Sunday, March 10, 2013

VIDEO RASMI KEPALA PENGGANAS SULU ANWAR KIRAM !

28 comments:

Anonymous said...

Musuh yg perlu kita tentang adalah rejim UMNO. Manusia yg patut kita kebumikan adalah najib. Parti politik yg paling jijik adalah umno.

Anonymous said...

Den dongan ini, mengistiharkan yg pok najib adolah musuh rakyat yang harus di tontang. Dio adolah manusio yang menghancus kan bangsa dan ogamo. Dia sobab kan dio nuar di tuduh sobagai pongkianat.

Anonymous said...

sapalah buat kartun ni.....dah terlambat dek....orang malaysia yang cintakan demokrasi semua dah tak percaya propaganda UMNO dan sekutunya. Klau nak buat kartun biarlah standard sikit. Belajar lagi mcmana nak buatkan gambar tu cantik sikit dan real.

Anonymous said...

sapalah buat kartun ni.....dah terlambat dek....orang malaysia yang cintakan demokrasi semua dah tak percaya propaganda ..sekutunya. Klau nak buat kartun biarlah standard sikit. Belajar lagi mcmana nak buatkan gambar tu cantik sikit dan real.

Anonymous said...

NAUZUBILLAH HI MIN ZALIQ

Dayan Dayak said...

harap saudara dapat membantu menyebarkan cadangan saya kepada pihak berkemampuan untuk menganjurkan satu perhimpunan raksasa dalam masa segera bagi menunjukkan sayang kita kepada negara. Cadangan saya boleh diikuti dalam
http://cerobohlagi.blogspot.com/2013/03/perhimpunan-raksasa-mendaulatkan-negara.html
Segala bantuan amat dihargai. Terima Kasih

otai jb said...

Terbaik broooo.....puak penjilat dah kepanasan kat atas tu hihihi

Anonymous said...

di malaysia tak pernah ada perhimpunan rasaksa untuk tunjuk sayangkan negara tapi yang ada perhimpunan gergasi untuk membela anwar. buat sembahyang hajat besaran untuk bebaskan si peliwat.

Anonymous said...

Hahahhhah....terrrbbaaiikkk!!!!!.. makcik suka....huhuhuh

Anonymous said...

Puak-puak penjilat anwar dah kafir dan syirik macam Anwar jugak...sbb tu dah hitam hati dan otaknya sekali..mereka tak kesah mereka turut menjadi kafir dan syirik kerana menyokong org yg menghalalkan Allah disekutukan...Akhirat nanti akan di tanya apa yg mereka buat utk mempertahankan agama mereka.....

Anonymous said...

bodoh pkatn rkyat.. yg paling jijik adalh b.a.b.i....

Anonymous said...

yg ptut ditontang ada orng mcm mung.. haram lh bodoh undi pakatan...

Anonymous said...

undi pakatan rakyat hukumnya haram disisi islam.

Anonymous said...

Sepatutmya kepala pengganas itu dilabelkan sebagai ANWAR KARAM. Anwar sedang dalam keadaan yang amat terdesak. Parti Kapal Rosak (PKR) hari ini sedang dalam keadaan hanyut dan bocor disana sini menunggu masa untuk KARAM. Apa juga yang boleh digunakan oleh Anwar Ibrahim untuk 'bergayut' digunakannya untuk menyelamatkan diri dan kroni2nya.

Walau apa pun percayalah Anwar Ibrahim akan 'berkubur' selepas PRU13 kelak Insya-Allah.

mtk

Anonymous said...

Sepatutmya kepala pengganas itu dilabelkan sebagai ANWAR KARAM. Anwar sedang dalam keadaan yang amat terdesak. Parti Kapal Rosak (PKR) hari ini sedang dalam keadaan hanyut dan bocor disana sini menunggu masa untuk KARAM. Apa juga yang boleh digunakan oleh Anwar Ibrahim untuk 'bergayut' digunakannya untuk menyelamatkan diri dan kroni2nya.

Walau apa pun percayalah Anwar Ibrahim akan 'berkubur' selepas PRU13 kelak Insya-Allah.

mtk

Anonymous said...

Belajarlah guna ilmu bukan nafsu. Selama hari ni kau dalam kesengsaraan ke kat malaysia? Itulah dah termakan sindrom kebencian melampau yang ditabur anwar......cuba betul2 kaji apa yang anwar buat selama ni sampai boleh hilang pertimbangan waras.....

Anonymous said...

Ini adalah contoh puak puak yg telah termakan
TAIK KALAT ANWAR., AIR SUMPAH AJI ADI, PERLU CEPAT BERTAUBAT

Anonymous said...

Bolehkah pembuat kartun ni buat cerita "peliwat tegar"yang meliwat dalam pelbagai isu...dan akhirnya dia hilang kuasa kerana kuasa digunakan utk meliwat.Akhirnya dia dihumbankan ke Lahad Datu..tapi mukanya diubah menjadi orang lain...ha..ha...rasa best kalu jadi kartun...

Anonymous said...

ha...ha...ha...

Anonymous said...

Hahaha..giler best video Mr Mansuh. Anwar Mansuh cepat. Ulang banyak kali Video Mr Mansuh.You Ulang I Saman You.

Rakyat tak bodoh Anwar..Apa kata Mansuh Jawatan Ketua Umum PKR. Puak-puak PKR setuju sahaja. Ini demokrasi mah..Jawatan Ketua Umum tak demokrasi mah..Mansuh cepat Jawatan Ketua Umum PKR.

Anonymous said...

PRU13.... Aku tahu, kerajaan kita ni bukannya bersih sangat. Rasuah sana -sini. Tapi itu dah lumrah...mana-mana pun ada. Kelemahan kerajaan pun banyak. Aku dah banyak buat kajian tentang Anuar sejak 25 tahun sudah. Bila difikir2kan balik, dakwaan ke atas Anwar lebih banyak credibility. Aku rasa anak cucu aku akan lebih selamat kalau aku undi BN. Anwar memang si Kitul Moden.

Anonymous said...

Apa leh dicatat disini kamu umat paling bacul di bumi malaysia... diantara kamu dan sulu, kamu dulu yang wajib dicincang....bangsat

Kelate Jati said...

dah namanya pun Brader Anwar Bin Ibrahim a.k.a B.A.B.I.. nak elok macam mana...

Anonymous said...

Elok nkor jd ulat mayat. Sebab bodoh.

Anonymous said...

Pkr adalah najis mughalazah. Kena samak dengan tahi nyamuk 6 dulang

mohd. natar said...

... Tahniah dan syabas. Satu creativity yang baik dan berkesan. Terima kasih dan teruskan berkarya...

Anonymous said...

Kenapa tak lukis gambar ketua pembangkang tu di penggal kepala dan mata dikorek macam yg pengganas tajaannya buat dengan anggota keselamatan negara malaysia kita di Lahad Datu.Seburuk2 UMNO tak la sampai jadi pembunuh kejam.yang diluar tu tak reti2 lagi sokonglah lagi barisan2 pembangkang biar malaysia tegadai dan terlongkop yop.hehehe pikior la masa depan anak2 kita.

celana biru said...

MR MANSUH,
ENGKO KEPLA SAJA ADA BESAR TAPI WOTAK TADA.
SEMUA KASI MANSUH KALO APA LAGI ADA?
INI MACAM KALO NIGRI MISTI JADI BENGKRAPLA.

WOI MAMAK! ITU SEMUA "BELAKANG BOLEH KIRA."