Monday, March 4, 2013

PANAS : FOTO INI MENGESAHKAN ANWAR,NOR MISUARI DAN KHABIER MALIK ADALAH SATU PASUKAN !

ANWAR BERSAMA NOR MISUARI
foto ini diperolehi daripada cedokan FB nor misuari.

jelas di dalam album FB beliau, kedapatan foto nor misuari bersama khabier malik, ketua/penggerak pengganas solo yang menyerang lahad datu.
FOTO KHABIER MALIK SEWAKTU MENDARAT DI LAHAD DATU
KHABIER MALIK BERSAMA PENGGANAS.

KHABIER MALIK BERSAMA NOR MISUARI
KHABIER MALIK BERSAMA NOR MISUARI

KHABIR MALIK BERSAMA NOR MISUARI



FACEBOOK RASMI NOR MISUARI BERSAMA KHABIER MALIK
ANWAR BERSAMA NOR MISUARI.
apakah terdapat perhubungan secara langsung anwar ibrahim, nor misuari dan khabier malik ?

YA JELAS...

anwar semakin terkantoi.

nor misuari memang punyai pertalian rapat dengan pengganas sulu yang menceroboh lahad datu , si khabier malik !

anwar terpaksa menggunakan pengganas untuk menghuru harakan negara, demi memenuhi cita-citanya ke putrajaya !


55 comments:

mk said...

Anwar kata dia tak buat apa pun - dia tak salah apa pun - dia hanya berminat nak dapatkan jubur Nur Misuari atas sebab tu dia ke sana :

KENYATAAN MEDIA

PIMPINAN PAKATAN RAKYAT



4 MAC 2013



DATO’ SERI NAJIB RAZAK SEWAJARNYA MENUMPUKAN USAHA MEMASTIKAN KEDAULATAN WILAYAH NEGARA, KESELAMATAN RAKYAT SABAH DAN ANGGOTA PASUKAN KESELAMATAN



Setiap pimpinan mana-mana negara sekalipun bertanggungjawab mempertahan kedaulatan wilayah negara, keselamatan rakyat dan anggota pasukan keselamatan.



Kegagalan mempertahankan kedaulatan negara dan keselamatan rakyat merupakan satu pengkhianatan serta menodai amanah rakyat. Justeru Pakatan Rakyat berhasrat mengingatkan pimpinan negara agar tegas mempertahankan kedaulatan wilayah negara dan tidak alpa memastikan keselamatan setiap rakyat Malaysia, terutamanya di Sabah ekoran dari insiden pencerobohan sekumpulan bersenjata warga asing di sekitar Lahad Datu serta Semporna. Setiap inci tanah Sabah dan keselamatan rakyatnya wajib dipertahankan.



Pencerobohan di Lahad Datu telah mengorbankan dua nyawa perwira negara manakala insiden terbaru di Semporna pula mengorbankan enam nyawa perwira negara. Kita merakamkan ucapan takziah buat keluarga mereka dan rakyat Sabah serta berdoa moga roh mereka dicucuri rahmat.



Pakatan Rakyat juga mengajak seluruh rakyat Malaysia untuk tetap teguh mendokong pasukan keselamatan, samada dari pihak polis atau tentera. Kita berdoa moga mereka kekal selamat serta bersemangat mempertahankan negara dan rakyat Malaysia dari ancaman penceroboh.



Pakatan Rakyat sedar keadaan mutakhir di Sabah sememangnya menimbulkan kebimbangan, akan tetapi kita menyeru agar orang ramai tetap bertenang dan tidak mengambil tindakan terburu-buru atau menyebarkan berita-berita fitnah yang boleh menimbulkan keresahan. Pakatan Rakyat ingin menyatakan dengan jelas keyakinan kita terhadap kecekapan dan kebolehan anggota pasukan keselamatan. Mereka pastinya dapat menjalankan tugas dengan profesional sekiranya diberi kebebasan bertindak tanpa sebarang campurtangan politik.



Sehingga kini, kita merasa kesal dan kecewa dengan sikap kepimpinan negara yang tidak mempamerkan kewibawaan dan iltizam dalam menyelesaikan masalah ini. Pimpinan negara juga gagal menyalurkan maklumat tepat, cepat dan telus serta memberikan penjelasan terhadap apa yang berlaku kepada umum sehingga menyebabkan khabar angin tersebar luas.



Pakatan Rakyat menggesa supaya isu ini tidak dijadikan arena tuduh-menuduh dan sewajarnya kepimpinan negara memberi tumpuan kepada isu keselamatan negara serta tidak mengalihkan pandangan rakyat dari kelemahan mereka. Sewajarnya mereka menyedari, keutamaan adalah demi mempertahankan kedaulatan negara, keselamatan rakyat dan perwira negara yang bertungkus lumus di perbatasan.



Pakatan Rakyat menuntut agar segera diadakan satu sidang khas Parlimen bagi membincangkan isu pencerobohan ini serta demi untuk mendapatkan gambaran sebenar insiden yang tercetus di Sabah. Kita juga berhasrat mengadakan satu persidangan meja bulat di antara pimpinan Pakatan Rakyat dengan pimpinan kerajaan dalam usaha untuk mencapai muafakat bersama berhubung isu ini.





YB DATO’ SERI ANWAR IBRAHIM

Ketua Umum KEADILAN



YB DATO’ SERI ABDUL HADI AWANG

Setiausaha Agung PAS



YB LIM KIT SIANG

Penasihat DAP



Anonymous said...

Kalau ikut gambar, pangkat timbalan MNLF tu sebab rapat dengan ketua.

NUAR BERAHI AL-JUBURI said...

PENGGANAS "SULTAN SULU" HANYA MENJADI ALAT KEPADA MNLF DAN AL-JUBURI...YANG MENGGANAS DAN MENYERANG LAHAT DATU ADALAH NUR MISUARI DAN AL-JUBURI WALPUKIMAKI...SEJAK MUDA SAMPAI KETUA BANGKA AL-JUBURI PANDAI MENGKUDAKAN ORANG LAIN DEMI KEPENTINGAN DIRI...

Anonymous said...

Bro GAP, tak silap, dulu ada artikel bro tentang akan Anwar dengan wahabi2 ekstrim dari selatan thai yang nak buat huru hara kat Msia ni.

Kot2, dia pergi selatan filipin pulak, akhirnya.

Anonymous said...

Anon 4.29pm...lu pooodah...tuihh

Anonymous said...

ASKAR MALAYSIA SEDANG BERDEPAN DENGAN MUSUH PENGECUT ! DIORANG NI TAK BAGUS PUN..DIORANG TAK BERANI SERANG DEPAN2..DIORANG BERANI SERANG HENDAP JE..DAN GUNA TAKTIK KOTOR (GUNA BENDERA PUTIH & TEBUSAN)

Anonymous said...

cerita najib buat perjanjian dengan sultan sulu napa tak keluar.

Anonymous said...

Pada tahun 1998 semasa kegawatan ekonomi siapakah dalangnya??? siapa yg bersekongkol dgn soros??? tujuannya supaya ekonomi Malaysia jatuh dan rakyat marah pd PM masa tu??? siapakah yg naik kan kadar faedah yg tinggi sehingga org yg berhutang boleh muflis??? ..demonstrasi yg dibuat selepas dipecat untuk menghuru hara kan negara??? selepas bebas...asyik ada demontrasi??? hindraf??? bersih??? lynas??? sekarang ni sulu pulak??? lepas tu cakap Malaysia tak aman??? cakap PM lemah sama dia nak buat semasa Pak Lah jadi PM??? kalau anda tanya penyokong pembangkang...mereka suka Malaysia tak aman??? mereka akan kata Malaysia tak aman???supaya nampak kerajaan yg ada lemah??? supaya rakyat tak sokong kerajaan??? sanggup mereka ini menjadikan malaysia huru hara supaya dapat memerintah??? dan yang paling sedih rakyat yang terkorban???

Anonymous said...

RAJA SULU BERGABUNG DGN BERSIH BUAT HUGE DEMONTRASI 4.0 ????

Anonymous said...

Anonymous said...

cerita najib buat perjanjian dengan sultan sulu napa tak keluar.

March 4, 2013 at 5:06 PM

Jawapannya...lu jgn jadi bodoh...tu bukan gambar Sultan Sulu...tu gambar Pengerusi MILF...MILF dgn MNLF adalah berbeza...MILF telah berdamai dgn kerajaan Filipina dan Malaysia menjadi org tengah...MNLF dibwh Nur Misuari yg berjumpa dgn Anwar..gambar dan ada gambar dgn pemberontak??

Anonymous said...

Best betul baca kenyataan akhbar Anwar ni.

Ada sindiran, ada kutukan, nada diplomatik pun ada... lengkap.. cukup asam garamnya.

Tapi kalau ada sos pencecah seperti ini lagi best:

Saya akan menggunakan hubungan rapat saya dengan Nur Misuari untuk meminta kerjasama beliau agar isu pencerobohan ini dapat di selesaikan tanpa sebarang pertumpahan darah.

....Ooopsss... kalau ada sos ni pun dah tak sedap dah sebab DAH TERLEWAT! Pinggan dah licin. Darah telah tumpah!

You missed your grand chance to be the next Malaysian Greatest Hero, anwar... checkmate!

Pemerhati said...

Woi anon 5.06 pm, bila masa najib buat perjanjian dgn sultan sulu? Ooo...yg hr tu.. Yg perjanjian hr tu adalah MILF. Yg najib kata hr tu adalah nak tlg diorg kluar dr kemiskinan + pendidikan! Yg dtg m'sia serang Sabah tu MNLF + misuari la. Lain kali kaji fakta dulu. Ni main percaya dgn haramkah! MILF dgn MNLF adalah x sama woiii.

Anonymous said...

pencerobohan sabah oleh keluarga kiram dan mnlf pada hemat saya adalah disebabkan banyak sebab.

kita tau mnlf pimpinan nur misuari tidak punya pengaruh yg kuat lagi setelah milf pimpinan murad merintis jalan damai dan melihat ke depan utk memajukan selatan filipina. Peranan kerajaan malaysia dlm kejayaan ini menyebabkan pengaruh mnlf langsung terkubur.

jamaluluail pula yg rapat dgn nur misuari melihat situasi ini sebagai satu jalan mati. tuntutan ke atas sabah merupakan bak kata org putih ..go for broke. di tambah pula ada janji dari pembangkang yg mahukan mereka ini diberikan pampasan yg sewajarnya.

pengganas tahu bhw bawa kot mana pun mahkamah dunia dia akan kalah. sabah mmg akan terus kekal dgn malaysia. kecualilah rakyat sabah semuanya mahu bersultankan sulu.

pembangkang tahu situasi pengganas sulu. lalu dijanjikan sesuatu tetapi perlu berbuat sesuatu. supaya imej kerajaan jatuh. yg paling untung dgn situasi ini ialah pembangkang. semua usaha akan dikritik. dan dicanang tidak bagus.

Anonymous said...

Kenyataan Media PR, sokong Pasukan keselamatan konon. puak dia jugak kata polis mati katak. Puak dia jugak yang kata ini sandiwara. Puak dia jugak yang cepat2 hulur tin milo kononnya untuk bantu polis2 yang terkorban. Cakap tak serupa bikin, ngapa tak hantar unit amal g perang sama?

Anonymous said...

Cakap banyak tak guna. Kasi mampos aje Anwar Ibrahim. Kirimkan jasad dan rohnya ke neraka. SIAL punya ANWAR IBRAHIM.

Anonymous said...

Seumur hidup aku mereka ini berperang dengan kerajaan Filipina.Anwar berjaya buat mereka berperang dengan Malaysia.Dia sedang usahakan agenda yang sama di Selatan Thai.Pejuang pemisah Thai seumur hidup aku hanya berperang dengan kerajaan Thai.....kita tunggu dan lihat.Amerika memang nak Islam terus bergolak dan Anwar boleh sempurnakan hajat itu.

pkns said...

masabaku send. komen ni baru jer treler anuar melintas sri negeri ayer keroh . berkonvoi..kg mana la anua nak kencing tu


gambar punya besar..tak malu

poster depa mesti taruk belakang tiang.. xnampak.. kat warong2 kedai2..pokok..tp belakang...

aku nampak..aku siatkan je ...

Anonymous said...

Bila dah ada org negeri aku...daerah aku dan dekat dgn kampung aku terkorban.Aku cukup benci sipukimak bapak lanun @ mat liwat..
INGAT...waris mangsa dan rakyat tidak akan lupa yg kau anwar ibrahim adalah dalang utama membawa lanun di sabah.
Semoga kau dan kuncu babi2 kau akan mati bersama lanun sial itu..

Anonymous said...

Pukimak mak jangan nak bersandiwara wahai jubori

Anonymous said...

di saat sepatutnya kita rakyat malaysia bersatu mempertahankan negara....tp namapk ramai mengambil kesempatan menyerang musuh politik...tak habis2 politik...kalu dlm keadaan begini pun kita tak boleh bersatu mmg takde harapan lg la negara ku ini...

Anonymous said...

CERITA BANYAK BANYAK BUAT APA,,,KDN TAHAN SAJA ANWAR,,,SEMUA RAKYAT MESIA DAH TAHU SIKAP ANWAR SEJAK KECIL,HINGGA MCKK HINGGA UM, DLM ABIM DAN HINGGA MASUK POLITIK TAHUN 1982,,PERANGAI ANWAR TAK BERUBAH,DIA NI ADA ORANG CEROK TOK KUN KATA MANUSIA LAQNAT,,DAN TAK PATUT UJUD DI BUMI MALAYSIA NI,,.

Anonymous said...

yaaaaa,kami sokong ANWAR wajib ditahan ...dia adalah pengkhianat pada rakyat malaysia..ALLAH aakan turunkan petunjuk dan bukti.

Anonymous said...

SOKONG TAHAN ANWAR,,,,TAHANNNNN ANWAR!!!!!

Anonymous said...

kalau tak didesak mereka tak datang mereka tak dijemput mereka tak datang kalau ada perjanjian mereka datang apa yang berlaku sebab ada perjanjian antara anuar dan puak penceroboh kenapa baru sekarang mahu sabah sebelum ini kenapa diam kenapa tidak ikut undang undang yg sedia ada dalam hal di lahad datu Anuar yg bertanggung jawab tidak bolih disangkal lagi kepada rakyat sabah jangan benarkan Anuar pijak sabah manusia ini lah yg membuat kalian tidak aman lagi di negeri sendiri Anuar tahu rakyat sabah menolak parti nya dan sekutunya kalau dia datang juga di sabah faham faham sendiri bah.

Anonymous said...

Salam saudara ku semua

malunya MALAYSIA sebab punya gerombolan pembangkang yang sungguh luarbiasa keBODOHan dan keBONGKAKannya.

sedihnya punya saudara serumpun MELAYU dan seugama ISLAM yang tamak dan pendek akal macam mu ya bangsat KIRAM III dan keturunan kamu.. menuntut hak yang dah beratus tahun digadaikan pada orang lain...

doakan lah semoga kejadian pencerobohan SABAH ini dapat memberikan hikmah menyatu padukan rakyat malaysia dengan sekukuhnya dan membenam pakatan haram jadah selamanya selepas ini....

sebaik baik perancangan adalah dari ALLAH...

Anonymous said...

Dalam berita TV3 sebentar tadi kelihatan wajah Anwar Ibrahim seperti orang yang nak pergi..........mungkin masa dah sampai.

Anonymous said...

memang benar.. yang untung dalam masalah ini ialah PR. cuba baca bloger2 PR.. mereka memainkan isu kelemahan kerajaan dalam menangani masalah ini..

Anonymous said...

klu situasi malaysia lah yg serang dulu aritu, tentu nanti ade manusia yg bernama BABI yg akn keluar malaysia pegi jaja seantero dunia ke us,german,indon,thailand,bbc,cnn,al jazera.. kata polis malaysia ni polis zalim kerajaan zalim.. Alangkan Kena watercanon sikit pun geng2 BABI dh tuduh kata zalim..! Tapi ade ati konon nak mati syahid.. Baik kau mati syahid celah kangkang mak kau aje lah BABI.. Bygkn klu malaysia buat serangan dulu pd si lanun geng BABI tu.. Si BABI lah first2 sekali naik jet mewahnya pegi burukkan pasukan keselamatan malaysia nie kata kejam, tak berperikemanusian tak mahu runding dulu, BABI tu akn keluar jaja ke seantero dunia menjaja citer beBABIannya.. Memandangkan cara nak memburukkan kerajaan dan polis dlm perhimpunan haram berSHIT
1.0, 2.0, 3.0 gagal untk diprovoke sb rakyat dh muak dan meluat dgn peragai gila babi si BABI yg kemaruk nak jd PM dan seterusnya presiden malaysia pertama, mungkin BABI pun buat plan baru dgn menjemput ketua lanun sulu utk mengapi apikn lanun sulu tu kata sabah tu raja lanun sulu yg punya.. Mgkin benda nie mmg dia dh lama rancang utk membusuk nama dan mengkucar kacirkn malaysia dan pasukan keselamatan malaysia di dunia.. Dasar pengkhianat.. Kalau tak khianat dia tak bole duduk senang.. Tapi Bila geng lanun tu serang polis, BABI akn keluar sarang dgn kata negara malaysia nie tak aman.. Angkara siapa negara nie tak aman? Sila lah tanya si BABI and the geng.. Dh tertulis pun dalam lipatan sejarah.. Siapa yg buat rusuhan dlm berSHIT tu? Geng BABI jugak yg buat negara nie tak aman, rusuhan semua.. Jd Tanyalah si BABI and the geng yg punya rancangan sampaikn nyawa angota polis terkorban.. Angkara kemarukan BABI nak berkuasa punah ranah musnah segalanya dia buat malaysia nie. Nyawa rakyat dh jd taruhan semata mata seekor BABI nak berkuasa.. Teringat lg bila si BABI mengarahkan beruk berSHIT suruh rempuh polis.. Dulu polis hanya kena belasah pecah kepala saja, tapi tak mati di belasah geng penyokong BABI yg dibayar tu, jd BABI masih tak puas hati sb tak de polis yg mati..! Tp Skrg bnyk polis sudah terkorban baru lah BABI rasa puas hati.. Kalau bole kasi habis semua polis mati dlm malaysia nie yg selalu pembangang kata polis nie anjing kerajaan.. Skrg bru puas ati si BABI tu polis dh bnyk terkorban.. BABI adalah singkatan kpd- Berok Anu Bin Ibrataikhim

Tun Teja said...

Aku baca komen di atas (KENYATAAN MEDIA PIMPINAN PAKATAN RAKYAT

4 MAC 2013) yang di sahkan oleh Anwar Aljuburi, Hadi Awang dan Lim Kit Sial di bawah artikel itu.

1. Jangan percaya kepada ketiga-tiga samseng pemimpin Pakatan Rosak ini. Mereka melimpahkan kesalahan kepada kerajaan Malaysia yang lemah. Kemudian mereka pura-pura memuji pasukan keselamatan tentera dan pasukan polis menjaga keselamatan Negara yang terancam. Kerana mereka sudah terperanjat menyebabkan trajedi apabila 6 orang polis terkorban.

2. Kenapa mereka tidak sedikit pun menunjukkan kehandalan mereka menangani kebiadapan dan pencemaran kenyataan Tian Chua ? Mengapa mereka tidak mengecam kenyataan Tian Chua yang berbaukan perkauman politik yang menggugut kestabialan Umno ? Adakah Tian Chua ini rasis ?

3. Mereka mesti tangani Tian Chua dan hebahkan kepada rakyat yang mengharumi kesedihan dengan nyawa perwira Negara yang mati syahid. Hebahkan kepada rakyat bagaimana mereka mengecam Tian Chua, baru rakyat puas hati.

4. Sebenarnya ketiga-tiga pemimpin Pakatan Racun in hendak menunjukkan pura-pura untuk berbincang dengan kerajaan di meja bulat. Tetapi Aljuburi masih menyembunyikan muslihat rahsia hasutan beliau dengan Nur Misuari.

5. Ini semua adalah strateji yang berunsur penipuan. Mereka hendak menyembunyikan belang mereka supaya rakyat akan balikkan kepercayaan kepada Pakatan Racun. Ini memang taktik Aljuburi, Lim Kit Sial dan Hadi Awang supaya dapat memerintah selepas PRU 13. Jangan kasi muka dengan ketiga pemimpin penipu ini. Aku harap PM DS Najib tidak terlalu lemah dan menerima cadangan Pakatan Racun ini.

Jangan percaya mereka lagi, dan jangan cuba hendak berbincang dengan PR, mereka akan mencurahkan lebih banyak racun kepada pemimpin kerajaan.

6. Kenapa Jabatan Immigresyen Malaysia tidak tahan paspot Tian Chua sebelum dia lari ke Singapura ? Cari dia sampai lubang cacing dan bawa kemahkamah pengadilan.

celana biru said...

TAKLIMAT
YANG BERHORMAT DATOK SERI ANVAR BIN ABRAHAM SEWAJARNYA MENUMPUKAN USAHA MEMASTIKAN KESIHATAN DAN KEMERAHAN PANTAT .... KESELAMATAN WARGA KERJANYA DAN ANGGOTA PENGAMPU-PENGAMPU KOTEKNYA.

Setiap pemimpin mana-mana negarapun tidak meliwat PANTAT...PANTAT... DAN ... PANTAT...PANTAT...PANTAT...PANTAT..

Anonymous said...

pencerobohan tentera kesultanan Sulu di Lahad Datu mengugat kestabilan dan keselamatan negara ini. Dalang di sebalik pencerobohan ini yg dirancang oleh Anwar al-juburi perlu diambil tindakan dgn segara. Sikap Anwar lebih teruk drp kafir yg menafikan penglibatan al-juburi dlm mengatur pencerobohan yg menjanjikan autonomi kpd sultan Sulu utk menuntut negeri Sabah drp kerajaan Malaysia.

celana biru said...

TAKLIMAT
YANG BERHORMAT DATOK SERI ANVAR BIN ABRAHAM SEWAJARNYA MENUMPUKAN USAHA MEMASTIKAN KESIHATAN DAN KEMERAHAN PANTAT .... KESELAMATAN WARGA KERJANYA DAN ANGGOTA PENGAMPU-PENGAMPU KOTEKNYA.

Setiap pemimpin mana-mana negarapun tidak meliwat PANTAT...PANTAT... DAN ... PANTAT...PANTAT...PANTAT...PANTAT..

Anonymous said...

pencerobohan tentera kesultanan Sulu di Lahad Datu mengugat kestabilan dan keselamatan negara ini. Dalang di sebalik pencerobohan ini yg dirancang oleh Anwar al-juburi perlu diambil tindakan dgn segara. Sikap Anwar lebih teruk drp kafir.

celana biru said...

TAKLIMAT
YANG BERHORMAT DATOK SERI ANVAR BIN ABRAHAM SEWAJARNYA MENUMPUKAN USAHA MEMASTIKAN KESIHATAN DAN KEMERAHAN PANTAT .... KESELAMATAN WARGA KERJANYA DAN ANGGOTA PENGAMPU-PENGAMPU KOTEKNYA.

Setiap pemimpin mana-mana negarapun tidak meliwat PANTAT...PANTAT... DAN ... PANTAT...PANTAT...PANTAT...PANTAT..

Anonymous said...

Cilaka Raja Sulu memang suka perang dulu main Filipina sekarang Filipina tak mau main lagi sekarang mereka nak main negara kita. Pukiyamatahiayamkonkepukikuatkuat

Anonymous said...

Anugay dah menjalankan jarumnya secara halus tapi terang-terangan!

Anonymous said...

Orang yg merancang pencerobohan di Sabah ni buat silap!
Peristiwa ini akan menjadikan rakyat M'sia terutama di Sabah akan lebih bersatu padu dan berazam menghumbankan Pakatan Haram ke longkang pada PRU13 nanti.. tunggu & lihat lah!

Anonymous said...

Anwar gila kuasa!sanggup buat apa sahaja!check mate anwar, auta ko dah tak menjadi!ko kalah sebelum pru!

Anonymous said...

bukansenang nak tahan anwar...tambah lagi satu kes bertangguh di mahkamah... dan dan da tentu penyokong dia buat demonstrasi bodh yang menyusahkan rakyat...itulah senjata dia...penyokung baru dia dikalabgan anak2 muda pulak

Othaman Ahmad said...

Bukti dah ada dengan Intelligence kita. Pihak Media Reuter dan pemerintah Filipina pun dah mengesahkan pembabitan Anuar Ibrahim dalam kes pencerobohan negara kita. Tengok raut muka dia sekarang ini pun dah jelas 'guilty conscious' haram jadah @ penghkianat bangsa. Apa lagi.... sumbat aje dia dalam penjara demi keamanan dan kedaulatan negara.

Dulu pembangkang memaki-cemuh polis sebagai anjing dan zalim. Kini nak tunjuk alim konon, bukan main puji pihak keselamatan kita. Benar-benar munafiq kamu Nuar, Kit Siang & Hadi Awang.

Anonymous said...

Takkan nk kua cite menipu..bodoh..

Anonymous said...

Betul tu..hidung dah jatuh tanda nk mampos..

Anonymous said...

Silap2 gantung sampai mati..... nak lari baik lari sekarang....

Anonymous said...

Allah dah banyk tunjukkan.....

Pekong Pondan said...

Behind all shit in the world there is a sodomizer.

Homosexuals must be put to sleep (Al-Qur'an). A heavy punishment for those who protect a homosexual.

And Anwar did it...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

Mula mula Anuar cuba jahanamkan negara cara demotrasi jalanan habis kereta polis dan angguta di cederakan itu tak menjadi kerana rakyat menolak cara bagitu Anuar buat lagi onak tapi tak dapat sambutan dari rakyat sekarang Anuar guna penganas dari selatan pilipina untuk huru harakan sabah tapi apa pun rakyat sabah harus ingat jangan sesekali bagi pr menang disabah kalau mereka berkuasa bermakna rakyat sabah rela negeri diperintah olih penganas muking sabah akan di minta keluar dari malaysia dan diperintah olih puak penganas yg ditaja olih Anuar dan pembakang itu yg Anuar mahu.

Anonymous said...

YB DATO’ SERI ABDUL HADI AWANG

Setiausaha Agung PAS

DIA INI BUKAN PRESIDEN PAS LAGI KE?

Anonymous said...

Kenapa KDN biarkan anwar bebas. ..Ya Allah tolong lah tunjukan bukti nyata yg anwarlah punca segalanya yg berlaku ini.

Tukang Komen said...

Nuar terlibat. Dia cari mileage. Dia yg rancang pastu dia pura2 jadi negotiator. Bila pengganas berundur dia dapat nama kununnya. Penuh dgn hasad dengki. Nak jadi PM sanggup suruh anasir luar serang negara sendiri. Dia memang PM - pengkhianat melayu.

Anonymous said...

Anon 5.30pm ni BODOH MCM HENRY HADI & NICKY AJIJ. TAK TAU APA3 NK KOMEN KT SINI.INI LE TAHAP MINDA PR

Anonymous said...

Hadi dah jadi s/u agung pas.... Memang jahanam la parti ni... ALLAH itu maha berkuasa.. Kamu Anwar jenis baling batu sembunyi tangan.. Pengkhianat ngara.. Haram utk aku sokong anwar, agen pemecah belang bangsa dn rakyat... Layaknya anwar hanya menjadi langau dan lalat taik... Hidup x berguna selain mengganggu ketenteraman org.. Ptuiiihhhh muka anwar..

Anonymous said...

Salam, aku doa tiap2 hari PAS PKRDAP dihancorkan kesatuan mereka oleh Allah. Mereka sgt2 melampau!

Kalau kita duduk sembang2 di mana2 masjid atau kedai kopi.. doktrin2 PAS dan PKR kpd pencacai amat kuat sehingga kita tk boleh nk ckp BENAR.. kita xboleh nk ckp soal2 yg JELAS yg baik oleh kerajaan.. termasuklah isu Sulu ini..

Mereka pasti akan selit2 cemuh dan sindir2.. kita yg ign jg persahabat dgn kawan2 'makan hati' dgn doktrin PAS PKR laknatullah..

Siapa yg cuba dekati masjid2/ Surau2 utk Islah diri pasti akan di cucuk hari demi hari perasaan benci pd BN UMNO-Kerajaan dgn selitan2 fitnah...

Hal ini berlaku krn PAS menguasai imam2, ustad2.. mereka tidk berkata benar.

Bila isu mengena pd mereka.. seluruh mimbar dan wadah ceramah digunakan utk sindir dan kutuk UMNO..

tp bila isu kalimah Allah SWT yg sgt jelas bertentang dgn Aqidah dibuat oleh parti mereka.. senyap SUNYI.. BISU.. hya ulang2 ceramah basi soal RASUAH dan TINDAS rakyat..

Malah seruan krjn utk bersatu dan berdoa supaya kes SULU ini di masjid2 surau.. masjid2 dn surau2 yg dikuasi imam2 PAS bodoh ini buat tk tahu.. mcm xwujud pun kes SULU ini di hati mereka..

Sebenarnya PAS lah parti PALING JAHAT dlm Malaysia sehingga lahir pencacai2 yg BEBAL dan BUSUK hati..

setiap masa komen mereka dlm FB ialah MEMPERLEKEH MENGUTK dan MEMFITNAH segala yg baik dr UMNO-BN Kerajaan.. termasuk isu SULU ini oleh sekor pencacai haram PAS dlm FB- yg hina POLIS yg berjuang!

Anonymous said...

As Salam... Ada info berasaskan kajian di sabahgroundzero.blogspot.com.. Rugi kalau tak baca

Anonymous said...

obviouslу lіke yоur web site however you have to сhеck the spеlling
on quite а feω оf уour ρosts.
Ѕeveral of thеm are rife with
spеlling isѕues anԁ I
fіnd it verу bothеrsоme to іnfоrm the truth nеѵertheless I'll definitely come again again.

My blog ... cheap legal highs

Anonymous said...

Thiѕ pοѕt is invaluable. Where can I
find out moгe?

Μу web blog best Legal Highs