Wednesday, April 17, 2013

CALON BN SEMUA DAH BERUBAH..YANG NI BILA LAGI ??




24 comments:

Langsi said...

Wei...GAP...tolong wei!

Ni ade org dari UMNgOk Be-eNd teriak kuat sangat pasal tak tercalon... awat TokNajisNazak tak pakat2 dgn dia? Pi la pujuk...bagi Sejuta-dua ka, apa punya kedekot TokNajisNazak hang!

ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!
Muahahahahahahahahaha...........!

Anonymous said...

Ubah??? hahaha...Lainkalilahhh....

Anonymous said...

pemimpin PR semuanya tua kutuk nak mampus.

Anonymous said...

D- Daddy A-anak P- Party ma. Tak boleh ubah punya.

KarpalSing dan Anak2

Nik Aziz dan Anak (Abduh)

Nak ubah abenda nya?

SHUKRI SAMAD said...

D- Daddy A-anak P- Party ma. Tak boleh ubah punya.

KarpalSing dan Anak2

Nik Aziz dan Anak (Abduh)

Nak ubah abenda nya?

Anonymous said...

Pengundi2 di tempat masing2 - ini kalilah tukar semua calon2 Pakatan Racun haram, jangan lagi bagi muka pada diorg ni, bukannya tau nak bekerjasama membaiki keadaan hidup rakyat makin nak dijahanamkan lagi negara sendiri.
Walaupun tidak sempurna serba serbi namun BN lah satu2nya harapan rakyat seluruh Malaysia. Untuk kemakmuran dan keharmonian negara kita yang tercinta ini Undilah Barisan Nasional!

Anonymous said...

Ulama ramai masuk UMNO, artis ramai masuk PAS, ni petanda apa? BN pasti menang!

Anonymous said...

Bila dah ajal berubah la dia.

hangkedee said...

pasngok teramat BEBAL di dunia meraka tak akan berubah kecuali di samak dalam dan luar kesan dari BARUA Dapig.

Anonymous said...

Pecacai Tua yg tengah mengantuk tu special offer aku tak nak.. bagi free pun aku tak nak.. geli.. tua kerepot tak sadar diri!!

Unknown said...

Fuckatan Ngok... Fak mlyu skong DaPig

Anonymous said...

69 69 69 69 pusing2 supe tu ler jer..klurge DAP.

Anonymous said...

Betul....betul....kita tak undi umno tapi
kita undi......BN.....Go BN go....kah...kah....muahhh...

Anonymous said...

Pilihanraya biasalah. Mana yang telah mempamerkan prestasi yang baik akan terpilih lagi. Mana yang tak baik akan ditolak dan diganti dengan yang baru.

Pilihanraya adalah untuk memilih wakil rakyat, untuk menubuhkan kerajaan, mestilah pilih calon yang terbaik. Bak kata Najib `winnable candidate`. Ini pertarungan demi bangsa, agama dan maruah.

Kan dah dibagi tahu, siapa yang tak terpilih hendaklah membantu calon yang telah dipilih, bukan sabotaj atau cah keting. Itu semangat orang berpolitik.

Kalau tak puas hati bagi tahu pada Presiden, bukan jadi pembelot memburukkan parti dan calon. Bertanding sebagai calon bebas tu salah tapi kalau pengundi tempatan masih mahukan kita. Masuklah bertanding tapi bersedia untuk disingkirkan dari parti.

Lompat parti dan bertanding atas tiket parti lain masih boleh diterima lagi ... TAPI paling sial apabila lompat parti dan bertanding atas tiket parti yang jelas membenci bangsa Melayu dan agama Islam. Ini Melayu laknat namanya.

Anonymous said...

ABU jadi abu mayat slps pru13 ini.....hhahahaahaa

Pekong Pondan said...

This is like Jurassic park. Old dinosaurs from the time when the world was black and white.

...only Anwar Al-Juburi is modern and screw from the back...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

cai cai PR BONNGOK KO PEGILAH JILAT BOnTOT DAPiak sampai kilat , buang masa kat sini, boddo, CAI CAI PRascal adalah terutama langsi dah tahap anjin dah, keje makan najiss jer kah kah

Anonymous said...

aku suka sgt dgn poster ni kalau blh print banyak2 letak seluruh malaysia biar rakyat fikirkan

Anonymous said...

LANGSI BODOH, LANTAKLAH ORG UMNO YG TERIAK NAK JADI KATAK PI LAH, PRaria Perosak Rakyat, cukup2 lah jadi anjin ngok

Anonymous said...

Siapa kata ulama ramai masuk umporno?Siapa tu ulama?Ulama ke diorang tu?

Anonymous said...

Yg tua dok tido tu perasan nak masuk syurga. Dah pecah kn ummah balasannye apa??? Fikirkan lah.

celana biru said...

Dap tetap cina dan akan berkepentingan cina walaupun berada dalam Pakatan Rakyat.
Kerana politik Putrajaya, Pkr dan Pas meletakka kepercayaan kepada Dap walaupun mereka tahu hala-tuju PR.
Setiap perkataan yang keluar dari mulut Dap adalah mengutuk melayu: Malaysian Malaysia, NEP, Ketuanan Melayu dsb.
Oleh itu, pada PRU 13 nanti, jauhkanlah diri dari memangkah PR (Pas,Pkr.Dap) jika kita tidak rela diperhambakan Dap.

celana biru said...

Dap tetap cina dan akan berkepentingan cina walaupun berada dalam Pakatan Rakyat.
Kerana politik Putrajaya, Pkr dan Pas meletakka kepercayaan kepada Dap walaupun mereka tahu hala-tuju PR.
Setiap perkataan yang keluar dari mulut Dap adalah mengutuk melayu: Malaysian Malaysia, NEP, Ketuanan Melayu dsb.
Oleh itu, pada PRU 13 nanti, jauhkanlah diri dari memangkah PR (Pas,Pkr.Dap) jika kita tidak rela diperhambakan Dap.

mama ah poo said...

Aku sokong pkr....kerana.....janji
1.minyak turun
2.tol hapus....
3.ptpn hapus....
Masaalahnya kalo pkr x buat....
1.confirm aku nganga 5 tahun
2.confirm aku dah hilang brim 1,200 inggit
3.confirm aku kena jual punggkok...sbb punggkok aku panas....auww...auwww...x rela u.....!!!!!