Sunday, April 28, 2013

JOHOR TOLAK RASIS DAP : KALED NORDIN TIDAK MAHU RAKYAT JOHOR BERPECAH !



11 comments:

Anonymous said...

Korang gaduh teruk2 pasai politik pun buat apa? Yang untung dan kaya raya- menteri, yang bahgia, bgembira, shoping serata dunia - bini menteri, yang pakai lamborghini/ferrari - anak menantu mnteri, yang ada jet peribadi- adik beradik mnteri, yang ada syarikat juta2- sepupu sepapat dan kawan2 mnteri. Korang ada apa? Kain batik selai, tanah merah selori dan BRIM, itu pun 5 tahun sekali... rugi-rugi! Minyak akan naik lagi, harga barang melambung tinggi, GST duk nanti, bli sebiji kreta bayar harga 2 biji, gaji tak juga tinggi, saman AES, cukai dan toll duk kena hari2, nak smbung mngaji, tambah hutang PTPTN lagi!...Adakah BN janji nak turunkan semua ni? TIDAK SAMA SEKALI. So Lu pikir sendiri! Macmna nak tanggung anak bini? Tak kan nak kena kerja dan part time dari pagi smpai pagi, kalau keadaan teruih mcm ni... Bijak la dlm mgundi, tolong la diri anda sendiri, bukan tolong mnteri...

Anonymous said...

Korang gaduh teruk2 pasai politik pun buat apa? Yang untung dan kaya raya- menteri, yang bahgia, bgembira, shoping serata dunia - bini menteri, yang pakai lamborghini/ferrari - anak menantu mnteri, yang ada jet peribadi- adik beradik mnteri, yang ada syarikat juta2- sepupu sepapat dan kawan2 mnteri. Korang ada apa? Kain batik selai, tanah merah selori dan BRIM, itu pun 5 tahun sekali... rugi-rugi! Minyak akan naik lagi, harga barang melambung tinggi, GST duk nanti, bli sebiji kreta bayar harga 2 biji, gaji tak juga tinggi, saman AES, cukai dan toll duk kena hari2, nak smbung mngaji, tambah hutang PTPTN lagi!... Adakah BN janji nak turunkan semua ni? TIDAK SAMA SEKALI! So Lu pikir sendiri! Macmna nak tanggung anak bini? Tak kan nak kena reja dari pagi smpai pagi, kalau keadaan teruih mcm ni... Bijak la dalam mngundi, tolong la diri sendiri, bukan tolong mnteri... UBAH!TUKAR KERAJAAN..

Anonymous said...

Kemungkinan dalam pilihanraya ini , ramai yang akan mengundi parti bebas .

Vecests said...

http://bnbesut.blogspot.com/2013/04/hot-pru13-permatang-pauh1ribu-ahli-pkr.html
Hot! #PRU13 Permatang Pauh;1Ribu Ahli PKR Keluar Parti.

speech of....M... said...

pasal hang cakap ni lah kita UNDI BN..hahaha...

pm lu paling cepat naik dlm umno dlm sejarah..byk 'pakai' ooo... org lain berpada2... tgk TENGKU Razaly.. .pulun2 politik akhir melutut dikaki Madey..

pm lu pun dah rasa bahang madey suh mati cepat... haha rasakan..

s46 dah berkubur
pkr dah tak lama lg...

speech of....M... said...

pasal hang cakap ni lah kita UNDI BN..hahaha...

pm lu paling cepat naik dlm umno dlm sejarah..byk 'pakai' ooo... org lain berpada2... tgk TENGKU Razaly.. .pulun2 politik akhir melutut dikaki Madey..

pm lu pun dah rasa bahang madey suh mati cepat... haha rasakan..

s46 dah berkubur
pkr dah tak lama lg...

speech of....M... said...

mmt 2.06 ...xtido lg smlm..kerja keras ka....


pasal hang cakap ni lah kita UNDI BN..hahaha...

pm lu paling cepat naik dlm umno dlm sejarah..byk 'pakai' ooo... org lain berpada2... tgk TENGKU Razaly.. .pulun2 politik akhir melutut dikaki Madey..

pm lu pun dah rasa bahang madey suh mati cepat... haha rasakan..

s46 dah berkubur
pkr dah tak lama lg...

Anonymous said...

Ini macam kalu, lebih baik kita semua jadi menteri. Apa macam, ada betul ka......

Anonymous said...

Gua tetap undi BN . . .

Bukit Selumpit said...

Anon 29.04.13.@ 2:10,
Apa pun yg ko melalak kat sini.Undi aku dan seluruh kaum kerabat aku tetap pada BN.Ko kutuklah segala menteri dan pasti ko dapat dosa kering.habis menteri kat negeri yg puak ko apa certa.belum pun sepenggal dah banyak kekayaan tg di kumpul.pasal BR1M,sekurang2 kerajaan ada juga ikthiar nak bantu rakyat yg memerlikan.Macam kita yg tak layak tak juga merunggut.jangan2 ko dapat juga kan?Pasal AES sapa suruh bawa keta laju2.Ini semua untuk mendidik rakyat supaya berhemah memandu keta dan mungkin menyelamat banyak lagi nyawa dari terkorban begitu saja,macam mati katak!Itu pun nak di runggut.Pasal semua benda yg baik dan bermanafaat kepada rakyat Malaysia ko ajak tukar kerajaan.Apa jaminan ko yg kerajaan pilihan ko lebih baik dari kerajaan sedia ada?Jangan2 lebih teruk kalau di lihat senario yg ada sedia ada.Walau apa pun ko melalut kat sini undi aku dan kaum kerabat saya (150 org) tetap pada BN..........Kerajaan yg di rahmati ALLAH selalu.AMIN.

Anonymous said...

Tetap BN.