Friday, March 8, 2013

MEMAHAMI MISUARI HARAMI DAN KIRAM 3 SUKU.


12 comments:

Anonymous said...

Komen anda akan meningkatkan lgi kemarahan pengundi bangsa sulu kpd bn

Anonymous said...

bomoh senget tiram 3 suku...

Anonymous said...

MNLF juga dalam kenyataan semalam mengakui bahawa Misuari hanya AJK biasa dan bukan ketua bagu mereka

maknanya Misuari juga dibuang dr MNLF- rujuk juh=ga interview sama Murad Ebrahim semasa Islam di Nusantara bulan Jan 2013....sebenarnya Misuari persona non grata setelah dia tak amanah dgn fund yg diberikan

Anonymous said...

typo error tu!
sepatutnya...

MNLF = MORON National Liberation Front
MILF = MORON Islamic Liberation Front

Anonymous said...

ketua MNLF sekarang bukan ke Muslim Sema ?

Anonymous said...

Salam Bro,aku rasa Kejadian Lahad Datu ini adalah helah Anuar untuk mengalih perhatian rakyat Malaysia terhadap proses siasatan Suruhanjaya Diraja mengenai pendatang asing di Sabah.Dia bimbang akan terbongkar segala rahsianya dan peranan yang dimainkan olehnya.

Anonymous said...

Anwar sial kalau orang SULU dapat SABAH bermakna SABAH jadi hak Filipina!!!

Anonymous said...

Gambar dah terbukti orang Sulu dpt senjata dari MNLF..dan juga sokong dari Anwar Al-Juburi (MAT SABU yg gelar).

Anonymous said...

Sah pengikut MNLF yang serang SABAH & kewangan dari Anwar Al-Juburi

Pekong Pondan said...

Behind all shit and disasters there is an Anwar Ibrahim, Al-Juburi.

Because he did it... whatever he paid Saifuls father to say.

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

MILF baik dgn Malaysia...
MNLF bikin buruk dgn Malaysia....
Kiram's Family and their generation bikin hancur dgn Malaysia....

Anonymous said...

Anuar cuba hancurkan negara ini kerana dia tahu dia tak menang dalam pru 13 nanti dan anuar juga tahu rakyat sudah tidak sokong dia lagi dan pr dengan guna penganas dari luar untuk hancurkan negara itu saja jalan nya bagi rakyat negara ini tak tenteram walau pun sabah jauh dari kita tapi sabah ada lah sebahgian malaysia 1 pm dan 1 malaysia dari itu kita rakyat malaysia harus juga berperang dengan anuar dan pr dalam pru 13 ni tolak sama sakali anuar dan pr serta sekutunya jangan main main pasal keselamatan negara yang melibatkan rakyat kalau kamu anuar nak mampos,mampos lah dengan sekutu kamu jangan susahkan rakyat terutama rakyat sabah.DODOH PIANG.