Friday, March 15, 2013

TERBAIK ! KOMANDO MALAYSIA BAGI BUDAK 50SEN SYILING MALAYSIA DEPAN RUMAH KIRAM !



Malaysia intelligence nearby Kiram's residence?


A young boy explains to media how passengers of a black car gave him Malaysian coins and took pictures of the house of Sulu Sultan Jamalul Kiram III, in Maharlika Village, Taguig City, south of Manila, on 7 March 2013. Sultan Kiram declared a unilateral ceasefire this afternoon following a statement made by United Nations (UN) Secretary-General Ban Ki Moon, calling for an end to the violence in Sabah, encouraging dialogue among all the parties for a peaceful resolution of the situation. (Mike Alquinto/NPPA Images)

31 comments:

Anonymous said...

Kenapa tak selesaikan saja?
Sekarang masa paling sesuai

Anonymous said...

Sultan Kiram declared a unilateral ceasefire this afternoon following a statement made by United Nations (UN) Secretary-General Ban Ki Moon, calling for an end to the violence in Sabah, encouraging dialogue among all the parties for a peaceful resolution of the situation.

It too late NO CEASEFIRE ?????? Malaysian PM said SURRENDER & PUT DOWN ALL WEAPONS.....

Anonymous said...

AKU MEMANG PERCAYA KOMANDO MALAYSIA YG.TERBAIK.

1) CEROBOH UNIT PERTAHANAN LAUT SINGAPOR DAN TUKAR BENDERA MALAYSIA.

2) KAPAL PERANG AMERIKA YG.TERSANGKUT DITERUMBU BERDEKATAN PULAU TAWI TAWI BERGEGAS PINDAH PERALATAN DAN ANGGOTA KE OKINAWA JEPUN meninggalkan kapal canggih mereka. AKU YAKIN MEREKA TAHU TTG.KEBOLEHAN KOMANDO KITA.

KEPADA LANUN KIRAM...TIDUR MALAM NI PASTI RESAH...TAKUT ESOK BANGUN TIDUR SUDAH BERADA DI BALAI POLIS SABAH !!

gen2felda

Anonymous said...

Mesej penting buat kiram.... BUKAN SUSAH NAK HAPUSKAN DIA KALAU KITA HENDAK BERBUAT DEMIKIAN .... Lepas ni mesti kiram ni kecut telor dan cari sarang lain nak sembunyi....
Tahniah komando or sapa sapa yang jayakan misi tu. Tabik Spring 4 u.

Anonymous said...

nah , baru kau tau haram kiram ...kalau komando malaysia boleh bagi duit 50 sen depan rumah kiram , bermakna komando malaysia boleh bunuh kiram bila2 masa kalau komando malaysia mahu !!!

ini amaran sinis komando malaysia, ertinya jangan main2 dengan pihak ATM , jangan cabar !
anak melayu pantang dihina, anak melayu boleh bersabar ..tapi jangan sampai kesabaranya runtuh kerana jika pejuang melayu mengamuk,kekejamanya tidak dapat dibayangkan!!

Anonymous said...

dulu pun kita punya pasukan pernah buat mcm ni.. tahniahlah kat ATM.

http://satuhala.blogspot.com/2012/07/pahlawan-setem-malaysia-pada-peluru.html

Anonymous said...

salam bro,sy rasa sedikit khuatir dgn perkembangan ini,takut ada anasir lain yg ingin menangguk diair keruh,maksud sy adalah jika benar komando kita yg lakukan,cuba bayangkan jika kiram dibunuh,tidakkah ini akan mengeruhkan hubungan diplomatik kita dgn filipina?fikir2lah..aljuburi boleh buat apa sj...wallahualam..

Anonymous said...

salam bro,sy rasa sedikit khuatir dgn perkembangan ini,takut ada anasir lain yg ingin menangguk diair keruh,maksud sy adalah jika benar komando kita yg lakukan,cuba bayangkan jika kiram dibunuh,tidakkah ini akan mengeruhkan hubungan diplomatik kita dgn filipina?fikir2lah..aljuburi boleh buat apa sj...wallahualam..

Anonymous said...

salam bro,sy rasa sedikit khuatir dgn perkembangan ini,takut ada anasir lain yg ingin menangguk diair keruh,maksud sy adalah jika benar komando kita yg lakukan,cuba bayangkan jika kiram dibunuh,tidakkah ini akan mengeruhkan hubungan diplomatik kita dgn filipina?fikir2lah..aljuburi boleh buat apa sj...wallahualam..

Anonymous said...

Awat bagi duit siling ... bagi je peluru atau bom gitu ...

parang terbang said...

aku langsung x percaya komando buat.....tapi aku yakin sam ketot yang buat.....

Anonymous said...

Dlm keadaan skrng, Melayu kena jadi manusia berhati kering.
Tak ada cara lain dah.

Anonymous said...

Lagi bagus dari john rambo amerika. Syabas komando Malaysia.

Anonymous said...

Nak nangis aku baca berita ni. Betapa pasukan keselamatan sanggup buat apa saja utk mempertahankan negara. Aku doakan mereka semua murah rezeki dan panjang umur serta dalam peliharaan Allah......amin.

KK Mali said...

Kalau betullah ceritanya maka tahniah kepada unit pasukan keselamatan yang bersangkutan. Ini satu amaran jelas pada Lanun 'Karam' III tu. Kami akan cari ko sampai ke lubang cacing. Bukan ko saja, anak-pinak ko jugak is fair play kalau ko kurang ajar lagi dengan kita orang. Kita orang tak suka kacau orang tapi kalau orang kacau kita orang, kita MAKAN ko orang....muahahaha...

Anonymous said...

tabik spring 10X utk hero2 kita..tahniah dgn kecekapan anda..
nanti ada cai2 pr kata sandiwara je tu..tunggu..

Anonymous said...

Tell Ban Ki -Moon to talk to the MOON!!

Ayuh komando Malaysia hentam semua kadi MAMPOS!!

KASI MAMPOS DALANG NYA SKALI!!

TANYA SAMA KATIL KENAPA BERGOYANG...

NANTI JAWAB KATIL ANWAR ALJUBS MANTAT POMPOAN JALANG...

YOU ULANG I SAMAN U!!

Anonymous said...

Siot... kecut telur die tu weihhh.....hehehe.

usin said...

syiling 50sen yang diberi oleh seseorang kepada kanak2 sulu itu ada mesej yg tersendiri. pastinya kiram III tak akan lena tidur kerana bila2 masa kelambunya boleh terbakar dan dirinya boleh hangus bersama cita2nya untuk merampas sabah. kiram, jangan ingat askar kamu sahaja pintar untuk menceroboh tanah sabah tanpa dikesan. kampung kamu di filipina juga bukanlah kubu selamat untuk kamu. kalau perlu, rumah kamu juga boleh meletup bila2 masa....

Tulang Asal said...

Salam, Sila ke blog Komando Kodai Kopi untuk pencerahan.. terbaik.

Kelate Jati said...

argument saudara ada logik nya.. kita mesti berhati2..

Kelate Jati said...

hai..

Anonymous said...

Terbaikkkkk kwn support atm

Anonymous said...

TERBAIIIIK Komando ATM

Anonymous said...

Aku penuh yakin, ianya kerja Unit Anal PASSS!!

Kwangx3!

Anonymous said...

jika komando kita berjaya .. baguslah kita rakyat juga banggga. tapi kenape komen tnx ada yg kutukx parti politik... ade kaitan ke? fikir-fikirkanlah. tq & syabas ATM

komndo said...

Komando 2 antara pengamal2 silat gayung. ilmu kebal dll.. krn mrk mmg memerlukan..dlm byk hal..Terlatih..

jk 13mei berlaku waris2 ni yg akan turun belasah pengkianat2 dlm negara ni..

wa caya sama lu komando...

tringat 'derap Komando' search..

Anonymous said...

Tian Chua yang kasi tu.Pengkhianat tanahair ini wajib mampos.

Anonymous said...

TAK PER LAH NANTI TENGOK UNDI SIAPA HANCUR DULU

TAK PAYAH CAKAP INI MESTI SEMUA UMNO BN KERJA BUAT BUNUH PUNYA LAH!

SEKARANG POLIS MACAM UMNO PUNYA!

POLIS DIRAJA UMNO LAH!

HIDUP LAH UMNO BN LAGI BURUK TAK TAU BUAT APER SALAH SENDIRI LAGI UMNO KENTUT MCA MESTI CAKAP WANGI NYA! BULLSHIT LUDAH NAJIB KEPALA!

anuari abdullah said...

Bilah lah dalang tu di tangkap

Anonymous said...

VAT69 YOU ARE THE BEST!!