IKLAN BERBAYAR

Tuesday, April 16, 2013

CALON PARLIMEN GOMBAK

Published with Blogger-droid v2.0.10

27 comments:

Anonymous said...

Calon buat syarat jer.Nape tak calonkan Umi hafilda kat Gombak.

Anonymous said...

ini ke calon gombak???......hadoiii

Anonymous said...

padan muka aku..ini ker calon Gombak.

Anonymous said...

Nampaknya Presiden JATI kena bertanding kat GOMBAK

Anonymous said...

Hassan Ali kena berentap kat GOMBAK ni. Calon UMNO x kuat....yang penting PR tak menang.

Anonymous said...

macam tak nak menang jer tgk..tiada tokoh berwibawa ke utk gombak..

Anonymous said...

dato megat tak tercalon ke?hadoii

Anonymous said...

dato megat tak tercalon ke?hadoii

Anonymous said...

Calon yg tak ada isu geng juburi dan geng spender nak fitnah..

Anonymous said...

dia ni ke yg heboh kena tangkap khalwat dulu...????

Anonymous said...

aku pun tak kenal mamat ni. tak de muka lain ke nak jadi calon gombak? bodoh la BN ni, buat aku lagi menyampah ada la. sungguhpun aku x sokong pembangkang, letak la muka bagi aku confident nak pangkah sikit.

Anonymous said...

Elok gunting rambut dulu sebelum berjuang.... cam doremon jer aku tengok... appearance kena jaga... azmin ali tu bukan kuat sangat...

pengundi gombak said...

Malam ni 16hb April jam 9.00 malam kat Parlimen Gombak takde ceramah politik cuma santai2 kat restoran mamak taman melawati sambil menonton video skrin besar...video setiausaha agong parti islam sedang menyondol pelacur...kepada sesiapa ada kelapangan masa sila datang beramai2....selamat menonton.

atas pagar said...

Kali ni kat gombak kita tengok azmin ali angkat bungkus.....

Anonymous said...

Lebih baik dr Azmin madu Anuar.

Kelate Jati said...

alamak.. bn dah tak ada muka lain ke.. ini mamat ada skandal ngan bini org.. gambar bersepah di internet.. google pun boleh dapat.. mampus umno gombak macam ni.. calon hulu klang pun sama ada gambar skandal bersepah di internet.. calon gombak setia pun 2x5.. dibenci seluruh gombak.. Ketiga2 calon ni hanya di sayangi oleh si zin dan noh omar.. celaka betul..

MACAM MANA GOMBAK BOLEH TERCICIR DARIPADA ARUS TRANSFORMASI NAJIB..??? ANEH.. KESIAN NAJIB.. PENAT AJE BUAT BERKERJA KERAS DEMI RAKYAT..

KESUDAHAN GOMBAK SUDAH KALAH TERUK..

Anonymous said...

OH YER,BARU TADI NAMPAK BANNER CALON BEBAS PARLIMEN GOMBAK. NAMANYA DATO' PADUKA SAID NAZAR. SAYA RASA DIA BOLEH JADI PEMIMPIN UNTUK ORANG GOMBAK.SAYA PERNAH LIHAT DIA DISURAT KABAR. MENYELESAIKAN MASALAH ISU DI TAMANNYA. HARAP MASYARAKAT UNDI DIA. GUA CAU DULU, BYE....

Anonymous said...

OH YER,BARU TADI NAMPAK BANNER CALON BEBAS PARLIMEN GOMBAK. NAMANYA DATO' PADUKA SAID NAZAR. SAYA RASA DIA BOLEH JADI PEMIMPIN UNTUK ORANG GOMBAK.SAYA PERNAH LIHAT DIA DISURAT KABAR. MENYELESAIKAN MASALAH ISU DI TAMANNYA. HARAP MASYARAKAT UNDI DIA. GUA CAU DULU, BYE....

cili api said...

Setakat isu bakal calun parlimen gombak ditangkap khalwat apalah ada sangat,mat sabu dulu pun ditangkap khalwat dgn bini orang...ini yang sekarang setiausaha agong pas,kononnya parti islam main dengan pelacur,terang2 jelas tak payah bersuluh pun ape ceta....,tua tak sedar diri..

Anonymous said...

Tak apa ...

Kita bg dia peluang...drpd Si Tangggang tu...cium ketiak Anuwak boleh la...

Anonymous said...

Yg penting BN akan mnpdt kemenangan yg mutlak pd pru kali ini.......ayuh semua kite pastikan kemakmuran negara kite akan terjamin.(dulu, kini & selamanya)

Anonymous said...

makk aiii...mamat skandal ni ker calon umno gombak??? nape tak taruk SIAMANG je kat situ...dah takde calon lain ke yang rupa macam MANUSIA skettt weiiii??!! adoyaiiii...

si tikus said...

huhhh...calon yang takda kualiti!!! bepa kali dah bertanding kat gombak ni?? bagi lah satu calon yang berkaliber sikit...mmg confirm aku tak pangkah!!!!

Anonymous said...

Kawan2 semua, mmg heboh kisah khalwat Datuk Rahman di dlm media sosial pd PRU12. Itu yg rakyat sedia tahu. Tetapi, fakta sbnrnya, Datuk Rahman tidak terlibat dgn isu skandal tu. Beliau difitnah supaya kalah pd PRU lepas. Allah Maha Berkuasa, penyebar fitnah tersebut telah pun mengaku salah & memohon maaf kpd beliau. Saya bercakap ni bkn sbb sy penyokong setia Datuk Rahman. Malah saya juga bkn pengundi di gombak. Tetapi, saya sendiri telah membaca bukti hitam putih yg menafikan penglibatan Datuk Rahman dlm kes skandal tu. Ini bermakna, Datuk Rahman bersih drpd isu skandal seks & khalwat. Cumanya, beliau tidak berkesempatan menjernihkan keadaan semasa PRU lepas.

Saya menyeru kpd kwn2 semua, undilah beliau demi mengembalikan parlimen gombak ke tgn BN semula. Jgnlah terlalu menuduh melulu. Bersatulah kita di bwh naungan BN utk parlimen gombak. Parlimen gombak menjadi batu asas kpd selangor. Sekiranya gombak menang, maka menanglah selangor. Dan sebaliknya.

Anonymous said...

Wakil rakyat bn kuat ponteng pastu angguk...baik aku pilih azmin dlm dewan di geruni oleh bn dgn hujah dan fakta

Anonymous said...

Kepada Pengurusi Samnak Sambodhi (Yip Kum Fook, MCA Gombak) dan Setia-Usaha Yap Leong Lan(Peggy Yap)

Orang awam tempatan menyoal tentang ingin menjadi Ahli PERSATUAN BUDDHIST SAMNAK SAMBODHI, No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong 52100 Kuala Lumpur, Malaysia, tetapi dengan sukacitanya mereka bukan orang parti MCA semua di tolak. Mengapa?

1) Ini bukan tempat gelangang politik, ini tempat sembahayang.
2) Ini tempat harta orang ramai bukan harta awak sendiri.

Harap awak faram dan bebas undang-undang yang tak betul dengan segera, kalau tidak perkara yang tidak manis akan berlaku.

Sekian Terima Kasih

Taman Desa Jaya, Kepong….

Anonymous said...

YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) JANGAN ROSAK PERATURAN BUDDHA

Kepada Pengurusi Samnak Sambodhi (Yip Kum Fook, MCA Gombak) dan Setia-Usaha Yap Leaong Lan(Peggy Yap)

Orang awam tempatan menyoal tentang ingin menjadi Ahli PERSATUAN BUDDHIST SAMNAK SAMBODHI, No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong 52100 Kuala Lumpur, Malaysia, tetapi dengan sukacitanya mereka bukan orang parti MCA semua di tolak. Mengapa?

1) Ini bukan tempat gelangang politik, ini tempat sembahayang.
2) Ini tempat harta orang ramai bukan harta awak sendiri.

Harap awak faram dan bebas undang-undang yang tak betul dengan segera, kalau tidak perkara yang tidak manis akan berlaku.

Sekian Terima Kasih

Taman Desa Jaya, Kepong….