Saturday, March 16, 2013

FOTO ANWAR DAN LELAKI SEDANG NGENTOT ???!











SUMBER KLIK SINI

80 comments:

Anonymous said...

OMG! OMG!! OMG!!!
OMG! OMG!! OMG!!!
OMG! OMG!! OMG!!!
OMG! OMG!! OMG!!!
OMG! OMG!! OMG!!!

PUAK PUAK HARAMJADAH AKAN KATA, INI SEMUA SANDIWARA UMNO!

KEBENARAN!!!!

ALLAHUAKBAR!!! BAKAL PM MALAYSIA!!!!

Anonymous said...

bara bara bara bere bere bere.beromen je kje nye.ngan jantan plak tu...

Anonymous said...

kantoi mu anuwar...........calon PM paling cibai seantero dunia... kes pengkhianat negara, kes jual agama, kes liwat, kes samsida, kes china doll, kes rasuah, dan macam2 kes..... muka cibai perangai cibai keluarga cibai...termaktub dalam sejarah utk tatapan seluruh malaysia dan generasi akan datang inilah muka cibai keluarga cibai tak ada maruah

Anonymous said...

Jom nyanyi nakkk...

Tanya sama pokok
Apa sebab goyang
Nanti jawab pokok
Anwar yang goncang

Tanya sama nuar
Apa sebab goncang
Nanti jawab nuar
Aku dah tak tahann awwuuu!!!!!!

corus

(Bergoyang i followw.. i follow ,bergoncang i follow.. i follow))

Awwuuu ... awuuuu...

(repeat)

corus tu jijah,nurul,tok nik,adi awang.lge dan the gang kena nyanyi ramai-ramai yeeee sambil menari cha-cha
lagu versi tema sitcom salleh yakob 'i foloww i follow'

Anonymous said...

Mana dia orang nak percaya...

Anonymous said...

Wahahahahahahha...

Aku mohon keluarkan video ni dengan audionya sekali. Dlm masa 24 jam ni je macam2 macai PR cuba silat dengan aku.

- gunting rambut ala aljub la konon
- fitnah UMNO
Dan mcm2 lagi

Ya Allah. Sesunggugnya Kau maha mengetahui. Dan benarlah fitnah Dajjal memang hebat hinggakan manusia tak boleh buat justifikasi walaupun ada bukti. Maha kayaMu Ya Allah.

Anonymous said...



goyang goncang
goncang goyang

goyang goyang
goncang goncang

kasi goncang sama diaaaa

PM terbaeeekkk Malaysia!!!

**nyanyi lagu pokok goyang sambil goncang2 jari hehehehe

Anonymous said...

Apa slah kau Nuar? Siapa yang telah kau hina & zalimi? sehingga kau dimalukan sebegini, taubat lah Nuar, bungkus & calo ... ke Amrika ke mana mana lah tapi sesuai sekarang ke Jolo atau Tawi tawi.

Anonymous said...

woooooooo agakkk nak meliwat kene ciomm bauuu taikkkk duluuuu...

wakakakakkaka....baru wa tauuuu bebbb.....

baru dtg stimmmmmm......

harkkkkkkhhhhhhtuihhhhhhhhhhhh.... geli aku wehhhhhhh.....

pukimak puanya anwar anak beranakkk...

satu malaya ko dah mohong .....

Anonymous said...

adeh...

Anonymous said...

is it ALJUB?..YESSSS, is it BABI CIPUT?..YESSS, Oh yea..patutlah sampai sekrang masih tak mahu sumpah laknat...takut mati terkejut tengah main dgn jantan. BALA sudah mampus...kah..kah..kah..

RH said...

Kalau ini bukan real u orang kenalah standby photo-photo confirm jelas dan real. Penyokong PR sudah bersediakah?

Anonymous said...

Tak sangka bakal PM ADA BANYAK BAKAT...

Anonymous said...

INI FITNAH......BONTOT TAK SAMA MCM BONTOT ANUWAR... SAYA TAU SEBAB SAYA TAU.. ANUWAR KESAYANGAN TIDAK MEMPUNYAI BONTOT SPT INI.....HEHEHE SAYA WAKIL DARI PERSATUAN BAPUK MAK NYAH PONDAN BUKIT SEGAMBUT...SEBELUM JIJAH CAKAP CAKAP BIAR SAYA CAKAP DULU

Anonymous said...

Kami penyokong PR tak kisah jika Anuar tak jadi PM.... Yang penting......HIJAU MENUJU PUTRAJAYA

Anonymous said...

Tanya sama juburrr, apa sebab goyang
ananti jawab juburr, Anu yang hantamm

Anonymous said...

Ya Allah.... Selamatkanlah Malaysia dari manusia durjana ini... Aaamiiiinnn.

Anonymous said...

WHAT NOW ANUwar??? Memanglah kamu ini anugerah TUHAN....semua boleh...main bontot, main pantat, pengkhianat, pendusta, penjual maruah, penjual ugama, penjual bangsa dan negara....asalkan kamu ke Putrajaya. Janganlah memberi peluang kepada binatang yang bertopeng manusia ini, menjadi PM Malaysia. Toloooong!

Anonymous said...

Anon 11:48.....YOU ULANG I SAMAN YOU!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Bila ni...???? Di mana....???? Bagilah video dia....besi tak besi....nak tengok yg part terpanas....!!!!! Masya Allah....ni ke orangnya.....dia ke tu....betul ke dia tu....ish mcm dia la....

hangkedee said...

haramjadahkah sudah delete...gambar tersebut...kah2....99.9% bukan anu war aljuburi.besi...

Anonymous said...

Kami mengundi bukan atas faktor Anwar....tapi atas kesepakatan HIJAU MENUJU PUTRAJAYA.....kah...kah..

Anonymous said...

Ini bukan Anwar Ibrahim
Serupa tapi lain

Anonymous said...

manusia anugerah Tuhan......

Anonymous said...

Tanya sama Anuar,
Kenapa Kote Bengkok?
Nanti jawab Anuar,
Ini sebab Pungkok.

Tanya sama Anuar,
Kenapa hentam pungkok?
Nanti jawab Anuar,
Hentam pungkok banyak syook...

Jijan Mali.... said...

Cukup geli tengok babi sial gay-gay tua nak mampos ni. Kalau dah kemarok sangat pergi berambos ke US sana tu tempat LGBT sedunia. Bersontotlah puas2 ko orang kat sana. Malaysia ni negara Islam, patutnya gay2 tua ni sula dengan buloh saja lepas tu bakor bangkai depa tu.

Anonymous said...

Bila la mamat ni nak kena sambar dek petir ye...

Anonymous said...

INGAT SUMPAH LAKNAT SAIFUL? ALLAH MAHA KAYA LAGI ADIL DAN SAKSAMA!

Pekong Pondan said...

Once again evidence line up. Anwar Ibrahim is a homo.

Because...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

YANG MENYOKONG HIJAU TU KENA INGAT... WALAUPUN KAMU TAK KESAH JIKA ANWAR TAK MENANG JD PM...

INGAT KAMU DAN PUAK KAMULAH YG BERIA MEMPERTAHANKAN MANUSIA JENIS MCM ANWAR NI. KAMU RASA KAMU TAK DIPERHITUNG ALLAH KRN MENYOKONG DAN SANGGUP SEKONGKOL DGN ANWAR? JGN INGAT RAKYAT SEMUA BODOH MCM KAMU. JGN INGAT KAMI RAKYAT YG LAIN LUPA...

PUAK HIJAU KAMULAH YG PALING SERONOK SOKONG ANWAR DAN MEMBABIKAN MEREKA YG MENENTANG ANWAR. JGN INGAT RAKYAT AKN BG BUMI MALAYSIA INI UTK DITAKDBIR OLEH PUAK HIJAU KAMU YG TREANG2 MENYOKONG DAN MENJADIKAN ANWAR SBG RAKAN!

Anonymous said...

Ini bukan Anwar Ibrahim sekarang , tapi suami pd Wan Zizah bapa pada Nurul dan madu pada Azmin,masa muda-muda dulu.Nalla menepati janji.

Anonymous said...

Video dulu pakar sahkan 99.9999999% tulen. Yg ni juga pasti 999.99999% lagi tulen.......

Anonymous said...

Ini semuadrama umno..sama mcm lahat datu..anugerah tuhan mana ada perangai mcm ini..omega man..heheh agensi risik dari barat, ,dan negara yg dia buat lawatan da ada byk hanya tunggu masa yg sesuai jika dia x ikut agenda meka..dia sini byk..org dalam yg buat utk nak perhatian mangkok ini

Anonymous said...

Korang sume ni close minded laaa. Mcm la korang x penah buat dosa.

Anonymous said...

Korang sume ni close minded laaa. Mcm la korang x penah buat dosa.

Anonymous said...

Muka dia sama tapi kurus sikit dpd video chinadoll. Perutnya kempis tidak buncit macam china doll.

Tapi memang dia le.

Anonymous said...

Muka dia sama tapi kurus sikit dpd video chinadoll. Perutnya kempis tidak buncit macam china doll.

Tapi memang dia le.

Anonymous said...

BESI BESI BESI BESI !! BESI JE BENDE NIH...JGN CAYA JGN CAYA JGN CAYA!!.....SALAH UMNO NIHHH !!

Anonymous said...

aku x percaya.. aku x percaya..cinta.. (lagu liyanajasmay). tp y ni mmg aku percaya.. geli siot..

Anonymous said...

Hello bro, selama ini dimana simpan rakaman ini? Timing tepat sekali. Azizan U-TURN dah tengok ke video ini? Macam mana pulak sekali ini....konspirasi UMNO lagi ye? Ini lah dia anugerah TUHAN ..... ...sungguh ADIL Nuar ini, jambu ke tak jambu ke, tidak memileh... hentam je!!

Anonymous said...

tanya pada mat sabu siapa peliwat terbilang
tentu jawab mat sabu nwar dalam syarahan
tanya pada karpal siapa moralnya hilang
tentu jawab karpal nwar dalam perkataan

tanya pada azizah siapa anugerah tuhan
tentu jawab azizah nwarlah sayang
tanya pada bad rule siapa imam mehdi pilihan
tentu jawab ustaz nwar dalam ingatan

tanya pada abim siapa hebatnya orang
tentu jawab abim nwarlah pilihan
azizah bini nwar turut dijulang
anugerah khadijah isteri nabi diberi sandang

tanya pada saiful siapa liwatnya seorang
tentu sumpah saiful nwarlah jantan
tanya pada eskay siapa pelanggan jalang
tentu sumpah eskay nwarlah jantan

tanya pada khalifah lim siapa pm pakatan
tentu jawab khalifah lim nwar ditatang
tanya pada haji adi siapa pm pakatan
tentu jawab haji adi nwar dalam perjanjian

tanya pada nik aziz siapakah ahli surga tersayang
tentu jawab nik aziz nwar dalam ilham
orang umno kena jilat kaki inilah orang
memang sangat hebat ini binatang

Anonymous said...

ini peristiwa dulu masa anuwar masih lg jd tpm. masa tu masih muda. perut pun tak boroi lg. hebat papa nurul ni...........

Anonymous said...

dia ni lagi. ish ish ish

azizi said...

UMNO terlalu takut kemaraan PR sehingga terpaksa menyebarkan perkara sebegini. apa peduli pada peribadi dia. badan dia, dosa dia tanggung sendiri. macam la peribadi pemimpin UMNO macam malaikat. huh.

Anonymous said...

mari bergoyang ; ehhh wahhh

tanya sama pokok..
apa sebab goyang..
nanti jawab pokok..
nuar sudah datang..

tanya sama nuar..
apa sebab datang..
nanti jawab nuar..
cinta gay sudah undang..

tanya sama gay..
apa sebab undang..
nanti jawab gay..
konek sudah tegang..

tanya sama konek..
sebab apa tegang..
nanti jawab konek..
nuar gosok ulang-ulang..

tanya sama nuar..
sebab apa kolom lidah..
nanti jawab nuar..
air naik kepala sudah..

tanya sama nuar..
pasal mamat tu cium ketiak..
nanti jawab nuar...
masa liwat jubo mata terbeliak..

tanya sama nuar..
sebab apa bogel..
nanti jawab nuar..
senang mahu gesel-gesel

tanya sama nuar..
sebab apa kolom konek..
nanti jawab nuar..
aku tonggeng dia tenggek..

tanya sama nuar..
sebab apa buat macam tu..
nanti jawab nuar..
ini memang kegemaran ku..

tanya sama nuar..
tak pernah ke rasa malu..
nanti jawab nuar..
u ulang, i saman u..

Anonymous said...

kesiannnnn.....makcik jijah...bermadu lagi la nampaknya dengan Jantan.....

Anonymous said...

tanya pada mat sabu siapa peliwat terbilang
tentu jawab mat sabu nwar dalam syarahan
tanya pada karpal siapa moralnya hilang
tentu jawab karpal nwar dalam perkataan

tanya pada azizah siapa anugerah tuhan
tentu jawab azizah nwarlah sayang
tanya pada bad rule siapa imam mehdi pilihan
tentu jawab ustaz nwar dalam ingatan

tanya pada abim siapa hebatnya orang
tentu jawab abim nwarlah pilihan
azizah bini nwar turut dijulang
anugerah khadijah isteri nabi diberi sandang

tanya pada saiful siapa liwatnya seorang
tentu sumpah saiful nwarlah jantan
tanya pada eskay siapa pelanggan jalang
tentu sumpah eskay nwarlah jantan

tanya pada khalifah lim siapa pm pakatan
tentu jawab khalifah lim nwar ditatang
tanya pada haji adi siapa pm pakatan
tentu jawab haji adi nwar dalam perjanjian

tanya pada nik aziz siapakah ahli surga tersayang
tentu jawab nik aziz nwar dalam ilham
orang umno kena jilat kaki inilah orang
memang sangat hebat ini binatang

Mona BB said...

TANGAN KIRI ABANG TU NAKAL YU........GELI TAUUUU.

sirna purnama said...

Umat nabi luth..nk muntah gua tengok. Cam babi tua. Tunggu jela ape lg alasan babi ni. Jurus putar alam. Perangai babi ni aku xheran. Yg aku heran ramai pengikut setia si babi tua ni. Tunjukla gambar ape pun..same je bg diorg.

Anonymous said...

Ini still photo. ..mana videonya

Anonymous said...

Haha.. si paparogol ni, nampak sangat lah gambar tipu

Haba said...

U ulang lagi i saman u.i nak sedap pun otg lain sibuk bising.bini i pun diam sje

Anonymous said...

Setakat cium pak arab najib pun buat , abis najib gay la tu, Jgn lah fitnah, Bala mampos dan d fatwa Syahid oleh nik ajis so what the fucker u ni semua,,, dia anugerah tuhan kira mcm anak tuhan sama level FAHAM tak

Anonymous said...

U Ulang i saman u nanti , PuKi R (PKR) bukan puki aja tapi jubur pun okey, kak wan apa nak jawap ,,, kali ini , Izah anak keluar dari lobang jubur apa alasan,,, papa ada kat ruma bersama kami itu bukan papa, mcm papa tp bukan papa , Parti anak beranak parti 69 dan 96 hehehe mampos kau ikut PI Bala masuk Syurga Nik Ajis tambang percuma

Anonymous said...

Puki mak punya umno. Fitnah korang xkan habis selagi kiamat blum sampai.

Anonymous said...

klu bole kua video 3D baru gempak

Anonymous said...

video main amoi ari tu lagi ok kot.. geli sungguh wa tgk..

Anonymous said...

kalau betullah itu anwar, usahkan nak jadi pm, nak jadi wakil rakyat pun dia tak layak

Anonymous said...

Beginilah jadinya, apabila anugerah setan yg direjam mengaku dirinya sebagai anugerah tuhan....suka menyondol lubang taik.

Anonymous said...

x nampak pun pisang awak dia sodok bontot jantan satu lagi tu.hish hish x cayalah hj anwaq aljub anugrah tuhan dlm vdeo besi tu.tp jam tgn pakai x?

Anonymous said...

ramai sungguh org yg serupa Anwar (bukan nama sebenar) ni. Baru dlm malaysia je belum kat luar bima sakti lagi >_<

Anonymous said...

NURUL IZZAH ....WHERE ARE YOU

YOU TAK MU KOMEN KE ?
INI LEBIH DAHSHAT DARI DULU.
YOU TENGOK TAK TANGAN DIA YANG NAKAL TU.
BUAS SUNGGUH..............
PL CONFIRM KALAU INI BUKAN PAPA HEBAT......

Imam Anwar said...

aku rasa ni penangan terakhir Anwar sebelum diambil Allah.Dia dah rasa dah tu.....tungu jelah panggilan Illahi.....kau akan dihadapkan di Mahkamah Allah

Mohd Kasim Kasim said...

Anuar manusia tkkan insaf biar dia mati keras dgn angan2

Anonymous said...

I LOVE YOU BANG NON.. U ADA BANYAK BAKAT...I CEMBURU TAU.... U BOLEH BG KHUTBAH U BOLEH BERCERAMAH U BOLE MENYANYI... U MEMANG ANUGERAH TUHAN UTK KELUARGA JIJAH DAN JADI PAPA HEBAT UTK NURUL DAN SESUAI MENJADI PEMIMPIN PAKATAN SAHAJA.... ANUGERAH TUHAN DENGAN PELBAGAI BAKAT....NGENTOT

Anonymous said...

Imam Baihaqi dr isnad yg sah :"Keterangan itu wajib atas yg mendakwa dan sumpah itu wajib atas yg ingkar (menolak dakwaan). (*) (**)

(*) Kitab Bulughul Maram,Bab menerangkan dakwaan & bbrapa bukti saksi.
(**) Kitab Fathul Mu'in, Bab Dakwaan @ tuduhan & Bayyinah @Alat Bukti

Nuar mesti saman atau tolak dakwaan dgn alibi. Jika x da alibi, mesti bersumpah. Persoalannya, kenapa tidak satu pun prkara yg dituntut dlm mmpertahankan diri dr dakwaan mngikut syarak dibuatnya? Jawab Nuar! Jawab!

Anonymous said...

hoiii anwar..! bile lg mau taubat hah...dah tua nk mampos, xserik2 lg....dasar binatang ko ni amwar.....

Anonymous said...

anawar tak ada keberanian untuk bersoal jawab dengan barisan pendakwaraya...

telor tak ada!!!

Dia sibuk bercakap,plitik dlm kandang yg lain yg tak memerlukan beliau angkat sumpah dan ditanya balas oleh peguam pendakwaraya..


fikirkanlah!!! memang dia penakut!!!

Takut kerana bersalah!!!

Anonymous said...

Nuar sedang buat sembahang hajat pecah perut..dgn gay guy heheh..pedan lawan pedang..main exzos heheh

Anonymous said...

kembar siang dia kot

Anonymous said...

sapa suka buat fitnah, orang tu selalu kena fitnah. konon aljub di fitnah lagi. bukan ke aljub adalah kaki fitnah. inilah balasannya. setiap perbuatannya akan diperhati.

Anonymous said...

PUKIM...MA PAKAMALU.... POLOGOSONNNNN....

Anonymous said...

Sepanjang ceramah Anwar, tak de pulok pendengar ceramah nak soal Anwar ke Hj Hadi ke, Nik Ajis ke, Ust Bad ke, isu isu ni, perlu sebagai pendengar untuk menyoal agar penceramah dpt menyakinkan rakyat yang segala persoalan yg timbul diselesaikan segera. Atau takut mereka disamankah? Saya pun tunggu masa ja, nak menyoal pak peliwat ni, kalau dia nak saman, saya senang je, jawap saya papa kedana, kalau nak saman orait, duit tak da tp body ada hahahahaha tgk reaksi pak peliwat ni...ahahaha

Anonymous said...

aku dah jemu lah nga isu si a nuar ni..memang dia tak boleh dipercayai dulu kini selamanya..dia tak kisah jalan luar tabii atau jalan yang sirotulmustaqim asalkan keyhendak nafsunya tercapai atau inzal. barulah dia puas sepuas puasnya. heran gak aku..atuk aku yang umur se baya dia lepaknya kak masjid..tapi si AnuWar suka lepak kat kondo atau hotel..ingat-ingatlah Allah..Allah yang bagi kita makan dan sesunguhnya kita tiada daya upaya walaupun untuk menyuap se biji nasi ke dalam mulut melainkan Dialah yang mem berinya. Taubatlah AnuWar dari niatmu unuk menjahanamkan negara ini..

General Kizaru said...

BODOH PENCACAI2 PR NI.

Anonymous said...

Ini semua boleh bikin lo..itu vedeo mana?Boloh la lu orang,mau tipu gambar pun tarak betul.Boloh punya orang boleh pecaya.Lu orang banyak susah mau mati nanti.

Anonymous said...

Wow hebat!!!!

Anonymous said...

Mana gambar dan video c anu gerah tuhan sedang melantak jubur jantan tu,,, atau sedang d blow jobs ..jgn lambat sila keluarkan cepat , tak sabar nak lihat ANU Gerah Tuhan tersungkur jatuh masuk lobang najis ..

Anonymous said...

n. ajis kta bala mampus tu kira mati syahid...??? apa punya tok guru...??

Anonymous said...

heran lu pada ributin satu orang... kita ributin banyak orang santai2 aja