Sunday, March 3, 2013

RAMD AKAN KE SABAH. .. MAMPOS KAU PENGGANAS!

Panglima angkatan tentera malaysia dah keluarkan kenyataan 3 batalion RAMD akan dihantar ke sabah. Mampus kau pengganas sabah tajaan anwar.  RAMD vat69 dan polis kami mendoakan keselamatan dan kemenangan anda!

kepada kerismudin moron sila belah! 

Published with Blogger-droid v2.0.10

27 comments:

Anonymous said...

mudah2an lanun2 berkenaan dpt ditumpaskan. semoga anggota keselamatan dilindungi Allah jua kerana malaysia tidak pernah bermusuh dgn sesiapa. semoga anggota yang gugur syahid mendapat pembelaan yang sewajarnya. ya Allah ya tuhan ku kau tunjukkan lah kebenaran dan keesaan MU. sesungguhnya kepadamu jua kami berlindung dan meminta pertolongan. aminnnnnn

sanglee said...

Ah, ini semua 'diversion' yg dah dirancang oleh Pakatan Rakus. Wey MB Selangor, kate nak bubar DUN lebih awal. Ape cite skang?? Aku dah tak sabar nak kuburkan Pakatan Rakus ni. Tak habis2 buat onar kat bumi Malaysia bertuah ni.

Anonymous said...

ALLAHUAKBAR , Aku cukup kecewa dengan Hishamudin. RAMD gempur dan hancurkan lanun sulu , tiada pilihan selain daripada hapuskan semuanya .

Anonymous said...

ALLAHUAKBAR , Aku cukup kecewa dengan Hishamudin. RAMD gempur dan hancurkan lanun sulu , tiada pilihan selain daripada hapuskan semuanya .

Anonymous said...

ALLAHUAKBAR , Aku cukup kecewa dengan Hishamudin. RAMD gempur dan hancurkan lanun sulu , tiada pilihan selain daripada hapuskan semuanya .

Anonymous said...

Salam...sy berasa hairan sekali mengenai insiden di Lahad Datu, sepatutnya, kes pencerobohan yg melibatkan teroris seperti ini tidak lagi dibawah kawalan pihak PDRM, tetapi Tentera. Kerajaan telah bertindak silap kerana menghantar anggota PDRM, sedangkan gambaran penceroboh, membawa senjata berat seperti motar, m16, adalah persenjataan askar, jadi utk melegakan keadaan, Tentera lah yang paling sesuai utk melakukan tugas pembersihan ini. Apa yg perlu utk Tentera bertindak, adalah perintah yang Di Pertuan Agong dan Perintah Berkurung dikawasan terbabit di keluarkan, dan unit Kommado dan Gerak Khas Darat dan Laut serta Udara dihantar utk proses pencegahan....

pemerhati said...

salam gap, x yah siarkan komen aku ni. ko g kat blog ibnu hasyim tu..bebal btol dia tu. tlg skolah kan mangkuk tu. sabah tu dibayar bukan nya sewa tapi bayar atas serahan. selagi ada bulan bintang tak boleh tuntut.

Anonymous said...

Hukuman gantung kepada Al-Juburit dan cina komunis.Gantung di tiang bendera di Dataran Merdeka.

Anonymous said...

Hapuskan Lanun-Lanun yg bertopengkan Islam.. termasuk kepala bapak lanun yg telah menghasut lanun masuk Malaysia

Anonymous said...

RAMD Benteng maruah negara tercinta..Hapuskan segala musuh negara

Anonymous said...

Army pls take over...already 3 weeks...nak runding apa lagi

Anonymous said...

Kalau masih berbalas pantun gua ingat lepas ni mayat askar kita pulak gugur..3 minggu lebih berunding dalam tempuh tersebut puakmsulu buat peranangan cukup cantik..polis tumpu 1 kawasan meka target beberapa kawasan..SB sabah kena aktif..risik tentera kena kuat..

Anonymous said...

pembangkan buat rundingan dengan peminpin penceroboh lahad datu

isu ic dimainkan beberbulan bulan secara konsisten

9 feb pencerobohan Sabah

isu ic ic dibawa bersama dengan penceroban lahad datu

suratan atau kebetulan ?

siapa yang lebih mendapat kesan buruk dari kejadian ni

pembangkan tuduh ini sandiwara UMNO

UMNO buat sandiwara untuk rakyat marah pada UMNO menjelang PRU13 ?

mana logiknya ini semua ni ?

LovMalaysa said...

Celakalah Pakatan Haram Laknatullah!!
Patutlah Anwar haram jadh tu yakin sgt dia akn jd Pi Em ke 7..rupanya dia psng jerangkap utk musnahkn krjn dn negara sekaligus!!!

Ya Allah, selamatkan la negara kam n dr kejaatan penceroo dan pengkanat!! Peliharalah anggota keselamatan negara kami, PDRM dan Angkatan Tentera Malaysa, berikanlah hidaya dan PERTOLONGAN-MU YA Allah untuk hancurkan uh negara kami ini..AMIN YA AZIZ, YA JABBAR, YA MUTAKABBIR!!

Anonymous said...

Kepada dalang-dalang utama terdiri dari pemimpin PR, untuk sementara waktu ini kamu dan penyokong kamu sekalian boleh terus bergembira sambil menafikan penglibatan atau sambil terus memperlekehkan Pengorbanan para perajurit negara. Dasar pengkhianat sememangnya begitu. Tapi ingat, bila dalam keadaan sekarang pun sekalian kamu masih berterusan bersikap unpatriotik, tunggu saja penghukuman rakyat tika itu baru kamu ketahui tinggi atau rendahnya langit. Pakatan haram sudah melahirkan anak anak haramjadah di malaysia..

Anonymous said...

SEMPORNA 3 Mac - Angkatan Tentera Malaysia (ATM) dijangka melancarkan serangan besar-besaran dalam masa 24 jam bagi menamatkan pencerobohan tentera Kesultanan Sulu di beberapa daerah di Sabah.

Difahamkan kawasan yang menjadi fokus utama serangan adalah Kampung Tanduo, Lahad Datu di mana ketua penceroboh, Raja Muda Azzumudie iaitu adik kepada Sultan Sulu, Sultan Jamalul Kiram III bersama lebih 100 pengikutnya berkubu.

Ketika ini, anggota penembak tepat Tentera Darat ditempatkan di beberapa lokasi strategik dan Utusan Malaysia difahamkan, tiada lagi sebarang rundingan bakal dibuat sebaliknya misi kali ini adalah menumpaskan ke semua musuh.



Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20130304/dn_05/Serangan-besar-besaran#ixzz2MVvaDt3Y
© Utusan Melayu (M) Bhd

BlueBird said...

SALING TUDUH MENUDUH TAK ADA GUNANYA, SAYA RASA ADA BAIKNYA SEMBAHYANG HAJAT MEMOHON PERLINDUNGAN DAN KESELAMATAN NEGARA KITA SERTA DIJAUHI MUSIBAH

Anonymous said...

ISA MANA
ISA MANA ?
ISA MANA .
SIAPA SURUH BUang ISA, NOW NEGARA TERANCAM, MUSUH DALAM SELIMUT. ,!!
KALAU ADA ISA KAN MUDAH....DEMI KESELAMATAN NEGARA. !!!

Anonymous said...

cilaka punya pengkhianat ... kau memang pengkhianat bangsa & agama... akan ku cerita kan pengkhianatan kau ke seluruh keturunan ku dan mereka juga akan ceritakan pada keturunan mereka...betapa jijik nya kau...

Anonymous said...

Anon 11.48 PM

Saudara perlu mentelaah undang kenapa Polis dahulu dan Tentera kemudian. Rakyat macam kita tidak faham.ianya ada kaitan dengan undang-undang ANTARABANGSA.kalau kita yang dibawah boleh tanya kenapa Polis tidak Tentera orang atasan lebih2 lagi merekan dalam pasukan keselamatan.

Anonymous said...

Bende ni dah diexplain gap tempoh hari.. Ce ko bace & pahamkan..

Anonymous said...

ASKAR MALAYSIA SEDANG BERDEPAN DENGAN MUSUH PENGECUT ! DIORANG NI TAK BAGUS PUN..DIORANG TAK BERANI SERANG DEPAN2..DIORANG BERANI SERANG HENDAP JE..DAN GUNA TAKTIK KOTOR (GUNA BENDERA PUTIH & TEBUSAN)

Anonymous said...

Kalau tak betkesan gak kita hantar geng rela... petugas pas tarak telor x leh harap sangat .... kalau bab kutip derma dan jaga traffik masa ceramah boleh la.

Anonymous said...

SAYA SAYANG MALAYSIA...TERIMA KASIH PAHLAWAN NEGARA YANG MENJAGA KEAMANAN MALAYSIA....LEPAS HABISKAN PENCEROBOH..HABIS KAN PULAK DALANG NYA....

Anonymous said...

SAYA ANAK MALAYSIA
SAYA MOHON KERAJAAN MEMBESARKAN SEMULA RAMD.I LOVE MALAYSIA

Anonymous said...

KECEWA DENGAN GENERASI TIADA PENDIDIKAN SEJARAH DAN JAWI
SAYA RASA KECEWA KERANA GENERASI YANG BUTA SEJARAH DAN JAWI MEMANG BURUK FAHAMANNYA DAN TINGKAH LAKUNYA
MERAKA TIDAK SAYANG AGAMA DAN BANGSA.MALAHAN MUNGKIN TAK APAKAH BANGSA SENDIRI.

Anonymous said...

http://hermesbag.finniwolf.com Hagawvv http://hermesbag.finniwolf.com birkin hermes outlet birkin hermes thank you very much when considering after that article in addition to spending some time to say. and / or by providing it on holiday. e. g,liquids, a huge rouge hermes handbag assists in aiming to work, because of the fact associated with have got very much "products" around then once engage in a single night hermes damaged out and about. consider of your goals in hermes kreditversicherung terms of contact, Social finding out, personal management but overall flexibility.