...

Sokong,marilah kita berdoa supaya Allah memberikan penyelesaian segera. Biarlah kejahatan manusia ini dilaknat Allah swt.

Anonymous said...

hanya pada Allah tempat kita mengadu dan memohon pertolongan

Agent X said...

DOAKAN JUGA AGAR SESIAPA JUA YANG MENJADI DAJJAL DAN PENGKHIANAT NEGARA SEHINGGA TERCETUSNYA KEJADIAN INI DILAKNAT ALLAH DI DUNIA DAN AKHIRAT.

Anonymous said...

Terima Kasih GAP.

Semua orang tanpa mengira fahaman politik sepatutnya bersama sembahyang hayat samada di surau, mesjid ataupon di mana anda berada. Kita pohon dari Allah bersama.

... Agak-agak pengkhianat negara nak sembahyang hajat juga ke?

Tepuk Dada Tanya Iman.

Anonymous said...

Sama-sama kita berdoa, usah memberi tekanan dalam situasi ini. Perkara tak dijangka kesilapan boleh berlaku. Kita tak berada dibarisan hadapan amat mudah berkata-kata. Beri semangat bukan kata-kata yang diambil kesempatan oleh pihak pembangkang yang mengguna cybertrooper bagi bertubi-tubi bagi mengalih pandangan. Sekian, moga ALLAH melindungi saudara 2 kita yang berjuang di Lahad Datu.

Anonymous said...

Assalamualaikum...
errr...haku solat sorg la yek...sbb
haku ppuan n bujang lg....insyaallah...haku buat....

Anonymous said...

harap sangat orang pas buat sembahyang hajat di stadium seperti dulu, ketika nak selamatkan aljub. selamanya aku pelik dengan orang pas. tak sedar kut ramai yang dah ubah, tak sokong pas lagi.

Anonymous said...

Sembayang hajat agar guan eng buncit...

Anonymous said...

InsyaAllah kita akan lakukan

Anonymous said...

InsyaAllah kita akan lakukan

Anonymous said...

Hi, boleh berkenalan?