Saturday, April 27, 2013

JOHOR BANGKIT TOLAK RASIS : GHANI OTHMAN TIDAK RASIS SEPERTI KIT SIANG !







5 comments:

Anonymous said...

1 Saya rasa Datok Abdul Ghani Othman bertanding di Gelang Patah dengan melawan Lim Kit Siang adalah langkah paling bijak.

2 Kawasan Parlimen Gelang Patah adalah sebagai kayu ukur adakah pengundi pengundi Cina yang merupakan komposisi 53% akan memilih Kit Siang atau Ghani Othman. Seandainya mereka memilih Kit Siang maka segala usaha Tengku Abd Rahman Tun Tan Cheng Lock, Tun Tan Siew Sin, Tun Sambanthan menyemai semangat muhibbah antara kaum adalah sia sia belaka. Ianya menjadi sia sia kerana Kit Siang terus menerus membakar semangat perkauman hingga bolehlah kita gelarkan pembangkang veteran ini KID SIAL.

3 Kid Sial tak jenoh jenoh menabor benih perkauman, makanya dia adalah layak dikatakan sebagai PENYANGAK POLITIK MALAYSIA. KID SIAL kata pemempin Barisan Nasional mengamalkan kronisma dan rasuah.

4 Adakah DAP terlalu bersih hingga TAN BENG HOCK sanggup membunuh diri untuk menyelamatkan pemimpin DAP yang rasuah. Lihat saja pemberian kontrak RM Enam billion untuk terowong bawah laut. Kenapa dibuat tergesa2. Sebab mereka tahu jika DAP gagal di Pulau Pinang duit imbuhan sudah masok. Selepas PRU 13 kita mesti bongkar penyelewengan ini.

5 Kronisma? Memang tepat DAP lebih kronisma dengan KID SIAL sebagai Penasihat dan Guan Eng jadi Setia Usaha Agong.

6 Saranan saya lepas PRU ke 13 ISA mesti di restore kembaqli dengan penabah baikan undang undang itu. Pergi jahanam dengan hak asasi manusia. Kerajaan mesti melindungi rakyat Malaysia bukan segelintir seperti Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Karpal Singh dan Ambiga yang menjadi champion kuasa luar.

7 Saya amat tertarik cara Allahyarham Presiden Suharto membersihkan Indonesia. Dengan kerjasama Gen Benny Murdani. Tubuhkan skuad pembersihan dan hantar keliang lahad semua pengkhianat negara. Mereka tidak boleh diberi muka.

8 IN ORDER TO BE GOOD WE HAVE TO BE HARSH.

9 Doa saya semuga Pakatan Rakyat kalah disemua kerusi yang ditandingi.

10 PUTRA JAYA TIDAK BESAR. ANWAR IBRAHIM DAN LIM KIT SIANG TIDAK BESAR TETAPI HANYA ALLAH YANG MAHA BESAR DAN MAHA AGONG.

11 Semuga Allah memberikan kemenangan jitu dan mutlak disemua Kawasan Parlimen dan DUN yang ditandingi BARISAN NASIONAL.

12 Amin Allahumma Amin.



Anonymous said...

Boring la skrg ko punye blog GAP. Takde cerita......

Anonymous said...

tak da royalti pun johor boleh maju atas usahasama rakyat dan pemerintah

celana biru said...

Saya tabik dengan cogan kata BN yang seolah-olah mengajar/menyindir cina cauvinis Dap supaya bersifat dan berkelakuan sopan seperti rakyat Johor. Tidak seperti mulut longkang LKS yang rasis yang suka menghina dan mencerca melayu dan BN.

Unknown said...

1. Wartawan betina carolyn (bo) hong menulis pembohongan lagi pada hari Sabtu 27/04/2013 melalui Straits Times Singapura. Mengikut laporan si pembohong ini, “Janji BN adalah janji kerak kepada rakyat sementara kroni BN and menyerap kekayaan Negara.” Inilah pembohongan fitnah ciptaan Aljuburi yang buta akal dan fikiran. Aljuburi sudah sakit mental, tidak berdaya kekuasaan manasabah di kepalanya menerima segala realisasi yang di usahakan oleh BN.

2. Kenapa wartawan pembohong ini enggan menyiasat korapsi Aljuburi?

3. Kenapa memburukkan dan menolong Aljuburi menyebarkan fitnah? Adakah itu kerjaya seorang wartawan, menyiarkan pembohongan dan fitnah jahat pembangkang?

4. Pembangkang pun mengamalkan kroni, kroni PKerakRacun, kroni DAPigs, kroni PAShit, semua tidak dicatitkan oleh wartahan betina pembohong ini. Kes pembunuhan Teo Beng Hock oleh DAPigs kenapa tidak di catitkan? Kes rasuah pakatan ranap masih ditutup lagi?

5. Pehak Kedutaan Malaysia di Singapura patut ambil tindakan terhadap wartawan STS yang menabur fitnah jahat oleh pakatan ranap disebalik menutup pekong kroni Aljuburi, kroni DAPigs dan kroni PAShit.