Tuesday, March 5, 2013

( SILA REFRESH LAPTOP ANDA ) TERKINI : ANGKATAN TENTERA MALAYSIA DAH GEMPUR PENGGANAS KAW KAW !





01:00 pm : Ketua Polis Negara memberitahu pemberita pada pukul 11.30 pagi bahawa tiada mangsa di kalangan rakyat Malaysia tetapi bilangan mangsa untuk lelaki bersenjata masih tidak diketahui.

Keadaan di semua bahagian pantai timur Sabah adalah terkawal oleh pihak polis dan tentera yang mengawal ketat keselamatan di beberapa lokasi strategi di mana mereka diancam oleh tindakan daripada pengikut Sultan Sulu bahawa akan berlakunya serangan balas sekiranya penceroboh Sulu dikalahkan.- mStar

12:30 pm : ALLAHUAKBAR ! ALLAHUAKBAR ! ALLAHUAKBAR ! sulu gunmen in kampung tanduo have been TOTALLY DEFEATED ! sumber tertinggi polis petikan star online.

12:25 pm : sebarkan doa ini."Ya Allah, Permudahkanlah Segala yang dilakukan oleh anggota Polis & ATM, Kau jadikanlah setiap setiap peluru yang keluar dari anggota Keselamatan Malaysia itu ibarat lontaran batu panas dari burung ababil keatas tentera bergajah." Amin...

12:00 pm : foto najib dan aquino dibakar pendemo filipina di manila. aiikk korang yang menceroboh dan bunuh rakyat malaysia . kau pulak yang buat demo ? otak baral sebijik macam pas !

11:46 am : lokasi serangan ATM dalam lingkungan 4km.

Maklumat terkini daripada sidang akhbar Ketua Polis Negara (KPN) dan Panglima Angkatan Tentera (PAT) di Felda Sahabat:


1. Serangan masih berlangsung sehingga kini
2. Lokasi serangan dalam lingkungan kawasan 4km
3. Pasukan keselamatan berjaya masuk ke kampung dan melakukan proses penggeledahan
4. Tiada kematian di pihak pasukan keselamatan setakat ini
5. PAT sahkan tentera guna pelbagai senjata termasuk bom
6. Pihak pengganas memberi tentangan dengan menyerang balas
7. KPN nafi laporan media Filipina yang mendakwa ada kawasan yang menempatkan pasukan keselamatan negara terkena bom sendiri


11:37 am : twitter zahid hamidi..operasi pembersihan sedang dilakukan. doakan kami senantiasa dilindungi ALLAH SWT..amin.

11:36 am : benarkah berita panas ini mengatakan sekiranya anwar jadi PM, sabah akan dijadikan pengkalan tentera US menggantikan filipina ? bangsat sungguh penderhaka !

11:17 am : Pasukan darat ambil alih serangan. Pasukan serangan udara dihentikan. ( utusan )

11:00 am : Pasukan keselamatan yang melancarkan serangan habis-habisan ke atas penceroboh bersenhata di Kampung Tanduo menerusi udara dan darat, kata sumber tentera. 



Katanya, ia dimulakan dengan serangan udara menggunakan pesawat F-18D, Honet dan Hawk selain mortar, kenderaan berperisai APC dan mopping.  ( sumber utusan )



10:30 am : jurucakap pengganas abraham idjarani kata rakannya azzimudie mendakwa mereka bukan pengganas ! pala otak kau !
boomm !

mampus ko pengganas !



najib umum serangan secara rasminya dilancar pagi ini..

zahid hamidi sedang memantau KESEMUA OPERASI ATM DAN PDRM !

ATM serang gunakan beberapa pesawat canggih !!
pasukan GGK,VAT 69 dan PARA pun turut bersedia !!

HANCUR KAU PENGGANAS SULU TAJAAN ANWAR !

HIDUP ATM !
HIDUP PDRM !

YA ALLAH LINDUNGILAH PASUKAN KESELAMATAN KAMI !

LINDUNGILAH PENDUDUK AWAM !
BERILAH KEMENANGAN KEPADA KAMI !
HANCURKANLAH PIHAK MUSUH !

65 comments:

Anonymous said...

GEMPUR WIRA .... pi cari skali cinapek lahanat chauvinist pig bernama Tian Chua!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Ya Allah ya Tuhan kami kau selamatkan rakyat di Semporna, Lahad Datu dan Kunak terutama sahabat sahabat baik ku yang sama sama menunaikan Fardhu Haji di Mekah pada Tahun 2009...Berikanlah kemenangan kepada para pejuang kami anggota ATM, PDRM dan Selamatkan mereka semua drpda Malapetaka.. Amin

Anonymous said...

Ya Allah ya Tuhan kami kau selamatkan rakyat di Semporna, Lahad Datu dan Kunak terutama sahabat sahabat baik ku yang sama sama menunaikan Fardhu Haji di Mekah pada Tahun 2009...Berikanlah kemenangan kepada para pejuang kami anggota ATM, PDRM dan Selamatkan mereka semua drpda Malapetaka.. Amin

Anonymous said...

Gap, ada pihak PR cina perlekeh cakap askar kita naik AA je, tahap bangang pastu komen racist giler,pastu perlekeh peralatan tentera mcm sial haram jadah cina PR ni, bila beli cakap guna duit rakyat membazir, tak beli perlekeh.

Shaari said...

rasakan !!! war'gasm' aku baca entry ni woohoo

Anonymous said...

Aku takut ini umpan saja...silap2 haribulan Semenanjung pulak yang bocor...mungkin ini satu perangkap utk alihkan pandangan..skrg,bot2 pancong boleh melepasi ke semenanjung...

Anonymous said...

rasa cam perang teluk la...

Anonymous said...

pejuang teruskan serangan tegakkan keamanan jangan undur lagi berjuang terus kehadapan hingga ketitisan darah yang terakhir kami rakyat Malaysia mengharapkan kamu wahai pejuang negara ..ATM dan PDRM...hancunkan mereka semua ..masa berlembut sudah tiada lagi..hancurkan mereka semua...kami yakin ATM dan PDRM boleh.

Anonymous said...

YA ALLAH YA TUHANKU BERILAH KEKUATANNFISIKAL DAN MENTAL ASKAR DAN POLIS KAMI, LINDUNGILAH MEREKA DAN BERILAH MEREKA KEMENANGAN MEREKA DALAM PERJUANGAN MEMPERTAHANKAN TANAH AIR YANG TERCINTA INI....AMIN YA RABBAL ALLAMIN............

Anonymous said...

mana dia ajk syurga? tak kata apa pun? masih percaya sandiwara?

Anonymous said...

ya allah selamatkan lah perjuang perjuang negara pdrm dan atm serta penduduk dikawasan kejadian allah bersama kalian semua.amin.

Anonymous said...

betul... jangan lalai dengan keselamatan di sarawak dan semenanjung.. memandangkan semua tengah tertumpu di Sabah.....

Kembalikan ISA... rakyat biasa juga perlu main peranan sekarang sebagai mata mata untuk peceroboh di dalam.. print screen mana mana message fb, komen2 blog, sms, gambar yang berbaur ugutan dari individu individu yang memberi provokosi..

mana tahu,itu mungkin hint yg indicate tindakan mereke seterusnya.. kita tak perlu takut.. ini negara kita.. mereka yg menceroboh.. sungguh malang bile kita terperangkap dengan anasir yg jahat lagi bodoh...

tapi percayalah, semua ini ada hikmahnya... rakyat malaysia makin bersatu.. petualang-petualang semakin ditelanjang wajahnya....

Anonymous said...

Mohon kerajaan Malaysia membuat bantahan rasmi kepada Kedutaan Filipina di KL mendesak agar Filipina menahan Sultan Sulu di Manila kerana menjadi kepala pencerobohan di Sabah.

Anonymous said...

cukuplah kesabaran dan pertimbangan dari pdrm, ceroboh ni tak akan diam..atm ambillah tindakah sebelum ada yang mati,cukuplah kita dah kehilangan 8anggota.selamatkanlah rakyat sabah...

Anonymous said...

Demo Bersih bagi kat tentera aja, polis lembik, jaga supermaket, parking, kaqal lalu lintas,,,tukar menteri Amaran oinda ke menteri Wanita atau Menteri Ibu Tunggal atau bapak tunggal

Anonymous said...

Nak selamatkan sabah jgn minta menteri KDN campur tgn, bagi tentera aja, polis lemah lembik tak da semangat d bwh menteri bacul pondan ini

Anonymous said...

Saya sokong bunuh semua penceroboh tu, jangan bertangguh lagi, kalau jumpa hidup pun terus bunuh, tiada pengampunan. Saya membantah sekeras-kerasnya negara berdaulat kita dibuli oleh Filipina dan pihak pembangkang tempatan dari golongan minoriti.

Anonymous said...

Saya sokong - Kembalikan ISA!!

Anonymous said...

kat filipina tu mesti kawan tian chua yg berdemo tu..sape kawan gay anwar kt sane, estrada?..ha die la kot

badjojoblue said...

Allahuakbar Allahuakbar Allahuakbar..
hancurkan musuh2 kami ya allah.. kau lindungilah sahabat2 kami ya allah....

Anonymous said...

Hari ini mahu ataupun tidak telah terpalit sejarah hitam dinegara yang kita sayangi ini Bunga Bunga Bangsa ada yang berguguran ke Bumi tercinta demi kerana maruah tanah yang berdaulat ini akibat SIKITOL yang menjadi dalang kerana mahukan kuasa sanggup melakukan apa sahaja.....

Anonymous said...

Saya memohon YAB PM dengan diperkenankan DYMM SPB Yang DiPertuan Agong memohon agar ISA dikembalikan kepada RAKYAT... untuk Negara Tercinta Ini... masih belum terlambat...ambil ikhtibar daripada apa yang berlaku di Lahad Datu....

Anonymous said...

kembalikan ISA tangkap semua pengkhianat negara .... jom desak kembalikan ISA

Anonymous said...

Kembalikan ISA !!!!!!!! agar pengkhianat dapat dihapuskan lebih awal

Anonymous said...

Kami MAHU ISA DIKEMBALIKAN

Anonymous said...

minta kerajaan pertimbangkan ISA diwujudkan semula kerana situasi sekarang amat memerlukannya

Rakyat Malaysia yang sayangkan kemanan Agama Bangsa dan Negara

Anonymous said...

Semoga Allah S.W.T terus melindungi pasukan keselamatan kita, ATM dan PDRM...gempurrrr habis habisaannnnnn...lanun sulu dah makin melampauuu, deil dan keras kepala,ajak berunding x nak ..hambik kaauuu..... dah banyak kekacauan puak lanun sulu ni buat di Sabah..

Gempur sekali 'kepala' dalang kejadian LD ini....kumpul bukti secukupnya, tangkap, sula dulu bontotnya...geramnyer akuu!!!!!...

jijan mali said...

Aku setuju ISA dikambalikan. Yang takut akta ini ada lah banjingan negara seperti pengkhianat Nuar Berahi Al-Juburi Wal-Liwati Al-Bureti dan konco-konco nya.

Juga kita mesti lebih berhati-hati le ni sebab macam cakap mat salleh - 'we have win a battle but not the war'. Lanun-lanun Misuari dan askar2 upahan Nuar Berahi takkan menyerah begitu saja. Mereka akan memulakan perang gerila mereka jadi askar2 kita kenalah senantiasa berwaspada.

Askar kita sebenarnya cekap didalam perang gerila jadi skill tersebut hendaklah senantiasa dipertajamkan dan diperbaiki dari masa kesemasa.

Anonymous said...

Nak sangat merasa... Nur Misuari rakan baik Anwar dalam satu kenyataan siap ugut nak hantar lagi bantuan katernyer klu kita halau or tembak lanun Kiram tu..hantarr laaa Misuari oii..x cukup duit sewa bot pancung mintak lagi kat Anwar...masuk jer lanun-lanun sulu tu ke perairan negara or mendarat jer tembak,gempur terus jgn bagi can... Gempurrrr!!! Wiraa!!!!...

Gerakan kembalikan ISA said...

Sayangnya 8 nyawa telah terkorban. Kalau ini dilakukan dari awal...........??????


Kembalikan ISA!!!!!!

Anonymous said...

TANGKAP SI KITUL..TANGKAP PENGKHIANAT NEGARA.TANGKAP PENDERHAKA NEGARA. TANGKAP PENGKHIANAT YANG HINA POLIS!!!!!

Anonymous said...

Saya pun setuju dengan GAP, gamaknya Anwar ni bercita-cita nak tempatkan tentera Amerika di kawasan Sabah sbb lokasi strategik, cara dia lobi Amerika pun nampak sgt kuat. Subic Bay, Filipina pun rakyat mereka pun tak nak, buat dpt kebaikan habis anak dara orang askar amerika sudu, di jepun pun sama, berita ganggu org perempuan buat kacau pun sama. Pastu, kes Sultan Sulu palsu pula, mcm mcm laa kepala otak Anwar ni spin, gamaknya kalau buat filem kisah anwar producer dia raja azmi mmg tabik box office, yg jadi wan azizah tu bagi kat abby meroyan. huhuhuh. apa pun tahniah buat AT< PDRM, lawak lawak juga tapi bab bab mcm ni kita kena fikir juga ANwar ni keturunan sesumpah apa pun boleh jadi. Marilah kita kembali awal tahun 2007/2008 sehingga sekarang kes kes libatkan negara asing anwar..

Anonymous said...

otak baral sebijik macam pas ! hehehehe pas dungu

pemerhati said...

Aku cadangkan pesawat yg x dek pilot tu letak kat perairan negara. So bila bot2 pancung tu nak masuk je sempadan Malaysia..terus tembak jgn bg peluang pun nak dekat daratan!

Anonymous said...

Dah lama kita asyik dok tengok demo daripada ATM dan PDRM kat tv dan acara-acara tertentu di Msia.. Kali ini bukan demo ..ini betul2 test power. Rasakan balasan Bangsat sulu filipina ni. Yang Pasti Puak sulu celop kat Msia ni pun panas bontot rancangan musnah awal... Anwar, tian Chua , tiga abdul pasukan tentera yang bocor rahsia dan menjadi penasihat ketenteraan kepada puak babi ni perlu ditangkap dan dihukuman mati sama macam penganas lain...

Anonymous said...

Kembalikan ISA

Anonymous said...

TAHNIAH.........

Anonymous said...

Tnpa ISA pengkhianat negara akan buat sesuka hati..hasut sana sini..untuk gugat malaysia..kaum cina pun rasa tak selamat nak berniaga jika negara tak aman..Jika pendapat trakyat ni sampah..Undi akan menentukan segalanya. Tanpa mengundi pkr tanpa undi pas..dap..

Anonymous said...

Undang2 sekarang idak adpat kekang sms, gb , tweeter dan etc untuk sebarkan fitnah dan kabar angin..sonkerajaan kinimtembak kai sendiri setelah senapang dan peluru di beri pada pihak anti kerajaan dgn desakkan yg punya angenda jahat yahudi barat

Anonymous said...

Aku Sokong ISA dikembalikan

Sabahan - Lahad Datu

Anonymous said...

Tnpa ISA pengkhianat negara akan buat sesuka hati..hasut sana sini..untuk gugat malaysia..kaum cina pun rasa tak selamat nak berniaga jika negara tak aman..Jika pendapat trakyat ni sampah..Undi akan menentukan segalanya. Tanpa mengundi pkr tanpa undi pas..dap..

Anonymous said...

aku menyampah dgn org yg meneggelarkan diri mereka tausug warrior.. Diaorg ingat hanya Tausug je ke warrior.. org Sabah dan Sarawak pun hebat lah dgn darah perwira meeka.. Kadazan,Iban .. begitu juga di Semenanjung org beketurunan Bugis, Aceh dan Patani terkenal dgn keberaniannya... Don't underestimate dgn org Malaysia... kesabaran kami ada hadnya...

Anonymous said...

sekarang baru ramai yg sedar betapa pentingnya ISA...kembalikan ISA..!!!

Anonymous said...

Bunuh shj semua pemberontak tu. Ini isu melibatkan keselamatan rakyat. Mereka yg menyerang. Tiada kompromi. Lainlah kalau kita serang Filipina itu lain cerita.

HARGA DARAH WIRA KITA MESTI DIBAYAR DENGAN DARAH...
PEMBUNUH MESTI DIBUNUH...!!!

Anonymous said...

ISA ISA ISA ISA ISA. Kembalikan ISA. Dptkan 2/3 pru nanti supaya ISA kembali

Anonymous said...

TAHNIAH ATM KRN GUNA JET PEJUANG & BOM. NEGARA2 JIRAN & MUSUH2 LAIN PASTI AKAN FIKIR 2X KLU NK SERANG MALAYSIA. INI TEKTIK SERANG ALA AMERIKA. CONGRATULATION. OOI..MISS ORI HANTAR LAGILAH TENTERA KO TU. SULTAN KIRAM..HANCURLAH SUDAH HARAPAN KO BERSAMA ALJUBURI..

Anonymous said...

tapiiii...lambat sgt berita ni..kot2 betul pulak kita bom kampung kosong jerrrr..aduyaiiii...

Anonymous said...

kembalikan ISA supaya keamanan akan berterusan. Ya Allah selamatkan Malaysia dan hapuskan pengkhianat negara. Kenapa amal PAS tak mohon ke LD untuk mati syahid tapi sanggup mati syahid untuk BERSHIT

Anonymous said...

pakatan komplin...diaa kta x bincaang dulu..kematian adalh trajis..myerah dn mbunuh aadalh prbuaatan biadap..sikaap syaitaan..jgn bg peluang bunuh semuagnya

Anonymous said...

ISA hanya dapat dikembalikan jika BN menang 2/3 majoriti pada PRU13 nanti.

Tambah satu lagi syarat menteri KDN mestilah dari kalangan bekas panglima ATM / PDRM

gen2felda

Anonymous said...

Sokong kembalikan ISA

Mohd Kasim Kasim said...

Tian cua tu peletokan dulu babi tu.tau lak lari tu

Mohd Kasim Kasim said...

Bungko tian cua

Mohd Kasim Kasim said...

Tian cua tu peletokan dulu babi tu.tau lak lari tu

dungunhippo said...

berjuanglah maralah wira wira ku jangan gentar. jangan jadi pengecut seperti anwar tian chua and gengs hanya tau melolong gila tanpa menghargai titik peluh darah air mata wira dan keluarga mereka.

Othaman Ahmad said...

Sekarang baru jelas kenapa Tan Sri Musa tidak dapat menjalankan kerjanya berkesan sebagai KPN kerana ada halangan dari 'Home' Minister yg bacol & bahlol. Patut ke kita berunding dengan orang asing masuk negara kita tanpa passport dan tunjuk lagak dengan M16...? Apa punya 'Home' Minister nie...??

Kepada pembangkang yang jadi dalang, saya harap kerajaan tidak akan teragak-agak mengambil tindakan terhadap spesi penderhaka kepada Agama, Bangsa dan Negara.

Anonymous said...

lepas pru13,bn mng 2/3 kembalikan ISA,itu mnteri amaran bg jwtn mnteri pelancongan,kebudayaan & kesenian.PAUmno pula pastikan si kerismudin x jd n/presiden lg

Anonymous said...

To all Malaysian regardless of who you are, what is your believe , religion and races Sabah is Malaysian and we should not put in any racial issue to this and we should unite to defend our country from any outsiders or insiders who wish to destroy what we have achieve now. May God bless all our soldiers and police who is doing their holistic mission in Sabah. And my comment to the police after i saw how they carry out their check at any checkpoint it seem that there is still lacking, they should checked every corner of the vehicles, their passport and whatever they carry in the vehicle.

God Bless you all soldiers and police.....

Anonymous said...

siapa yg nak sangat mansuhkan ISA tempoh hari? pihak pembangkang kan? jadi anda semua sudah tengok kan apa hasilnya? begini mau kasi pembangkang memerintah? skrg ini pun kita langsung tidak mendengar suara mereka2 yang menentang ISA itu. bacul dan pengecut punya manusia..

Anonymous said...

ALLAH telah menyelamatkan Malaysia dari kejahatan dan kecelakaan insan yang bernama manusia.
ALLAH telah menyelamatkan rakyat kita
ALLAH telah menyelamatkan Anggota keselamatan kita
ALLAH telah melindungi negara kita..
ALLAH telah memberi rezeki kepda kita
Wahai rakyat sekalian.....ALLAH memberi perlindungan dan memakbulkan permohonan kita dari doa-doa dan sembahyang hajat yang tuan-tuan lakukan..
ALLAH telah membantu kita.......memenangkan pasukan keselamatan kita...
ALLAH telah mengagalkan usaha penceroboh..
ALLAH telah menggagalkan rancangan jahat penghianat dalam negara..
ALLAH telah mengesan rancangan pencerobohan diperairan negara...
ALLAH telah membantu kita...
ALLAH meletakan kita dalam golongan yang BENAR..
ALLAH menerima permohonan Doa kita...


SEKARANG ALLAH MEMINTA KEPADA KITA UMAT ISLAM UNTUK MEMPERTAHANKAN KALIMAH ALLAH DI BUMI MALAYSIA....

ALLAH JUST FOR MUSLIm/ISLAM

Anonymous said...

ALLAH telah menyelamatkan Malaysia dari kejahatan dan kecelakaan insan yang bernama manusia.
ALLAH telah menyelamatkan rakyat kita
ALLAH telah menyelamatkan Anggota keselamatan kita
ALLAH telah melindungi negara kita..
ALLAH telah memberi rezeki kepda kita
Wahai rakyat sekalian.....ALLAH memberi perlindungan dan memakbulkan permohonan kita dari doa-doa dan sembahyang hajat yang tuan-tuan lakukan..
ALLAH telah membantu kita.......memenangkan pasukan keselamatan kita...
ALLAH telah mengagalkan usaha penceroboh..
ALLAH telah menggagalkan rancangan jahat penghianat dalam negara..
ALLAH telah mengesan rancangan pencerobohan diperairan negara...
ALLAH telah membantu kita...
ALLAH meletakan kita dalam golongan yang BENAR..
ALLAH menerima permohonan Doa kita...


SEKARANG ALLAH MEMINTA KEPADA KITA UMAT ISLAM UNTUK MEMPERTAHANKAN KALIMAH ALLAH DI BUMI MALAYSIA....

ALLAH JUST FOR MUSLIm/ISLAM

Anonymous said...

I am reаlly loving the thеme/design of your ωеblоg.
Do you еѵer run into аny broωѕeг compatіbіlity ρroblems?
A numbеr of my blog ѵіsitors have complaіneԁ
abοut my blog not οperating coгrectly in Εxploгer but looks greаt іn Fігefox.
Do you hаѵе any suggеstіonѕ to hеlp
fix this prοblem?

my homepage :: home depot garden center

Anonymous said...

I'm curious to find out what blog system you are utilizing? I'm experiеncing
some small seсuritу iѕsues with my latest site
and I would liκe tо find something more risk-free.
Dο you haѵе any solutiоns?

Ηere is my web-site: garden center services
My web site - garden center jobs

Saidatul akhmar abdul ghani said...

wujudkan semula ISA....demi kepentingan negara!

Saidatul akhmar abdul ghani said...

wujudkan semula ISA untuk kepentingan Negara.....