Wednesday, March 13, 2013

TANYA SAMA CINA..APASAL SUDAH GOYANG ?


halo pengundi cina pru 13 mau dekat maaa...
amacam sudah decide ka ?

mau anwar atau najib ? mau najib atau anwar ?

halo pengundi cina.. apa lu punya komen pasal lahad datu ?
ini politik baru maaa...

dulu anwar sokong arab spring..
sekarang spring sudah hantam lahad datu..

amacam rasa ? lu rasa ini politik baru banyak bagus ka ?
aiyakk ini lun punya future PM maaa...

dia boleh buat semua asal mau jadi PM..
ini anwar tuhan ALLAH pun dia sudah jual !
ini anwar islam pun dia sudah jual !
ini anwar nyawa pun dia sudah juall...

tatak hal punya maaa...
janji dia mau jadi PM okay looo...
lu olang pun suka sama dia maaa...

najib manyak jahat...
dia kasi wang sama rakyat, dia kasi duit sama orang miskin , dia kasi student wang lagi..

ayooo lupa dia kasi lumah mulah mulah punya...
aiyak cilakak punya najib
lu manyak jahat maaaa... apasat kasi tolong sama lakyat ?

aiyaaakkk
anwar manyak magus libih sama najib maaaa...
anwar kasi hantam ini lahad datu maaa..
anwar kasi hantam ini ekonomi maaa...

anwar mau dalah (darah) saja maaaaa.....
asal dia bole pigi putrajaya maaa...

halloo pengundi cinaaa...
sikalang siapa manyak bagus maaa ?

halo pengundi cina
mali sama sama nyanyi sama tailo gap... 1...2..3

tanya pengundi cina
apasal manyak goyang
nanti jawap cina
lahad latuk sulah latang

lu mau nuar
nuar bawak kiram
nanti masa pru
ekonomi pun karamm...

tanya sama cina
sapa lu olang pilih
nanti jawap cina
anwar dan kiram..

cina manyak happy
anwar bawak kirammm
nanti lepas pru
ekonomi malaysia masuk longkang..

tanya sama hadi
apasal manyak sinyap
nanti jawap hadi
kedah akan terbang

tanya sama kit siang
apasal lu senyap
nanti jawap kit siang
tian chua memang hamsap....

dap mau undi
tian chua kacau undi
anwar kacau undi
mampuslah kali ini...

31 comments:

Anonymous said...

Tanya sama rakyat Malaysia yang berbangsa Cina
apa sebab pengsan
nanti jawab rakyat Malaysia yang berbangsa Cina
sebab duit terbang apabila kemelesetan dan kegawatan ekonomi yang melanda pada Tahun 1997.

Tanya sama Tauke yang berbangsa Cina
apa sebab sakit jantung
nanti jawab Tauke yang berbangsa Cina
sebab GDP yang tidak meningkat secara mendadak negeri Pinang selepas Lim Guan Eng mengambil alih pentadbiran.

Tanya sama bekas rakyat Malaysia yang berbangsa Cina
apa sebab tukar kewarganegara ke Negara Australia
nanti jawab bekas rakyat Malaysia yang berbangsa Cina
sebab mereka takut mati seperti gajah berperang pelanduk mati ditengah apabila membanteras pembelot dan penderhaka kepada Negara Malaysia dan tak percaya Rukun Negara, Perlembagaan Malaysia, Sejarah Tanah Melayu dan Sejarah Malaysia.

[Kepercayaan kepada Tuhan
Kesetiaan kepada Raja dan Negara
Keluhuran Perlembagaan
Kedaulatan Undang-Undang
Kesopanan dan kesusilaan]

Tanya sama rakyat Malaysia yang berbangsa Cina
macam Tian Chua apa sebab seorang pengkhianat yang sangat biadap dan derhaka kepada Yang DiPertuan Agong dan Sultan
nanti jawab pembelot
sebab mereka telah di janji angkasa langit bintang dan bulan oleh Anwar Ibrahim jika PKR PAS dan DAP menang Pilihan Raya Umum ke 13 mereka akan dapat jawatan tertinggi didalam kerajaan yang di tadbir oleh Anwar Ibrahim.

Anonymous said...

Ayo jangan main main maaa. Itu Anwar sudah ngam sama terrorist woh. Sekarang Sabah besok Sarawak, Kelantan, Kedah, Perlis, Selat Melaka semua dia kasi hentam.. Mati woh mana mau lari?

Abd Razak said...

bro aku tumpang masukkan dalam fb aku...

Abd Razak said...

bro aku nak tumpang post kat fb aku

To Live Again said...

Syabas GAP! Akhirnya lu berpijak di bumi yang nyata.Undi Cina 80% pasti ke DAP.Undi melayu + bumi Sabah + Sarawak + India INSYA ALLAH 80% kpd BN..Persetan sama bangsa Cina..Kita perintah Malaysia bersama kaum Bumi dan India sahaja.Cina blh jalan sama nuar!

Megat Alam Gempita said...

Aiya sikalang bisnis di lahad datu tatak untung maa, semua olang tak boleh kelua beli ma. Nanti Alab Sepling semua kedai kena bakar maa, bisnis kena curi maa, amoi kena logol maa, semua apek kena sembelih maa...negala bangklap, bisnis hancor maa, mau lali mana, mau panggil NATO bikin lagi libut maa...aiya mau sokong Anwar?, semua flee tapi tax bisniss tinggi maa...

Anonymous said...

Tak mungkin Apek Kim Guam bersetuju dengan jalinan mesra si Dalang dengan ***huari. Sebabnya adalah jelas iaitu apa saja yang akan timbul susulan dengan persekongkolan itu waima yang positif, impaknya tetap negatif buat suku sakat Apek Kim, melainkan kalau Apek Kim sengaja tidak mahu berfikir panjang-lebar kerana eheme, ehem....

Anonymous said...

Tak mungkin Apek Kim Guam bersetuju dengan jalinan mesra si Dalang dengan ***huari. Sebabnya adalah jelas iaitu apa saja yang akan timbul susulan dengan persekongkolan itu waima yang positif, impaknya tetap negatif buat suku sakat Apek Kim, melainkan kalau Apek Kim sengaja tidak mahu berfikir panjang-lebar kerana eheme, ehem....

ld said...

hebat lirik lagu ni

parang terbang said...

polis dgn askar keluar operasi bagi budak2 SJKC datang lahad datu.....tengok dimana kesetiaan cina.....komander bagi presiden dong zong......cina sepatutnya ubah sikap tidak perlu hanya tahu jadi lintah duit....orang melayu gadai nyawa anda main poker......jika kata anda pendatang marah....saya menyokong saranan tun m buat suruhanjaya diraja bagi masalah sejuta kerakyatan pada zaman tunku....wajib tubuh....kesetiaan bangsa cina boleh dipertikaikan dalam kes lahad datu.....

Anonymous said...

Melayu jenis ni ler yang merosakkan Bahasa Melayu.

Ingat Cina bangang macam ke ke tak erti Bahasa Melayu?

Pi ler cakap pada apek dan ah soh tua kat kampung dengan bahasa pasar tu boleh ler.

Bahasa Inggeris atau Mandarin apa macam? Tak erti ke?

Bila nak dewasa?

Anonymous said...

Satu hali gua pigi ladang
Gua lihat lalang goyanggoyang
Gua hingat ada babi hutan
Lupalupa holang naik holang

Anonymous said...

never, never, never trust the Chinese...

Pekong Pondan said...

A homo is always a homo...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

Saya rasa lagu ini kurang sopan untuk dinyanyikan GAP. Mohon keluarkan dari ruangan ini. Ini adalah kerana Melayu UMNO mempunyai budi pekerti yang jauh lebih halus dari PAKATAN.

Anonymous said...

gap motor aku kena TAMPAL 'POSTER POLITIK. PROVAKASI.

PRU 13 Dah dekat sgt ni..

kalu betul kerja pembangkang
cilakak punya strategi politik pkr..habih keta aku ...ingat2 saja nak pangkah pr...cilaka ko laknat

Anonymous said...

Hoi Tian Chua lancau!!!

Kau bagi susah sama Pakatan Rakyat utk menang PRU 13...

Kau musuh dlm selimut!!!

Kau agen BN/UMNO ka???...

Kepada semua penyokong PR, kita humban si lancau ni dlm zoo.
So stupid....mulut longkang!!!...Ramai org sekarang dah sokong BN/Najib sebab lu punya bodoh!!!

hehehehehe....

Pekong Pondan said...

From Wikileaks:

MG Dolorfino commented that Malaysia is not only
concerned about Misuari's intentions toward Sabah, where
Misuari apparently still has hundreds of followers, but also
about his recent contacts with Malaysian opposition figure
Anwar Ibrahim, described as an "old friend" of Misuari's.

Anonymous said...

Hoi Tian Chua lancau!!!

Kau bagi susah sama Pakatan Rakyat utk menang PRU 13...

Kau musuh dlm selimut!!!

Kau agen BN/UMNO ka???...

Kepada semua penyokong PR, kita humban si lancau ni dlm zoo.
So stupid....mulut longkang!!!...Ramai org sekarang dah sokong BN/Najib sebab lu punya bodoh!!!

hehehehehe....

Anonymous said...

bangang punya cerita

Anonymous said...

bangang punya cerita

Kebenaran said...

PR menuju kehancuran, kejahanaman dan kegelapan se-panjang masa kerana di-ketuai oleh anugerah setan terkutuk yg di-rejam.

Anonymous said...

Tanya sama Anuar,
Kenapa kote bengkok?
Nanti jawab Anuar,
Ini sebab pungkok,

Tanya sama Anuar...
Kenapa kote bengkok?
Nanti jawab Anuar,
Main pungkok banyak syookk...

Anonymous said...

anwar sudah 'insing' dan meroyan nk jadi PM maaa.. otak dah putus..

Anonymous said...

Anon 5.50

Memang hampir 55% cina malaysia tak faham bahasa melayu dengan baik.. terutama yang dok kat penang dan bandar-bandar besar.. mereka ni tak campur org..duduk dalam kelompok dia saja.. BAHASA GAPS INI LAH BAHASA YG SESUAI UNTUK MEREKA.. Apa nak kata.. tak payah nak tunjuk dewasa la konon.. ko penyokong Anuar.. Anuar tu yg berperangai mcm budak2 tak pernah matang..nyanyi lagu tanya sama pokok macam org mabuk todi kelihatan amat bahlol..

Anonymous said...

Anon 5.50

Memang hampir 55% cina malaysia tak faham bahasa melayu dengan baik.. terutama yang dok kat penang dan bandar-bandar besar.. mereka ni tak campur org..duduk dalam kelompok dia saja.. BAHASA GAPS INI LAH BAHASA YG SESUAI UNTUK MEREKA.. Apa nak kata.. tak payah nak tunjuk dewasa la konon.. ko penyokong Anuar.. Anuar tu yg berperangai mcm budak2 tak pernah matang..nyanyi lagu tanya sama pokok macam org mabuk todi kelihatan amat bahlol..

Anonymous said...

Bro uku sokong kau apayg kau kate ni memang betul sebab sekian lama aku memerhati bangsa ni langsung tak patriotik langsung bahasa malaysia pun ramai yg tak pandai.......lagi pon diaorg ni amalkan dasar pandang ke china....

Anonymous said...

Sama mcm suluk diaorg ni bro

Anonymous said...

Melayu iq zero je komen mcm kauorang...cakap mcm org x sekolah la mat...

Anonymous said...

gua orang cina. gua sokong dato seri najib. senang ma mau buat bisness. kalau pilih anwar nanti susah semua x boleh. cina x de entertainment boring la.

Anonymous said...

Lu orang ulang,
Gua sue lu