Monday, March 25, 2013

LEPAS 8 MAC NAJIB PM HARAM..KATA NUAR ! HEHEHE


yang kat atas tak haram..
tapi..
yang bawah ni memang haram..

27 comments:

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

BUKAN HARAM SAJA...TAPI "HARAM HAJAH"!!! YANG HARAM ANWAR DAN PAS SIBUK !! YANG "HARAM JADAH" TAK PULA PAS DAN ANWAR MAU SIBUK...!!

Anonymous said...

gambar2 yg haram tu dah sememangnya haram bagi org2 yg memfitnah dan melakukannya. walaubagaimanapun anuar berani menafikannya dan banyak fakta2 yg menunjukkan ia bukan anuar. tapi najib yg dah terang2 buat kerja yg sama ngan gambar kau tu dgn ziana, mendiang altantuya nape tak menafikannya, langsung tak bersuara.

Anonymous said...

Dia buat walau benda haram akan jadi halal! ptuih!
Aku dah muak dgn lakonan bapak gay tersohor ni..
Harap2 dia akan lingkop lepas PRU13 nanti..
Malaysia tak perlukan setan ni!

Anonymous said...

anwar usahkan ekonomi...bak kata daim tanya org apa nak pikir..tanya org ni apa nak buat..

mathematic pun kantol..math hang hidup tak oiii spm dulu hoi..

sapa2 dpt bg info mathematic spm dulu?!! F9 ka??

anwar salah congak date line
8 mac. misuari diberi info xtepat..akhirnya pengganas makin lemah skrg..

anwar pandai berlagak.. tian chua ckp bg pihak anwar..Allah maha bijaksana Nuar..


niat najib damaikan MILF..nak naikkan nama malaysia

kesempatan terbuka MNLF plak jadi alat berguna pengkianat..

Anonymous said...

Gay tua tak sedar diri
Bangun pagi buat benda haram
Tidur pun dia dok buat benda haram
Semuanya yg haram dia suka
Kawan2 pun nama cam haram.. contoh si Kiram
Mintak2 lepas p/raya nanti dia pun karam!

Anonymous said...

anon haramjadah 7.14pm

anwar menafikan dan ko percaya sedangkan bukti bergambar dan pengakuan bersumpah terhadap anwar bersepah..

najib tak ada bekti bergambar bab ziana dan dah 3 kali bersumpah muhabalah di masjid tak mengaku kenal altantuya ko tak percaya?

ko check you tube zul nordin bekas peguambela anwar mengaku anwar yg.mereka cerita altantuya untuk dikaitkan dengan najib walaupun tak ada bukti...Sapa yg.fitnah sapa?

kalau malam ni kau kena liwat pon aku pasti ko salahkan umno..Rentikan lah jadi penjilat hanyir dan nanah orang lain...

gen2felda

Anonymous said...

Perbuatan memantat Chinadoll, memantat bini orang, Mantat dubur lelaki lagi Haram sa Haram2 nya??

100 Miilion Ringgit Homoseksual Man!!

You ulang I saman you!!

Hehehehe.....

Anonymous said...

Haram dan sodap...hingga menjilat batang heheh

Anonymous said...

bodoh...mana video...jgn cakap jer

Anonymous said...

bodoh rupa nya si KAKI BONTOT NI..

Anonymous said...

Suruh pemimpin anugerah tuhan kau buat sumpah laknat ataupun buat ujian poligraf,ada berani.Kalau Anwar jadi PM seluruh penduduk dunia tahu susuk tubuh Anwar terutama batang bengkok dia.Najib dah buat sumpah laknat hanya orang beriman aje mampercayai sumpah laknat

Anonymous said...

dah la menumpang mandat Org lain...muka tak malu masih lagi nak menongkat langit si Najib nie....kalau jantan, bubarla Parlimen, lawan cara anak jantan......pak lah lagi Jantan dari kau najibtuya.....

kalau betul gambar nuar tuh, bawak2lah ke Mahkamah GaGAP ooii...takkan nak siar dlm blog ajeee....takut keee??? atau tak takut disaman...Papagomol & Parpukari dah nak kena naik Mahkamah , kau ade duit ke Gagap nak lawan kat Mahkamah nnti.....

ABU

Anonymous said...

SAH!!!!!



ANU** DITUNGGANGI

Anonymous said...

Aku suruh ziana saman ko baru tau!!!

Anonymous said...

Mana tahan ohhhoiiiii.... mana tahan ohhhoiiiiiii,,,kan Nuar..

bukit selumpit said...

ABU dapur kayu api,kau yg muka tak malu.cow ke PM yg nak bubar parliment.Tau2 tuduh org bukan anak jantan.PM masih banyak lagi tugas yg perlu di langsaikan dan tarikh bubar parliment dah ada pun cuma tunggu masa saja.Biarlah koarang kepanasan menunggu tarikhnya.Biar banyak lagi kemungkaran terbungkar.puak koarang bukan ada kerja lain pun sepanjang penggal 5thn nie.asyik ceramah dan fitnah,buat kerja tak ada.Wakil rakyat puak kamu makan gaji buta dan bagi anak bini makan duit haram.Kami rakyat Malaysia tak termakan fitnah kamu.Anak2 kami dah kami siap2kan minda mereka tentang pembohongan ketua kamu dan kami tanya mereka siapakah yg menyediakan kemakmoran dan kedamaian di Malaysia ini?Nak tau apa jawapan mereka?ALLAH telah memberkati kerajaan yg memerintah hari ini dan para pemimpin yg bijaksana yg merancang pelbagai perancangan untuk kemakmoran rakyat.Mungkin kamu dah brain wash minda anak2 kamu dgn pelbagai fitnah maka tanggunglah kamu sekelian akan dosa2 yg akan waris kamu lakukan di muka bumi ALLAH ini.INGAT ABU, API akan membakar diri kamu sekalian diatas fitnah dan kemungkaran yg telah kamu semua lakukan.Walaupun kamu hanya menyampaikan fitnah2 itu.kamu akan dapat syer dari dosa2 tersebut.Ketua kamu kenyang di dunia dan kamu tak dapat apa2 tapi syer dosa yg kamu dapat.

Anonymous said...

Slogan Anwar LAWAN TETAP LAWAN,LIWAT TETAP LIWAT

baca ni beruang said...

pakatan dah tersilap DATE LINE DEPA INGAT 8 mac habis .1mac bubar.28 feb PENGKIANAT TEMBAK POLIS

DGN INI SABAH LAMBAT PRU..X SERENTAK..DPT LA ANWAR CERAMAH BYK2 kat Sabah!!!

(flash back Selangor xnak serentak kenapa last year?..WHY?)

Anonymous said...

woii.. anon 7.14PM..awat hang bodoh sangat nak fikir..yg hang dok jaja pasai najib altantuya ziana semua tu.hang ada bukti ka..gmbar yg hampa fitnahpun gambar superimpose tian chua...najib dah sumpah muhaballah kat masjid...yg anwar asyik dok nafikan tapi takut nak bersumpah apa kejadahnya penakutnya gay tua tu...

Anonymous said...

Haha..statement paling klakar..mmg patutla ko jd lembu pkr..bodo nk mampos..bajet nk tunjuk pandai tp serlahkan kebodohan..lepas komen isap rokok tanda puas hati..lawak giler..

Anonymous said...

Nuar sm Khalid ckp DUN Slgor bubar lps Chap go meh , x bubar pn? x jntn btul 2 ekor haiwan PKR tu lps tu pgkut bangang dok suruh najib bubar, ehh dia lg tau dpd peliwat dn penzina tu. Nuar yg x tkut kt Allah awk x persoal. Stkt mshkmh kt lps bkn bmkna tak wat krje hrm. Tnya Kepal sign, tnya pguam zul .....
apa jwp dia?

Anonymous said...

SYABAS..ABU.

Anonymous said...

Mat saman, mat jubur, mat tendok bini olang, mat ketiak, mat pegang pelir jantan, mat mansuh..mat bahlol, mat bebal, mat akan tergolek dog pru13 nanti..last sekalai MatI hehehe tak ada siapa dok song parti anak beranak..ipar duai, scandal..

celana biru said...

Dulu waktu chinadol, beraksi sedang pakai seluar dalam tapi kantoi mengadap kamera. Habih nampak terjuntai kotek dia!
Kini dia bertelanjang bulat dan berjalan ke katil.
Adoh malunya!
Itu pun dia kata bukan dia?

Anonymous said...

ABU. Awak tu anak bawah umur. Mana tau politik.

bukit selumpit. said...

Abu dapur sama dgn penganas sulu,lepas tembak lari.Comment tak bernas langsung asyik dgn fitnah.patut pun ketua raja segala pemfitnah dan pembohong no 1.kalau di kumpul segala raja pemfitnah da segala raja pembohong belum tentu dapat mengalahkan aljubs.

maskman72 said...

Kau ni bangang ke hape.....dah siang2 lagi tian chua ngaku dia super impose gambar najib kt sebelah altantuya....bangsng sebangangnya tul lah kau ni.....gambar super impose kau percaya...ini siap video yang dah di sahkan pakar kau tak terima...bangangggggg........