Friday, March 15, 2013

WOW : FOTO MUSLIMUT PAS DI MAJLIS ARAK ??



KLIK SINI

39 comments:

Anonymous said...

TAKBEER!!

TAKEBEER!!

TAKEBEER!!

Anonymous said...

Kaler pon dah sama...PASberg....

xlama lagi kuarla fuckwa pork n ajis yg mnghalalkn ore Isle minum arak n makan babi...

semut merah said...

Tak pa NIk Ajis boleh halalkan.

Anonymous said...

kan dah cakap.. pas utk semua..

takebeerrrrr....

Anonymous said...

Bodoh giler page nie....

Anonymous said...

sambil lantak, sambil takbir. Gila punya manusia. Atau mursidur kata halal?

Anonymous said...

apa nak heran??? kalimah ALLAH pun mereka boleh gadai....inikan pulak ARAK...standard sama mcm air sejuk jer!!!!
TAKEBEER!!! TAKEBEER!!! MELINGKUP BERSAMA PAS...!!! Hhickk..hick..zzzzzzzz

malayoo mudah lupa said...

Klu majlis UMNO ada arak atas meja camtu mcm jenis setan depa digelar kan nanti tapi bila kena btg idung depa suma boleh....tara hal punya

Anonymous said...

Mengikut kitab PAS itu ialah ibarat air Teh.. takpe .. takde hal punya lah.

Xpas said...

"Barangsiapa beriman dgn Allah swt dan Hari Akhirat mk jgnlah dia duduk pada hidangan yg padanya dihidangkan arak" HR Ahmad.

Anonymous said...

PAS dah melacurkan akidah mereka demi DAPig. Malu2.

Anonymous said...

halal bg puak2 ini.syurga menanti...
take beer!!!!!....

Nico Bellic said...

TAKEBEER TAKEBEER !!!

Wajah Porn Star Tanpa Makeup
Kantoi Tengok Video Lucah Di Tempat Awam
Awek Kantoi Webcame !! !! SERIUS NI
ACV-300 Adnan Bertempur di Lahad Datu
Gambar CANDID awek Jepun !! HOT

Anonymous said...

PAS dah tumPAS. hati2 nik ajis.

Anonymous said...

PAS. dah tumPAS. Nik ajis berak2

Anonymous said...

undi punya pasal bebb....

majlis arak pon depa masukkk....

mohon pada setannn....

setan ketawa berdekah2 sbb boleh timbulkan fitnah dan shubahat...

tapi apa kan daya, napsuuu undi mengatasi segala2nyaa....

presiden depa, ajak pengganas tembak askar melayu tapi muslimat pas kata sandiwara...

otai

Anonymous said...

Fahaman liberalisme oleh Datuk Seri Peliwat Negara (DSPN ) telah merebak dikalangan ahli PAS dan PR ... Virus ini mesti dihapuskan sebelum merebak pula dikalangan Ahli BN...Ubatnyer adalah dengan mengundi BN sepenuh hati dan reject Pakatan RAKYAT..

Ada Cerita Baru DSPN dengan jantan tak hensem ..telah tersebar sekarang..

Anonymous said...

DAP = Dog and Pig
PAS = Parti Ajaran Sesat
PKR = Parti Kencing Rakyat

Jijan Mali.... said...

Dulu aku ingat lagi ada gambar Rafidah Aziz kena khianat dek prncacai Fuckatan sebab ada gambar arak padahal masa tu Kak Fidah attend function kat luar negara. Le ni dalam negeri, air takebeer bersepah2 tak pulak anjing2 fuckatan ni melalak....dah lalok kut...kahkahkah

Anonymous said...


esok2.. jangan parti beer dlm masjid dh ler.. tapi tak mustahil..

Sahabat PAS

1. Syaitan
2, Peliwat
3. Penzina - lelaki dan wanita
4. Pemabok
5. Kaki kelentong - Penipu
6. Munafikun

aduhai... makan babi lebih baik daripada makan ayam

KO to hipokrit Isle PAS..

Anonymous said...

Bro...yang bagi lesen dan siap rasmi pulak kilang 2 kilang arak di selangor tu siapa.?

Anonymous said...

bagi lesen kilang arak amat berbeza dengan meraikan org minum arak tu..bro..

bg lesen arak utk bolehkan org (kapir harbi) minum arak..
meraikan org minum arak mcm org pas ni utk dptkan undi kapir harbi kaki2 arak tu..

bg lesen kerana terpaksa.. meraikan kapir minum arak nampaknya kerana kerelaan hati utk meraikan mereka..sahabat lah katakan..siap cium mulut lagi.. hadi boroi ngan LKS..

nilah isle pas..

Anonymous said...

bagi lesen kilang arak amat berbeza dengan meraikan org minum arak tu..bro..

bg lesen arak utk bolehkan org (kapir harbi) minum arak..
meraikan org minum arak mcm org pas ni utk dptkan undi kapir harbi kaki2 arak tu..

bg lesen kerana terpaksa.. meraikan kapir minum arak nampaknya kerana kerelaan hati utk meraikan mereka..sahabat lah katakan..siap cium mulut lagi.. hadi boroi ngan LKS..

nilah isle pas..

Anonymous said...

Konspirasi UMNO tu letak arak atas meja majlis PR......Atau Sandiwara UMNO pula...!

Anonymous said...

pas piss pus sesat dah............

Anonymous said...

Bro...yang bagi lesen dan siap rasmi pulak kilang 2 kilang arak di selangor tu siapa.?

March 16, 2013 at 12:22 PM
----------------------------------

Cai.. lu memang bangsat la cai.

Sekarang parti lu sudah menang.

Apesal tiap2 tahun lesen kilang lu kasi lulus jugak.

Kata nak tutup, sampai dah nak pilihanraya lagi sekali pun masih elok je operasi.

Rampas arak pulang balik.

Dasar penipu= Sifat munafik

Anonymous said...

Pemfitnah besar lah paparogol ni.... haha

Anonymous said...

Kau ni tak takut buat dosa fitnah ke... kalau ya pun tak suka parti pas jgn lah bt fitnah mcm2

Anonymous said...

muslimut pas haramjadah.

Anonymous said...

cheers...Cik gu Mala sakit jiwa pun ada juga...wakakakaka

Anonymous said...

PAS dah tak tahu halal haram...Hapuskan segera. Allahu Akbar...


Zulkipeli
Kota Bharu

Anonymous said...

Anonymous said...
bagi lesen kilang arak amat berbeza dengan meraikan org minum arak tu..bro..

bg lesen arak utk bolehkan org (kapir harbi) minum arak..
meraikan org minum arak mcm org pas ni utk dptkan undi kapir harbi kaki2 arak tu..

bg lesen kerana terpaksa.. meraikan kapir minum arak nampaknya kerana kerelaan hati utk meraikan mereka..sahabat lah katakan..siap cium mulut lagi.. hadi boroi ngan LKS..

nilah isle pas..

March 16, 2013 at 3:01 PM
Anonymous said...
bagi lesen kilang arak amat berbeza dengan meraikan org minum arak tu..bro..

bg lesen arak utk bolehkan org (kapir harbi) minum arak..
meraikan org minum arak mcm org pas ni utk dptkan undi kapir harbi kaki2 arak tu..

bg lesen kerana terpaksa.. meraikan kapir minum arak nampaknya kerana kerelaan hati utk meraikan mereka..sahabat lah katakan..siap cium mulut lagi.. hadi boroi ngan LKS..

nilah isle pas..

Bro,

Menjual, mengiklan sama je dosa. macam minum...bhai...ko ingat senang je ke nak roboh tonggong ...? biasa nya tanah atau kilang besar macam tu sign agreement bertahun tongong....ko nak aku letak gambar plak yang Menteri tu sign kat kilang arak tu ke?

Anonymous said...

Anonymous said...
bagi lesen kilang arak amat berbeza dengan meraikan org minum arak tu..bro..

bg lesen arak utk bolehkan org (kapir harbi) minum arak..
meraikan org minum arak mcm org pas ni utk dptkan undi kapir harbi kaki2 arak tu..

bg lesen kerana terpaksa.. meraikan kapir minum arak nampaknya kerana kerelaan hati utk meraikan mereka..sahabat lah katakan..siap cium mulut lagi.. hadi boroi ngan LKS..

nilah isle pas..

March 16, 2013 at 3:02 PM



bagi lesen kilang arak amat berbeza dengan meraikan org minum arak tu..bro..

Mahzab mana lu pakai bro..? Mahzab Najibunmogolian ke? kalu bangang jangan la bagi orang yang lu tu bangang...kah..kah..

Anonymous said...

Pandai2 cai pas ni..dulu menang kata nk roboh kilang arak kat shah alam tu.. Tp spi la ni tkde apa2 pun.. Tambah besar lg ada..dasar munafik..
Pandai betul puak2 pas ni cam anon 3.02 nih.. Org yg tk sokong dia semua bangang.. Cermin la diri bro..

Anonymous said...

mat sabun , pok ajis n azhar idrus kata ok....depa ok laaa hahahahahaha

Anonymous said...

SELAMATKAN AGAMA , BANGSA DAN NEGARA ANDA. JAUHKAN DIRI ANDA DARI PAKATAN RAKYAT YANG BERPAKAT MENIPU RAKYAT. KENYATAAN INI KHUSUS UNTUK ORANG-ORANG YANG MAHU BERFIKIR SAHAJA.

Anonymous said...

Pas serupa dengan Artikel 88 FAM - tak boleh komen dia sahaja yang betul

Anonymous said...

Bro,

Menjual, mengiklan sama je dosa. macam minum...bhai...ko ingat senang je ke nak roboh tonggong ...? biasa nya tanah atau kilang besar macam tu sign agreement bertahun tongong....ko nak aku letak gambar plak yang Menteri tu sign kat kilang arak tu ke?
---------------------

Bro, lu memang macai tahap longkang.

Lesen kilang selalu di'renew' setiap tahun.
Sekarang parti lu sudah menang, PBT sudah pegang, apesal g luluskan jugak.?

Anonymous said...

kalau orang umno dalam kes ni pasti kena belasah macam nak meletop dunia oleh juak pas,tapi apa nak buat kalau kena kat depa semuanya halal belaka...pencacai dan penjilat DAP memang cilakak..