Friday, March 1, 2013

BILA KERISMUDIN CKMM MENTERI AMARAN NAK AMBIL TINDAKAN TERHADAP ANWAR ?



KLIK SINI

16 comments:

Anonymous said...

Mana dia ada teloq, kalau Anwar kencing kat dia pun dia akan fikir langkah langkah seterusnya yang akan diambil - elok sangat kalau bungkus aje buat semak

Semut Merah said...

Menteri ini perlu disingkirkan selepas pilihanraya akan datang. Lemah dan tiada kekuatan dalam membuat keputusan. Dia tidak sepatutnya menerajui menteri dalam negeri. PM perlu mengetepikan sentimen keluarga pada menteri lembut ini. Tindak tanduknya lebih kepada bereksprimen yang akhirnya lebih kepada kerugian. Sekali lagi saya kata kerismudin perlu disingkir dari kerusi KDN.

Semut Merah said...

Gap, kenapa perlu penapisan dalam menyiarkan komen. Tindak tanduk anda dalam penyiaran komen boleh merugikan Gap. Kegagalan dalam meluahkan komen di Gap boleh membuat penyokong berubah arah.

Anonymous said...

AMARAN....AMARAN..AMARAN..AMARAN.. AMARAN...KASI AMARAN DULUUUUU...KASI AMARAN DULUUUUUU....WARNING BRO...KASI WARNING BRO...WARNING AJE BROOO...KALAU DIA HENTAKK GUA MACAMANA ???? GUA JUGAK YANG KENAAAAA...SO KASI AMARAN JER LAH HEHEHEHEHEHEHEHEHEHE....LOVE U LAH CKMM.

Anonymous said...

AMARAN....AMARAN..AMARAN..AMARAN.. AMARAN...KASI AMARAN DULUUUUU...KASI AMARAN DULUUUUUU....WARNING BRO...KASI WARNING BRO...WARNING AJE BROOO...KALAU DIA HENTAKK GUA MACAMANA ???? GUA JUGAK YANG KENAAAAA...SO KASI AMARAN JER LAH HEHEHEHEHEHEHEHEHEHE....LOVE U LAH CKMM.

Anonymous said...

.. sebenarnya itu yang bang non hendakkan... kerismuddin ambil tindakkan.. .. kita kena faham strategi NWO dan kuncunya... sebentar tadi Reuter sudah spin dengan menyatakan bahawa penceroboh itu 'un-armed'... jika kita perhati sebelum ini.. satu demi satu provokasi di buat dan kini sudah mula menumpahkan darah... apa yang perlu ialah setiap kali 'bang non' nak stim kita simbah dengan air batu... insya'Allah dia akan sasau sendiri... sekarang pun tanda-tanda mati pucuk sudah mula ketara di kalangan sekutu bang non... tidak lama lagi, di tempoh waktu dan suasana yang sesuai, andainya sesuatu tindakkan yang drastic atau keras mengikut undang-undang diambil pasti tidak akan mendapat simpati dari sesiapa kerana semua akan maklum. bahawa mereka telah gagal...

Anonymous said...

Tak payah lah nak kutuk-kutuk, mereka perlu buat macam-macam pertimbangan.

Anonymous said...

amaran punya amaran...2 nyawa polis terbang....al fatihah.

Anonymous said...

menteri ni suruh balik je jaga bini

Anonymous said...

pm kata dia dengar apa yg rakyat mahu,ingat dengarkan permintaan kami rakyat malaysia yg myokong bn,umno,bukan dari dong zhiong,hindraf,pas,dap,pGr,nuaq brahi...ketepikan sentimen sepupu,kluarkan hisham dari kabinet lepas pru13 nti.memalukan bn/umno,sotong paul lagi baik

Anonymous said...

CAKAP SENANGLAH,KITA BUKAN NDAK BELI IKAN KERING KAT PASAR,KITA ADA UNDANG UNDANG,IKUT FAKTA UNTUK TUDUH SESEORANG KAT MAHKAMAH BUKAN MAIN TAHAN AJE.FIKIRKANLAH.

Ahmad Albab said...

Apabila satu-satu kumpulan memasuki negara bersenjata terutama senjata berat mereka tidak datang untuk berunding. Mereka datang untuk berperang. Dalam keadaan genting seperti ini kenapa pihak kerajaan tidak memanggil veteran-veteran perang yang ada untuk memberi nasihat? Kita masih ada Tun Hanif Omar, Tan Sri Rahim Noor dan veteran-veteran yang pernah terlibat dengan penghapusan komunis.

Kenapa mesti menghantar pasukan baru yang tidak mempunyai pengalaman untuk menyelesaikan krisis ini?

Hishamuddin harus bertanggungjawab dan meletakkan jawatan dengan kadar segera jika sayangkan negara dan parti. Banyak kerosakan dilakukan oleh beliau sebagai Menteri Dalam Negeri sejak lima tahun yang lepas.

Beliau cuba menjadi hero dalam krisis ini tetapi sebenarnya gagal. Jika Xenophon yang tidak bersenjata dianggap bahaya boleh dihalau keluar dari Malaysia dan kenapa harus dibezakan dengan beratus-ratus orang dengan senjata berat yang boleh dibiarkan bertapak di Lahad Datu? Kementerian Dalam Negeri cuai menangani krisis ini dan menyebabkan anggota keselamatan terkorban.

Kenapa beratus-ratus orang bersenjata berat boleh melepasi sempadan negara? Di mana pasukan keselamatan berada ketika mereka menyusup masuk? Kenapa tidak digunakan kereta kebal atau kereta perisai untuk memasuki kawasan musuh? Kerajaan perlu mengambil tindakan bijak di dalam hal ini bukannya menyalahkan pembangkang.

Kesilapan membuat keputusan oleh Menteri memalukan negara. Terdapat banyak lagi soalan-soalan sensitif yang boleh saya kemukakan namun ianya boleh menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional dan akan dijadikan modal oleh pembangkang.

Jadi, kepada Hishamuddin tolonglah jadi seorang lelaki buat pertama kalinya dengan meletakkan jawatan dengan segera. Anda adalah liabiliti kepada Barisan Nasional. Inilah masanya jika anda ingin menjadi hero.

Anonymous said...

Laporan dalam akhbar tempatan meletakkan tajuk "Jangan Memperkecilkan Nur Misuari!" ini menunjukkan bahawa Nur Misuari tidak bersetuju dengan pelan damai yang ditandatangani antara MILF (Moro Islamic Liberation Front) dengan GPH (Government of the Philippines). Perhimpunan MNLF ini sangat jelas sebagai perhimpunan protes dari pihak MNLF yang dipimpin Nur Misuari terhadap perjanjian damai tersebut yang bukan sahaja menganggap MILF sebagai kumpulan bersenjata picisan malah dianggap sebagai kumpulan pengkhianat.

http://tausug-global.blogspot.com/2012/10/perhimpunan-mnlf-bolehkah-manlf-dan.html

abd hamid abdullah said...

andai pru 13 nanti bn maseh lg berkuasa. kdn hendaklah diterajui oleh menteri yg ada sifat kejantanan. sesungguhnya sebagai pendokong kerajaan saya amat2 kecewa dgn menteri ini

Semut Merah said...

Untuk semua rakan-rakan yang menggunakan dan menyiarkan komen di GAP, jangan berselindung tanpa nama. Mulai dari sekarang kita harus berani menyatakan identiti lebih - lebih lagi komen yang melibatkan KDN. Kita rakyat kecil hanya menyatakan pendirian kita. Kalau rakyat besar yang membuat pelbagai onar dan kerosakan kepada negara dibiarkan tanpa apa tindakan wajarkah kita rakyat kecil yang sayangkan negara di kandang dan dilokapkan. Piiiiiira aku tidak hairan ini semua.

Pekong Pondan said...

Never forget that Anwar Ibrahim is the root of all evil.

One thing...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang