Friday, March 1, 2013

GESAAN KHAS RAKYAT MALAYSIA

Bunuh semua pengganas sulu yg buat onar dalam kes lahad datu. Jangan bagi peluang, mereka dah bunuh  2 askar kita yang selama ini tak pernah bermusuh pun dengan mereka.

DAPAT BUNUH DAPAT BUNUH

PUKIMAK PUNYA ANWAR KAU LAH DALANG SEMUA NI

Published with Blogger-droid v2.0.10

59 comments:

Anonymous said...

nuar ko memang puki lu punya maklh..ini nuar punya pasal

Anonymous said...

KIMAK punya Anwar Ibrahim...kau sapa nak bagi tanah kat lanun...BABI lu...mampos kau lagi baik...

Anonymous said...

Ya Allah berilah kebijaksanaan kepada pemimpin kami untuk menghadapi ini semua...Darah anak Islam melayu telah terpancut keluar...

Anonymous said...

Ya Allah berilah kebijaksanaan kepada pemimpin kami untuk menghadapi ini semua...Darah anak Islam melayu telah terpancut keluar...

Anonymous said...

Anuwar wajib dibawa kepengadilan kerana melakukan pengkhanatan kepada nagara.

Anonymous said...

dilaknat anuwar...hina lah kau sehina-hinanya

Anonymous said...

rejam itu anwar..dgn amoi

Jijan Mali.... said...

Yang paling peting sekarang ni kita kena cari pengkhianat negara yang menyebabkan fiasco kat Lahad Datu ni berlaku. Kalau betul Bang Non Al-Liwati Wal-Liwati dan juak-juak dia yang buat, bawak mereka ni ke muka pengadilan.

Menteri AMARAN kat KDN aku harap tegas lah lebih sikit dan janganlah dok bagi amaran saja 24 jam. Hang ni buat malu orang johor saja. Kalau tak geti jugak buat kerja, bagi lah kat orang yang lebih layak untuk pegang KDN. Belajaq sikit dari Anifah Aman Menteri Luaq kita tu. Semenjak dia pegang Wisma Putra, prestij negara ada up sikit.

Anonymous said...

Bila kepimpinan lembik ini le jadinya.
Petanda kejatuhan BN bertambah jelas.

Anonymous said...

Bagus EO dan ISA da tak ada..Boss polis asabah kata nak tuduh mereka dengan kanun keseksaan..lawak mlaysia ni, Sepatut menteri Amaran tu jgn masuk campur..Diapatut di Bom dulu..sial punya amno..pkr pun cibai..kau jemput lagi ..puak ini datang sabah ..supaya senang berunding, berunding..bermesyuarat,

Anonymous said...

Keluarkan cerita pasal al jubur pukimak ni..kaitkan dia dgn pengganas dlm blog pro bn.

Ajar sikit..fakta tetap fakta.

Anonymous said...

Kalo dah sampai hilang nyawa anggota keselamatan kite , itu sudah lebey...sabar pon ada hadnya...

Harap kjaan wat la tindakan yg bijak dan berhemah krn selama ini negara kite mmg amat prihatin dgn jiran2 sekeliling...

Mmg ini suma angkara NUAR JUBOR Al MASEH...ANUwar mmg dajal yg di datangkan utk menguji ke'satu'an umat Islam di Malaysia dan trnyata ada puak yg taksub dgn bisikan 'dajjal' kecil itu...dan puak itu pulak yg begitu mndabik dada yg mrk la yg paling Islamik di donia ini...

CELAKO LA NUAR JUBOR DAN SEKUTUNYA..

Anonymous said...

Bagus EO dan ISA da tak ada..Boss polis asabah kata nak tuduh mereka dengan kanun keseksaan..lawak mlaysia ni, Sepatut menteri Amaran tu jgn masuk campur..Diapatut di Bom dulu..sial punya amno..pkr pun cibai..kau jemput lagi ..puak ini datang sabah ..supaya senang berunding, berunding..bermesyuarat,

Anonymous said...

Bom saja tempat tu....jangan biarkan seekor pun menyerah diri dan melarikan diri.

Anonymous said...

Pertama kali aku tengok GAP marah.Aku pun benci kt ANWAR BABI.Klu apa2 jd kt negara ni,siBabi ni dh tentu lari keluar negara.Kita yg miskin ni laeh jd mangsa.Aku nk tengok pemimpin2 babi dlm PR komen plak.AYOH RAKYAT TOLAK FUKKKKKATAN @ SYAITHON.

Anonymous said...

Al-FATIHAH kepada janazah Insp Zulkifli Mamat dan Sarjan Sabarudin. Semoga Allah SWT tempatkan ruh kalian dr kalangan penjuang dan syuhada’ dari kalangan hamba yg diKasihi Allah.

AL-FATIHAH!

Aku sedih tgk gambar family perajurit ini..bayangkanlah jika mereka itu adik atau saudara aku.. mati mempertahankan keselamatan kita adalah mati di jalan ALLAH!

ALLAHU AKBAR!!

SIALSULU said...

Celakalah puak2 SULU Laknatullah ini.
ELok sgtlah puak DAYAK mahu penggal kepala sekor2 bangsat SULU ini.. tk guna dan lahanat punya bangsa!

Masuk tanah air orang buat mcm LANUN.. jika sekalipun ada tuntutan gunakanlah jalan yang sah dan rasmi.

2 insan terkorban hanya kerana berkawal.. bukan menyerang balas.

Celakalah puak pemberontak SULU ini.. sama shj Islam tp jiwa mcm KAFIRR!!

ALLAHU AKBAR!!

Anonymous said...

Jika betul Anwar DAjjal dan batu api kepada pemberontakan ini aku doakan si setan muka manusia ini mati dlm keadaan yg sgt menderita!

Dia sudah banyak buat rakyat menderita, tidak cukup dgn kejahatannya merosakkan keamanan, merusakkan Islam, mahu dibanyakkan lagi seperti bunuh membunuh..

Anwar..kalu lebih jijik dari BABI wahai Anwar!

Anonymous said...

ambil tindakan JANGAN lewat d sabah.

Anonymous said...

ANWAR BERAHI MEMANG PUKIMAK ANAK BERANAK!

Anonymous said...

bunuh jangan biar depa dapat lari..

Anonymous said...

kalau udah ada yang dibunuh kenalah ada pembelaan.sokong lindungi keamanan negara walaupun dengan tempur senjata

Anonymous said...

Da berada dalam negera pun beratus ribu..jika di serang kita dari dalam tak ada masa nak berunding runding..puakmsultan sulu bawa senjata kita nampak..yg da ada dalam negara lagi bahaya..ISA da tak ada..EO da tak ada,.so bn da beri pitol dan peluru kepada pembangkang..bebal mcm samdol aka dollah paklah, do know lah..boleh bla

Anonymous said...

BUNUH BUNUH BUNUH .... SIAPA DALANG BUNUH BUNUH ....

Anonymous said...

PUKIMAK MU NUAR. HARAM JADAH. LU INGAT MALAYSIA UNTUK ORANG HARAM KE

Anonymous said...

kenapalah bodoh punya menteri dalam negeri gunakan polis, sepatutnya gunakan tentera.Lihat kebodohan menteri dalam bertindak.

komandomelayu said...

MENTERI KDN PATUT SERAH KEPADA MARKAS ATM BILA BERHADAPAN PENCEROBOH MILITAN BERSENJATA ALA TENTERA MCM NI BUKAN DGN TUNJUK PANDAI SENDIRI SAMPAI MAYAT SKUAD 69 DITETAK OLEH SULUK BABI TU!!

TUNGGU APA LAGI?

Anonymous said...

http://fz.com/content/anwar-lahad-datu-crisis-classic-state-craft-scare-people

bagi anwar, semua itu hanya sandiwara kerajaan. Kalau aku jadi bapa kepada perwira kita yang terkorban, tak tau lah apa yang akan aku buat kalau aku jumpa mamat ni.

Anonymous said...

TIAN CHUA BERKATA INI SEMUA ADALAH SANDIWARA UMNO !!!!

2 NYAWA ANGGOTA KESELAMATAN MELAYU ISLAM TERKORBAN ADALAH SANDIWARA?????

BABI PUNYA CINA KOMUNIS !!!!

gen2felda

Anonymous said...

Sepatutnya tindakan awal perlu diambil segera... iaitu dgn serangan awal.. bukannya berunding... mrk masuk sebagai penceroboh... kita patut ajar ini org... al fatihah kpd anggota keselamatan...

Anonymous said...

MEMANG PUKIMAK SMUA KETURUNAN ANUWAR BERAHEM..SUMPAH ANAK BERANAK KAU X KAN SENANG HIDUP D DUNIA DAN AKHIRAT.

Anonymous said...

DS Najib memang sudah berikan full-authority pd Ketua Polis Negara dan Panglima Angkatan Tentera utk lakukan tindakan tanpa kompromo.

Terpulang kpd Ketua Polis dan Panglima ATM utk koordinasi tindakan trmasuk ambush besar2an.

Pentadbiran negara terpaksa hati2 dlm isu ini kerana ia akan jd alasan campur tangan asing, sudah pula kita juga menjadi perunding/org tengah kepada perdamaian puak2 ini.

Tian Chua dan sekutu Pakatan Haram akan ambil peluang sebesar2nya oleh agenda yg dimainakn oleh ANuwar laknatullah.. jika PDRM agresif dr awal mereka2 yg pengkhianat ini akan mainkan isu2 yg Polis ganas.. dan mereka akan sekongkol dgn pihak luar.

Pentadbiran DS Najib amat mencabar krn Pembangkang sudah spt penjenayah.. mereka akan lakukan apa2 shj termasuk join penjenayah asalkan krjn dpt dijatuhkan.

Skrg ni kta doakan PDRM-ATM dpt lakukan tndakan paling tegas utk selamatkan negara setelah 2 perajurit muda kita terkorban.

Semoga pertolangan Allah buat mereka..AMINN!

Anonymous said...

Negara sudah lama sengsara disebabkan Anuar, ketua munafik..
Ya Allah Lindungilah Malaysia dari kejahatan manusia durjana ini

usin said...

heret penghasut haram jadah ni ke muka pengadilan. tengok apa yg tian chua gampang sebut dlm portal keadilan! dia cuba salahkan umno utk divert isu kerja2 HARAM JADAH dari anwar & the gang.

Budak Conan said...

Salam Tuan Otai.. Mintak jasa baik masukkan blog saya dlm pautan blog. Tq

www.budakconan.blogspot.com

Budak Conan said...

Salam Tuan Otai.. Mintak jasa baik masukkan blog saya dlm pautan blog. Tq

www.budakconan.blogspot.com

Anonymous said...

Kedua dua komando malaysia mati syahid demi bangsa agama dan islam dari pengkhianat anwar ibrahim proksi yahudi ini bukan mati katak seperti di memali .....mat libiol and gang mati katak

Anonymous said...

Cina mana???? Ini Melayu saja yang mati mempertahankan Negara!!!! Hantar babi2 DAP tu pergi perang laaa. Cakap saja banyak! Hei Hishamudin pondan! Engkau berhenti saja laaa! Kalau boleh aku nak pergi perang dengan parajurit2 kita disana!!!

Anonymous said...

semoga semua.rakyat sedar akan.mainan.politik.anuar...cukup2la pemimpin.pas.dan.dap bertoleransi dgn.anwar sehingga memusnahkan.negara...kalau da pas.da tak sudi anwar jadi PM ...maknanya pas.akui anwar tak de moral dan jahat rakyat melihat akan.mainan.politik kotor ini...

Anonymous said...

Itulah wajah yang sebenar pengkahinat bangsa melayu yang tak pernah kenal erti bersalah untuk menghapus bangsa melayu sejak dari dulu lagi, cina bangsat sekog ini adalah harapan no 1 anuar lakhanat petualang bangsa bagi membalas dendam kesumatnya, hakikanya anuar seekor haiwan yang paling hina.

Anonymous said...

Repot polis sudah menggunung....tidak membawa apa-apa makna.Petualang setiap hari buat darah bangsa yang bermaruah menyirap....DAP komunis patut lenyap dari bumi ini selama-lamanya.Pakatan patut direjam.Demokrasi ini merosakkan agama suci Islam,bangsa Melayu dan tanah pertiwi ini.Orang macam tian chua komunis....ramai berminat dengan kamu....tunggu masanya.DAP=Dajjal Anutan Pas.

Anonymous said...

Komando yang mati bangsa melayu 14 billionaire orang cina .... orang cina perlu diajar lepas ni insyallah no cina ni hal kali ni boikot barang dan kedai supermarket orang cina ...ayuh boikot perniagaan orang cina mulakan dari sekaranggg..

yogibear's season said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

pertama , pasukan keselamatan kita silap perkiraan , jgn fikir penceroboh itu cuma bawa M16 atau AK47, mereka ada mortar ..ada jerangkap samar , ada bom tangan,ada sniper !

polis malaysia dimalukan , Vat 69 pula tu !

satu cara melayan penceroboh itu ialah , sembur mereka dengan peluru habis2an dan mandikan mereka dengan mortar!
jangan beri ampun , jangan beri peluang , darah anak melayu islam harus dibalas !!

dan ...harus dibuat siasatan , keatas pasukan PGA yg mengawal kawasan tersebut , atas kelalaian mereka sehingga penceroboh dengan mudah masuk ! apa mereka buat dan dimana mereka ketika itu ?

Anonymous said...

Komando yang mati bangsa melayu 14 billionaire orang cina .... orang cina perlu diajar lepas ni insyallah no cina ni hal kali ni boikot barang dan kedai supermarket orang cina ...ayuh boikot perniagaan orang cina mulakan dari sekaranggg..ayuh ajar tien chua orang cina malaysia...Mulai esok JANGAN BELI BARANG-BARANG DIKEDAI CINA

Anonymous said...

Komando yang mati bangsa melayu 14 billionaire orang cina .... orang cina perlu diajar lepas ni insyallah no cina ni hal kali ni boikot barang dan kedai supermarket orang cina ...ayuh boikot perniagaan orang cina mulakan dari sekaranggg..ayuh ajar tien chua orang cina malaysia...Mulai esok JANGAN BELI BARANG-BARANG DIKEDAI CINA

yogibear's season said...

Celakalah TV3 dlm Buletin 8 mlm td yg mensensasikan gugurnya Asy Syahid Insp. Zulkifli bin Mamat dgn menwawancara anak Almarhum yg berumur 4thn utk mendapat reaksi anak kecil yg tk tau apa2....

...kewartawanan dr longkang!

Semoga Allah swt merahmati Asy Syuhada' Zulkifli bin Mamat, Sabaruddin bin Daud dan Azman bin Ampong.

Aameen.

Anonymous said...

GAP, Gerakkan kempen 'Anti PR - Pembunuh Anggota Keselamatan Negara'.

Anonymous said...

pertumpahan darah dilahad datu dan terkorban nya 2 angguta vat 69 ada hubung kaitnya dengan pembakang dimalaysia master mind dalam percerobohan dilahat datu dikaitkan dengan Anuar ibrahim itu pandangan semua rakyat malaysia tidak bolih disangkal lagi pihak polis harus siasat Anuar dan konco konco nya Anuar tahu pakatan rakyat akan kalah teruk dalam pru 13 nanti dia akan buat kacau sebelum pru sebab popularti nya jatuh teruk kebalakangan ini.

Anonymous said...

Anwar aljuburi;-
1. Peliwat
2. Pengkianat bangsa
3. Pengkianat Agama
4. Pengkianat Negara
5. Penzina
6. Penipu
7. Penghasut

miniclubman said...

Yogi 955pm,

Bravo TV3..!

Excallent footage...

People's grief is non of our concern...as long as it serves our master political agenda...

The child's naivety is news material what...the rakyat want to see this!

Luckily his Mom is not around..she's in shock anyway hearing of her husband demise...poor girl.

Hail those guys at TV Tiga suku , term used by Cai2 Fcuktan...

Anonymous said...

hisam keris kna kasi kdn kat berehim ali...dia tau camne nok ajar tian cua biaDAP DAPig

Anonymous said...

yogibear's season

Usahlah meroyan macam orang gila..
Wartawan itu sekadar nk menunjukkan perasaan anak kecil itu.. lagipun anak kecil itu belum mumaiyyiz.. bukan dia menangis pun.

Jangan jadi bodoh.. mengamuk macam orang gila maki hamun buat dosa kering.. yg bersalah dan pembunuh ialah Pemberontak.. apesal ko pegi maki TV3 pulak..

ko kena rasuk setan ke?

Hal kecik je soal macam tu..takkan wartawan nk main bola pulak dgn ank kecil tu.. soalan pun tanye lembut2 ala budak2..

tak usalhlah nk tunjuk hero sgt dan hal2 bodoh remeh mcm tu..

klu ko rase hebat sgt pegila lawan dgn Pengganas SULU tu.. ini asyik balun TV3 ...BODOH BEBAL!!

PRPig said...

miniclub man? are u insane?
talking nonsense!
u mean serve for political agenda of Pakatan Shits like wht da bloody idiot pig-heart Tian Chua said.. SANDIWARA UMNO? after the death of this two brave men?

Pig-man Pakatan Shit2..

Anonymous said...

Asalamualaikum....
maner maner dia perisik maklumat kitew maner....klo haku lew dua dua haku tibai...yg dlm negara dgn yg menceroboh...haku penjara se umo hidup tanpa layak mendapat keampunan duli tuanku...haku bg sel yg paling teruk sekali tanpa bergaul dgn org lain...

Anonymous said...

Memamg TV tiga suku,komem budak belum mumaiyiz pun hendak dijadikan tatapan umum...omputih kata Wag The Dog lah tu!

Wira Perkasa bila lg nk pi jentik telinga Tian Chua?

...Ada berani ka?

Wa tatak hailan sama lu maa...

Anonymous said...

Apesal pakatan riot ni tiba2 ambil perhatian pasal polis yang dah meninggal? Bukan polis ni anjing kerajaan ke bagi diorang tu?

Siap buat tabung lagi... ke tabung utk poket sendiri.
Waallahualam.

Kalau betul, ikhlas takpe.. kalau menipu makan harta anak yatim tu..

Anonymous said...

Jangan bunoh or... manyak lugi. Kasi tangkap ilop~ilop, cali itu pitualang. lepat itu kasi tau sama lakyat sapa pitualang. Haya itu macam manyak babot loo....

Anonymous said...

Miniclub man..or your dick size mini..or your brain under your kski..dont play2eh..