IKLAN BERBAYAR

Tuesday, April 30, 2013

HUSAM BAKAL TUMBANG BILA HINA KEMATIAN....


48 comments:

Anonymous said...

Org pas ni pasai kematian pn blh main2 kn lg.. Mcm ni ka cr mereka bkempen, x reti nk jg snsiviti keluarga arwah lgsg.. Jgn bg dia menang dh la. Hidup BN

Anonymous said...

Cakap senang... Lidah takder tulang.. Tak payah nak tunjukkan bukti apa2...

Anonymous said...

ape bukti dato' husam kluarkan statement gitu...berikan tempat, tarikh dan di mana....

Anonymous said...

Orang Kelantan pun dah tak percaya seorang Penipu dan kaki putar.

Bayak sangat Batu Asas yang dia pacak.

Memang pengikut setia Anwar ni dah berjangkit penyakit PACAK.

Anonymous said...

Macam binatang perangai Musang ni!

لف توف™ said...

Calon-calon PRU13 kena jaga mulut. Jaga percakapan. Muluat jangan celupar.

لف توف™ said...

Jaga mulut. Check percakapan. Mulut jangan celupar.

Anonymous said...

husam gilo babi!!!!!!!!

Anonymous said...

Aku nak kata "Kepala bapak hang Husam" manusia berhati binatang!!!

Anonymous said...

Ramai orang melayu yang sudah layak , tidak mendaftar sebagai pengundi . Bila laa orang melayu ni nak berubah .

Anonymous said...

Saya ingin berlepas diri orangpagoh.blogspot.com

mohamed said...

Inilsh msnusis ysng berhati binatang.

Anonymous said...

X PR said......

TUKAR SELANGOR

KEKAL MALAYSIA>>>>>

ada brani......

Anonymous said...

X PR said......

TUKAR SELANGOR

KEKAL MALAYSIA>>>>>

ada brani......

Anonymous said...

yang meninggal timbalan ketua pengarah kan

Anonymous said...

orang yg dah meninggal pun puak2 pas ni nak fitnah..?? maksum sungguh puak2 pas ni ye.. dia ni kena cari orang yg meninggal tu utk minta ampun..

Anonymous said...

Pernah seorang sepupu kpd aruah bapa saya telah memfitnah aruah bapa saya yg telah pada masa itu meninggal dunia menyatakan bahawa aruah bapa saya telah menukar nama geran tanah pesaka dpd nama ibu sepupunya itu kpd nama aruah bapa saya walhal aruah bapa telah memperolehi tanah pesaka dpd ibunya sendiri. Semasa pertuduhan itu dibuat kpd aruah bapa saya saya rasa sangat kecewa sekali kerana aruah bapa saya bukanlah penipu.

Tak berapa lama mungkin dalam seminggu lepas itu, sepupu bapa saya dan suaminya tidak sedarkan diri selama 3 hari dan mujurlah adiknya dapat membuka pintu rumah dan menyelamatkan mereka. Apabila ada seorang saudara meninggal dunia baharu2 ini, anak angkat mereka telah tersalah menziarah kubur mereka. Kubur simati tidak dapat diketahui yg mana satu pun.

Anonymous said...

Salam, saya agak kecewa menonton TV3 pd malam ini dlm ruang BICARA MANDAT, seolah olah sabotaj halus supaya rakyat dn penonton MUAK LOYA. Program yg tidak tersusun mesej dan flow, ahli panel yang tiada kreadibility dan membosankan, fakta tidak kemas... Disaat akhir boleh membunuh mood pengundi atas pagar.. Adakh ini strategi halus org dlm MEDIA PRIMA utk jatuhkan BN n DS NAJIB.??? Saluran NTV7 jg mnghidangkan forum memualkan... Harap GAP dpt alert pd jentera UMNO.. Kebodohan last minit boleh jatuhkn BN.. Jgn over sgt kempen memualkn. Sepatutnya hujah secara fakta, hentam PR dr segi mileage record yg berfakta, bkn mainbhentam spt Dato Zaini yg emosi, blh memualkn hati rakyat!

Anonymous said...

Amat berbeza dgn program bicara RTM yg membawa panelis spt DR Ashraf Wajdi yg sedap dn kemas relevan mempromosikan dasar UMNO BN secara tidak meloyakan dn berfakta yg bokeh tarik pengundi yakin pd BN... MEDIA PRIMA TV3 mmg PARASIT, mohon GAP TOLONG ALERT jentera BN, mcm boleh tjadi saat akhir utk jatuhkan BN..trmasuk ejen2 PR yg selinao masuk dlm media oerdana! Plsss high alert!! Jgn musnahkn PENAT LELAH PEMIMPIN BN KEMPEN OLEH TV MEDIA PRIMA

jijan mali said...

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous said...

Ingatlah penentu rezeki, ajal dan maut adalah Allah! bukannya kamu pencacai UMNO serta BN!

Anonymous said...

Macam mana tinggi taraf raja atau sultan, dia hanyalah seorang hamba di sisi Allah. Kita tak perlu mendewa-dewakan mereka! Janganlah takbur dengan sedikit kesenangan yang dikurniakan terhadap kamu semua. Ingat! Allah boleh menariknya dengan sekelip mata sahaja!

Anonymous said...

Amaran my ass! Fuck you all! Kami akan pastikan Babi Nasional akan kalah teruk sampai hilang wang deposit di semua tempat! Biar terhapus UMNO dari muka bumi ini! Pemimpin konon! Pemimpin yang pandai buat lucah,porno, liwat dan fitnah saje! Kaki rasuah dan salahguna kuasa! Pergi lancaulah UMNO!

baca ni said...

sila lihat video dr mim...(dia dah sihat dah..)

patutla dengar pas pematang pauh tutup bilik gerakan... ramai2 pi aceh hentam cikgu bat

Melayu Perak said...

anon 12.21 am...

dah panas telinga ke...???

padan muka ko....

takut nanti calun pr hilang semua deposit....

tebalik kot jadi nya....

Anonymous said...

Siang malam dok tuduh UMNO rasuah. Strategi PR untuk menjatuhkan populariti BN. Yang rasuahnya sebilangan kakitangan kerajaan. Entah entah penyokong PR, tak pasal pasal BN dapat nama.

Anonymous said...

Kpd Anon May 1, 12.16 pm
Kita bukan mendewa2 kan Raja2 Melayu.
Tetapi kita mesti ada Khalifah Islam
Malay style yg menyatukan umat Melayu Islam yg memegang akidah Al Sunnah Wal Jemaah. Kita tidak mahu berpresiden kan ulamak2 Syiah atau Wahabbi.

hempeh said...

ko penyokong tegar pas yaa?? patutla byk argument..ada pi ceramah tak??,??? adussss ketinggalan bot la ko ni

Anonymous said...

EMBEKKKKKKKKKKKK...........JANMAPARI BERBUNYI.

hempeh said...

oleh itu jgn bawah naik DAP...DAP TU KONSISTEN SAKIT HATI RAMAINYA MELAYU DLM GOVERMENT...


ALLAH TAKNAK KO ROSAK KAN KEKUATAN ISLAM YG DAH ADA..

Anonymous said...

BARISAN NASIONAL......PROVEN LEADERSHIP.
PAS........50 YEARS BEHIND TIME
DAP.........ROCKET EXPLODE MIDWAY.
PKR.........PARTI KENCING RAKYAT.......CACA MURBA

BARISAN JUGA TERBAIK.

YANG BAHLOL DAN TOLOL BOLIH SOKONG PAKATAN.........

UNDILAH BARISAN NASIONAL........CERDIIIIIK.

hempeh said...

DAH TENTU KO PENJAWAT AWAM KAN..BIASA LA...

NAIK JE DAP SEPARUH KAUM DIA MASUK GOVERMENT (korang2 1/3 hoii) dan GANTIKAN DGN KO ...

Anonymous said...

Hahaha.. ape plk umno slh.
Slhkn pemimpin yg meliwat lah..
Kah..kah..

Anonymous said...

anon 12.21
i think you are one of those DAP cybertroopers or someone who is void of mental capacity.my sympathies go to yr parents who have spend years bringing you up but it would appear that you have disappointed them with your most unbecoming expletives!You stated that you will ensure that BN will lose their deposit in all the seats contested.Dari menjadi kerajaan ke hilang semua duit deposit. Cuba berikan satu example dalam dunia ini yang statement ini menjadi reality? Such moronic imbecilic statements can only come from moronic imbecilic individuals.Please grow up little boy!

Anonymous said...

Salam, lihatlah dgn mata hati dan fikiran. Awk tak kenal pun anwar tu. Dok sokong jerr. Org yg berpuluh tahun berkwn dan sokong pun angkat kaki. Tak kan kau nk ckp semua kena beli. Fikir secara logik....

Anonymous said...

Yang aku tahu serta selalu dengar ceramah PAS PKR DAP sejak 10 tahun lalu langsung tiada fakta, malahan smuanya AUTA belaka, fitnah jadi nadi politik FUCATAN

Anonymous said...

Bagus ke ingat juga Allah, ingat dah sesat dgn PAS, Parti ajaran setannnn.............

Anonymous said...

Baca dan faham tafsir AL Quran dulu baru boleh komen psl isu pemerintah raja dsbnya... Dlm Quran Allah telah jelaskan dgn sekelasnya ko ni ugama ape?

Anonymous said...

Ko ni belajar dari parti ajaran setan sebab tu ko BOLE buat ramalan yehhh

tukang telek said...

Kamu Husam berperasangka buruk dan memfitnah si mati yang berkerja amanah dan tegas, nanti Allah akan balas apa yang telah lakukan diatas muka bumi ini. Allah tidak akan menolong manusia yang sifatnya sebegini rupa.

Anonymous said...

dah agak dah mesti akan jadi isu politik... gila...

Anonymous said...

Haah ingt jugak ko kat Allah yer...tapi Allah yg mana ni ? Allah kami umat islam ..atau Allah gereja yang puak puak ko perjuangkan tu?

Anonymous said...

Taat pd Sultan Raja xboleh yer? wpun mereka ada jasa, tp DEWAKAN Nik Najis si tua kutuk mereput tu bole plak?

Cai PR, skrg ni klu korang ckp apepn semuanya timpa atas muka korang balik cai2 PAS oii.. Tuhan sdg tunjuk PR adalah parti syaitan..

Anonymous said...

Jgn confident sgt. jage duit ko tu bebaik dulu. Sbb ko dh mendoakan benda xbaik utk org lain. Fair competition ok. Adatla ada menang dan kalah.

Anonymous said...

Nak cakap tanpa fakta org gila pun boleh....Harap Husam bawa balik telor busuk ke Kelantan nanti

Anonymous said...

Pemimpin dan ahli parti PAS budi pekerti sama saja....ltulah kejayaan tarbiah PAS...parti anti sejahtera.. .Mulut lidah mereka ibarat air longkang.....Kesucian bg mereka hanya perkataan ALLAH, lslam dan sebutan ayat Quran.....yg lain semuanya adalah zahir daripada hati yg busuk.....mereka sanggup buatapa saja demi untuk menang pilihan raya. Jangan sampai boleh merosakkan aqidah demi nempertahan politik dan membelakangkan HAK Allah....swt...

Anonymous said...

Pembangkang d Malaysia ibarat pengkhianat yg tidak mengakui sedikit pun kebaikan kerajaan melainkan membuat cacian....Perlu ingat pembangkang juga adalah amanah yg perlu memikul tanggungjawab bersama.....mereka tidak berunding "mesyuarah" yg ada hanya bertengkar, bertekak dalam parlimen macam budak2.....Amalan ala Firaun masih mengatasi amalan baik. apa saja walaupun baik oleh kerana bukan datang daripada x diterima....Ini yg dikatakan double standard...

Anonymous said...

Spesis PAS hanya mentrbiahkan pengikut mereka taat kepada peminpin mereka dan sekutu mereka saja...Klu mereka benar2 taat kepada Allah swt mereka tak akan bermusuh sesama lslam dan satu bangsa lagi...mereka sanggup bersubhat bersama fanatik anti Islam menjadi untuk menjatuhkan Bangsa dan Ugama Islam sendiri....Tarbiah mengikut nafsu dan kegoaan taksub dan ujub menjadikan spesis PAS ini tersasar drpda Islam yg HAQ...yg ada pada mereka meminjam perkataan lslam untuk motif politik mereka....